Ilves-juniori Nemo Pajulan kuntoutustukirahasto

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 081
Mä potitin jo omaa pesämunaa tuossa aiemmin...mutta tuli mieleen, että mulla kun on noita nettikaupan huteja kaapissa muutama, jota en ole oikein koskaan käyttänytkään, niin voisin kiinnostuneelle foorumilaiselle myydä pois: kaksi Addun teknistä pikeetä XXL ja Cutter Buckin pitkähihainen tekninen 3XL (kaupantekijäistä vielä valkoinen 3XL bulkkipikee).

Nää nyt on tällaiselle harteikkaalle 195cm 128kg läskille hieman naheita ja lyhyitä, mutta sellaiselle ihmisen kokoiselle "XXL:lle" varmaan ihan jees.

Sovitaan herrasmies-50e ja rahat Nemolle ja mä maksan postit. Rohkeesti YV:tä, saadaan paitaa vielä jouluks.
 

Liitteet

  • 20221213_220807.jpg
    20221213_220807.jpg
    1,1 MB · kertaa luettu: 248

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 744
Osallistuuko ilves rahallisesti pelin lipputuotoilla tms, vai perustuuko keräys
”kannatuspohjan” panostukseen.

Tähän peliinhän myytiin Black Fridayssa lippuja vitosella ja kympillä. KooKoo ei ole vastustajana se seksikkäin eikä vieraskannattajien laumaa ole odotettavissa keskellä viikkoa. Firmat on pitäneet jo pikkujoulunsa ja ulkotamperelaiset alkaa valua jo kotipaikkakunnilleen joulun viettoon. Taitaa olla niin että lipputulojen puolesta Ilves pääsee tästä ehkä juuri ja juuri omilleen.

Mitä itse ketjun aiheeseen, niin onhan tässä kyllä hieno syy saapua halliin jos tuntuu siltä että lähteä vai ei. Osoittaa Nemolle että vaikka elämä yllätti eikä millään mukavalla tavalla, niin seuran olet ainakin valinnut oikein. Emme jätä vaikealla hetkellä Ilvesläistä yksin.

Mukana toki keräyksessä ollaan
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 126
katso liitettä 3643

Hienoo nähdä, että meidänki foorumilla aktivoiduttu. (Ei tarkoitus leuhkia vaan lämmittää mieltä tämmönen). Iha nätisti on sieltäki tullu tukea
Hienoa! Eiköhän tämä kosketa koko kiekkoyhteisöä. Varsinkin kun tarina lähtee kunnolla leviämään.

En tiedä millaisessa tilanteessa tai miten loukkaantuminen tapahtui mutta voisi olla kuka tahansa jääkiekkoa pelaava junnu tai liigapelaaja kenelle tämä voisi tapahtua, se varmasti tästä tekee vielä isomman asian ja hyvä niin.
 

Ralph

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
128
Pelissä ollaan ja lahjoitus tehty. Isot tsempit Nemolle ja uskon, että tuolla asenteella mennään vielä pitkälle!
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 033
Jääkiekko on alati vaarallinen laji, mutta onneksi yhteisössä on voimaa. Isosti tsemppiä Nemolle. Ja osallistuttu on.
 

Raipen lämäri

Luottopelaaja
Viestejä
1 812
Mitenköhän vakuutuksien laita on, paljonko he korvaa, vai korvaako ollenkaan. Ja vaikuttaako tämä keräys Nemon vakuutuksista saataviin korvauksiin, laittaako vakuutusyhtiö rahahanat kiinni. Kunhan pohdin, kun vakuutusyhtiöt ei ole kauheen luotettavia tälläisissä asioissa. Mutta siitä huolimatta aijon osallistua keräykseen, Voimia Nemolle
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 081
Mä potitin jo omaa pesämunaa tuossa aiemmin...mutta tuli mieleen, että mulla kun on noita nettikaupan huteja kaapissa muutama, jota en ole oikein koskaan käyttänytkään, niin voisin kiinnostuneelle foorumilaiselle myydä pois: kaksi Addun teknistä pikeetä XXL ja Cutter Buckin pitkähihainen tekninen 3XL (kaupantekijäistä vielä valkoinen 3XL bulkkipikee).

Nää nyt on tällaiselle harteikkaalle 195cm 128kg läskille hieman naheita ja lyhyitä, mutta sellaiselle ihmisen kokoiselle "XXL:lle" varmaan ihan jees.

Sovitaan herrasmies-50e ja rahat Nemolle ja mä maksan postit. Rohkeesti YV:tä, saadaan paitaa vielä jouluks.
Nämä myyty, pesämuna välitetty ja Nemolle mielenvikaset tsempit!! :)
 

Samankaltaiset ketjut

Ylös