Ilves ja Media

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Ilves ja Media

toskala sanoi:
On kyllä melkoisesti lähtenyt keulimaan yhden pelin perusteella
Samaa mieltä, etenkin kun perustelut on varsin pintapuoliset.

Suuremmassakin mittakaavassa hyvän alkukauden lisäksi/sijaan tulisi pelata (myös) hyvä loppukausi.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 746
Vs: Ilves ja Media

toskala sanoi:
VP sanoi:
Jatkoajan kolumnisti veistelee jo Ilveksen paluuta:
http://www.jatkoaika.com/Kolumni/kommentti-ilves-har-kommit-igen/182439

On kyllä melkoisesti lähtenyt keulimaan yhden pelin perusteella

Tää on tätä nykypäivän journalismia. Toimittajilla "liipasin herkällä" niin positiivisen kuin negatiivisen suhteen. Ei siinä toivottavasti oikeassa, mutta tosiaan aika kovaa tekstiä yhden ottelun perusteella. Silti täytyy sanoa että aika pitkälle menneisyyteen saa mennä, että voitto on tuntunut näin hyvältä.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 413
Vs: Ilves ja Media

Epilänharjun Huuhkaja sanoi:
Aamulehden Facebook vastaavan lasien värejä ei tartte paljoa arvailla, tosin koko lehden kallistuminen naapurin suuntaan on jo vanha asia.

Mihin tää nyt liitty?
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 237
Vs: Ilves ja Media

VP sanoi:
Jatkoajan kolumnisti veistelee jo Ilveksen paluuta:
http://www.jatkoaika.com/Kolumni/kommentti-ilves-har-kommit-igen/182439

Meillä on kehitteillä Ilves-tarina, johon on sitoutunut koko Ilves-yhteisö pääomistajasta meikäläiseen. Toivottavasti tarina kestää ne paineet, joita media alkaa lykkiä. Alkuvuodesta 2017 on Ilves-tarinassa lihavoidut otsikot.

Lähde mukaan tarinaan. Mä oon siinä jo. Huomenna hallille!
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 119
Vs: Ilves ja Media

Tuo " kolumnisti " on joku lukiolaispoika, jota kiinnostaa lätkä.
Silti on hienoa lukea tälläistä tekstiä vaihteeksi. Ei Ilves ole pelkkää ahdistusta ja häpeää, ei meidän ehkä tarvitse aina nöyristellä ja kuunnella pilkkaa. Ehkä asiat oikeasti muuttuu.. mielikuvilla ja tunteella on tehty isojakin muutoksia. Kun löydettäisiin aito ylpeys ja usko ..ja vielä kun siihen saataisiin aidosti aihetta.
Jyp-peli oli yksi peli ja siitä tuli kaksi pistettä. Henkisesti siitä tuli paljon enemmän..Ilves tuli takaa Jyväskylässä. Ilves ei luovuttanut, ei panikoinut, ei nöyrtynyt.
 

Okafani

Luottopelaaja
Viestejä
1 024
Vs: Ilves ja Media

HeGe41, peukku positiivisille ajatuksillesi moderaattorina!
Ken vaivojansa vaikertaa on vaivojensa vanki, siinä piilee vanha totuus.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 237
Vs: Ilves ja Media

Okafani sanoi:
HeGe41, peukku positiivisille ajatuksillesi moderaattorina!
Ken vaivojansa vaikertaa on vaivojensa vanki, siinä piilee vanha totuus.

Annan omalta osaltani tarinalle mahdollisuuden onnistua.

Huomenna hallille, tarina jatkuu.
 

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 734
Vs: Ilves ja Media

HeGe41 sanoi:
Okafani sanoi:
HeGe41, peukku positiivisille ajatuksillesi moderaattorina!
Ken vaivojansa vaikertaa on vaivojensa vanki, siinä piilee vanha totuus.

Annan omalta osaltani tarinalle mahdollisuuden onnistua.

Huomenna hallille, tarina jatkuu.

Täällä on myöskin posin kautta menty pitkän aikaa.Huomenna hallille!
 

LuikuriTattinen

Luottopelaaja
Viestejä
3 363
Vs: Ilves ja Media

Onko sielä aikuisten oikeasti tapahtumassa jotain mullistavaa? Varovainen peukku, jos askelkin parempaan tulevaisuuteen.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 237
Vs: Ilves ja Media

LuikuriTattinen sanoi:
Onko sielä aikuisten oikeasti tapahtumassa jotain mullistavaa? Varovainen peukku, jos askelkin parempaan tulevaisuuteen.

