Ilveksen yleisömäärien kehitys

Sarge

Rivipelaaja
Viestejä
44
Jep oma faijakin jätti ostamatta, kun ei tahdo maksaa mistään ensi kauden SaiPa peleistä. Minullehan tässä ei ole väliä, kun ostan kausarin ensi kaudella joka tapauksessa, mutta runkosarjan kausari istumakatsomosta on aika iso sijoitus.
Tuon mentaliteetin faija ansaitseekin jäädä syömään kynsiään, kun ei saa irtoflabaa finaaleihin. MINÄ EN MISTÄÄN ENSI KAUDEN SAIPA PELISTÄ MAKSA JUST NIIN SE ON JÄMPTI!
 

Rosbhuttos

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
500
Tuon mentaliteetin faija ansaitseekin jäädä syömään kynsiään, kun ei saa irtoflabaa finaaleihin. MINÄ EN MISTÄÄN ENSI KAUDEN SAIPA PELISTÄ MAKSA JUST NIIN SE ON JÄMPTI!
Aika harva yleensäkään ostaa jotain minkä voi ostaa sitten lähempänä jos tilanne edellyttää..

Vai ostaisiko joku nyt vaikka 20v kausarin jos siitä ei anneta alennusta. Kyllä syy on silloin myyjässä. Eri asia jos kannatuksen vuoksi tuon tekis, eikä miettisi taloudellisesti.

Onneksi ei nyt isoista ongelmista puhuta
 

Sarge

Rivipelaaja
Viestejä
44
Aika harva yleensäkään ostaa jotain minkä voi ostaa sitten lähempänä jos tilanne edellyttää..

Vai ostaisiko joku nyt vaikka 20v kausarin jos siitä ei anneta alennusta. Kyllä syy on silloin myyjässä. Eri asia jos kannatuksen vuoksi tuon tekis, eikä miettisi taloudellisesti.

Onneksi ei nyt isoista ongelmista puhuta
Kuka ajattelee Ilveksen pelejä talous edellä? Kyllä siinä kohtaa kannattaa lähteä ennemmin patikoimaan Helvetinjärvelle.
 
Viimeksi muokattu:

Sarge

Rivipelaaja
Viestejä
44
Ilves haluaa vain sitouttaa kannattajia. Jos et halua sitoutua, niin osta lippu vain niihin parhaisiin peleihin, mutta turha silloin odottaa Ilvekseltä etuja itseäsi kohtaan. Ehkä meilläkin vielä joskus kausikortteja joutuu jonottamaan vuosia ja ne siirtyvät suvussa isältä pojalle.
 

Aikapommi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
285
Ihmiset on erilaisia ja kaikki kannattajat tervetulleita. En vaan henkilökohtaisesti ymmärrä, että miten se voittokaan tuntuisi miltään, jos ei olisi koko matkaa mukana. Ei aina voi tietenkään jokaista peliä olla katsomassa, mutta tätä tarinaa rakennetaan kuitenkin koko kausi.
 

Sarge

Rivipelaaja
Viestejä
44
Ihmiset on erilaisia ja kaikki kannattajat tervetulleita. En vaan henkilökohtaisesti ymmärrä, että miten se voittokaan tuntuisi miltään, jos ei olisi koko matkaa mukana. Ei aina voi tietenkään jokaista peliä olla katsomassa, mutta tätä tarinaa rakennetaan kuitenkin koko kausi.
Eiku mää haluan liittyä mukaan vasta pleijareissa ja haluan samat edut kuin kaikki muut! On se nyt kumma, jos en saa kaikkea mitä haluan. Kotona naureskelen niille vähä-älyisille, jotka käy jossain Saipa-matseissa :D On ne tyhmiä.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 210
Eiku mää haluan liittyä mukaan vasta pleijareissa ja haluan samat edut kuin kaikki muut! On se nyt kumma, jos en saa kaikkea mitä haluan. Kotona naureskelen niille vähä-älyisille, jotka käy jossain Saipa-matseissa :D On ne tyhmiä.
Ei tässä edelleenkään kukaan ole mistään eduista valittanut. Opettele nyt lukemaan ihan ens alkuun.
 

Murheellinen sosialisti

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
163
Ihmiset on erilaisia ja kaikki kannattajat tervetulleita. En vaan henkilökohtaisesti ymmärrä, että miten se voittokaan tuntuisi miltään, jos ei olisi koko matkaa mukana.

Vuosina 1989-1999 kävin katsomassa osapuilleen kaikki kotipelit. Kyllä siitä vähän tunnetta saa ammennettua, vaikka tällä kaudella pelejä on nähty vain kymmenisen kappaletta.

Ei Ilveksellä toki mielestäni ole mitään velvollisuutta myydä mulle playoff-kausareita samalla systeemillä kuin vuosi sitten. Mutta jos he olisivat niin tehneet, me olis otettu noita kortteja neljä kappaletta ja oisin pyrkinyt pääsemään kaikkiin kotipeleihin. Nyt ei otettu yhtäkään ja skippaan ainakin ekat kaksi kotipeliä.
 
Viimeksi muokattu:

Aikapommi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
285
Vuosina 1989-1999 kävin katsomassa osapuilleen kaikki kotipelit. Kyllä siitä vähän tunnetta saa ammennettua, vaikka tällä kaudella pelejä on nähty vain kymmenisen kappaletta.

Ei Ilveksellä toki mielestäni ole mitään velvollisuutta myydä mulle playoff-kausareita samalla systeemillä kuin vuosi sitten. Mutta jos he olisivat niin tehneet, me olis otettu noita kortteja neljä kappaletta ja oisin pyrkinyt pääsemään kaikkiin kotipeleihin. Nyt ei otettu yhtäkään ja skippaan ainakin ekat kaksi kotipeliä.

