Ilves ja Media

Anttis

Luottopelaaja
Viestejä
2 662
Nykyinen johto on massinsa tienannut, eikä pyri hyötymään Ilveksestä taloudellisesti. Kaikki ovat olleet aiemminkin sydämellä mukana. Näin Lausui Tinke Peltomaa tuossa jutussa ja mulla purskahti glögit näppikselle röhähdyksen kera!! :D
 

Pika1

Luottopelaaja
Viestejä
2 667
Nykyinen johto on massinsa tienannut, eikä pyri hyötymään Ilveksestä taloudellisesti. Kaikki ovat olleet aiemminkin sydämellä mukana. Näin Lausui Tinke Peltomaa tuossa jutussa ja mulla purskahti glögit näppikselle röhähdyksen kera!! :D
Kantsii hakee rätti.

Ja jos haluut, niin avaisitko vähän viestiä, mikä nauratti/olet erimieltä?
- Nykyinen johto pyrkii hyötymään Ilveksestä taloudellisesti?
- Kaikki eivät ole sydämellä mukana?
 

Anttis

Luottopelaaja
Viestejä
2 662
Kantsii hakee rätti.

Ja jos haluut, niin avaisitko vähän viestiä, mikä nauratti/olet erimieltä?
- Nykyinen johto pyrkii hyötymään Ilveksestä taloudellisesti?
- Kaikki eivät ole sydämellä mukana?

Olen erimieltä siitä, että edellinen johto oli sydämellä mukana, paitsi jos Tinke tarkoitti seuran raiskaamista, lypsämistä, päälle kusemista ja häpäisemistä sydämen asiaksi
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 062
Olen erimieltä siitä, että edellinen johto oli sydämellä mukana, paitsi jos Tinke tarkoitti seuran raiskaamista, lypsämistä, päälle kusemista ja häpäisemistä sydämen asiaksi
Eiköhän Tinke tarkoittanut porukkaa, joka nykyään hallituksessa/omistajina. Että ovat olleet aiemminkin sydämellään mukana, vaikkei esim. omistusta ollutkaan. Turha ylianalysoida ja -tulkita vanhoja paskoja, vaan nautitaan että homma on hyvissä näpeissä ja eteenpäin mennään.
 

Reborn Lynx

Luottopelaaja
Viestejä
1 117
Ilveskin osallistuu:



:D


Olipas sekava twiitti Ilvekseltä tai ainakaan itselle ei auennut kenelle tuo kuitti on. Tai siis lukeehan siinä että tuo on vastaus Tapparalle, Pelicanssille, Lukolle ja Liigalle, mutta en ymmärrä miksi noille kaikille. Ehkä olen imbesilli.

Pakko arvostaa kuvanmuokkaustaitoja, joilla on saatu luotua näin autenttinen kopio Kärppien pelipaidasta.

Pakko sanoa, että repesin kans tälle :D
 

Neljätoista

Luottopelaaja
Viestejä
1 434
Olipas sekava twiitti Ilvekseltä tai ainakaan itselle ei auennut kenelle tuo kuitti on. Tai siis lukeehan siinä että tuo on vastaus Tapparalle, Pelicanssille, Lukolle ja Liigalle, mutta en ymmärrä miksi noille kaikille. Ehkä olen imbesilli.



Pakko sanoa, että repesin kans tälle :D

Tappara oli uudelleentwiitannut oman twiittinsä ja se koetaan sosiaalisessa mediassa tökeröksi tavaksi toimia. Olivat Ilveksen vinoilun jälkeen poistaneet tuon nolon toimen.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Olen erimieltä siitä, että edellinen johto oli sydämellä mukana, paitsi jos Tinke tarkoitti seuran raiskaamista, lypsämistä, päälle kusemista ja häpäisemistä sydämen asiaksi

Kun luin ensin viestisi ja sitten uudestaan Tinken lainauksen, ymmärsin miten ole tulkinnut. Tulkinta on kuitenkin väärä. Tinke puhui nykyisestä porukasta, että ovat olleet myös aiemmin(aina) sydämellä mukana.

EDIT: Ts. Tinke korosti sitä, että nyt mukana on porukkaa, jolle Ilves on ollut tärkeä jo aiemmin - siis myös silloin, kun eivät vielä nykyisessä asemassaan olleet.
 
Viimeksi muokattu:

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 384

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 569
Pitkä ja hyvä kirjoitus Ilveksestä ja Tapparasta.

