Ilveksen ottelutapahtuma

Pika1

Luottopelaaja
Viestejä
2 666
Ainakin tänään oli käytössä. Tuo ääni on siis mario brossista, jossa mario sienen saatuaan kasvaa isommaksi.
Tärkeänä tietona lisäisin, että sama ääni kuuluu myös tulikukan saamisesta.
 

Isojalka

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
370
Olen tässä miettinyt. Jääkiekko-otteluissa on ollut noita viuhkanheiluttajia jo hetken aikaa.. Eikö ne voisi oikeasti korvat jotenkin ? En tarkoita mitenkään feministisestä näkökulmasta, ne ovat vain niin väsyneitä. Kuluneita. Ok. Pointtihan on se, että asuihin myydään mainoksia. Aivan kuin Tapparan läpsyttimiin. Mutta silti.
Itse olen miettinyt, että kun mennään uuteen halliin, niin eikö siellä saisi esim. lasertekniikalla toteutettua samantasoista "viihdykettä" kuin viuhkanheilutukset. En usko että he tuovat, ulkonäöstään ja tanssitekniikoistaan huolimatta, yhtään lisäkatsojaa..
 

#68

Luottopelaaja
Viestejä
2 758
Olen tässä miettinyt. Jääkiekko-otteluissa on ollut noita viuhkanheiluttajia jo hetken aikaa.. Eikö ne voisi oikeasti korvat jotenkin ? En tarkoita mitenkään feministisestä näkökulmasta, ne ovat vain niin väsyneitä. Kuluneita. Ok. Pointtihan on se, että asuihin myydään mainoksia. Aivan kuin Tapparan läpsyttimiin. Mutta silti.
Itse olen miettinyt, että kun mennään uuteen halliin, niin eikö siellä saisi esim. lasertekniikalla toteutettua samantasoista "viihdykettä" kuin viuhkanheilutukset. En usko että he tuovat, ulkonäöstään ja tanssitekniikoistaan huolimatta, yhtään lisäkatsojaa..
Kyllä jotkut pikkulikat ainakin noita aika innokkaasti tuntuu seurailevan. Eikai muu viihdyke ja tanssitytöt ole toisiaan pois sulkevia seikkoja.
 

LalaTa

Luottopelaaja
Viestejä
2 526
Olen tässä miettinyt. Jääkiekko-otteluissa on ollut noita viuhkanheiluttajia jo hetken aikaa.. Eikö ne voisi oikeasti korvat jotenkin ? En tarkoita mitenkään feministisestä näkökulmasta, ne ovat vain niin väsyneitä. Kuluneita. Ok. Pointtihan on se, että asuihin myydään mainoksia. Aivan kuin Tapparan läpsyttimiin. Mutta silti.
Itse olen miettinyt, että kun mennään uuteen halliin, niin eikö siellä saisi esim. lasertekniikalla toteutettua samantasoista "viihdykettä" kuin viuhkanheilutukset. En usko että he tuovat, ulkonäöstään ja tanssitekniikoistaan huolimatta, yhtään lisäkatsojaa..

Ainakin oma pikkulikka nimenomaan tanssityttöjen takia halliin tulee. Siitä toivottavasti sitten iän karttuessa jaksaa keskittyä itse pelitapahtumaan. Hämärästi muistan, etten itsekkään sen pelin takia halliin pienenä halunnut vaan sen mitä siellä oli muuta nähtävää vähän kaukaloa lähempää.
 

masa_90

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
365
Ilveksen (ja monen muunkin liigajoukkueen) ottelutapahtuma on todella väljähtänyt.

Etenkin viikonloppupelien erätauot todella tylsiä kun vielä pidennettyjä.

Eikö noihin saisi jotain haastatteluja tai muuta? Nyt vain kehnoa musiikkia liian kovalla tai sumppua käytävällä mikäli katsojia yli 4000.
 

alakkriP

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
514
Olis hienoo, jos Ilves pitäis ottelun jälkeiset lehdistötilaisuudet jäällä. Ei tarvitsisi lähteä sinne autoruuhkaan, kun vois jäädä katsomoon katsomaan ja kuuntelemaan mitä mieltä esimerkiksi vastustajan valmentaja tai ykköspyssy oli illan matsista. Tuskin olisi vaikea järjestää ja näin saataisiin ruuhkia pienennettyä.
 

