Ilveksen yleisömäärien kehitys

38 Special

Luottopelaaja
Viestejä
1 329
Se Maamme-laulun laulaminen ei toivottavasti kuulu tapahtumaan ennen finaaleja. Pidin jo aivan turhana sitä seurajoukkueiden kisassa CHLssä.
Jep. CHL:ssä taas kansallislaulujen esittäminen tulee suoraan kilpailun järjestäjältä, ei seurojen ottelutapahtumasta.
 

FightBackIpa

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
973
Näkyy Tapparalla olevan avaukseen monenlaista ohjelmaa.. Portion Boys, Mirellaa yms..

Täällä nyt on niitä jotka vannoo pelkän kiekon olevan se juttu ilman mitään muuta.. Itse väitän ettei kukaan jätä peliä väliin tämän shown takia mutta varmasti osan päätös tulla voi helpottua..

Joten Ilves on jättänyt tämän osan lähes kokonaan pois.. miksi?

Kilpailua pitää olla eikä kannata millään osa-alueella luovuttaa.. En tiedä kuka loppupeleissä Ilveksessä näistä vastaa mutta häviää kyllä naapurin vastaavalle selvästi. Kai nyt edes maammelaulun joku tulee laulaan? Varmasti tulee väkeä ilmankin mutta nykyaikana pitäisi olla hereillä..

Omaan makuun ilves oli mediassakin pari vuotta sitten hyvä kun tuli näppäriä twiittejä yms.. Nyt sekin aika hiljaista.. selvästi siinäkin joku totisempi henkilö tullut tilalle.. enkä tarkoita tuollaista sekoilua mitä Tappara siellä esittää vaan pientä provoa muille kun paikka tulee..
Olin viime viikolla katsomassa Tappara-Kärpät peliä firman maksettua ruoat kylkeen jne.

Itse ottelutapahtumasta voi sanoa, että olen onnellinen, että olen Ilves kannattaja. Sellaista väkisin väännettyä emojikisaa, tanssikisaa jne. Mikrofonimies oli jatkuvasti äänessä. Keinotekoista amerikkameininkiä.

Meillä oli viime vuonna ekaan kotipeliin Ässiä vastaan yli 11 000 katsojaa, nyt menee sen yli aivan varmasti.
 

FightBackIpa

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
973
Viime vuonna tapparalla oli KooKoota vastaan 7000 ja 6100 yleisöt puolivälierissä eli ei kovin mairittelevaa. Ehkä sinne tarvitaan jotakin Timo Taikuria ja Einiä esiintymään, että saadaan mökkiin porukkaa. Meillä tuote myydään elämyksenä, jossa Ilves on keskiössä, niin ainakin itse koen.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 594
Näkyy Tapparalla olevan avaukseen monenlaista ohjelmaa.. Portion Boys, Mirellaa yms..

Täällä nyt on niitä jotka vannoo pelkän kiekon olevan se juttu ilman mitään muuta.. Itse väitän ettei kukaan jätä peliä väliin tämän shown takia mutta varmasti osan päätös tulla voi helpottua..

Joten Ilves on jättänyt tämän osan lähes kokonaan pois.. miksi?

Kilpailua pitää olla eikä kannata millään osa-alueella luovuttaa.. En tiedä kuka loppupeleissä Ilveksessä näistä vastaa mutta häviää kyllä naapurin vastaavalle selvästi. Kai nyt edes maammelaulun joku tulee laulaan? Varmasti tulee väkeä ilmankin mutta nykyaikana pitäisi olla hereillä..

Omaan makuun ilves oli mediassakin pari vuotta sitten hyvä kun tuli näppäriä twiittejä yms.. Nyt sekin aika hiljaista.. selvästi siinäkin joku totisempi henkilö tullut tilalle.. enkä tarkoita tuollaista sekoilua mitä Tappara siellä esittää vaan pientä provoa muille kun paikka tulee..
Mää toivon, että Ilves on niin itsetietoinen ja ylpeä seura, että kun Ilveksen peliin tullaan niin sinne tullaan katsomaan Ilvestä ja tuntemaan se yhteisöllisyys.

Ei mitään sirkus temppuja tarvita minun mielestä.

EDIT: Ja rakkaat palstalaiset se on Maamme. Ei Maammelaulu.
Ja toivottavasti sitä vedetään vasta loppuotteluissa.
 
Viimeksi muokattu:

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 394
Mää toivon, että Ilves on niin itsetietoinen ja ylpeä seura, että kun Ilveksen peliin tullaan niin sinne tullaan katsomaan Ilvestä ja tuntemaan se yhteisöllisyys.

Ei mitään sirkus temppuja tarvita minun mielestä.
Joo ei liikaa sellasta, mutta toki lapsille kannattaa olla vähä sitä ja tätä ehkä.
 

FightBackIpa

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
973
Mun mielipiteeni on ettei maamme-laulu kuulu mihinkään muuhun kuin maaotteluihin. Suorastaan v.....aa ku niitä lauletaan jossain pleijareissa. Mun mielestä ei niin mitään järkeä.

Sitten vielä jokaisen laulajan pitää vielä vääntää ihan ikioma versionsa siitä. Oksennushymiö
Maamme laulussa on vielä se, että tapahtuma ikään kuin pysähtyy, kun alle on tullut innostava alkushow. Niin hieno "biisi" onkin, ei toimi/kuulu näihin. Maaottelut erikseen.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 594
Joo ei liikaa sellasta, mutta toki lapsille kannattaa olla vähä sitä ja tätä ehkä.
Siis kyllä tottakai.

Mutta ei mitään artisteja esiintymään.
Ilveksen peleissä Ilves on se esiintyvä artisti eikä Ilves tarvitse mitään muuta artistia myymään lippuja.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 688
Mää toivon, että Ilves on niin itsetietoinen ja ylpeä seura, että kun Ilveksen peliin tullaan niin sinne tullaan katsomaan Ilvestä ja tuntemaan se yhteisöllisyys.

Ei mitään sirkus temppuja tarvita minun mielestä.

EDIT: Ja rakkaat palstalaiset se on Maamme. Ei Maammelaulu.
Ja toivottavasti sitä vedetään vasta loppuotteluissa.
Erinomaisesti kiteytetty. Jossain Käärijän keikoilla voi olla myös yhteisöllisyyttä ja varmasti onkin. Ja sinne menee ne jotka haluaa nähdä Käärijän. Mä haluan tulla peliin ja tuntea sen Ilves-perheen yhteisöllisyyden.
 

AnkuK

Rivipelaaja
Viestejä
64
Meille ei lauluesityksiä pliis, mieluummin lauletaan itte pelin alusta loppuun :)
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 688
Tiedän, että vastustajaakaan ei vielä tiedetä, mutta silti, minusta tuo on surkean vähän.
 
Ylös