Ilveksen yleisömäärien kehitys

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 336
Ajattelin osallistua keskusteluun.

Itse käyn irtolipuilla runkosarjassa koska pääsen tyttären kanssa puoli-ilmaiseksi.

Pudotuspeleissä käyn irtolipuilla sen mitä käyn.

Olenko huonompi kannattaja kuin joku kausikorttilainen?

Kausikorttia en omista koska pääsen runkosarjassa paikanpäälle ehkä 50% kotipelejä.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 934
Ajattelin osallistua keskusteluun.

Itse käyn irtolipuilla runkosarjassa koska pääsen tyttären kanssa puoli-ilmaiseksi.

Pudotuspeleissä käyn irtolipuilla sen mitä käyn.

Olenko huonompi kannattaja kuin joku kausikorttilainen?

Kausikorttia en omista koska pääsen runkosarjassa paikanpäälle ehkä 50% kotipelejä.
Olet huonoin kannattaja ikinä. Turha kuvitella et voisit tulla torille mahdollisiin juhliin! Vai mitä @Sarge
 

Sarge

Rivipelaaja
Viestejä
44
Ajattelin osallistua keskusteluun.

Itse käyn irtolipuilla runkosarjassa koska pääsen tyttären kanssa puoli-ilmaiseksi.

Pudotuspeleissä käyn irtolipuilla sen mitä käyn.

Olenko huonompi kannattaja kuin joku kausikorttilainen?

Kausikorttia en omista koska pääsen runkosarjassa paikanpäälle ehkä 50% kotipelejä.
Eks tää oo ihan jees? :) Mutta jos maksuhäiriöiset jättävät korttinsa maksamatta ja Ilves haluaa sitouttaa kannattajia myös ensi kaudelle, niin turha siitä on kai ihmisten tällä palstalla nillittää?
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 336
Eks tää oo ihan jees? :) Mutta jos maksuhäiriöiset jättävät korttinsa maksamatta ja Ilves haluaa sitouttaa kannattajia myös ensi kaudelle, niin turha siitä on kai ihmisten tällä palstalla nillittää?
No en ainakaan itse näe ongelmaa tässä.
Toki en nyt lähtisi leimaamaan ihmisiä automaattisesti "maksuhäiriöisiksi" jos eivät tykkää Ilveksen uudesta playoff-kausikortti tyylistä.

Itse "käytän hyväksi" perhelippu pakettia runkosarjassa, mutta maksan kyllä pudotuspeleistä kovempaa hintaa ilman mitään kipuilua.
 

Sarge

Rivipelaaja
Viestejä
44
Oot sä kyllä saatanan ylpeä kausarin omistamisesta :D Oot oikein osa aatelistoa, kun omistat kausarin Ilveksen peleihin
Kausarini liittyy jotenkin maksuhäiriörottien maksamatta jääneisiin laskuihin, jonka takia tässä tilanteessa ollaan? Miksi kaikesta tarvitsee aina kitistä? Ilves haluaa vakiinnuttaa porukkaa lehtereillä, miten se on minun vikani? Näillä mennään ja ne piirtää kenellä on liitua. Jos ihminen ei pysty syksyyn mennessä säästämään vaikka 500€ kausariin, niin silloin mennään irtolipuilla, helppoa.
 

Sarge

Rivipelaaja
Viestejä
44
No en ainakaan itse näe ongelmaa tässä.
Toki en nyt lähtisi leimaamaan ihmisiä automaattisesti "maksuhäiriöisiksi" jos eivät tykkää Ilveksen uudesta playoff-kausikortti tyylistä.

Itse "käytän hyväksi" perhelippu pakettia runkosarjassa, mutta maksan kyllä pudotuspeleistä kovempaa hintaa ilman mitään kipuilua.
Niin, mutta yhdestä töhöstä kärsii koko porukka. Okei, ehkä tänne saa valittaa. Mutta miksi valittaa, kun käsissämme on paras mahdollisuus pitkiin aikoihin voittaa mestaruus? Ruuvi kireelle ja hanaa!
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 934
Kausarini liittyy jotenkin maksuhäiriörottien maksamatta jääneisiin laskuihin, jonka takia tässä tilanteessa ollaan? Miksi kaikesta tarvitsee aina kitistä? Ilves haluaa vakiinnuttaa porukkaa lehtereillä, miten se on minun vikani? Näillä mennään ja ne piirtää kenellä on liitua. Jos ihminen ei pysty syksyyn mennessä säästämään vaikka 500€ kausariin, niin silloin mennään irtolipuilla, helppoa.
Eihän tässä ole kukaan puhunut rahasta yhtään mitään. :D

Vaan siitä että miksi pitäisi maksaa jostain mitä ei ehdi/pysty käyttämään?
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 934
Siksi, että joku muu jätti maksamatta. Siksi.
Ei, sinä et ymmärrä vieläkään.

