Torski
Tähtipelaaja
- Viestejä
- 17 079
Kannattaako sellaista enää raijata tänne? Kaikki paukut nykyisillä siihen että sarjapaikka säilyy ja cuppi voitettaisiinKoskakohan se ”varma tuloksentekijä” nyt sitten julkaistaan. Kohta siirtoikkuna aukeaakin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kannattaako sellaista enää raijata tänne? Kaikki paukut nykyisillä siihen että sarjapaikka säilyy ja cuppi voitettaisiinKoskakohan se ”varma tuloksentekijä” nyt sitten julkaistaan. Kohta siirtoikkuna aukeaakin.
Mitä sä selität?Kannattaako sellaista enää raijata tänne? Kaikki paukut nykyisillä siihen että sarjapaikka säilyy ja cuppi voitettaisiin
Kannattaako alkaa mitään ”ylikylän” pelaajaa enää kalliilla raijata tänne.Mitä sä selität?
Mistä tiedät, millä ehdoilla on tulossa? Saa valottaa jos tiedät varmaksi. Samalla joukkuetta rakennetaan loppukauden lisäksi seuraavaa kautta varten. Hyvä jos saadaan pidemmällä tähtäimellä päteviä palasia.Kannattaako alkaa mitään ”ylikylän” pelaajaa enää kalliilla raijata tänne.
Kannattaako alkaa mitään ”ylikylän” pelaajaa enää kalliilla raijata tänne.
Näen kyllä Torskin pointin. Mielummin santsaisin puolustukseen tällä hetkellä ja vahvistaisin alakerran toimivuutta. Meillä on kuitenkin VL:n top 10 maalintekijöissä kaksi pelaajaa: Kanga 1. ja Hytönen 6. (jaettu Akin kanssa). Lisäksi Stjopin (, joka valitettavasti loukissa) ja Bamba, jonka taso ja uhka vastustajalle nousee peli peliltä.Mitä sä selität?
Lehtoselle ei ainoatakaan pelaajaa enää. Paukut uuteen päävalmentajaan & jumankauta sassia