Jos nyt muutaman mahdollisen syyn heitän tähän alkuun:hyppyri sanoi:Minkähän takia noita Flynnejä ym rahdataan tänne, jos ei edes anneta pelata....
Vammaa kenties. Tai sitten on vaan liian huono tuohon mahtavaan kokoonpanoon....
Floe sanoi:Pidän todennäköisenä, että Flynn on aika keskenkuntoinen. Viimeksi pelannut Italian liigaa, ja pohjois-amerikkalaisena "pelaamalla kuntoon"-mentaliteetti on varmaan aika vahvasti iskostunut.
Twitterissä wiserrettiin, että Pesonen ja Flynn olisivat sivussa varmuuden vuoksi ja koska terveitä hyökkääjiä on paljon. Kierrätystä nääs.Teme-74 sanoi:Floe sanoi:Pidän todennäköisenä, että Flynn on aika keskenkuntoinen. Viimeksi pelannut Italian liigaa, ja pohjois-amerikkalaisena "pelaamalla kuntoon"-mentaliteetti on varmaan aika vahvasti iskostunut.
Ei ainakaan Ilves.com,in haastattelun mukaan ole keskenkuntoinen http://ilves.com/?p=15350
Ryan Flynn - Olen valmis. Kesän treenit ovat menneet hyvin, ja olen valmiina hyppäämään askiin vaikka heti!
Nieminen on ämmä, ei mulla muuta.Levoton Tuhkimo sanoi:Kuka noita FB sekä Twitter päivityksiä hoitaa? Taas niin pikkusieluista vittuilua Niemiselle, että alkaa hävettään. Tuollainen epämääräinen räksyttäminen antaa vaan kuvan pikkuseurasta jolla ei ole yhtään itseluottamusta eikä tyylitajua. Ilves on niin iso seura mitä seuraa tuhansia ihmisiä ympäri maata, että nämä asiat pitäisi pystyä hoitamaan tyylikkäästi vastustajaa kunnioittaen ja hyvällä maulla.
Kyllä se Ville Nieminen on Stanley Cup voittaja ihan ilman niitä lainausmerkkejäkin.
Tämä on huikean mahtava kampanja ja muut liigaseurat ovat alkaneet kopioida sitä: HPK on täysillä mukana, ainakin itse olen havainnut myös oranssiksi maalattuja lehtiä. Tai sitten kyseessä on Tappara, joka on lähtenyt pihistellen puolitehoisesti tähänkin (en ole ainakaan vielä huomannut siniseksi maalattuja lehtiä).JK sanoi:Hiukan keskustan ulkopuolella on Ilveksen upea kelta-vihreä kampanja - kaikki puut on maalattu Ilveksen väreihin. Tämä jokavuotinen kampanja ajoittuu aina mainiosti Liigan alkuun, hienoa!
Letkunilkka sanoi:Kävin pelailemassa hakametsässä ja hieman kyllä sydäntä riipaisi kun näki paljonko Ilveksellä on jäänyt myymättä laitamainospaikkoja! Toivottavasti myynti on vetänyt jossain päässä paremmin...
VVV laitamainos oli mukava nähdä läheltä