Ilves ja Media

Pro

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
489
Vs: Ilves ja Media

Artsi sanoi:
HeGe41 sanoi:
Jaa siis mitä että? Itse ole tyytyväinen, että Ilves pysyy liigassa.
Täysin samaa mieltä. Tuo (mikäli pitää paikkansa) on paras juttu mitä Ilveksen omistajat ovat tehneet pitkiin aikoihin. Kiitokset siitä.

Tarkoitatteko kiitos tyhjästä? Vai kiitos ettei Suomen number 14 kiinnosta sijoittajia?

Herranjestas sentään. Pannaanko kättä lippaan? Ilmeisesti kohta ollaan tyytyväisiä että Ilveksen yksi sponsseista sijoitti viime kauden euron sijaan 0,25 senttiä? Ollaanko tyytyväisiä? Parasta mitä on tapahtunut pitkään aikaan?

Ihan oikeesti nyt. Henkilökohtaisesti todella väsynyt olo. Ja kaltaiset kirjoitukset saa etsimään pyssyä. Kappas, tossa se olikin, kuinka tämä mahtanee toimia? Oma pää hollilla kivasti:D
 

Slangenburger

Rivipelaaja
Viestejä
55
Vs: Ilves ja Media

toskala sanoi:
Kyllähän tuosta pari vuotta sitten oli huhua että venäläinen miljonääri olisi halukas ostamaan Ilveksen.

Korjaus: miljARDÖÖRI...

Vähän eri asia.

Olisihan se ollut kamalaa jos maailman 63 rikkain ihminen olisi ostanut Ilveksen. Oltaisiin pian jouduttu katselemaan KHL:ää mestiksen sijasta.

Mieluummin närpiöläinen tyhjätasku kuin venäläinen kroisos.
 

Cream

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
725
Vs: Ilves ja Media

Eiköhän tässä suurimman osan pointti ole se, että ennemmin pelataan SM-Liigassa kuin KHL:ssä. Eikä niinkään se, että omistajana mieluummin närpiöläinen kuin veli venäläinen. Vai ymmärretäänkö tässä ihmisiä tahallaan väärin?

Kyllä itse ainakin menen mieluummin katsomaan sitä marraskuun tiistaista Ilves-Saipa peliä kuin hegemoniakamppailua Ilves vastaan Yugra Khanty-Mansiysk.

SM-Liigaa oisin ihan hyvin seurata vaikka jonkun saudisheikin omistaessa Ilves Hockey OY:n.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 337
Vs: Ilves ja Media

http://www.sm-liiga.fi/sm-liiga.html

1005288_548070778586306_2005703031_n.jpg
 

Noma

Ylläpitäjä
Ylläpidon jäsen
Viestejä
1 599
Vs: Ilves ja Media

Ja tässäpä tämä aiemmin puhuttu Ilveksen versio NHL 14:n kannesta. Taitaa sumennuksen takaa paljastua Kolpin lisäksi kaksi voimahyökkääjäkaverusta:

1001681_10151467058631090_1187623695_n.png
 

SaulBrother

Luottopelaaja
Viestejä
1 638
Vs: Ilves ja Media

Kolppanen on selvästi keskellä, Marjamäki oikeella ja Keränen vasemmalla.
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 576
Vs: Ilves ja Media

Vasemmalla taitaa olla Kantola, ellei sitten Keränen ole kesän aikana kasvattanut kuvanmukaista partaa.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 413
Vs: Ilves ja Media

Eiköhän siinä ole Välimaa, Kolppanen ja Masi.
 

SaulBrother

Luottopelaaja
Viestejä
1 638
Vs: Ilves ja Media

Luulen, että nuo SM-liiga -joukkue kannet on pahvisia ja niiden alla on normaali Brodeur -kannet.
 

alakkriP

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
515
Vs: Ilves ja Media

Gmoo sanoi:

Tässä nähdään jälleen, kuinka paljon eri organisaatiot jaksavat panostaa omaan "brändiisä" esim. TPS, Blues ja Jokerit ovat nähneet hiukan vaivaa omien kansiensa suunnitteluun. Pienillä asioilla saa muokattua mielikuvia organisaatiosta. Sekä lisättyä seuran houkuttelevuutta. Tämäkin pitäisi nähdä mainoksena eikä toimistolla saataisi tyytyä keskinkertaisuuteen. Pienistä puroista ne isot joet ja niin edelleen.
 

Kolibri#16

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
344
Vs: Ilves ja Media

alakkriP sanoi:
Tässä nähdään jälleen, kuinka paljon eri organisaatiot jaksavat panostaa omaan "brändiisä" esim. TPS, Blues ja Jokerit ovat nähneet hiukan vaivaa omien kansiensa suunnitteluun. Pienillä asioilla saa muokattua mielikuvia organisaatiosta. Sekä lisättyä seuran houkuttelevuutta. Tämäkin pitäisi nähdä mainoksena eikä toimistolla saataisi tyytyä keskinkertaisuuteen. Pienistä puroista ne isot joet ja niin edelleen.

Kyllä mun mielestä Ilves silti noista kansista on kärkipäässä. Erottuu valkotaustasista ( jos Saipan "onnistumista" ei lasketa :D ) ja valkonen sopii teemaan. Bluesin ja Jokerien kannet on kyllä hienot (Tepsin en niin välitä), mutta itse olen tottunut änärin valkoiseen taustaan ja se kuuluu itse pelin brändiin. On tossa nyt sentään aikalailla "badass"- ja "tuu koittaan"-henkisyyttä (eikä niin yliampuvasti kuin Jokerien vastaavassa).
 

Hupsukorva

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
690
Vs: Ilves ja Media

Pakko myös olla sitä mieltä, että ihan hyvältä tuo näyttää. Arvaan jo reaktion, kun tuota jälkikasvulle näyttää - voipi joutua hankkimaan, mutta menköön :)

Olisikohan siinä kyseisessä pelissä tällä kerralla osattu tehdä Ipan paitaan oikein logokin...?

Mitään hajua muuten kenelläkään, mikä noissa kansissa mahtaa olla se "rajoitettu määrä"?
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 102
Vs: Ilves ja Media

Hupsukorva sanoi:
Pakko myös olla sitä mieltä, että ihan hyvältä tuo näyttää. Arvaan jo reaktion, kun tuota jälkikasvulle näyttää - voipi joutua hankkimaan, mutta menköön :)

Olisikohan siinä kyseisessä pelissä tällä kerralla osattu tehdä Ipan paitaan oikein logokin...?

Mitään hajua muuten kenelläkään, mikä noissa kansissa mahtaa olla se "rajoitettu määrä"?

Olihan tuo Nhl 13 pelissä mutta logo tuli päivityksen mukana eikä ollut heti.
 

Kiakkomiäs

Alhaalta on vain yksi suunta.
Viestejä
259
Vs: Ilves ja Media

Ja yksi asia pistää myös positiivisesti silmään, verrattaessa muiden joukkueiden kansia. Nimittäin Ilveksellä on paidoissa vain yksi mainos, kun taas muilla joukkueilla paito on kuin tilkkutäkki. Mielestäni Ilveksen paita on eniten "änärityyppinen".

Mutta kiva olisi tietää, maksaako tuo kansi enemmän ja kuinka paljon ylipäänsä on myynnissä ja missä.
 
Ylös