Ilves ja Media

Raipe66

Rivipelaaja
Viestejä
57
Taannoin keskustelu velloi rantalelujen ympärillä.
Tässä melko selkeä mielipide, tai oikeastaan kaksi. Ja ihan vastakkaisia.

Mun pitikin kommentoida aiempaa keskustelua, jossa perusteltiin uniikkien ja vanhojen tapojen säilyttämisellä tätä. Meinaan, että onhan näitä vanhoja "hyviä" tapoja, kuten mopojen kiusaaminen yläasteella, simputtaminen armeijassa, setämiesten ahdistelu, työpaikkakiusaaminen tai sitten ihan vaan v***uilu on välittämistä -kulttuuri noin niinku muutamana esimerkkinä

Kaikki vanhat tavat on hyviä ja niitä pitää ylläpitää, koska niin on aina ollut. NOT.
Maailman parantuessa kuuluu rantalelutkin muualle kuin kaukaloon.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 670
Mun pitikin kommentoida aiempaa keskustelua, jossa perusteltiin uniikkien ja vanhojen tapojen säilyttämisellä tätä. Meinaan, että onhan näitä vanhoja "hyviä" tapoja, kuten mopojen kiusaaminen yläasteella, simputtaminen armeijassa, setämiesten ahdistelu, työpaikkakiusaaminen tai sitten ihan vaan v***uilu on välittämistä -kulttuuri noin niinku muutamana esimerkkinä

Kaikki vanhat tavat on hyviä ja niitä pitää ylläpitää, koska niin on aina ollut. NOT.
Maailman parantuessa kuuluu rantalelutkin muualle kuin kaukaloon.
Jep, henkilökohtaisesti olen täsmälleen samaa mieltä kanssasi ja ne rantalelut osoittavat kunnioituksen puutetta (voi lukea myös "junttiutta"). Minusta pelaajien enemmistön suhtautuminen näkyy myös siinä, että jos, kuten viimeisessä Ilves-Ässät pelissä rantapallo tai kaksi lentää, niin yleensä se on voittaneen joukkueen peluri, joka ne vähin äänin poistaa kaukalosta.
Toisaalta ite olen laiska väittelemään nettipalstoilla mistään, joten mun puolesta jos joku on sitä mieltä, että tämä on hienoa kulttuuria, niin olkoon.
 

N.B.I 76

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
313
Oisko nyt 3:s kerta pienen ajan sisään kun Ilves sovellus ei toimi ainakaan itellä. Kausaria kun hakee nii ilmoittaa profiilia ei löydy ym. Oon poistanut ja ladannut pari kertaa, salasanan vaihto ei onnistu, koska ei tuu koodia s.postiin. Toiminut moitteettomasti pitkään ja nyt pienen ajan sisään useampia ongelmia..mikähän mättää?
 

#13

Luottopelaaja
Viestejä
3 024
Oisko nyt 3:s kerta pienen ajan sisään kun Ilves sovellus ei toimi ainakaan itellä. Kausaria kun hakee nii ilmoittaa profiilia ei löydy ym. Oon poistanut ja ladannut pari kertaa, salasanan vaihto ei onnistu, koska ei tuu koodia s.postiin. Toiminut moitteettomasti pitkään ja nyt pienen ajan sisään useampia ongelmia..mikähän mättää?
Naapurin palvelunestohyökkäys katsojamäärien tasoittamiseksi?
 

weho

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
302
Oisko nyt 3:s kerta pienen ajan sisään kun Ilves sovellus ei toimi ainakaan itellä. Kausaria kun hakee nii ilmoittaa profiilia ei löydy ym. Oon poistanut ja ladannut pari kertaa, salasanan vaihto ei onnistu, koska ei tuu koodia s.postiin. Toiminut moitteettomasti pitkään ja nyt pienen ajan sisään useampia ongelmia..mikähän mättää?
Sovelluksen päivittämisen jälkeen tarvitaan aina uusi rekisteröityminen sovellukseen. Jostain syystä pitänyt tehdä nyt pari kertaa. Sitten puhelinnumerolla saa kausarin sovellukseen.
 

ysi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
425
Maikkarin urheilu-uutisten pitkässä ennakossa käytiin läpi välierien kuumimmat maalivahdit. Kaikki kolme muuta käytiin hehkutuksin läpi paitsi Marek. Muutenkin Ilves vain vilahti puheessa.

No mikäs siinä on tällee altavastaajana lähteä kokeileen, että satuttaisko kuitenkin pärjäämään.
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
2 949
Ahahah no ei yllätä yhtään toi Ilveksen väheksyminen :D :D

Joka toinen päivä nostetaan ne yhdeks mestarisuosikiksi ja joka toinen sit vähätellään. Päättäisivät jo :D
 

#13

Luottopelaaja
Viestejä
3 024

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 732
Onneksi, onneksi ei. Kyseinen biisi on valittu maailman huonoimmaksi aikanaan (80-luvulla), ja sitähän se on.
Juuri näin. Huvitti lukea noita juttuja. Ihan niinkuin tässä pitäisi olla harmissaan ettei kyseinen biisi meidän maalilaulu ole. Todella huono biisi ja oli sitä jo ennenkuin tappara sen omaksi maalibiisiksi valitsi. Ilves väisti luodin.
 
Ylös