Ilves Launch 23.6.

Status
Viestiketju on suljettu.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 664
No nyt olen itse kuullut kolmesta sopimuksesta.
Hyökkääjä
Hyökkääjä
Puolustaja
Jos vielä tulee launch niin äkkiä sitä luulisi, että siinä on myös muita. Esimerkiksi jotain jatkosopimuksia tai sopimuksia joillekkin nuorille lupauksille.
Tuntuis vähän hölmöltä tehdä launch vain 3 pelaajan takia.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
No nyt olen itse kuullut kolmesta sopimuksesta.
Hyökkääjä
Hyökkääjä
Puolustaja
Jos vielä tulee launch niin äkkiä sitä luulisi, että siinä on myös muita. Esimerkiksi jotain jatkosopimuksia tai sopimuksia joillekkin nuorille lupauksille.
Tuntuis vähän hölmöltä tehdä launch vain 3 pelaajan takia.

No jopas nyt.

Nämä kolme siis ulkopuolelta tulevia?

Vahva tunne, että nämä kaksi mahdollista jatkoa olisi silti tärkeimmät -> Masin & Haapala.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 664
No jopas nyt.

Nämä kolme siis ulkopuolelta tulevia?

Vahva tunne, että nämä kaksi mahdollista jatkoa olisi silti tärkeimmät -> Masin & Haapala.
Siis ei mitään käsitystä ovatko uusia vai jatkoja. Itsellä myös toiveet 1 ja 2 ovat Haapala ja Masin.
Kun kyselin niin sain vaan vastauksen kutakuinkin näin "Kolme sopimusta tossa olisi"
En siis jaksa uskoa että kolmen sopimuksen takia Launch pidettäisiin, että jos Launch tulee niin kyllä tuohon olisi lisää saatava.

EDIT: Tai no kyllä minulle 5 pelaajan Launch kelpaa vallan mainiosti jos sen sisälto on:
-Haapala jatkaa
-Masin jatkaa
-Johansson jatkaa
-Seppälä (jatkaa)
-Tuulola
Toi viiden lista nyt on vaan sellanen fantasia skenaario mikä ei tule toteutumaan :confused:
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 283
No nyt olen itse kuullut kolmesta sopimuksesta.
Hyökkääjä
Hyökkääjä
Puolustaja
Jos vielä tulee launch niin äkkiä sitä luulisi, että siinä on myös muita. Esimerkiksi jotain jatkosopimuksia tai sopimuksia joillekkin nuorille lupauksille.
Tuntuis vähän hölmöltä tehdä launch vain 3 pelaajan takia.


No ei tuossa rosterissa nyt ole tilaa kuin suunnilleen parille hyökkäjälle ja parille pakille, eli jos on kolme valmista ja yksi ei, eikä tietoa koska valmistuu, niin kyllä se launchi nyt vaan täytyy tehdä niille kolmelle. Heinäkuu lomaillaan toimistolla, eli jos yksi pala puuttuu niin se pala tulee sitten vasta (toivottavasti edes) elokuussa.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 167
Toivottavasti nämä kolme sopparia sitten olisi Henkan ja Domin jatkosopparit sekä Tuulolan sopimus.

Mutta, jos nämä sopparit ovat ulkopuolelta saapuvien, niin eiköhän silloin kyseessä ole Tuulola, Henkan korvaaja ja mieluusti kiekollinen puollustaja.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 087
Toivottavasti nämä kolme sopparia sitten olisi Henkan ja Domin jatkosopparit sekä Tuulolan sopimus.

Mutta, jos nämä sopparit ovat ulkopuolelta saapuvien, niin eiköhän silloin kyseessä ole Tuulola, Henkan korvaaja ja mieluusti kiekollinen puollustaja.
Sama paitsi että jos Masin olisi jatkon tehnyt, täytyy silti kiekollinen pakki tulla eikä varata yhtään Seppälän varaan mitään.

Laimeaa jos jää vain kolmeen.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 283
No se on selvä, että yksi pakki ei riitä mihinkään, oli se sitten Masin tai kuka tahansa, mutta täysin mahdollista, että toisen pakin kanssa joudutaan vielä odottelemaan.

No, tässä nyt spekuloidaan määrillä ja pelipaikoilla vaikka Ilves ei ole mistään sopimustilaisuudesta edes kertonut vielä.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 664
No se on selvä, että yksi pakki ei riitä mihinkään, oli se sitten Masin tai kuka tahansa, mutta täysin mahdollista, että toisen pakin kanssa joudutaan vielä odottelemaan.