Kymmenen peliähän on jo varsin mukava määrä. Lisäksi olet ollut matkassa mukana jo edelliseltä vuosituhannelta. Kuten viestissäni totesin (vaikka sen kohdan ansiokkaasti jätitkin lainaamatta) ei aina voi tietenkään jokaista peliä olla katsomassa.

Ehkä kummasteluni on tarkoitettu enemmän heitä kohtaan, jotka heräävät maaliskuussa siihen, että Ilves on olemassa. Mutta syksyllä ei voisi asia vähempää kiinnostaa. Eikä siinä, tervetulleita ovat halliin sekin, eikä minulla ole mandaattia ketään arvostella sen paremmaksi tai huonommaksi. Varmasti on kymmeniä tai satojakin ihmisiä, jotka ovat enemmän Ilveksessä mukana kuin minäkään. Tämä on muutenkin siinä määrin vaarallinen keskustelunaihe, että ehkä olisi ollut parempi olla aloittamatta. Aina joku loukkaantuu, jos kokee hänen kannattajuuttaan arvostellun, vaikka viestilläni en siihen pyrkinyt.
 

weston

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
315
Vaan sitä että pakkomyydään ensi kaudelle kausari, ja kun se nyt vaan ei kaikille ole järkevää töiden tai muun vuoksi.

Mitäs erinomasta pakkomyyntiä nyt on harrastettu?
Jos ny hankkii poffeihin kausikortin ni on pakko hankkia tulevan kauden kausikorttikin?

Nyt on erikoista meininkiä.

Vai onko sittenkin huuhaata ja vain erikoisesti väritettyä tarinaa.

Ja kuukin on kuulemma juustoa eikä kuttaperkkaa saatana.

(Pahoittelut kirosanasta mutta on osa kotimaista rock lyriikkaa.)
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 052
Ainakin nykyisille kausikorttilaisille tekee suurimmalle osalle varmasti tiukkaa sitoutua lisäkausareihin (ainakin allekirjoittanut on tätä porukkaa). Eli mä en valita sen kummemmin, kuhan vaan mielestäni se edellinen systeemi toimi ja oli rehti. Tottakai Ilves haluaa sitouttaa uusia kausarilaisia, mutta me vanhat emme kyllä pääsääntöisesti ota uusia lisäkortteja, kun ainakin itse tiedän, että niiden käyttöaste jäisi alhaiseksi.
 

Lippu liehuu näin

Luottopelaaja
Viestejä
1 019
Tuon mentaliteetin faija ansaitseekin jäädä syömään kynsiään, kun ei saa irtoflabaa finaaleihin. MINÄ EN MISTÄÄN ENSI KAUDEN SAIPA PELISTÄ MAKSA JUST NIIN SE ON JÄMPTI!
No herra itse käy lähes puolet kotipeleistä katsomassa runkosarjan aikana, mutta hän ei itse vaan näe että mitä vitun järkeä on maksaa jostain tiistai peleistä, johon ei edes pääse paikalle :D
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 210
Mitäs erinomasta pakkomyyntiä nyt on harrastettu?
Jos ny hankkii poffeihin kausikortin ni on pakko hankkia tulevan kauden kausikorttikin?

Nyt on erikoista meininkiä.

Vai onko sittenkin huuhaata ja vain erikoisesti väritettyä tarinaa.

Ja kuukin on kuulemma juustoa eikä kuttaperkkaa saatana.

(Pahoittelut kirosanasta mutta on osa kotimaista rock lyriikkaa.)
Uudet playoffs-kausikortit veloitetaan kokonaisuudessaan oston yhteydessä. Kausikorttihinnat on laskettu 12 playoffs-ottelun mukaan. Mikäli playoffs-otteluita pelataan vähemmän, hyvitetään pelaamattomat ottelut seuraavan kauden kausikorttihinnasta. Näin lopullinen playoffs-kausikortin hinta tulee muodostumaan vain pelatusta otteluista ja tulet automaattisesti runkosarjakauden 2024-2025 kausikorttiasiakkaaksi omalla vakiopaikallasi.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 210
Tuon mentaliteetin faija ansaitseekin jäädä syömään kynsiään, kun ei saa irtoflabaa finaaleihin. MINÄ EN MISTÄÄN ENSI KAUDEN SAIPA PELISTÄ MAKSA JUST NIIN SE ON JÄMPTI!
Ihan esimerkkinä muutto ensi syksynä opiskelun/työn tms. perässä toiselle paikkakunnalle niin kyllähän se perkele on hankittava kortti!!!
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 210
Katsele sinä sitä Saukkosta ja lopeta tuo roolin vetäminen tällä palstalla.
Minulla on kyllä kortit, älä huoli. Ajattelen myös muita kuin itseäni.

Veikkaan että sinulla ei kauaa roolia tällä palstalla ole.

Nähdään hallilla.
 

Sarge

Rivipelaaja
Viestejä
44
Ihan esimerkkinä muutto ensi syksynä opiskelun/työn tms. perässä toiselle paikkakunnalle niin kyllähän se perkele on hankittava kortti!!!
No kyllä minä ainakin haluaisin tällaisessa tilanteessa jollain tapaa tukea seuraani ja helpoin on tietenkin rahallinen tuki. Toki kelan toimeentulotuella ei varmaan korttia osteta. 200-400€ kausikorttiin ei ole normaalille ihmiselle raha eikä mikään, jos sillä saa vuodeksi viihdettä.
 
Ylös