Ilves ja Media

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 065
Vs: Ilves ja Media

Ilveksen someosasto twitterissä taas vauhdissa :D
 

jalkakynä

Luottopelaaja
Viestejä
1 916
Vs: Ilves ja Media

Torski sanoi:
Ilveksen someosasto twitterissä taas vauhdissa :D
Ja linkkiä tai lainausta kiitos.... Tämmöiset onlinerit saa jäädä vähemmälle jatkossa.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 396
Vs: Ilves ja Media

https://www.aamulehti.fi/urheilu/tampereen-ilves-on-heittamassa-potentiaaliaan-hukkaan-muutos-vaatisi-pelaajahankintoja-200511245

Muuten varmaanki samoilla linjoilla, paitsi mahtaneeko edes yksi hyvä puolustaja riittää.
Hyvin avaavat puolustajat tukisivat hyökkäyksiäkin toiseen malliin, mitä tän hetken Viljaset ja Pullit.
Toiseks pitäs viivalta osata kiekkoa maalille toimittaa ja nopeastikkin.
 

Brooks

Luottopelaaja
Viestejä
7 022
Vs: Ilves ja Media

Tuossa Aamulehden jutussa toimittaja Lauri Lehtinen kirjoittaa: "Jotta joukkue voisi pelata menestyksellä noin nopeasti ylöspäin, puolustuksessa pitäisi olla enemmän kiekollista osaamista."

Viime kaudella Kivi teki pelillisen korjausliikkeen, jolla hyökkäyksiin lähtöä hidastettiin. Samaa kannattaisi kokeilla nytkin. Tiedä sitten, onko valmennustiimissä mitään ristivetoa; Myrrä esimerkiksi tiedetään Meidän peliä nopeamman ja suoraviivaisemman pelin kannattajaksi.

Niin hyökkäät kuin puolustat, niin puolustat kuin hyökkäät. Kaikki vaikuttaa kaikkeen. Niin myös Ilveksen pelaamisessa. Vaikka isossa kuvassa katse pitääkin fokusoida ihan toisenlaiseen pelitapaan, niin ehkä tämän kauden Ilveksen pitäisi kuitenkin ottaa mallia vaikkapa Rautakorven Tapparasta. Ei siitä pelitunne välity pätkän vertaa ja pelaajat joutuvat pienestäkin kurittomuudesta koirankoppiin, mutta riskitön ja viimeisen päälle laskelmoitu pelaaminen tuo tulosta.

Onhan se hienoa, jos Lepaus voi yrittää keskialueella jotakin ihmejippoa, vaikka se johtaisikin kiekonmenetykseen, ja nuoret pelaajat voivat säntäillä puolustuspelaamisessa kurittomasti pelkäämättä penkitystä, mutta nyt herää jo kysymys, että palveleeko se enää pelaajienkaan etua? Vai kasvaako nuori joukkue kieroon ilman kovaa päivittäistä vaatimista ja johtajuutta?
 

Artsi

Luottopelaaja
Viestejä
3 232
Vs: Ilves ja Media

Kiekkoareenassa näin: http://kiekkoareena.fi/jutut/ilves-tilkitsemassa-takalinjojaan-kokeneella-kanadalaispuolustajalla
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 760
Vs: Ilves ja Media

Teiskonlahti kirjoittaa, toki fanipohjalta, mutta ihan asiaa sisältää. Puuhastelun aika on ohi.

http://www.jatkoaika.com/Kolumni/vuosien-r%C3%A4k%C3%A4nauru-vaimenee-tulevaisuus-on-ilveksen/196132
 

551304

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
360
Vs: Ilves ja Media

Juuri päättyneessä mtv3:n uutisten urheiluosiossa pyöri alaruudussa banneri "Ville Meskanen teki kahden vuoden jatkosopimuksen Ilveksen kanssa" !! Odotin päivällä jo teksti-tv:n Ylen puolella olleen hereillä mutta heidän antennissa eivät pystyssä olleetkaan. Maikkari vei tämän matsin 6-0 :p
 

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 308
Vs: Ilves ja Media

toskala sanoi:
Teiskonlahti kirjoittaa, toki fanipohjalta, mutta ihan asiaa sisältää. Puuhastelun aika on ohi.

http://www.jatkoaika.com/Kolumni/vuosien-r%C3%A4k%C3%A4nauru-vaimenee-tulevaisuus-on-ilveksen/196132
Toimistolla on nyt oikeesti tekemisen meininki. Tekemisen tulokset vaan näkyy vähän myöhemmin paremmin. Nyt on faneilla peiliin kattomisen paikka. Halliin mars!!:) Uus ilves todellakin ansaitsee enemmän tukea mitä nyt annetaan.
 

Anapoli

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
334
Vs: Ilves ja Media

Ansaitsee tukea toki. Mutta en yhtään ihmettele näiden vuosikausien korpivaelluksien jälkeen, että se tukikin on ansaittava. Tämä kausi ei taas ole ainakaan tähän asti mennyt niin hyvin, että iso kansa halliin eksyisi. Itse on kyllä tullut käytyä hallilla enempi kuin vuosiin, mutta nyt on taas ollut välillä fiilis, että ei huvita. Nyt tarvitaan voittoja ja nopeasti, jotta ei pudota playoff kelkasta.
 