551304

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
360
Olis hienoo, jos Ilves pitäis ottelun jälkeiset lehdistötilaisuudet jäällä.

Ois yleensäkin hienoa jos Ilves pitäis näitä ottelun jälkeisiä lehdistötilaisuuksia. Pitäisi katsoa tämän päivän tarpeita ja palvella paikan päälle tulevaa yleisöä.
 

Pika1

Luottopelaaja
Viestejä
2 666
. Hämärästi muistan, etten itsekkään sen pelin takia halliin pienenä halunnut vaan sen mitä siellä oli muuta nähtävää vähän kaukaloa lähempää.
Junnuna kun sai astella reunoja pitkin ja ihmetellä menoa, niin tällainen levoton lapsikin viihtyi hyvin.
Nyt omilla muksuillahan samaa. 6-vanha just-ja-just jaksaa kolme erää hyvillä eväillä. Joku pikku touhutuokio lisäisi viihtyvyyttä hallilla ja varmaan inspiroisi tulevaakin.
Eikö tässä nyt mitään lastenhoitolaa tarkoiteta.
 

Merkkari

Guest
Eräs pk-seudulla asuva hyvä ystävä vuosien takaa kävi joulun aikaan treella. Kävi toisen kaverinsa kanssa katsomassa tappara-kärpät pelin ja me mentiin katsomaan sitten katsomaan Ilves-Saipa peli. Kaveri on kohtuu suuri johtaja nykyään ja markkinoinnin ammattilainen ja sanoi että on mielenkiintoista päästä vertaamaan ottelutapahtumia. Pelin jälkeen kyselin että miltä näytti niin sanoi tapparan olevan aika paljon edellä ottelutapahtumassa. Sanoi että siinä missä mainoskatkot on Ilves pelissä hiirenhiljaista niin tapparalla on kaikenlaista oheistoimintaa ja muutenkin parempi meno. Itse olen jäävi ottamaan tähän kantaa koska en ole tapparan pelissä koskaan käynyt, mutta toivoisin että meidän markkinointi tosiaan keksisi jotain lääkkeitä tuohon tunnelmaan. Ainakin viimepeleissä missä olen käynyt on tunnelma todella perseestä paikoitellen. Nyt joku saattaa todeta että urheilullinen menestys on paras lääke, mutta tästä olen vahvasti erimieltä. Toki se tuo enemmän katsojia, mutta lähtökohtaisesti jokaista kotipeliä lähdetään voittamaan ja sarjataulukosta riippumatta pitäisi tunnelma olla luotavissa. Tässäpä pähkinää purtavaksi.
 

#68

Luottopelaaja
Viestejä
2 758
Ensin pitäisi matkia Oilerssilta miltä kuuluu näyttää Ilves-maskotti ja sen jälkeen vois ottaa sen joskus käytetyn T-paita singon takaisin ja maskotti räiskiin erätauoilla paitoja katsomoon. Mukavaa jännitystä josko se paita posahtaisi lähelle omaa penkkiriviä. Näin ainakin junnuna muistelisin olleen. :D
 

Merkkari

Guest
Itse lähtisin siitä että keksitään jotain omaa. Mitä se sitten olisi, en osaa sanoa. Ehkäpä markkinoinnin ammattilaiset osaisi miettiä. Ottelutapahtuman pitäisi olla kuitenkin jotain muuta kuin istua hiljaa 4000 muun katsojan kanssa, 200 fanin laulaessa jotain mikä ei kuulu enää a-katsomoon. DJ voisi soittaa vaikka musiikkia, jos ei parempaa keksitä.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Viestejä
55
Ottelutapahtuma on aneeminen. Olen pari kertaa tälläkin kaudella vienyt vieraita peliin ja ottanut liput fanipäädyn viereiseen istumakatsomoon (D1 oikea), joka oli usein aiempina kausina suosittu ja suht täynnä plus tunnelma sen mukainen, mutta nykyään katsomo on useimmiten puolityhjä ja meininki vaisu. Johtuu arvatenkin siitä, että tuon katsomon lippujen hinnat ovat nousseet suhteessa moniin muihin törkyhintaisiksi.
Tässä on mielestäni hyvä esimerkki, kun pelisilmä puuttuu. Seisomakatsomon kannustuksen jatkeena koko pääty toimisi hienosti tunnelmaltaan, mutta epäonnistuneella hinnoittelulla se on onnistuttu ryssimään. Ihan alemmille riveillehän hinnat ovat huokeammat, mutta sieltähän ei juuri päädyssä näe kunnolla.
 

