Ilveksen yleisömäärien kehitys

Mestaruusjuna

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
178
No tämähän nyt ei mitenkään ole varmaa. Kulttuuri menee kokoajan eteenpäin ja jos nyt mietitään mistä vaikka Osaston toiminta on lähtenyt ja missä ollaan nyt niin 10v päästä vain taivas on rajana koko yhteisöllä.
Nuorempi sukupolvi on huomattavasti avoimempaa ja rohkeampaa myös kannustamaan joten 10v päästä se saattaa aivan hyvin olla että siellä katsomot raikaa ympäri areenaa. Ja se tässä tavoite pitää ollakin.
Joo en sitä kiistä, etteikö näin voisi olla, mutta onko se todennäköistä niin se on sitten kokonaan eri asia. Itse en laittais vastaan mikäli näin olisi, mutta jotenkin vaikea uskoa tähän, kun maailmallakaan näin ei kovin monessa paikassa ole edes jalkapallossa ja siksi se ottelutapahtuma on tärkeä.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 731
Joo en sitä kiistä, etteikö näin voisi olla, mutta onko se todennäköistä niin se on sitten kokonaan eri asia. Itse en laittais vastaan mikäli näin olisi, mutta jotenkin vaikea uskoa tähän, kun maailmallakaan näin ei kovin monessa paikassa ole edes jalkapallossa ja siksi se ottelutapahtuma on tärkeä.
Ei tarvi mennä kuin ruotsiin SHL:n matsiin vaikka Rögleen niin koko katsomo laulaa.
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 307
Pari muksua mukana perhepeleissä käyneenä toivoisin, että tämän Metkusen lisäksi olisi kasvomaalauksia tekemässä enemmän väkeä. Jonot ovat olleet aivan liian pitkät, että niihin jäätäisiin odottamaan, kun peliäkin olisi tarkoitus nähdä. Negatiivinen muisto jäänyt tästä.

Evästä peleissä todellakin kaivataan, mutta valikoima on todella kehnoa ja aivan helvetin kallista. Siis oikeasti ryöstöhintaista moskaa. Mieluummin ruokailut hoidetaan ennen peliä ja pelin jälkeen. Peleihin "salakuljetetaan" omat eväät.

Ja voi luoja, eikö Nokia Arenan käytäville saada jonkinlaista liikenteenohjausta vaikka nauhoilla tai opasteilla? "Tähän voit pysähtyä juttelemaan" ja "pysähtyminen kielletty, pidä kulkutie vapaana" näin alkuun. Ihmisten ajattelemattomuus aiheuttaa näitä ruuhkia.
Hauskaa miten erilaiset kokemukset voi olla. Käyn aina peleissä alle kouluikäisen kanssa ja lisäksi usein matkassa on ollut vauva/taaperokin. Ollaan koettu Nokia Areena todella helpoksi.

Metkusen pisteelle on kovimmat jonot paljon ennen peliä, mutta ne menee nopeasti kun on simppeli se kasvomaalaus, ja me ollaan välillä palattu sinne sitten hieman ennen pelin alkua jolloin ei juurikaan ole jonoa.
Ravintolatarjontahan Nokia Areenalla on aivan järjettömän hyvä ja areenalle hinnat on mielestäni varsin maltilliset. Ainoa miinus on kyllä 4€ vesi. Usein ruoka otetaan Areenalla tai sitten tuodaan lapsille omaa karkkia/pikkusuolaista, ja koskaan ei ole tarvinnut salakuljettaa. Ihan on sallittua ollut. Myös avaamattomat vesipullot saa tuoda paikalle ilman mitään ongelmia. Ja jos Big Mac-ateriasta maksaa sen n. 9€, niin Nokia Areenan Friends & burgers combo on mielestäni oikein sopivan hintainen.

Enkä ole kyllä kokenut ruuhkiakaan käytävillä, edes paikallispelissä, mitenkään pahaksi. Lasten kanssa päästy aina helposti. Vessaan ehtii aina helposti erätauon aikana. Ja vessan lisäksi hakemaan ruokaa. Helposti ehtii käymään myös alakerran Ilves-Kaupasta. Eikä silti jää peliä näkemättä.

