Huomenna ainakin Yle Puheessa 18-20 - mukana Pajuoja ja Liigan Tj Rannisto. Itse en tosin Lindiä ja Kunnasta kestä kuunnella.Ipafani sanoi:Onko kellään tietoa että onko radiosta tulossa tänä vuonna minkäänlaisia Liigan ennakko keskusteluita?
Niin ja kaikki tuo sen Coburnin lähdön yhteydessä kirjoitetun "junnuille peliaikaa" -kommentin takia. Kyllä pienestä valitus on revittävä, jos tuo nyt on Ilveksen suurin ongelma.miska sanoi:Kyllä on taas J.Hiitelä kierroksilla twitterin puolella, kun tuli teaseria uudesta pakista.
Erilainen tosiaan.... mitä tosta pitäis näkyä??? Mulla ei näy muuta kun jonku ukon lärvi.bulftrik sanoi:Vähän ensimakua tulevasta pelaajaesittelyvideosta: https://vine.co/v/h1P0KlOxuHh
Eipä tuosta lähes mitään saa irti, näyttää tosin täysin erilaiselta kun viime vuonna.
Painat sitä lärviä niin pitäisi lähteä n. 5 sekunnin video pyörimään.Iker78 sanoi:Erilainen tosiaan.... mitä tosta pitäis näkyä??? Mulla ei näy muuta kun jonku ukon lärvi.bulftrik sanoi:Vähän ensimakua tulevasta pelaajaesittelyvideosta: https://vine.co/v/h1P0KlOxuHh
Eipä tuosta lähes mitään saa irti, näyttää tosin täysin erilaiselta kun viime vuonna.
Eipä lähde mun koneella.... No näkeehän ton sit valmiina hallissa lauantaina.bulftrik sanoi:Painat sitä lärviä niin pitäisi lähteä n. 5 sekunnin video pyörimään.Iker78 sanoi:Erilainen tosiaan.... mitä tosta pitäis näkyä??? Mulla ei näy muuta kun jonku ukon lärvi.bulftrik sanoi:Vähän ensimakua tulevasta pelaajaesittelyvideosta: https://vine.co/v/h1P0KlOxuHh
Luin kaupassa tuon (kun en moista paskalehteä enää osta) Ilves-osion, ja näin punaista ja ihmettelin minäkin että täh? Mikä saatanan mikkihiiri tää Eero Tuominen on? Luultavasti jollain TET-jaksolla, toimittaja ei ainakaan tai sitten on peli menetetty mediassa lopullisesti. Olisi kiva kysyä moiselta biojätteeltä, paljonko on yläastetta jäljellä?Ilveksenmiäs sanoi:Iltasanomien ennakko mielenkiintoista potaskaa.. Taas on juttua väännetty tutkimatta yhtään asioita...
Ilveksen omistus vaihtui, pelaajisto ei.. ? täh
Ilveksen materiaali ei riitä kuin sumputtamaan ja vastaiskuihin.. sijalle 14.
Hpk.. maalivahtipeli ja valmennus epävarmaa, sijalle 11. Siis täh ? Epävarmalla valmennuksella ja maalivahtipelillä selkeästi Ilveksen yläpuolelle.. Heillä kuulemma vain ykkösketju, eikä se riitä mihinkään ? Silti sijalle 11.
Saipa.. sijalle 10. koska Markkanen. Ja taas täh ?
Saipallako se materiaali on selkeästikkin Ilvestä parempi ?
Ihan puolueettomastikkin asioita katsoen, niin melkoista tekstiä oli lukea...
miska sanoi:Kyllä on taas J.Hiitelä kierroksilla twitterin puolella, kun tuli teaseria uudesta pakista.
Jaska72 sanoi:miska sanoi:Kyllä on taas J.Hiitelä kierroksilla twitterin puolella, kun tuli teaseria uudesta pakista.
Eipä taida pikku-Hiitelä muuhun pystyä, kuin jatkuvaan viisasteluun ja itkemiseen. Tyhjän paikka merkki koko jannu.
jäsenJ sanoi:Jaska72 sanoi:miska sanoi:Kyllä on taas J.Hiitelä kierroksilla twitterin puolella, kun tuli teaseria uudesta pakista.
Eipä taida pikku-Hiitelä muuhun pystyä, kuin jatkuvaan viisasteluun ja itkemiseen. Tyhjän paikka merkki koko jannu.
Arponen taitaa olla Hiitelän kadonnut veli. Ärsyttäviä kirjoittelijoita.
Jottei ihan OT niin Radio Cityn kiekkoillassa Virolainen otti jutuillaan niskalenkin Tapparan kollegastaan. Olivat kuin yö ja päivä haastatteluissaan.
miska sanoi:Kyllä on taas J.Hiitelä kierroksilla twitterin puolella, kun tuli teaseria uudesta pakista.