Tuokaan ei ole se ongelma, vaan että hyvitystapoja ei ole muita. Esim. Voucherit tms.

Mutta ei tässä nyt jaksa enempää kanssasi asiasta vääntää. Onnea uudelle kausikortillesi, nähdään hallissa ;)
 

Sarge

Rivipelaaja
Viestejä
44
Ei, sinä et ymmärrä vieläkään.

Tuokaan ei ole se ongelma, vaan että hyvitystapoja ei ole muita. Esim. Voucherit tms.

Mutta ei tässä nyt jaksa enempää kanssasi asiasta vääntää. Onnea uudelle kausikortillesi, nähdään hallissa ;)
Unohdit vielä sen, että Ilves haluaa sitouttaa kausikorttilaisia, mikä kuulostaa pitkässä juoksussa aika järkevältä. Sori niille, joilta jää nyt voucherit saamatta.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 934
Unohdit vielä sen, että Ilves haluaa sitouttaa kausikorttilaisia, mikä kuulostaa pitkässä juoksussa aika järkevältä. Sori niille, joilta jää nyt voucherit saamatta.
No Ilves saa itse tehdä analyysinsa että oliko tämä tempaus onnistunut vai ei.

Aika moni täällä on jo sanonut että ota korttia. Eli sitouttaminen ei ole kovin nappiin välttämättä mennyt.

Kyseessähän on ne uudet korttilaiset, ei vanhat.

Sori sori
 
Viimeksi muokattu:

VärienTunnustaja

Luottopelaaja
Viestejä
1 829
No kyllä minä ainakin haluaisin tällaisessa tilanteessa jollain tapaa tukea seuraani ja helpoin on tietenkin rahallinen tuki. Toki kelan toimeentulotuella ei varmaan korttia osteta. 200-400€ kausikorttiin ei ole normaalille ihmiselle raha eikä mikään, jos sillä saa vuodeksi viihdettä.
Olen normaali ihminen, jolla vakityö, puoliso ja lapsi. Asuntovelkaa jne.

Voin sanoa, että kyllä 200-400 kerralla maksettunakin on todella iso summa myös meille, sillä asumisen kustannukset, lapsen harrastukset, ruuan hinta ja kaikki muukin on kallistuneet niin paljon, että jostain on tingittävä.

Tuen silti sen mitä pystyn, vaikka en kausikorttia ostakaan.
 

Sarge

Rivipelaaja
Viestejä
44
Olen normaali ihminen, jolla vakityö, puoliso ja lapsi. Asuntovelkaa jne.

Voin sanoa, että kyllä 200-400 kerralla maksettunakin on todella iso summa myös meille, sillä asumisen kustannukset, lapsen harrastukset, ruuan hinta ja kaikki muukin on kallistuneet niin paljon, että jostain on tingittävä.

Tuen silti sen mitä pystyn, vaikka en kausikorttia ostakaan.
Ymmärrän. Jokainen tukee minkä pystyy. Jos kausikorttiin sitoutuminen on liikaa, niin se on liikaa. Ilves on näin halunnut toimia ja niillä mennään. Uskon muuten, että ensi syksynä on enemmän kausareita myytynä kuin viime syksynä ja Ilves on onnistunut ;)

Btw, enää yhdeksän lippua Osaston seisomakatsoon torstaille :)
 

Sarge

Rivipelaaja
Viestejä
44
Ainiin, sieltä saa melkein ilmaisia kausareita Tammelaan. Halvin taitaa olla 120€. Kohta päästään sinnekkin!
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 934
Ymmärrän. Jokainen tukee minkä pystyy. Jos kausikorttiin sitoutuminen on liikaa, niin se on liikaa. Ilves on näin halunnut toimia ja niillä mennään. Uskon muuten, että ensi syksynä on enemmän kausareita myytynä kuin viime syksynä ja Ilves on onnistunut ;)

Btw, enää yhdeksän lippua Osaston seisomakatsoon torstaille :)
Se ensi kauden kannattajakatsomon kausikorttikamppis ei kyllä valitettavasti liity mitenkään tähän pleijarikorttiin ja ”sitouttamiseen”.
 

Sarge

Rivipelaaja
Viestejä
44
Se ensi kauden kannattajakatsomon kausikorttikamppis ei kyllä valitettavasti liity mitenkään tähän pleijarikorttiin ja ”sitouttamiseen”.
Meinaat, että kausarikamppis seisomakatsomoon = myydyt kortit koko halliin? Mutta hyvä, että olet aina haukkana paikalla.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 934
Meinaat, että kausarikamppis seisomakatsomoon = myydyt kortit koko halliin? Mutta hyvä, että olet aina haukkana paikalla.
Väitän kyllä että ei Ilves hirveästi uusia kausarilaisia saa tällä tempauksella.

Ensi syksy sitten asia erikseen.
 
Ylös