Ilves ja Media

WsQ

Luottopelaaja
Viestejä
1 255
Vs: Ilves ja Media

Hyvä paita. Jotenkin samaa tyyliä kuin oli hetken markkinoinnissa MS:n aikaan.
 

Brooks

Luottopelaaja
Viestejä
7 022
Vs: Ilves ja Media

WsQ sanoi:
Hyvä paita. Jotenkin samaa tyyliä kuin oli hetken markkinoinnissa MS:n aikaan.

Joo.

Monet niistä, jotka vajaat kolme vuotta sitten kehuivat Sjöblomin lanseeraamia mainoksia herkullisesta itseironiasta, ovat nyt tuomitsemassa tätä t-paitaa äärimmäisen noloksi ideaksi.

Nolohan se toki onkin, mutta niin olivat Sjöblomin mainoksetkin.

En ymmärrä, miksi Ilveksen pitää tieten tahtoen alentaa itseään tälläkin sektorilla, kun se voisi yhtä hyvin ylentää itsensä ja olla tiennäyttäjä johonkin uuteen; urheilumainonnan taso on Suomessa niin heikko, ettei se paljon vaatisi.
 

931931

Luottopelaaja
Viestejä
1 527
Vs: Ilves ja Media

Brooks sanoi:
WsQ sanoi:
Hyvä paita. Jotenkin samaa tyyliä kuin oli hetken markkinoinnissa MS:n aikaan.

Joo.

Monet niistä, jotka vajaat kolme vuotta sitten kehuivat Sjöblomin lanseeraamia mainoksia herkullisesta itseironiasta, ovat nyt tuomitsemassa tätä t-paitaa äärimmäisen noloksi ideaksi.

Itse näen, että MS-aikakauden mainokset olivat erittäin hyökkääviä, jotka suututtivat muiden joukkueiden kannattajat ja olivat Ilveksen kannattajille helpompi omaksua osana Ilveksen "uutta nousua". Nythän tuo paita tulee suoraan tilauksesta t*ppara-faneille ja muille naljailijoille, jotka voivat nauraa ja verrata sitä mestaruuspaitaan.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 075
Vs: Ilves ja Media

Olihan toi paita nyt aika hauska tempaus!
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 413
Vs: Ilves ja Media

Taitaa tulla persnetot tostakin rääsystä. No onhan tästä kokemusta.
 

Gmoo

Luottopelaaja
Viestejä
2 838
Vs: Ilves ja Media

Jätän tämän vain tähän:

CjYcRJhWgAAacy8.jpg:large
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 419
Vs: Ilves ja Media

Artsi sanoi:
Tän olis voinut laittaa tonne positiivisuus ketjuun ;)

Eiku just tässä on oikea paikka, miten onnistunut huumoripläjäys onkaan tuossa yläpuolella olevat paidat.
 

Dirty deed

Luottopelaaja
Viestejä
1 255
Vs: Ilves ja Media

Jos jätetään ylläolevista paidoista pois se fakta että toinen on mestaruuspaita ja toinen hupailupaita (mielestäni ihan hauskakin) niin kumpi paidoista näyttää sellaiselta mitä myydään urheiluliikkeissä 30 euron hintaan ja kumpi siltä että se on koluttu löytötavaratalon 3 euron laarista. Ja jos nyt jätetään seurat huomioimatta niin kumpi paita näyttää siltä että sitä voisi aikuinenkin ihminen pitää päällään, siis sellainen aikuinen jolla ei ole karjalalippistä ja vyölaukkua eikä elä vuoden 1995 lätkähuumassa.
 

sämpylä

Luottopelaaja
Viestejä
5 157
Vs: Ilves ja Media

Tuo Ilveksen paidan ryppyisyys korostaa että paita löytyy sieltä alelaarista. :) Toivon mukaan Liiga rupee puuttuun ja seuraan Ilveksen touhuja tarkemmin, toimistolla on nyt paha mieli turhista syytöksistä.
 

levokivi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
764
Vs: Ilves ja Media

Dirty deed sanoi:
Jos jätetään ylläolevista paidoista pois se fakta että toinen on mestaruuspaita ja toinen hupailupaita (mielestäni ihan hauskakin) niin kumpi paidoista näyttää sellaiselta mitä myydään urheiluliikkeissä 30 euron hintaan ja kumpi siltä että se on koluttu löytötavaratalon 3 euron laarista. Ja jos nyt jätetään seurat huomioimatta niin kumpi paita näyttää siltä että sitä voisi aikuinenkin ihminen pitää päällään, siis sellainen aikuinen jolla ei ole karjalalippistä ja vyölaukkua eikä elä vuoden 1995 lätkähuumassa.
Minä aikuisena miehenä en mistään hinnasta laittaisi Tapparan paitaa päälleni, vaikka se olisi kuinka tyylikäs tahansa.
 