Hyvä kirjoitus. Kommentti tähän:

"
VUOSIKYMMENIEN aikana Tappara ja Ilves ovat kohdanneet ani harvoin SM-liigan pudotuspeleissä. Yhteensä vain kuudesti. Viimeksi keväällä 2017 puolivälierissä.
"

6 kohtaamista poffeissa on pitkässä historiassa todella vähän. Montako kertaa ollaan kohdattu finaalissa? Ei ainakaan Hakametsän aikana.
 

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Viestejä
2 516

Koskee oikeestaan molempia Ilvestä ja Tapparaa tämä.
Hyvä juttu. Rantanen on mielestäni hyvä toimittaja.

Paikallisfinaali ei kuitenkaan olisi minulle mikään unelmafinaali. Toki kaikki mitä hän sanoi tuossa siitä on totta, mutta silti en edes toivoisi sitä. Ennemmin vaikka Ilves - HIFK tai Ilves - Lukko finaali. Finaaleissa meininki olisi ihan tajuton, oli se sitten paikallisfinaali tai ei, ja mestaruus tuntuisi jokatapauksessa aivan uskomattomalta, mutta Ilves - Tappara finaalissa en vain pysyisi tuota kahta viikkoa hengissä tai ainakaan järjissäni, ja häviäminen tuntuisi sietämättömän pahalta.
 

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Viestejä
2 516
Kyllä jätti 2017 pleijarit se verran pysyvät jäljet omaan sydänlihakseeni, jotta tuota paikallisfinaalia ei ainakaan oma työterveyslääkärini suosittele!! :D
Joo, edelleen sen muistelu tuntuu todella pahalta. Se Parletin jatkoaikamaali 6 pelissä on karmein maali minkä olen ikinä nähnyt, ja se kummittelee minua yhä. En voi katsoa sitä saamatta oksennusrefleksiä.
 

SiniOranssi_Kolmospaita

Luottopelaaja
Viestejä
1 532
Joo, edelleen sen muistelu tuntuu todella pahalta. Se Parletin jatkoaikamaali 6 pelissä on karmein maali minkä olen ikinä nähnyt, ja se kummittelee minua yhä. En voi katsoa sitä saamatta oksennusrefleksiä.
Itse taas muistan ne Jantan sanat aina. Olihan se 2017 sarja aivan karseaa sydämmelle ja siinä ei edes ratkaistu mestaruutta. No luotais ainaki työpaikkoja Tampereelle ku tarvittais 10k uusia sydänlääkäreitä
 

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 569
Joo, edelleen sen muistelu tuntuu todella pahalta. Se Parletin jatkoaikamaali 6 pelissä on karmein maali minkä olen ikinä nähnyt, ja se kummittelee minua yhä. En voi katsoa sitä saamatta oksennusrefleksiä.

Hieman ennen kuin Parlet karkasi läpiajoon joku Ilveksen hyökkääjä laukoi ylärimaan. Joskus vieläkin yöllä herään hiestä märkänä siihen putken kilahdukseen ja yleisön kohahdukseen.

2017 7 poff-pelin sarja sisälsi paljon erilaisia tunteita. Oli hyviä pelejä!
 

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 569
Ilves ja Tappara kohtasivat finaaleissa keväällä 1958. Ilves vei mestaruuden voitoin 2-1 (ottelut 4-6, 7-1 ja 3-1). Raimo Kilpiö teki peräti 5 maalia finaalisarjassa.

Tuo on ainoa finaalikohtaaminen toistaiseksi.

Tämä on kyllä aika käsittämätön fakta. Vain yksi finaalikohtaaminen. Molemmilla pitkät perinteet. Myös 6 kohtaamista poffeissa ever on käsittämättömän vähän. Uudessa areenassa meininki on eri. Budjettien ja puitteiden takia molemmat pelaa mitalisijoista lähes joka vuosi. Vuosikausien kyntämiseen ei areenalla ole varaa...
 

vivalavili

Luottopelaaja
Viestejä
1 374
Hieman ennen kuin Parlet karkasi läpiajoon joku Ilveksen hyökkääjä laukoi ylärimaan. Joskus vieläkin yöllä herään hiestä märkänä siihen putken kilahdukseen ja yleisön kohahdukseen.

2017 7 poff-pelin sarja sisälsi paljon erilaisia tunteita. Oli hyviä pelejä!
Keränen ampui myös suoraan logoon jatkoajalla (ehkä puolittaisesta) läpiajosta. Sen kun olisi laittanut sisään, niin uskon, että Ilves olisi mennyt mestaruuteen asti tuolla kaudella.
 
Ylös