Yritetään. Oikeasti yritetään. Minä en itseäni nolaa millään paskalätinällä.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 934
Vs: Ilves ja Media

HeGe41 sanoi:
LuikuriTattinen sanoi:
Onko sielä aikuisten oikeasti tapahtumassa jotain mullistavaa? Varovainen peukku, jos askelkin parempaan tulevaisuuteen.
Yritetään. Oikeasti yritetään. Minä en itseäni nolaa millään paskalätinällä.

Toivotaan parasta. En vaan jaksa uskoa yhtään, en niin sitten ollenkaan. Onneks mun usko ei vaikuta yhtään mihinkään yhtään mitenkään.
 

JK

Guest
Vs: Ilves ja Media

HeGe41 sanoi:
VP sanoi:
Jatkoajan kolumnisti veistelee jo Ilveksen paluuta:
http://www.jatkoaika.com/Kolumni/kommentti-ilves-har-kommit-igen/182439

Meillä on kehitteillä Ilves-tarina, johon on sitoutunut koko Ilves-yhteisö pääomistajasta meikäläiseen. Toivottavasti tarina kestää ne paineet, joita media alkaa lykkiä. Alkuvuodesta 2017 on Ilves-tarinassa lihavoidut otsikot.

Lähde mukaan tarinaan. Mä oon siinä jo. Huomenna hallille!

Häh, mikä Ilves-tarina? Mihin koko Ilves-yhteisö on sitoutunut? Mitä olen missannut?
 

Lynx

Uusi Ilves since 2017
Viestejä
991
Vs: Ilves ja Media

Liukas Lätkä sanoi:
Häh, mikä Ilves-tarina? Mihin koko Ilves-yhteisö on sitoutunut? Mitä olen missannut?

Toivottavasti Hegekin viksuna miehenä ymmärtää että tällainen salamyhkäinen sisäpiirivihjailu herättää vain närkästystä. Puhetta puhetta ja tulevia lupauksia. Niitä on aina riittänyt. Oikeampi termi tuolle on siis syksyllä 2016 "Ilves-tarinointi".

Tekoja mää vaan kaipaan.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 237
Vs: Ilves ja Media

Liukas Lätkä sanoi:
Häh, mikä Ilves-tarina? Mihin koko Ilves-yhteisö on sitoutunut? Mitä olen missannut?

Sori, ei tietenkään koko yhteisö. Ainahan jossain on joku poppoo, jonka mielestä jotain tehdään väärin.

Karri Kivi on puhunut tarinasta. Uudesta alusta. Eilinen voitto oli tarinan ensimmäinen kappale.

Lynx sanoi:
Toivottavasti Hegekin viksuna miehenä ymmärtää että tällainen salamyhkäinen sisäpiirivihjailu herättää vain närkästystä.

Kirjoitatko monenkin ihmisen puolesta? Minä en osaa ottaa kantaa eri ihmisten närkästymiskynnykseen. Joillakin se on aika alhaalla, sen tiedän.
 

Lynxlynx

On vain yksi.
Viestejä
394
Vs: Ilves ja Media

HeGe41 sanoi:
Kirjoitatko monenkin ihmisen puolesta? Minä en osaa ottaa kantaa eri ihmisten närkästymiskynnykseen. Joillakin se on aika alhaalla, sen tiedän.

Täällä ainakin toinen närkästyjä. Sisäpiirihyminää on jatkunut jo sen verran kauan ilman mitään paljastuksia tai vihjeitä, että väkisin tulee vanhoja viboja.

Silti, Karrin tuoma uudistus on jo itsessään niin valtava parannus, että jos organisaatio ympärillä osoittaa halunsa reagoida esim. loukkaantumisiin heti kunnon pelaajahankinnoilla, on pakko uskoa parempaan aikaan.
 

931931

Luottopelaaja
Viestejä
1 527
Vs: Ilves ja Media

Oikea tie tässä "tarinassa" ei voi olla kannattajien välinen vastakkainasettelu. Itse ainakin haluan Ilvekselle kaikkea hyvää, mutta missä ovat ne teot? Minä olen antanut liki kahden vuosikymmenen ajan Ilvekselle rahani ja ääneni, muuta en oikein voi kannattajana antaa. Vastalahjaksi seurajohto on tuputtanut katteettomiksi osoittautuneita lupauksia, valheita ja suoranaista vittuilua. Sori Hege, mutta tältä pohjalta minun on vaikea lähteä luottamaan johonkin "tarinaan".
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 119
Vs: Ilves ja Media

Itse kannatan tuota joukkuetta ja toivon tästä ja ehkä seuraavasta tulevan jotain suurta.
Ilves organisaationa on tuhoon tuomittu, sen puolesta olen toivoni heittänyt. Mikään ulkoilmapeliviikonloppuhästäksilmänkääntötemppu ei pelasta.
Sitäkin suuremmalla syyllä on viimeiset hetket loistaa jäällä ja tehdä jotain muisteltavaa.
 
Ylös