Ilves CHL:ssa kaudella 2023-2024

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 444

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 077
Toivottavasti tämän illan erittäin huono kenraali on vaan reenien raskaudesta johtuvaa, ettei muuta. CHL -avauksen on onnistuttava viime kauden pettymyksen ja läpsyttelyjen jälkeen!
 

Rantsukoff

Luottopelaaja
Viestejä
2 891
Liigan arvostuksesta CHL:ää kohtaa kertoo se että ne pelit lasketaan ''harkkapeleiksi''. Sillä koitetaan houkutella suurta yleisöä kiinnostumaan CHL:stä. Loistava markkinointistrategia.

No ne pelit kertovat paljon paremmin kuka on kuka, kun pelataan tosissaan.
 

Tesoman maalitykki

Luottopelaaja
Viestejä
1 054
Toivottavasti ilveksen ylivoimaan tuodaan jotain uutta, todella hidastempoista ja harvoin lauotaan ja silloin kun lauotaan ikonen sutii kiekon päältä lumet (tekee kyllä maalejakin)
Vähän liikkuvampaa ylivoimaa ja vetoja muualtakin kuin ikosen kautta kiitos.
 

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 730
Liigan arvostuksesta CHL:ää kohtaa kertoo se että ne pelit lasketaan ''harkkapeleiksi''. Sillä koitetaan houkutella suurta yleisöä kiinnostumaan CHL:stä. Loistava markkinointistrategia.

No ne pelit kertovat paljon paremmin kuka on kuka, kun pelataan tosissaan.
Tuo on pelaajayhdistyksen näkemys asiaan, ei Liigan. Tarkoituksena lienee rajoittaa ettei pelaajat joudu pelaamaan liikaa pelejä.
 

Tuomas

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
845
Reissu lähestyy ja etenkin keskiviikolle ja perjantaille otetaan matkavinkkejä vastaan!

Itse olen Pardubicessä vain yhden yön, joten Prahaan suuntautuu enemmän aikaa ja mielenkiintoa. Jääkiekkoa ainakin olisi tarjolla 02 Arenalla keskiviikkona, harjoitusottelu Sparta Prahan ja Eisbären Berlinin kesken. Pääsarjatason jalkapalloa ei näyttäisi olevan ennen lauantaita tarjolla, jos joku tietää alemmista sarjoista, niin voi vinkata. Varmaan tuo kiekkopeli valikoituu ohjelmaan.

Ruoka- ja juomavinkkejä näyttää olevan internet pullollaan ja varmaan ainakin tuo Kaarlensilta ja Prahan linna kulttuurimielessä kohteina.

Pardubicessä kiinnostaa ainakin paikallisen joukkueen fanikauppa. Näytti olevan tuossa hallin yhteydessä/vieressä.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 926
Reissu lähestyy ja etenkin keskiviikolle ja perjantaille otetaan matkavinkkejä vastaan!

Itse olen Pardubicessä vain yhden yön, joten Prahaan suuntautuu enemmän aikaa ja mielenkiintoa. Jääkiekkoa ainakin olisi tarjolla 02 Arenalla keskiviikkona, harjoitusottelu Sparta Prahan ja Eisbären Berlinin kesken. Pääsarjatason jalkapalloa ei näyttäisi olevan ennen lauantaita tarjolla, jos joku tietää alemmista sarjoista, niin voi vinkata. Varmaan tuo kiekkopeli valikoituu ohjelmaan.

Ruoka- ja juomavinkkejä näyttää olevan internet pullollaan ja varmaan ainakin tuo Kaarlensilta ja Prahan linna kulttuurimielessä kohteina.

Pardubicessä kiinnostaa ainakin paikallisen joukkueen fanikauppa. Näytti olevan tuossa hallin yhteydessä/vieressä.
Sparta Praha pelaa Dinamo Zagrebia vastaan Eurooppa-liigaa mutta torstaina.
 

Valker

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
483
Onko porukka suuntaamassa Partypitsaan vasta pelipäivänä ja joko etkopaikasta on tietoa? Tänään olisi tarkoitus lähteä kohti Prahaa...

Laskeskelin muuten äsken lipunmyynnin palleroista, että 55 lippua on myyty vierasfanikatsomoon. Kapasiteetti taisi olla 250 luokkaa.
 
Viimeksi muokattu:

IpAholic

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
813
Liigan arvostuksesta CHL:ää kohtaa kertoo se että ne pelit lasketaan ''harkkapeleiksi''. Sillä koitetaan houkutella suurta yleisöä kiinnostumaan CHL:stä. Loistava markkinointistrategia.

No ne pelit kertovat paljon paremmin kuka on kuka, kun pelataan tosissaan.
Juurikin sopivia "harkkapelejä" koska pelataan jo voitosta niin nähdään missä mennään. Sikäli myöskin harkkapelejä, että toivottavasti ei tarvitsisi enää tähän liigaan rahoja/energiaa tuhlata alkusarjan jälkeen. Voittaja lienee aikalailla ainoa, joka ei tässä sarjassa persnettoa tee?
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 776
Positiivisena puolella tässä CHL.n Viaplaylle siirtymisessä voidaan kattoo se, että eipä ainakaan tarvii Anteroa selostamossa kuunnella. Eikä muuten Saukkostakaan. Huhhu.
Saatiin Antti Mäkinen vaihdossa, että ei tää nyt välttämättä silti upgrade ole. Toki nää on maku asioita, mutta jos itse listaisin ärsyttävimmät selostajat kärki kolmikko olisi Saukko + Mertsi + MäkisAntti
 

Beast

Luottopelaaja
Viestejä
1 035
Saatiin Antti Mäkinen vaihdossa, että ei tää nyt välttämättä silti upgrade ole. Toki nää on maku asioita, mutta jos itse listaisin ärsyttävimmät selostajat kärki kolmikko olisi Saukko + Mertsi + MäkisAntti

Ei Mäkinen nyt ihan hunoin ole. Toki tapparanmies, joten en tiedä miten selostaa Ipan pelejä. Toki itse katson youtubesta vpn-kautta. Eli siellä on joku surkea englanninkielinen selostus.
 

Babbel

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
622
Onko porukka suuntaamassa Partypitsaan vasta pelipäivänä ja joko etkopaikasta on tietoa? Tänään olisi tarkoitus lähteä kohti Prahaa...

Laskeskelin muuten äsken lipunmyynnin palleroista, että 55 lippua on myyty vierasfanikatsomoon. Kapasiteetti taisi olla 250 luokkaa.
Itse tässä juuri koneessa Riikasta Prahaan. Prahassa sitten torstaihin asti mistä sitten junalla pelipaikalle.
 

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 294
Saatiin Antti Mäkinen vaihdossa, että ei tää nyt välttämättä silti upgrade ole. Toki nää on maku asioita, mutta jos itse listaisin ärsyttävimmät selostajat kärki kolmikko olisi Saukko + Mertsi + MäkisAntti

Mäkinen on ihan hyvä, pätevä
ja meritoitunut selostaja sekä tyyppinä siviilissä myös rento.
Jossain kohtaa vaan ehkä vähän nousi suosio päähän ja upposi liikaa julkisuudessa muotoutuneeseen rooliinsa johon kuuluivat överi huudot selostuksiin/tilanteisiin ja jotkin legendaariset sutkautukset.

Ottaisin Antin liigaa selostamaan ilomielin, mutta taitaa pysyä änärimaailmassa hamaan tappiin. Ellei sitten Viaplay joskus saa kelkkaa käännettyä ja osta Liigaa.
 
Ylös