Ilves-juniori Nemo Pajulan kuntoutustukirahasto

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 202
Pitäskö laittaa vielä Lukko-peli samaan haasteeseen mukaan, niin tuskin kehtaavat varamiehisenäkään maaleja olla tekemättä?
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 719
Osallistuuko ilves rahallisesti pelin lipputuotoilla tms, vai perustuuko keräys
”kannatuspohjan” panostukseen.
 

dr Origo

Luottopelaaja
Viestejä
1 873
Tekstiviestilahjoitus toimii myös prepaidilla. Hyvään tarkoitukseen meni kakkospuhelimeen vuosien varrella kertyneet puheajat eli muutama kymppi lähti.
 
Viimeksi muokattu:

dr Origo

Luottopelaaja
Viestejä
1 873
Miten sait tekstiviestillä laitettua. Tuli edelleen se paluuviesti, että keräystä ei löydy?
1670954234959.png
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 336

Serve

Luottopelaaja
Viestejä
2 079
Kookoo peliin en valitettavasti pääse, mutta keräykseen osallistuin. Ja ilmoitin sukulaisille,että joululahjoja ei tarvitse minulle ostaa, vaan pistävät rahat mielummin Nemolle

Tsemppiä NEMO
 

#13

Luottopelaaja
Viestejä
3 024
Ohjeet oli vaillinaiset tosiaan, mutta nyt toimi.

Kai kaupunki noi kodin muutostyöt nyt kuitenkin maksaa?! Vai onko siellä joku porsaanreikä löydetty ettei tarvitse...

Tsemppiä miehelle. Ei voi muutakaan sanoa, matka on varmasti kova.
 

Reborn Lynx

Luottopelaaja
Viestejä
1 117
Toivottavasti nyt jokainen tajusi mitä olen ajanut takaa tolla ottelulla..olen pojan tuntenut ihan pienestä pitäen niin ajattelin että sen minkä pystyn asiaan vaikuttamaan niin teen kunnolla..harmillista lahjakas ja tervepäinen nuori mies ja oli Ilveksen B ihan ylivoimainen pakkikin..Onneksi pääsee tiputtamaan aloitus kiekon kyseisessä ottelussa…
Nyt kolahti. Vähän hävettää meikäläisen arvuuttelut ja hassuttelut Honkalehdosta, kun taustalla olikin näin traaginen juttu. Pakko osallistua keräykseen.
 

Samankaltaiset ketjut

Ylös