Hepulina16

Luottopelaaja
Viestejä
1 285
Ilveksen (ja monen muunkin liigajoukkueen) ottelutapahtuma on todella väljähtänyt.

Etenkin viikonloppupelien erätauot todella tylsiä kun vielä pidennettyjä.

Eikö noihin saisi jotain haastatteluja tai muuta? Nyt vain kehnoa musiikkia liian kovalla tai sumppua käytävällä mikäli katsojia yli 4000.

Toi musiikki on vaan mennyt ihan liikaa disko-tapparan suuntaan DJ Juissin myötä ja se ei ole hyvä asia se. Suorastaan mulla se on vaan tappanut sitä vähäistä tunnelmaa.
 

Hepulina16

Luottopelaaja
Viestejä
1 285
Ja siis mitä tulee tuohon erätaukoviihteeseen, niin miksei voitais noita radio FUNin pelaaja-haastatteluja vaikka videoida ja esittää niitä erätauoilla, käytävillä ja isolla kuutiolla. Samoin kuin Kummelien lätkäehtoo?
 
  • Tykkää
Reactions: #17

bruttokansantuote

Luottopelaaja
Viestejä
1 324
Toi musiikki on vaan mennyt ihan liikaa disko-tapparan suuntaan DJ Juissin myötä

Ei se sitä vielä alkukaudesta ollut, jolloin se oli huomattavasti parempaa, kuin nyt, ja kuin mitä se on viime vuosina Ilveksen kotipeleissä ollut. Eikös Juissi ole ollut koko kauden DJ:nä (lukuun ottamatta kai yhtä peliä, jossa oli joku tuuraaja?). Nyt viime aikoina musiikki on kieltämättä mennyt aika paljon huonompaan suuntaan ainakin minun makuuni, rockimpi tavara on pudonnut selvästi, ja tilalle on tullut jotain menneiden vuosikymmenten disko-humppia ja muita kevyemmän musiikin vanhoja hittejä, jotain Abba-juttuja ja muita, ja osin käsittämättömiäkin musiikkivalintoja. Mähän kehuin täällä alkukaudesta, kuinka musat on menneet viime kausia parempaan suuntaan, kun pelikatkomusavalikoima on muuttunut suurelta osin rock-painotteiseksi. Onko Juissille tullut sitten joiltain valituksia, että "liikaa rokkia", niin sitten on mennyt vähän tollaseksi sillisalaatiksi, tyyliin rokkia ja diskoa. Kyllähän jotkut tuntui valittavan tuosta alkaukauden rock-/hevilinjastakin täällä ja/tai Facebookin Ilves-ryhmässä.

Kaikesta karmein nykyään on "We Are Family" -rallatus heti yleisömäärän julkistamisen jälkeen. "Pikkaisen" huonompi valinta, kuin Tapparalla Popedan "Mää ja Tapparan mies", mikä heillä on soinut jo vuosia heti yleisömäärän julkistamisen jälkeen. Tokihan ton "familyn" voi liittää "Ilves-perheeseen", mutta musiikkina omaan makuuni karmea. Lisäksi Juissi on lainaillut juttuja muilta, tiedä sitten, onko omista ideoistaan vai muiden ehdotuksista. Mutta vieraiden jäähybiisiksi on tullut "Hit the Road Jack", joka on ollut pitkään (on kai vieläkin?) TPS:n kotipeleissä jäähymusana. Lisäksi tuo Super Mario Bros -teemaääni, kun Ilveksen jäähy on selvitetty, on lainattu Colorado Avalanchelta (tai en mä ole sitä ainakaan muualla kuullut ennen Ilvestä, kuin Coloradolla). Eipä siinä mitään, saahan sitä sinänsä lainata muilta, ja onhan tuo Super Mario Bros -ääni on hyvä tuossa tilanteessa.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös