WillieGunn
Luottopelaaja
Oli myös tällä kaudella sama etu koko runkosarjan ajan.
Ei ole mulla mitään hajua, paljonko OP maksaa. Mutta tän edun merkitys lipputuloihin on jotain ihan muuta, kuin koululaiskampiksien...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oli myös tällä kaudella sama etu koko runkosarjan ajan.
Ok.Oli myös tällä kaudella sama etu koko runkosarjan ajan.
Ihan se ei 30€ ole(paljon alennuksia ja ilmaislippuja)muttet kaukana totuudesta ole.Olen kuullut että 25€ kieppeillä keskiarvo lipun hinta.Pitää silti uskaltaa tunnustaa että tämän kauden runkosarjassa Ilvestä kävi kannustamassa/tukemassa 24.000 katsojaa viime kautta vähemmän. Tuon jos kerrot keskihinta lipulla (@ZikZak
tietää kaiken yleisöstä, niin mikä on about keski hinta lipulle?) heitän päästäni 30€ tekee se Ripan taskulaskimella miinusta tuloihin 720.000 plus oheismyynti? Varmasti pyöritään siis milkun tietämissä?
Joku voisi sanoa että aika saakelin moinen erotus ja tiputusta.
Mutta koska Ilves voitti viimeisellä kierroksella Saipan, ei tälläistä kannata pyöritellä.
Kuitenkin katsojakeskiarvot nousivat 10 joukkueella, joten ihan pelkästään tuon taakse ei voi mennä. Jossain kohdassa kautta puhuttiin jopa siitä, että oli tulossa koko SM-liiga-ajan yleisöennätys.Menisi liikaa politiikan puolelle vastata tarkemmin, mutta siihen on syynsä miksi kulutuskäyttäytyminen on muuttunut ja osa säästää sekä varautuu tulevaan. Joten peleissä käynnit vähenevät
Toki naapuri oli runkosarjan ykkönen mutta käsittääkseni kun kerran kotiotteluiden yleisömäärästä on kyse niin ainakin pisteillä mitattuna Ilves oli ykkönen ( 66 pist ) ja Tappara kolmas ( 64 pist ). Toki naapurilla siellä pistepörssin kärkipäässä enemmän pelaajia , mutta itse luullut paremmin pelaamista mitattavan pisteillä.Ilves itse taitaa vanhentuneen kaavansa mukaan pyrkiä haalimaan enemmän pe pelejä koska ajattelee sen vetävän enemmän yleisöä ja yritysmyyntiä. Joka ikinen kausi naapuri palaa enemmän la pelejä.
Naapuri myös uudistanut ja ideoinut katsomoa ja ottelua huomattavasti kaavoihin kangistunutta Ilvestä enemmän.
CHL peleillä ei ollut tällä kaudella mitään merkitystä koska KUMMANKAAN pelejä ei käynyt katsomassa YHTÄÄN KUKAAN. Ei tuonut siis mitään eroa!
Peri foorumilaista hakea väkisin syitä ulkopuolelta. Naapri pelasi paremmin, onnistui markkinoinnissa ja joukkue oli huomattavasti kiinnostavampi, piste.
Saa vetää toimisto ja some hessut työhaalarit ensikaudelle jalkaan, tämän kauden taso ei riittänyt vaan oltiin asiassa kahdesta se selvästi huonompi. Taisi Ilveksellä olla koko Liigan eniten laskenut yleisö ka (tarkastamaton tieto)?