Ilves-aiheiset pelaajahuhut

Vai lähteekö Otso pois siirtoikkunassa? Joka tapauksessa tilanne on se, ettei joukkueessa ole kovinkaan luotettavaa maalivahtia - siis sellaista, joka kuuluisi liigan parhaimmistoon.
 
Vai lähteekö Otso pois siirtoikkunassa? Joka tapauksessa tilanne on se, ettei joukkueessa ole kovinkaan luotettavaa maalivahtia - siis sellaista, joka kuuluisi liigan parhaimmistoon.
Maalivahtien todellista tasoa on vaikea mitata, kun puolustus on sen verran luokatonta. Se on kuitenkin selvää, että nyt on päätetty panostaa Kirkan kehitykseen.

Kävisi järkeen, jos Otso siirtyisi muualle. Vaikea keksiä näin hatusta ulkomailta sopivaa liigaa, mutta kotimaisista Jaro ja MIFK ottaisivat ilomielin uuden molarin. Muista sitten SJK ja Lahti, jos Maukonen tai Paunio lähtevät ulkomaille. Vapautuisi samalla iso siivu palkabudjetista.
 
Leislahtikin pystyy samantasoisiin suorituksiin kuin Krkalic.
Kirka on tehnyt monta gamesaveria ja ylipäätään tasaista suorittamista ollut. En ymmärrä, mistä tulee moinen ajattelu.

Jos eilistä 4 maalia mietit, niin se ei menny kyllä Kirkan piikkiin millään. 1. maali tolpan kautta epäonnisesti selästä suoraan Gascille, toinen Kangan avustuksella ihan todella yllättäen ja lujaa sivuverkkoon, kolmannen syyllistä en osaa arvioida mun futisälyllä, mutta paitsio se oli, ja neljännen olisi napannut, jos Tatu ei olisi potkaissut käsistä.
 
Kävisi järkeen, jos Otso siirtyisi muualle. Vaikea keksiä näin hatusta ulkomailta sopivaa liigaa, mutta kotimaisista Jaro ja MIFK ottaisivat ilomielin uuden molarin. Muista sitten SJK ja Lahti, jos Maukonen tai Paunio lähtevät ulkomaille. Vapautuisi samalla iso siivu palkabudjetista.
Itse olisin ainakin erittäin tyytyväinen, mikäli Virtanen siirtyisi pois. Hän on varmasti joukkueen palkkakuninkaita, eikä hänen suorituksensa viime ja tällä kaudella ole olleet odotuksien mukaisia. Hän on oikeastaan edellisen kerran ollut oikeasti hyvä kaudella 2024.

Kirka on osoittautunut Otsoa paremmaksi sekä vähemmän loukkaantumisherkäksi maalivahdiksi, joten en näe mitään syytä pitää Otsoa penkillä istumassa tai päästää häntä silloin tällöin sähläämään kentälle.
 
Pietarsaaressa eläteltiin toiveita Leislahdesta, kunnes Ilves ilmoittikin jatkosta. Ei siis olisi ihan järjettömän kaukaa haettua, jos Otso tuonne siirtyisi, vaikka en sitä henk koht todennäköisenä pidäkään.
 
Eihän Ilves kuitenkaan harmillisesti ainoa seura Tampereella ole, niin voisiko Samson Ebuka siirtyä myös Tamuun tai vaikkapa Hakaan ja siksi etsii Tampereelta asuntoa? Jos häntä markkinoidaan kannattajille varmana tuloksentekijänä hänen kolmella veikkausliiga maalilla niin on kyllä vuosisadan kusetus Iikalta. :D
 
Tuossa huhtikuun alussa mainitsin Pelaajahuhu-ketjussa, että seuran lähellä oleva lähde osasi sano, että kesällä pitäisi tulla pelaajia sisään. Viittasi keskustelussamme ulkomaalaisiin pelaajiin, mutta ei voinut kertoa silloin enempään. Olen hyvin varma että liittyi juuri tähän yhteistyöhön.

Lähteeni tiedot osuivat oikeaan. Oma veikkaukseni tuosta JMG Academy pelaajasta taas ei :D
 
Takaisin
Ylös