Ilves ja Media

sämpylä

Luottopelaaja
Viestejä
5 157
Vs: Ilves ja Media

Kuulun sisäpiiriin ja huutelen sieltä " tiedän jotain mutta en kerro" Kyllähän se vähän närkästyttää, että miksi asiaa pitää ees tänne tulla huuteleen. Sieltä sisäpiiriläisistäkin tuommoinen huutelija on varmaan hölösuu ja porukan pelle. Toki kun saadaan fanit keskenään riiteleen, saadaan ongelmat käännettyä sinne.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 077
Vs: Ilves ja Media

Täältä tulee kaikki tuki Ilvekselle. Antaa joukkueen näyttää ja en kuulu sisäpiiriin!
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 777
Vs: Ilves ja Media

Tuollainen sisäpiiri-juttelu kertoo lähinnä siitä ettei Ilveksessä mikään oikeasti ole muuttunut. Kriittisiä äänenpainoja yritetään vaientaa kahvittelukutsuilla ja kertomalla jotain vähän enemmän. Ummehtunut tuulahdus Kekkosen ajan Suomesta.

kylläonkivaaollailvesfani sanoi:
HeGe41 sanoi:
LuikuriTattinen sanoi:
Onko sielä aikuisten oikeasti tapahtumassa jotain mullistavaa? Varovainen peukku, jos askelkin parempaan tulevaisuuteen.
Yritetään. Oikeasti yritetään. Minä en itseäni nolaa millään paskalätinällä.

Toivotaan parasta. En vaan jaksa uskoa yhtään, en niin sitten ollenkaan. Onneks mun usko ei vaikuta yhtään mihinkään yhtään mitenkään.

Oma vaatimaton viisipenniseni: Itse olen vieläkin niin vihainen viime kaudesta, Tapparan mestaruudesta ja ennen kaikkea Vincentin kärsivällisyysvaatimuksista että IH pitäköön tunkkinsa. World Cup ja jalkapallo-Ilves kiinnostavat tällä hetkellä paljon enemmän. Jos joku on Ilveksessä tosiaan muuttunut parempaan suuntaan niin eikö se palvelisi yhteisöä paljon paremmin että sitten kerrottaisiin avoimesti ja palautettaisiin sitä uskottavuutta? Ei paljon vakuuta että joku tulee kertomaan että nyt siellä ihan oikeasti yritetään*

Kiveen on kova luotto, mutta siihen ei että Kivi saa Ilvekseltä sen tarvittavan tuen.

*Btw. ja jos siellä nyt muka ihan oikeasti yritetään tarkoita sitä että aiemmin on oltu vain yrittävinään.
 

Iines

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
256
Vs: Ilves ja Media

Onko nuo Ilveksen uudet kotisivut vielä kesken? Ei oikein pelitä ainakaan tuo pelaajahaku siellä.. http://ilves.com/pelaajat/2016-2017/
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 237
Vs: Ilves ja Media

Share Ilves ry:n jäsenenä olen mukana tilaisuuksissa, joihin pääsevät vain Share Ilves ry:n jäsenet. Share Ilves ry:n hallituksen jäsenenä olen mukana tilaisuuksissa, joihin meidät on pienosakkaina ja kannattajatukiryhmänä kutsuttu. Tervetuloa sisäpiiriin! Siellä näitä pyöritellään ja viedään juttuja eteenpäin.

Syyskokous on parin kuukauden päästä. Hallituksessa on tilaa.

sämpylä sanoi:
Sieltä sisäpiiriläisistäkin tuommoinen huutelija on varmaan hölösuu ja porukan pelle.

Eikö ongelma juuri ollut se, että minä en kerro?

Yritetään. Se tieto riittää toistaiseksi. Minä kannan oman korteni kekoon ja käyn peleissä sekä annan johdolle työskentelyrauhan onnistua.

sämpylä sanoi:
Toki kun saadaan fanit keskenään riiteleen, saadaan ongelmat käännettyä sinne.

Se on taas riidanhaastajien (kuten esimerkiksi juuri sinun) ongelmasi. En minä ole riitaa haastanut.
 

Brooks

Luottopelaaja
Viestejä
7 022
Vs: Ilves ja Media

Jos nykyään aikoo saada aikaan jotakin uutta ja suurta, hankkeen tukena täytyy olla tarina. Itse olen ollut suunnittelemassa ja luomassa Tampereelle ratikan tarinaa; pääasiassa tietenkin työn puolesta, mutta olen myös aina ollut raitiotien kannattaja ja olen siksikin sitoutunut hankkeeseen täysillä. Hyvä tarina auttaa ihmisiä ymmärtämään menneisyyden, nykyisyyden ja tulevaisuuden yhteydet, mutta ennen kaikkea se sitoo ihmiset osaksi yhteistä kokemusta.

Minäkään en tiedä Ilveksen tarinasta mitään, mutta Ilveksen osalta liiketoiminnan ja yhteisöllisyyden yhteyden uudelleen löytäminen on iso haaste ja mikä tahansa liikehdus siihen suuntaan on kannatettava hanke.
 

JK

Guest
Vs: Ilves ja Media

Ensin Majesky ja nyt sitten ratikka, pari pahaa arviointivirhettä. :)

Mutta tuohon Ilves-tarinaan takaisin. Itse asiassa hyväntahtoinen kysymykseni taisi loihtia kyseenalaistavia viestejä. En aina ehdi seuraamaan mitä Ilveksen ympärillä ja/tai keskustelupalstalla tapahtuu, siksi kysyin. Mutta toivottavasti tästä tulee jotain konkreettista. Eikä kannata haukkua niitä kyseenalaistajia, kyseenalaistamiseen on ihan hyvät syyt. Toivottavasti tästä saadaan positiivista aikaan ja isommat visiot/teot lähitulevaisuuteen.

