Ilves ja Media

Jaa. Enemmän se minun mielestä oli ärsyttänyt jos siellä normihinnalla olisi ollut tavaraa. Mieluummin se, että liian vähän ja ensimmäiset vetää ostohousut jalassa vartissa koko mestan tyhjäksi.
Lähinnä ihmettelin, että kaupassa oli myytävänä ainakin Suomen, Mäntykiven, Lööken Malekin, Rautasen, Baun ja Pavlatin tän kauden fanipaitoja(replica). Lähinnä ajatuksena oli että nuo paidat olis voinu kantaa sinne aulaan ja myydä ne ale hintaan pois. Se ei olisi heilauttanut Ilveksen taloutta, mutta olisi saanut monta jonottajaa onnelliseksi.

Jaa. Enemmän se minun mielestä oli ärsyttänyt jos siellä normihinnalla olisi ollut tavaraa. Mieluummin se, että liian vähän ja ensimmäiset vetää ostohousut jalassa vartissa koko mestan tyhjäksi.

Se ihmetyttää, että jos niin vähän tavaraa oli niin miksi ei laitettu ostorajoituksia, mutta eipä tästä elämä kaadu. Jos olisi jonottanut pitkään ja sama käynyt niin paska maku olisi jäänyt. Nyt 6 min jonossa, pari minuttia sisällä klo 11 "eihän täällä ole edes mitään" ja lähtö pois.
Olisit tullut kymmeneltä. :D Minäkin menin vasta puoli yksitoista ja todella vähissä oli silloinkin. Oma moka, miksi en lähtenyt aiemmin. Tarkoitus oli, mutta muuttujia.

Eihän missään ole sanottu, että locker room sale mikään kauden jälkeinen alennusmyynti olisi joulun jälkeisten alennusmyyntien tapaan. Sale ei ole ale. Vaikka normihintoja halvemmallakin jotain tavaraa löysin.

Koskelan pahvinaamaria kaupiteltiin satkun hintaan. Kiva oli huomata kuinka muutama palstalainen kävi kunnon tappelun siitä.
Kaupan päälle tuli laatikollinen tikkoja.

Olisit tullut kymmeneltä. :D Minäkin menin vasta puoli yksitoista ja todella vähissä oli silloinkin. Oma moka, miksi en lähtenyt aiemmin. Tarkoitus oli, mutta muuttujia.

Eihän missään ole sanottu, että locker room sale mikään kauden jälkeinen alennusmyynti olisi joulun jälkeisten alennusmyyntien tapaan. Sale ei ole ale. Vaikka normihintoja halvemmallakin jotain tavaraa löysin.

Mitä minä kymmeneltä siellä olisin tehnyt kun 11 pääsi sisään?

Mitä minä kymmeneltä siellä olisin tehnyt kun 11 pääsi sisään?
Yksi hyvä syy hankkia kausikortti, niin jatkossa pääset sitten.

Takaisin