Dirty deed

Luottopelaaja
Viestejä
1 255
Vs: Ilves ja Media

levokivi sanoi:
Dirty deed sanoi:
Jos jätetään ylläolevista paidoista pois se fakta että toinen on mestaruuspaita ja toinen hupailupaita (mielestäni ihan hauskakin) niin kumpi paidoista näyttää sellaiselta mitä myydään urheiluliikkeissä 30 euron hintaan ja kumpi siltä että se on koluttu löytötavaratalon 3 euron laarista. Ja jos nyt jätetään seurat huomioimatta niin kumpi paita näyttää siltä että sitä voisi aikuinenkin ihminen pitää päällään, siis sellainen aikuinen jolla ei ole karjalalippistä ja vyölaukkua eikä elä vuoden 1995 lätkähuumassa.
Minä aikuisena miehenä en mistään hinnasta laittaisi Tapparan paitaa päälleni, vaikka se olisi kuinka tyylikäs tahansa.

Kirjoitinkin juuri siksi "jos nyt jätetään seurat huomioimatta" koska arvasin että joku tulee pätemään sillä ettei mistään hinnasta laittaisi Tapparan paita päällensä. No en minäkään laittaisi, mutta silti ole olen sitä mieltä että tuo Tapparan paita näyttää monta pykälää laadukkaammalta. Tekeminen ratkaisee kaiken. Jos tehdään niin miksei tehtäisi sitten kunnolla.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 235
Vs: Ilves ja Media

Dirty deed sanoi:
No en minäkään laittaisi, mutta silti ole olen sitä mieltä että tuo Tapparan paita näyttää monta pykälää laadukkaammalta.

Jaa. Musta näyttää siltä, että Tappara unohti mestaruuspaidastaan seuran logon. Sitten se piti hätäpäissään kiskasta tuohon kylkeen. Täysin irrallinen elementti.

Itse olisin laittanut Tapparan logon isolla taustalle esim. kuultavanharmaalla. Samalla millä tuo Kanada-malja on tossa paidassa.
 

Dirty deed

Luottopelaaja
Viestejä
1 255
Vs: Ilves ja Media

No ehkä ei tuo kuva paidassa ehkä kaikkein onnistunein ole ja itse tykkäisin champions sanan sijasta mestarit sanasta. Mutta jo nuo kuvat paidoista on kuin eri planeetoilta, ja painatuksen laatu näyttää paremmalta. Kumpaakaan paitaa en ole livenä nähnyt, lähinnä kyseessä on kuvien antama ensivaikutelma.
 

JB

Rivipelaaja
Viestejä
32
Vs: Ilves ja Media

Näen nämä lisenssi pelata -paidat katastrofina pitkäaikaisten sopimusten suhteen. Kuka/mikä sponsori haluaa sitoutua yhden vuoden määräaikaiseen näkyvyyteen, joka voi päättyä kaatumiseen?
Härre gyyd! Sadat teepaidat ei ole mitään potentiaalisiin uusiin sponsoreihin verrattuna. Markkinointiosasto toivottavasti on toiminut ja nähnyt tulevaisuuden mua paremmin tämän toiminnan vaikutuksista.
Tuntuu siltä, että nyt halutaan saada rahaa tyhjään kassaan katsomatta tulevaa kautta pidemmälle.
Edit. En tiedä mikä on teepaitojen kate ja velkatilanne, että toiminta ylipäänsä jatkuu Liigassa.
 

931931

Luottopelaaja
Viestejä
1 527
Vs: Ilves ja Media

Dirty deed sanoi:
Ja jos nyt jätetään seurat huomioimatta niin kumpi paita näyttää siltä että sitä voisi aikuinenkin ihminen pitää päällään, siis sellainen aikuinen jolla ei ole karjalalippistä ja vyölaukkua eikä elä vuoden 1995 lätkähuumassa.
Dirty deed sanoi:
mutta silti ole olen sitä mieltä että tuo Tapparan paita näyttää monta pykälää laadukkaammalta. Tekeminen ratkaisee kaiken. Jos tehdään niin miksei tehtäisi sitten kunnolla.

Jaa, itse kyllä olisin antanut ääneni taaperoiden paidalle kuvailusi perusteella. Jos positiivista haetaan lisenssi-paidasta, se on kuitenkin tyyliltään yksinkertainen ja sanoma tulee (valitettavasti) esille. Kun taas taapero-paita on niin halju, värimaailmaltaan ja visuaalisuudeltaan ankea, että tuo tulee "peruspaitana" hallitsemaan junttiväestön muotia maataloustöistä räkälöihin :D
 
Ylös