Olisi kiva saada taas kunnon vibat eli Ilves-tärinät Ilves-tarinoiden jatkoksi. :)
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Ilves ja Media

Niin hyvässä (uskottavassa) tarinassahan mielellään pysyttäisiin faktapohjalla ilman turhaa maalailua tai menneiden asioiden kieltämistä. Harmittavan usein toimiston ja omistusportaan syöttämät tarinat ovat päätyneet jonnekin tulevaisuus-fantasian ja surkuhupaisan farssin välimaastoon. Ts. Kyynisyys tai vähintäänkin varovaisuus tuolta puolelta kumpuavia juttuja kohtaan on ihan (lähi)historian perusteella järkevää.

Joukkueen tarina taas on asia erikseen. Sitä seuraa mielellään etenkin kun Karri Kivi on myös oivallinen tarinankertoja.
 

Lynxlynx

On vain yksi.
Viestejä
394
Vs: Ilves ja Media

Seuraava kysymys julkisesti Hegelle: milloin voimme odottaa julkistuksia näille ydinporukassa puhutuille jutuille? Syyskaudella? Kesään mennessä?
 

vivalavili

Luottopelaaja
Viestejä
1 374
Vs: Ilves ja Media

Ilveksenmiäs sanoi:
Eikö rankkareissa tehtyä voittomaalia lasketa enää tilastoihin, vai miksi se on Meskaselta viety ?
Ei lasketa tehotilastoissa maaliksi
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 307
Vs: Ilves ja Media

Ilveksenmiäs sanoi:
Eikö rankkareissa tehtyä voittomaalia lasketa enää tilastoihin, vai miksi se on Meskaselta viety ?

Ei ole SM-liigassa laskettu kuin kaudella 2004-05.

Maaotteluissa lasketaan edelleen.
 

IkuisestiILVES

Luottopelaaja
Viestejä
2 576
Vs: Ilves ja Media

http://www.aamulehti.fi/ihmiset/ilves-fani-kertoi-yksinaisyydestaan-facebookissa-koki-elamansa-yllatyksen/

Tällaista mainosta ei voi rahalla ostaa. Hieno teko.
 

El Bastardo

Viirejä odotellessa
Viestejä
616
Vs: Ilves ja Media

IkuisestiILVES sanoi:
http://www.aamulehti.fi/ihmiset/ilves-fani-kertoi-yksinaisyydestaan-facebookissa-koki-elamansa-yllatyksen/

Tällaista mainosta ei voi rahalla ostaa. Hieno teko.

Tästä pisteet faneille ja firmalle. Iso peukku!
 

Artsi

Luottopelaaja
Viestejä
3 241
Vs: Ilves ja Media

IkuisestiILVES sanoi:
http://www.aamulehti.fi/ihmiset/ilves-fani-kertoi-yksinaisyydestaan-facebookissa-koki-elamansa-yllatyksen/

Tällaista mainosta ei voi rahalla ostaa. Hieno teko.
Tällainen yhteen hiileen puhaltaminen kun saataisiin koko Ilves yhteisöön, niin vain taivas olisi rajana.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 237
Vs: Ilves ja Media

Ilves-foorumi osallistui pienellä rahasummalla tähän myös. Iskettiin rahaa Sharen keräämään pottiin.
 

Jair

Rivipelaaja
Viestejä
21
Vs: Ilves ja Media

HeGe41 sanoi:
Ilves-foorumi osallistui pienellä rahasummalla tähän myös. Iskettiin rahaa Sharen keräämään pottiin.

[quote author=Aamulehti]
Ristamäelle luvattiin järjestää kausikortti täksi kaudeksi Ilves-Hockey Oy:n puolesta.
[/quote]

Voisiko joku nyt vahvistaa, että mikä taho tämän nyt maksoi? Ei niin mitään väliä, paitsi jos toimisto kerää pointsit ja taustalla ovatkin oikeasti fanit.
 

jalkakynä

Luottopelaaja
Viestejä
1 918
Vs: Ilves ja Media

Jair sanoi:
HeGe41 sanoi:
Ilves-foorumi osallistui pienellä rahasummalla tähän myös. Iskettiin rahaa Sharen keräämään pottiin.

[quote author=Aamulehti]
Ristamäelle luvattiin järjestää kausikortti täksi kaudeksi Ilves-Hockey Oy:n puolesta.

Voisiko joku nyt vahvistaa, että mikä taho tämän nyt maksoi? Ei niin mitään väliä, paitsi jos toimisto kerää pointsit ja taustalla ovatkin oikeasti fanit.
[/quote]

Ainakin Share Ilves ry:n arpajaisten tuotto (pidetty lauantaina Tapparaa vastaan pelatussa ottelussa.) Lisäks i Ilves-foorumi muista nimistä ei tietoa.
 

Artsi

Luottopelaaja
Viestejä
3 241
Vs: Ilves ja Media

Jair sanoi:
HeGe41 sanoi:
Ilves-foorumi osallistui pienellä rahasummalla tähän myös. Iskettiin rahaa Sharen keräämään pottiin.

[quote author=Aamulehti]
Ristamäelle luvattiin järjestää kausikortti täksi kaudeksi Ilves-Hockey Oy:n puolesta.

Voisiko joku nyt vahvistaa, että mikä taho tämän nyt maksoi? Ei niin mitään väliä, paitsi jos toimisto kerää pointsit ja taustalla ovatkin oikeasti fanit.
[/quote]
Hallilla koitettiin kerätä arpajaisilla rahaa, mutta sitä kertyi vain muistaakseni 70 euroa. Tuon kausikortin lahjoitti kokonaisuudessaan IH Oy
 
Ylös