Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja linkkiä tai lainausta kiitos.... Tämmöiset onlinerit saa jäädä vähemmälle jatkossa.Torski sanoi:Ilveksen someosasto twitterissä taas vauhdissa![]()
jalkakynä sanoi:Ja linkkiä tai lainausta kiitos.... Tämmöiset onlinerit saa jäädä vähemmälle jatkossa.Torski sanoi:Ilveksen someosasto twitterissä taas vauhdissa![]()
Toimistolla on nyt oikeesti tekemisen meininki. Tekemisen tulokset vaan näkyy vähän myöhemmin paremmin. Nyt on faneilla peiliin kattomisen paikka. Halliin mars!!toskala sanoi:Teiskonlahti kirjoittaa, toki fanipohjalta, mutta ihan asiaa sisältää. Puuhastelun aika on ohi.
http://www.jatkoaika.com/Kolumni/vuosien-r%C3%A4k%C3%A4nauru-vaimenee-tulevaisuus-on-ilveksen/196132
Jorman Kivet sanoi:Onneksi itselläni ei ole tullut fiilistä,ettei huvita lähtee hallille. Vuosikymmeniä olen perseeni raahannut halliin jokaiseen kotipeliin.
Ja todellakin ymmärrän niitä joita ei huvita katsella rämpimistä. Itse olen vain valinnut linjan,että kaikki pelit on nähtävä hallilla.
Valo on näkyvissä. Eteenpäin Tampereen Ilves.
Henry78 sanoi:Jorman Kivet sanoi:Onneksi itselläni ei ole tullut fiilistä,ettei huvita lähtee hallille. Vuosikymmeniä olen perseeni raahannut halliin jokaiseen kotipeliin.
Ja todellakin ymmärrän niitä joita ei huvita katsella rämpimistä. Itse olen vain valinnut linjan,että kaikki pelit on nähtävä hallilla.
Itsekin pyrin mahdollisimman usein halliin raahautumaan mutta joka peliin ei vaan löydy virtaa ja intoa. Tulokset/pelin taso vaikuttaa valitettavasti omaan hallissa käymiseen.
Hattu päästä Jorman Kiville,oot kova kaveri!!
UglyHouse sanoi:Henry78 sanoi:Jorman Kivet sanoi:Onneksi itselläni ei ole tullut fiilistä,ettei huvita lähtee hallille. Vuosikymmeniä olen perseeni raahannut halliin jokaiseen kotipeliin.
Itsekin pyrin mahdollisimman usein halliin raahautumaan mutta joka peliin ei vaan löydy virtaa ja intoa. Tulokset/pelin taso vaikuttaa valitettavasti omaan hallissa käymiseen.
Hattu päästä Jorman Kiville,oot kova kaveri!!
Tähän on helppo ratkaisu, hanki kausari. En minäkään pääse joka peliin runsaan matkustelun takia.
Vaikka et käy yhdessäkään pelissä ropot kilahtaa Ipan kassaan.