Jorman Kivet

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
962
Vs: Ilves ja Media

Onneksi itselläni ei ole tullut fiilistä,ettei huvita lähtee hallille. Vuosikymmeniä olen perseeni raahannut halliin jokaiseen kotipeliin.
Ja todellakin ymmärrän niitä joita ei huvita katsella rämpimistä. Itse olen vain valinnut linjan,että kaikki pelit on nähtävä hallilla.

Valo on näkyvissä. Eteenpäin Tampereen Ilves.
 

Henry78

Luottopelaaja
Viestejä
2 290
Vs: Ilves ja Media

Jorman Kivet sanoi:
Onneksi itselläni ei ole tullut fiilistä,ettei huvita lähtee hallille. Vuosikymmeniä olen perseeni raahannut halliin jokaiseen kotipeliin.
Ja todellakin ymmärrän niitä joita ei huvita katsella rämpimistä. Itse olen vain valinnut linjan,että kaikki pelit on nähtävä hallilla.

Valo on näkyvissä. Eteenpäin Tampereen Ilves.

Itsekin pyrin mahdollisimman usein halliin raahautumaan mutta joka peliin ei vaan löydy virtaa ja intoa. Tulokset/pelin taso vaikuttaa valitettavasti omaan hallissa käymiseen.

Hattu päästä Jorman Kiville,oot kova kaveri!!
 

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 356
Vs: Ilves ja Media

Henry78 sanoi:
Jorman Kivet sanoi:
Onneksi itselläni ei ole tullut fiilistä,ettei huvita lähtee hallille. Vuosikymmeniä olen perseeni raahannut halliin jokaiseen kotipeliin.
Ja todellakin ymmärrän niitä joita ei huvita katsella rämpimistä. Itse olen vain valinnut linjan,että kaikki pelit on nähtävä hallilla.

Valo on näkyvissä. Eteenpäin Tampereen Ilves.

Itsekin pyrin mahdollisimman usein halliin raahautumaan mutta joka peliin ei vaan löydy virtaa ja intoa. Tulokset/pelin taso vaikuttaa valitettavasti omaan hallissa käymiseen.

Hattu päästä Jorman Kiville,oot kova kaveri!!


Tähän on helppo ratkaisu, hanki kausari. En minäkään pääse joka peliin runsaan matkustelun takia.
Vaikka et käy yhdessäkään pelissä ropot kilahtaa Ipan kassaan.
 

Jallu

Guest
Vs: Ilves ja Media

Kausikortilla kustannus ottelua kohden tippuu huomattavasti. Samoin kynnys lähteä peliin madaltuu.
 

Henry78

Luottopelaaja
Viestejä
2 290
Vs: Ilves ja Media

UglyHouse sanoi:
Henry78 sanoi:
Jorman Kivet sanoi:
Onneksi itselläni ei ole tullut fiilistä,ettei huvita lähtee hallille. Vuosikymmeniä olen perseeni raahannut halliin jokaiseen kotipeliin.
Ja todellakin ymmärrän niitä joita ei huvita katsella rämpimistä. Itse olen vain valinnut linjan,että kaikki pelit on nähtävä hallilla.

Valo on näkyvissä. Eteenpäin Tampereen Ilves.

Itsekin pyrin mahdollisimman usein halliin raahautumaan mutta joka peliin ei vaan löydy virtaa ja intoa. Tulokset/pelin taso vaikuttaa valitettavasti omaan hallissa käymiseen.

Hattu päästä Jorman Kiville,oot kova kaveri!!


Tähän on helppo ratkaisu, hanki kausari. En minäkään pääse joka peliin runsaan matkustelun takia.
Vaikka et käy yhdessäkään pelissä ropot kilahtaa Ipan kassaan.

Kausari löytyy kyllä lompakosta! Korsi on kannettu kekoon vaikkei mestoille aina menekään! Hieman kun otteet paranisivat niin halliinkin eksyisi useammin ja saisi paremman katteen "sijoitukselleen"
 

oldcoach

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
127
Vs: Ilves ja Media

Kaveri on yrittänyt jakaa facessa ilmaista istumapaikkalippua illan peliin, mutta ei tunnu kellekään kelpaavan. Kaikilla Ilves-faneilla on siis jo lippu!
 

Jarno Saarinen

Luottopelaaja
Viestejä
1 667
Vs: Ilves ja Media

Mikola avas sitten julkisen Ipan ruoskinnan, ei tainnut raasu tajuta että ensimmäiset neuvottelut tänkauden joukkueesta on käyty maaliskuussa, kun muilla on palapelistä puuttunut enää palanen tai kaks... No ruoskaa vaan olis ny vaatinu vielä kivelle monoa, kuka sen uskaltaa ekana kirjoittaa? no eipä tartte kiekkoareenan linkkejä enää klikkailla hetkeen.
 

nostaja

Rivipelaaja
Viestejä
40
Vs: Ilves ja Media

Paskaaks sitä aina selittelee vuodesta toiseen miks hävitään . Ei jaksa aina selittelyä . Millon on joukkue koottu liian myöhää tai omistajas on vikaa . On se ihme ku vuodesta toiseen selitellään sitä sun tätä . Ja kyä sen Kivenki saa kohta vaihtaa jos ei peli paremmaks muutu . Ei se ainaka selityksillä muutu .
 
Ylös