Ilves-aiheiset pelaajahuhut

No, Niemen Aki ei jokatapauksessa ole Ilvekseen siirtymässä tämän kauden aikana.
Sehän olis, jos huhuttu hyökkääjä spekulaatioitten (Haarala jne.) olisikin Aki. Itseäni ei haittaisi sillä Akilla on kausi lähtenyt hyvin käyntiin ja itselleni hän on henkilökohtaisesti sytyttävä pelaaja (vaikka välillä vähän häröpalloa pelaileekin ja jotain Gnistan kommentteja sanonutkin).
 
Akin IG story??
IMG_3492.png
 
Saisko avattua niitä lompakon nyörejä jo tähän ikkunan alkuun, kun nyt on realistinen mahdollisuus voittaa kaksi kierrosta Euroopan puolella?

Herra "tehtaan takuu" ja reeneissä nähty poika ovat jo tulossa, mutta nyt olisi saumaa ottaa ainakin 1-2 täsmälainaa lisää.
 
Viimeksi muokattu:
Saisko avattua niitä lompakon nyörejä jo tähän ikkunan alkuun, kun nyt on realistinen mahdollisuus voittaa kaksi kierrosta Euroopan puolella?

Herra "tehtaan takuu" ja reeneissä nähty poika ovat jo tulossa, mutta nyt olisi saumaa ottaa ainakin 1-2 täsmälainaa lisää.

Kyllä. Arpaonni oli hyvä, joukkue ei vain harmittavasti ole viime vuosien iskussa. Toivottavasti tässä vaiheessa mukaan tulevat ovat sitä tasoa, että vahvistavat joukkuetta heti eikä jouluna.
 
Muuten, oliko tässä jutussa jotain huomionarvoista tulevaan hankintaan/hankintoihin liittyen?
Siirtoikkuna aukeaa 30. kesäkuuta. Ilves aikoo pestata liigavauhtiin valmiin hyökkäyspään pelaajan, joka olisi mukana europeleissä.

”Pyrimme tuomaan pelaajan sisään aikaisessa vaiheessa siirtoikkunaa, mutta hän ei välttämättä ole mukana heti ensimmäisenä päivänä.”
 
Siirtoikkuna aukeaa 30. kesäkuuta. Ilves aikoo pestata liigavauhtiin valmiin hyökkäyspään pelaajan, joka olisi mukana europeleissä.

”Pyrimme tuomaan pelaajan sisään aikaisessa vaiheessa siirtoikkunaa, mutta hän ei välttämättä ole mukana heti ensimmäisenä päivänä.”
Kiitos, taitaa olla hieman eri ääni kellossa kuin aikaisemmin, mutta ei mitään suurta muutosta. Aikaisemmin oli muistaakseni viestitty sillä tavalla, että olisi heti alusta alkaen mukana.
 
SJK:ssa 2022-2023 pelannut nigerialainen hyökkävien roolien pelaaja Samson Ebuka etsii puolisoineen somebongauksen perusteella asuntoa Tampereelta.

SJK nosti Ebukan akatemiastaan edustukseen samaan aikaan kuin Valentin Gascin. Pelannut Suomessa reilu 30 matsia Veikkausliigaa aiemmin Seinäjoella + sarjatasoa alempana Seinäjoella sekä Mikkelissä ja ihan alkuun kahta alempana Kemissä. MP:ssä palkittiin kauden parhaana pelaajana ja siellä oli silloin Topi Keskinenkin. Seinäjoelta lähdön jälkeen Drita (Kosovon liiga), Kavala ja Neo Keramidi (Kreikan kakkos- ja kolmostasot) ja viimeksi Cihangir GSK Pohjois-Kyproksen turkkilaisosan omassa liigassa.

Ei nyt kyllä ihan cv:n perusteella vielä 100 % vakuuta, jos Ilvekseen tulossa, mutta ei kyllä erityisiä mielikuviakaan pelaajasta ole ja ihan mielenkiintoisia käänteitä uralla. Ainakin Suomi tuttu paikka, pärjännyt täällä aiemmin nuorempana ja pääsarjassakin ehtinyt pelaamaan.
 
Ei nyt kyllä ihan cv:n perusteella vielä 100 % vakuuta, jos Ilvekseen tulossa, mutta ei kyllä erityisiä mielikuviakaan pelaajasta ole ja ihan mielenkiintoisia käänteitä uralla. Ainakin Suomi tuttu paikka, pärjännyt täällä aiemmin nuorempana ja pääsarjassakin ehtinyt pelaamaan.
Ei kyllä jättänyt minuun ainakaan mitään mielikuvia ja katsoin tilastoista, että olisi vain parisen maalia tehnyt veikkausliigassa, joten ei ihmekään. Pelipaikka myös näyttäisi olevan ysipaikka, mutta onko laidalle silti tulossa? Hän on myös 170cm wikin mukaan, joten saa olla kyllä muilta ominaisuuksiltaa todella kova, että itse kelpuuttaisin piikkiin.
 
SJK:ssa 2022-2023 pelannut nigerialainen hyökkävien roolien pelaaja Samson Ebuka etsii puolisoineen somebongauksen perusteella asuntoa Tampereelta.

SJK nosti Ebukan akatemiastaan edustukseen samaan aikaan kuin Valentin Gascin. Pelannut Suomessa reilu 30 matsia Veikkausliigaa aiemmin Seinäjoella + sarjatasoa alempana Seinäjoella sekä Mikkelissä ja ihan alkuun kahta alempana Kemissä. MP:ssä palkittiin kauden parhaana pelaajana ja siellä oli silloin Topi Keskinenkin. Seinäjoelta lähdön jälkeen Drita (Kosovon liiga), Kavala ja Neo Keramidi (Kreikan kakkos- ja kolmostasot) ja viimeksi Cihangir GSK Pohjois-Kyproksen turkkilaisosan omassa liigassa.

Ei nyt kyllä ihan cv:n perusteella vielä 100 % vakuuta, jos Ilvekseen tulossa, mutta ei kyllä erityisiä mielikuviakaan pelaajasta ole ja ihan mielenkiintoisia käänteitä uralla. Ainakin Suomi tuttu paikka, pärjännyt täällä aiemmin nuorempana ja pääsarjassakin ehtinyt pelaamaan.
Kiitos kattavasta profiilista ja somebongauksesta.

Tuskin on se "tehtaan takuu", jota Iikka huuteli, mutta olisiko hänestä sitten kolmoskärjeksi kirittämään Riskiä? Tai sitten Stjopinin loukkaantuminen on odotettua pahempi ja väliaikaisesti laidan rotaatioon? Tai sitten molempia ja monikäyttöiseksi vaihtomieheksi.
 
Mitenköhän sen mystisen pitkän pelaajan laita jonka joku bongasi treeneissä.
Strömien mukaan reenannut joukkueen kaa jo ainakin pari viikkoa ja promokuvatkin jo otettu. Tiedä sitten, mikä julkistuksessa kestää, koska kyllähän hänet voisi julkistaa jo, vaikkei ennen heinäkuuta saisi pelaajaksi merkitä.
 
Takaisin
Ylös