En kyllä oleta, että 12 000 ihmisen keskellä kaikki menisi täysin sulavasti, se varmaan vaikuttaa kokemukseen, mutta oon kokenut Nokian ilmapiirin rentona JA toimivana, mikä on musta mahtava suoritus. Kaikki kotipelit pari kautta on menneet ilman mitään valituksia. Myös Meet & Greet on mielestäni järjestetty joka kerta hyvin.
En halua vähätellä missään määrin kokemustasi, mutta näin vastakkaisia kokemuksia voi tulla lastenkin kanssa paikan päällä ja sitä halusin avata.
Lisäplussaa siitä, että Nokialla on erittäin siistit vessatilat esim. vaipanvaihtoon ja monipuolisesti eri ruokia. Saa esim. laadukkaita salaatteja ja burgeriannokset/siivet on hyviä. Erityisen paljon plussaa todella ystävällisistä ja asiallisista järjestyksenvalvojista.

Viime vuonna mulla oli yksi valitus ja se oli parkkihallin valot, jotka näytti vihreetä täysissäkin ruuduissa. Nekin on korjattu, eli täällä ainakin yksi oikein tyytyväinen asiakas.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 286
Ei tarvi mennä kuin ruotsiin SHL:n matsiin vaikka Rögleen niin koko katsomo laulaa.
Karlstadissa Färjestadin kannattajat syövät elävältä nämä Röglen iskelmä laulajat :)

Färjestadin peleissä vedetään kappaletta På Den Sköld Du Klär, joka on sävelletty seuran edesmenneelle puheenjohtajalle ja on tosiaan ihan hymni, eikä mikään ruotsi-iskelmä niinkun tämä Röglen

Ohhoh kun meni OT:n puolelle
 

Aikapommi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
285
Lisäplussaa siitä, että Nokialla on erittäin siistit vessatilat esim. vaipanvaihtoon ja monipuolisesti eri ruokia. Saa esim. laadukkaita salaatteja ja burgeriannokset/siivet on hyviä. Erityisen paljon plussaa todella ystävällisistä ja asiallisista järjestyksenvalvojista.

Mistä areenalla saa laadukkaita salaatteja? Ihan siis vilpittömästi kysyn. Ei ole itse tullut areenalla juurikaan ruokailtua ja lähinnä osunut silmään perus pizzaa ja hampurilaista.

Onko areenalla nykyään sitä seitan/vöner -kioskia, kumpi nyt olikaan? Tuntui, että se oli ainakin alussa lähes aina kiinni, mutta onko enää ollenkaan olemassa.
 

Tarinankertoja

Luottopelaaja
Viestejä
3 352
Kummankaan seuran pukukopissa ei ole mitään merkkejä seuran perinteistä

Ilveksen kopissa on maalattuna ilveksen kapteenit kuvineen...
 

Liitteet

  • koppi2.JPG
    koppi2.JPG
    191,9 KB · kertaa luettu: 261

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 286

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 307
6300-6500 myyty torstaille
Yllättävän vähän mielestäni, varsinkin kun seuraava kotipeli osuu maanantaille, niin vois kuvitella tohon ekaan olevan menijöitä vaikka kuinka. Itse joudun jäämään pois töiden vuoksi, mutta muihin olisi tarkoitus kyllä mennä.
Mielenkiintoista nähdä paljonko tulee porukkaa kun vastassa on jotenkin kuvitteellisen satunnaiskävijän silmin ajatellen ehkä vähän epämediaseksikäs Kalpa.
 

ZikZak

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
242
Yllättävän vähän mielestäni, varsinkin kun seuraava kotipeli osuu maanantaille, niin vois kuvitella tohon ekaan olevan menijöitä vaikka kuinka. Itse joudun jäämään pois töiden vuoksi, mutta muihin olisi tarkoitus kyllä mennä.
Mielenkiintoista nähdä paljonko tulee porukkaa kun vastassa on jotenkin kuvitteellisen satunnaiskävijän silmin ajatellen ehkä vähän epämediaseksikäs Kalpa.
No ehkä vähän mutta kyllä sinne 9k paikkeille varmaan mennään..alle 8k ei kyllä jäädä
 

FightBackIpa

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
932
Yllättävän huonosti kyllä tosiaan myyty?! Liekö 6000 edes täynnä. Itse olin/olen pettynyt jos ei 10000 tule täyteen. Me olla mikään fucking Tappara, joka täyttää katsomon vasta välierissä. Lippukaupoille saatana! Kaikki!
 
Ylös