Pika1
Luottopelaaja
Tärkeänä tietona lisäisin, että sama ääni kuuluu myös tulikukan saamisesta.Ainakin tänään oli käytössä. Tuo ääni on siis mario brossista, jossa mario sienen saatuaan kasvaa isommaksi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tärkeänä tietona lisäisin, että sama ääni kuuluu myös tulikukan saamisesta.Ainakin tänään oli käytössä. Tuo ääni on siis mario brossista, jossa mario sienen saatuaan kasvaa isommaksi.
Kyllä jotkut pikkulikat ainakin noita aika innokkaasti tuntuu seurailevan. Eikai muu viihdyke ja tanssitytöt ole toisiaan pois sulkevia seikkoja.Olen tässä miettinyt. Jääkiekko-otteluissa on ollut noita viuhkanheiluttajia jo hetken aikaa.. Eikö ne voisi oikeasti korvat jotenkin ? En tarkoita mitenkään feministisestä näkökulmasta, ne ovat vain niin väsyneitä. Kuluneita. Ok. Pointtihan on se, että asuihin myydään mainoksia. Aivan kuin Tapparan läpsyttimiin. Mutta silti.
Itse olen miettinyt, että kun mennään uuteen halliin, niin eikö siellä saisi esim. lasertekniikalla toteutettua samantasoista "viihdykettä" kuin viuhkanheilutukset. En usko että he tuovat, ulkonäöstään ja tanssitekniikoistaan huolimatta, yhtään lisäkatsojaa..
Olen tässä miettinyt. Jääkiekko-otteluissa on ollut noita viuhkanheiluttajia jo hetken aikaa.. Eikö ne voisi oikeasti korvat jotenkin ? En tarkoita mitenkään feministisestä näkökulmasta, ne ovat vain niin väsyneitä. Kuluneita. Ok. Pointtihan on se, että asuihin myydään mainoksia. Aivan kuin Tapparan läpsyttimiin. Mutta silti.
Itse olen miettinyt, että kun mennään uuteen halliin, niin eikö siellä saisi esim. lasertekniikalla toteutettua samantasoista "viihdykettä" kuin viuhkanheilutukset. En usko että he tuovat, ulkonäöstään ja tanssitekniikoistaan huolimatta, yhtään lisäkatsojaa..
Olis hienoo, jos Ilves pitäis ottelun jälkeiset lehdistötilaisuudet jäällä.
Junnuna kun sai astella reunoja pitkin ja ihmetellä menoa, niin tällainen levoton lapsikin viihtyi hyvin.. Hämärästi muistan, etten itsekkään sen pelin takia halliin pienenä halunnut vaan sen mitä siellä oli muuta nähtävää vähän kaukaloa lähempää.
Ilveksen (ja monen muunkin liigajoukkueen) ottelutapahtuma on todella väljähtänyt.
Etenkin viikonloppupelien erätauot todella tylsiä kun vielä pidennettyjä.
Eikö noihin saisi jotain haastatteluja tai muuta? Nyt vain kehnoa musiikkia liian kovalla tai sumppua käytävällä mikäli katsojia yli 4000.
Toi musiikki on vaan mennyt ihan liikaa disko-tapparan suuntaan DJ Juissin myötä
Mutta vieraiden jäähybiisiksi on tullut "Hit the Road Jack", joka on ollut pitkään (on kai vieläkin?) TPS:n kotipeleissä jäähymusana. Lisäksi tuo Super Mario Bros -teemaääni, kun Ilveksen jäähy on selvitetty, on lainattu Colorado Avalanchelta (tai en mä ole sitä ainakaan muualla kuullut ennen Ilvestä, kuin Coloradolla). Eipä siinä mitään, saahan sitä sinänsä lainata muilta, ja onhan tuo Super Mario Bros -ääni on hyvä tuossa tilanteessa.