No, tässä nyt spekuloidaan määrillä ja pelipaikoilla vaikka Ilves ei ole mistään sopimustilaisuudesta edes kertonut vielä.
Juu se tässä minun pointti olikin.
Kuulin tosiaan, että kolme pelaaja sopimusta löytyy. Hyökkääjä, hyökkääjä ja puolustaja.
Sen takia pidänkin omituisena jos Launch järjestettäisiin vain kolmen pelaajan takia.
Onhan Launcheissa tietty julkaistu esim valmentajien jatkoja, mutta kyllä siellä yleensä ainakin se 5 pelaajaa on ollut mukana.
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 467
Viime vuonna julkaistiin erikseen Grewe, Lancaster ja Baptiste. Jos siellä nyt tosiaan se kolme olisi, niin nehän voisi julkaista vaikka yksi kerrallaan juhannusviikolla per päivä - sillä tavalla poiketen siis launchista.

Mutta jos tosiaan kolme uutta sopparia ja plussana nämä kaikkien toivomat Haapalan ja Masinin jatkosopparit, niin silloin on launch hyvä toteuttaa normaalisti.

Toisaalta launchiin saadaan sisältöä ja kestoa lisää jos esim. Jalo on siellä haastattelussa tämän kauden tilipäätöksestä ja kertoo tulevaisuuden kuvioista, niin silloin voi ollakin vain ne 3 sopparia. Mene ja tiedä.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 664
Toisaalta launchiin saadaan sisältöä ja kestoa lisää jos esim. Jalo on siellä haastattelussa tämän kauden tilipäätöksestä ja kertoo tulevaisuuden kuvioista, niin silloin voi ollakin vain ne 3 sopparia. Mene ja tiedä.
Siis mää haluisin nähdä tälläisen haastattelun Jalosta ihan ilman mitään launcheja :D
Tulevaisuuden kuvioista juurikin, että mikä on yleisötavoite suunnilleen kun vielä sitä tuskin edes tiedetään ja aiotaanko pelaaja budjettia nostaa tulevaisuudessa kuinka paljon yms yms...
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 467
Siis mää haluisin nähdä tälläisen haastattelun Jalosta ihan ilman mitään launcheja :D
Tulevaisuuden kuvioista juurikin, että mikä on yleisötavoite suunnilleen kun vielä sitä tuskin edes tiedetään ja aiotaanko pelaaja budjettia nostaa tulevaisuudessa kuinka paljon yms yms...
Jep se juurikin! Aattelin, että senhän voisi hyvin toteuttaa launchin yhteydessä, niin saataisiin sitä sisältöä enemmän.
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 122
Voisihan tulevassa Launchissa myös pienehköllä videokoosteella mehustella ja "tributoida" Ipan timanttisen sometiimin Liigan gaalassa saamasta tunnustuksesta (Jääkiekkojournalistit ry ja Vuoden kiekkoteko).

Vähän joskus omaakin häntää ylös.. :)
 

Neljätoista

Luottopelaaja
Viestejä
1 434
Tulevaisuuden kuvioista juurikin, että mikä on yleisötavoite suunnilleen kun vielä sitä tuskin edes tiedetään ja aiotaanko pelaaja budjettia nostaa tulevaisuudessa kuinka paljon yms yms...

Täältä lukemaan strategiaa. En pidä hirveän todennäköisenä -tarpeellisena-, että firman suunnitelmia avataan suurelle yleisölle valtavan yksityiskohtaisesti.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 664
Täältä lukemaan strategiaa. En pidä hirveän todennäköisenä -tarpeellisena-, että firman suunnitelmia avataan suurelle yleisölle valtavan yksityiskohtaisesti.
Itse tarkoitin siis näitä asioita mitkä joka tapauksessa julkistetaan jossain vaiheessa. Viime vuoden numerot, tulevan kauden yleisö tavoitteet, menestys tavoitteet, CHL tavoitteet. Kyllähän sellasen pikku haastattelun voisi siihen launchin yhteyteen pistää.
 

Prophet

Luottopelaaja
Viestejä
2 819
Miksi kukaan sijoittaa rahojansa yritykseen joka ei kerro suunitelmiansa tai stragediaansa?

Ymmärräthän, mitä eroa on sijoittamisella ja tuotteiden/palveluiden ostamisella? Minä asioin pari kertaa viikossa Citymarketissa tai Prismassa, vaikkei minua kiinnosta pätkän vertaa heidän strategiansa. Enkä minä kyllä edes odota, että ko. ketjut avaisivatkaan strategioitaan minulle. Ovatko ruokakaupat tai ravintolat avanneet strategioitaan sinulle? Siis olettaen, että olet tavallinen kuluttaja. Jos eivät, niin asioitko ruokakaupoissa tai ravintoloissa silti?
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös