Ilves CHL:ssä kaudella 2025-26

Jos nyt vaan keskitytään ihan tähän kotimaiseen liigaan. Ei kukaan muista näitä CHL mestareita varsinkaan kun tämä formaatti on pelkkä kulu erä.

Itse en näe kovin tärkeänä, että Ilves on tässä mukana niin kauan kun tässä ei ole voittajalle luvassa käytännössä mitään. Pelejä on muutenkin jo liikaa, loukkaantumisriskit ja rasitus keskellä (Liiga)kautta kasvaa. Sarjasta kertoo kaiken oleellisen se, että näissä ei ole oikeaa panosta, osa vetää ihan höpö höpö kokoonpanoilla ja tosiaan yleisöä ei kiinnosta. Voi sitä olla Euroopan mitalla suurseura ilman CHL menestystäkin.
Niin taisi tuo viittaus mestaaruuden voittamatta jäämiseen viitata ihan Liigan mestaruuteen. Liigan mestari kun sen yhden paikan tuosta taas kauden päätteeksi.

Jos nyt vaan keskitytään ihan tähän kotimaiseen liigaan. Ei kukaan muista näitä CHL mestareita varsinkaan kun tämä formaatti on pelkkä kulu erä.
Eli haluat päästä CHL:ään? Liiga mestari on automaattisesti mukana, ja se taisikin alkuperäisen kirjoittajan pointti olla.
Itse en näe kovin tärkeänä, että Ilves on tässä mukana niin kauan kun tässä ei ole voittajalle luvassa käytännössä mitään. Pelejä on muutenkin jo liikaa, loukkaantumisriskit ja rasitus keskellä (Liiga)kautta kasvaa. Sarjasta kertoo kaiken oleellisen se, että näissä ei ole oikeaa panosta, osa vetää ihan höpö höpö kokoonpanoilla ja tosiaan yleisöä ei kiinnosta. Voi sitä olla Euroopan mitalla suurseura ilman CHL menestystäkin.
Toivotko Ilvekselle ennemmin urheilumenestystä vai rahaa? Arvollisesti CHL:n mestaruus on isompi kuin Liiga. Toinen on Euroopan mestari ja toinen on Suomen mestari. Rahallinen potti toki menee toisin päin. Itse kuitenkin näen että raha on ainoastaan hyvä asia koska se on työkalu siihen menestykseen.

Niin taisi tuo viittaus mestaaruuden voittamatta jäämiseen viitata ihan Liigan mestaruuteen. Liigan mestari kun sen yhden paikan tuosta taas kauden päätteeksi.
Aivan, nyt meni pointti itseltä ohi kun en tiennyt että Liigan mestari automaattisesti mukana.
Eli haluat päästä CHL:ään? Liiga mestari on automaattisesti mukana, ja se taisikin alkuperäisen kirjoittajan pointti olla.

Toivotko Ilvekselle ennemmin urheilumenestystä vai rahaa? Arvollisesti CHL:n mestaruus on isompi kuin Liiga. Toinen on Euroopan mestari ja toinen on Suomen mestari. Rahallinen potti toki menee toisin päin. Itse kuitenkin näen että raha on ainoastaan hyvä asia koska se on työkalu siihen menestykseen.
Menestystä tottakai, mutta itselle tuo nykyinen CHL ei edusta mitään suurta arvoa.

Chl kausi meni jopa ylärekisterissä. Se ei ole mikään häpeä paluun paikka jos häviää hallitsevalle Ruotsin mestarille vielä suht pienin marginaalein. Aika vähän kommentoitavaa näin muuten, koska ainakin itse olen nähnyt nämä ihan välipeleinä ja en jaksanut alkaa larpata kiinnostunutta vaikka Ilves nyt pidemmälle menikin.

Varmaan jossain Tapparan tilanteessa missä kotimaan sarjoissa paljon menestystä niitetty niin Chl olisi hauska bonus. Nyt kyllä 100% katseet Liigassa ja siellä saatu kiva nousu päälle.

Joskus on silti saanut hieman hävetä Ilveksen suorittamista Chl, nyt menee kyllä ehdottomasti sinne saappaat jalassa kategoriaan.

Viimeksi muokattu:
Toivotko Ilvekselle ennemmin urheilumenestystä vai rahaa? Arvollisesti CHL:n mestaruus on isompi kuin Liiga. Toinen on Euroopan mestari ja toinen on Suomen mestari.
Ei ole. Ketään ei juurikaan kiinnosta tämä kyseinen pysti, ei yhdessäkään maassa mistä joukkueita osallistuu.

Ei ole. Ketään ei juurikaan kiinnosta tämä kyseinen pysti, ei yhdessäkään maassa mistä joukkueita osallistuu.
Sillä logiikalla millä selitit, kyllä on. Toki itsekin otan ihan yhtä hyvin mielin Liiga mestaruuden kuin CHL mestaruuden. Fakta on joka tapauksessa se, että Liigan mestari on Suomen mestari, ja CHL mestari on Euroopan mestari (jonka sisällä Suomi on), joten sillä logiikalla Euroopan mestaruus on isompi saavutus kuin Suomen mestaruus.

Ja se että syystä tai toisesta tämä tai seuraava kaveri ei välitä CHL:stä ei muuta tätä.

CHL ei kiinnosta ketään. Pelejä ei markkinoida. Ylen urheiluruudussa ei edes mainittu CHL:ää vaikka kolme suomalaisjoukkuetta pelasi tänään.

Luojan kiitos, se loppui!

Nyt fokus olennaiseen ja ensi kaudella ei tuolla hassuttelusarjalla tarvitse rasittaa kassaa tai rosteria.

Takaisin