Ilves CHL:ssa kaudella 2023-2024

Aho26

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
800
Onkos jollain tietoo, että mistä & milloin kannattaa peliliput ostaa Pardubiceen & Bolzanoon? Saako niitä Osaston kautta?
Lisätään tuohon listaan vielä sama kysymys Roueniin liittyen. Lennot varattuna tuolloin, mutta nyt pitää varmistaa että mahtuu mukaan tuonne 2700 katsojaa vetävään liiteriin.
 

T-52

Tulokas
Viestejä
5
Onkos jollain tietoo, että mistä & milloin kannattaa peliliput ostaa Pardubiceen & Bolzanoon? Saako niitä Osaston kautta?
Olin viime viikolla yhteydessä Pardubicen lipunmyyntiin ja kyselin mistä liput vierasjoukkueen kannattajakatsomoon. Vastaus kuului, että ne myydään yhteistyössä vierasjoukkueen kanssa, ei suoraan sieltä Dynamon lippukaupasta.
Käsittääkseni meille Pardubicen hallin vierasfanien katsomolohkoon hamuaville nyt sitten tipahtaa jostain oma lippulinkki vielä tällä viikolla.
Bolzanon lipunmyynnistä mulla ei ole mitään tietoa ja Italiaan en aio olla yhteydessä.
 

tiuhtiviuhti

Rivipelaaja
Viestejä
15
Bolzanon lipputoimiston vastaus:

"The tickets for the game on 2nd September will be available starting from monday 28.08.23 at 10.00am on our ticket platform: Hockey Club Bolzano – MidaTicket. The sector for the visitors fans is "F".
 

tiuhtiviuhti

Rivipelaaja
Viestejä
15
Ja kun tässä kyselemään aloin, niin pistin viestiä myös Roueniin, vastaus:

"We will be very pleased to welcome Ilves fans in Rouen.
To answer your questions we will open the online ticketing 3 weeks before the match.
Do you already know how many fans will come ? and is it possible for you the centralized the command and the payment ?"

En kylläkään osaa vastata mihinkään määriin tms. mutta varmaan jos joku (Osasto?) haluaisi, niin kai tuonnekin olisi kysymällä (billetterie@rouenhockeyelite76.com) mahkut saada joku määrä lippuja verkkokaupan "ohi", ettei jäädä ilman (kun se hallin katsojakapasiteetti on suht pieni).
 
Viimeksi muokattu:

Tuomas

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
845
Pardubice - Ilves -otteluliput siis tänään myynnissä. Olin laittanut muistikirjaan klo 9:00, mutta näemmä vasta tunnin päästä aukeaa.

Tuon linkin kautta löytyy lipunmyynti:
 

38 Special

Luottopelaaja
Viestejä
1 348
Pardubice - Ilves -otteluliput siis tänään myynnissä. Olin laittanut muistikirjaan klo 9:00, mutta näemmä vasta tunnin päästä aukeaa.

Tuon linkin kautta löytyy lipunmyynti:

Kyllä, mutta:

Olin viime viikolla yhteydessä Pardubicen lipunmyyntiin ja kyselin mistä liput vierasjoukkueen kannattajakatsomoon. Vastaus kuului, että ne myydään yhteistyössä vierasjoukkueen kanssa, ei suoraan sieltä Dynamon lippukaupasta.
 

T-52

Tulokas
Viestejä
5
Pardubice - Ilves -otteluliput siis tänään myynnissä. Olin laittanut muistikirjaan klo 9:00, mutta näemmä vasta tunnin päästä aukeaa.

Tuon linkin kautta löytyy lipunmyynti:

Kyllä, mut

Kyllä, mutta:
Juurikin näin. Olin taas torstaina yhteydessä Pardubiceen, vastaus oli edelleen sama kuin aikaisemmin: Vierasjoukkueen kannattajakatsomon liput myydän erillisen linkin takaa ja tämä linkki on toimitettu Ilvekselle jaettavaksi eteenpäin. Tarkempaa lisätietoa heillä ei ollut antaa. Mielenkiintoista nyt nähdä, mitä lippuja tuolla on nyt klo 10.00 myynnissä. Olisiko kuitenkin myös vierasfanien katsomo?
 

Tuomas

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
845
Ahaa, oli mennyt ohi, kiitos infosta.

Joitakin paikkoja näyttäisi olevan myytävänä noihin 209 & 210 katsomoihin.
 

T-52

Tulokas
Viestejä
5
Meidän possella petti pokeri. Ei vaan riitä kärsivällisyys enää odotteluun, joten otettiin liput katsomosta 110. Siellä ny sitten ainaki on vähän keltavihreetä.
 

Tuomas

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
845
Lähetin sähköpostia Ilvekselle ja tuli heti vastaus: "Ilveksen kautta ei valitettavasti ole mahdollista hankkia lippuja vieraspeleihin, jokainen seura myy itse omat ottelunsa."

Eli nyt omatoimisesti asioimaan.
 

Valker

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
469
Erikoinen vastaus, kun Dynamo ei kerran myy lippuja vieraskatsomoon...

Ainakin Ilves Ikuisesti on tekemässä tuonne reissun, joten lienevät blokanneet osan lipuista itselleen.

Tulisiko loput sitten Osaston kautta myyntiin omatoimimatkaajille? Viime vuonnahan Salzburgin liput oli saatavilla Osastolta.
 

Rautakorven haamu

Luottopelaaja
Viestejä
1 183
Mielenkiintoinen tapa jättää lipunmyynti lippuluukulle... Olettaen, että noita ei mitenkään saa varattua.
Sen verran Tapparan puolelta olen näitä matkajärjestelyitä kautta aikojen seurannut, että mikään ei Keski-Euroopassa yllätä ja luvatut asiatkin muuttuvat suunnilleen kaksi kertaa päivässä. Maassa maan tavalla, Suomessa on totuttu "liian hyvään" näissä lippuasioissa.
 

Babbel

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
614
Mielenkiintoinen tapa jättää lipunmyynti lippuluukulle... Olettaen, että noita ei mitenkään saa varattua.
Miten niin lippuluukulle? Ilves saa linkin jonka laittaa saapuessaan esille mediassa. Sitä kautta saa ostettua tuohon 109 katsomoon lippuja
 

Nade

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
837
Miten niin lippuluukulle? Ilves saa linkin jonka laittaa saapuessaan esille mediassa. Sitä kautta saa ostettua tuohon 109 katsomoon lippuja
Mielestäni tuossa Osaston infossa lukee Bolzanon kohdalla, että liput ostetaan paikan päältä lippuluukulta.
 

Babbel

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
614
Mielestäni tuossa Osaston infossa lukee Bolzanon kohdalla, että liput ostetaan paikan päältä lippuluukulta.
Aivan.

Mielenkiintoista kyllä että ennakkoon ei myydä. Kertoo ehkä seuran suhtautumisesta näihin kun ei tuon verran viitsitä vaivaa nähdä.
 
Ylös