Ilveksen ottelutapahtuma

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 424
Tasa-arvon eteen ei ole selvästikään tehty riittävästi työtä Suomessa eikä Ilveksessä, kun tällaista törkeää uhrin syyllistämistä ja seksuaalista hyväksikäyttöä puolustelevaa paskaa joutuu lukemaan oman suosikkiseuran palstalla.

Häpeä.
Poikkean minäkin aiheesta ja miksi ?
Täällä on niin kummallisesti väärinymmärretty tarkotuksella toisen sanomiset, ja annetaan selvästi ymmärtää jotain ihan hullua. Tän vielä peukuttamisesta päätellen nielee käyttäjät ihan moderaattoria myöten.

Tässä kukaan ei ole uhreja syyllistänyt yhtään mihinkään, vaan kokoajan puhuin (hyväksi käytön kokemuksesta). Se ei kaiketi tarkota että tässä olisi ihmisten, tai lain kirjassa joku joutunut (seksuaalisen hyväksikäytön) kohteeksi.

Suomihan on tasa-arvossa mitattuna erinomainen maa, verrattaessa likimain mihin muuhun maahan tahansa.

Jos ei nyt vielä ymmärretä oikein, niin se hyväksikäytön (kokemus) on hyvin todennköinen vaikka
case Ida Vainiossa. (tutkinnan alla kaiketi sekin,joten emme tiedä).
Aina on mahdollisuus myös jätettyyn, katkeraan, ja kostonhimoiseen naiseen. Mahdollisuuksia on.

Semmonen on esimerkkinä hyväksikäyttöä (ei siis pelkkä kokemus)mitä vaikka Thaimaassa näkee,
ku vanhat äijät kulkee selkeesti alaikäinen Thaityttö kainalossa.

Mulle on likimain sama tästä sisääntulomusiikista. Mutta ehken sen takia lähtisi mitään erityisiä tuomoita jakeleen, sen kummemmin sisääntulobiisejä vaihteleen, ku on jotain varmaakin asiassa.
Joskus aikanaan tällä palstalla kirkuttiin kovasti siitäkin,
kun "we are the kingsin" tekijä sattu esiintymään naapurin mestaruusjuhlissa.
En muista mitä mieltä ite tosta tarkalleen ottaen olin, mutta hyvä ettei Ilves lähtenyt mihinkään tunteitten vallassa oleviin hömpötyksiin mukaan.

Viitaten ylempänä olevaan kirjoitukseen, niin en tiedä onko tämmösistä canseloinneista enään pitkä matka mustamaalaamisiin tai vainoomisiin.
 

931931

Luottopelaaja
Viestejä
1 527
Poikkean minäkin aiheesta ja miksi ?
Täällä on niin kummallisesti väärinymmärretty tarkotuksella toisen sanomiset, ja annetaan selvästi ymmärtää jotain ihan hullua. Tän vielä peukuttamisesta päätellen nielee käyttäjät ihan moderaattoria myöten.

Tässä kukaan ei ole uhreja syyllistänyt yhtään mihinkään, vaan kokoajan puhuin (hyväksi käytön kokemuksesta). Se ei kaiketi tarkota että tässä olisi ihmisten, tai lain kirjassa joku joutunut (seksuaalisen hyväksikäytön) kohteeksi.

Huoh. Seksuaalista hyväksikäyttöä ei määritellä "kokemuksen" tai monen palstalaisen ilmeisen pakkomielteen Iida Vainion kautta, vaan suostumuksen ja valtarakenteiden sisällään pitävän painostuksen kautta. Tästä olikin Lindemannin yhteydessä jo maininta pari sivua sitten, joten ei siitä sen enempää.
 

ZikZak

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
242
Juuri näin. Kyllä melkoiseen kuiluun kyseistä bändiä ja Lindemannia tällä hetkellä viedään.

Ehdotin jo joskus aiemmin mutta ehdotan nyt uudestaan että tässä olisi loistava sisääntulobiisi. Saisi yhdistettyä hienosti lieskat, valot, alussa on tilaa Hintsaselle ja fanit pääsevät myös rytmiin hyvin mukaan luomaan tunnelmaa. Löytyy myös instrumentaali-versio.


Nightwishillä olis kyllä monta hyvää...nykyinen toki parempi mutta ymmärrän jos pitää vaihtaa..katotaan nyt vie mikä keissiin päätös,jos puhtaat ni nykyisellä mennään
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 424
Huoh. Seksuaalista hyväksikäyttöä ei määritellä "kokemuksen" tai monen palstalaisen ilmeisen pakkomielteen Iida Vainion kautta, vaan suostumuksen ja valtarakenteiden sisällään pitävän painostuksen kautta. Tästä olikin Lindemannin yhteydessä jo maininta pari sivua sitten, joten ei siitä sen enempää.
Ei tietenkään, koska loppukädessähän sen, että onko jotain käytetty hyväksi/kyseessä mahdollinen rikos päättää Suomen laki. Eli Suomi oikeusvaltiona toimii lain ja oikeuskäytännön mukaan. Tämä siis ihan suoraan peilaten tapaus Rammsteiniin, jossa on ihan turha alkaa mihinkään canselointeihin ja tuomitsemisiin ennen ku edes tiedetään totuus.

Toki se, että jos aikuinen ihminen ei osaa tai kykene sanomaan ei, niin on henkilökohtanen ja todella iso ongelma joka varmaan kaipais jotain "päänvalmentajaa".

Sangen huvittavaa valtarekenteita ongelmana näkeviltä, ettei kuitenkaan kovin paljo aiheuta paheksuntaa vaikkapa drag queen lapset, mitä esiintymisiä siis Suomeenkin meinattiin tunkea. Joku jossain puolusteli näitä taiteella ja sano ettei siinä ole mitään seksististä.
Mua ainaki inhottaa kaikki tommonen mitä joku pieni, mutta äänekäs vähemmistö kirkuen hinkuaa.
Jotain kieroutunutta tommoses on, ja ny ku tän sanoin ni voi kirkua että olen konservatiivinen, tämmöses asias olenkin joten kirkukaa pois.
Mitä mieltä itse tästä kun aikuiset vetää pikkulapsia tämmösiin, jos kerran valtarakenteet on ongelma ?
 

931931

Luottopelaaja
Viestejä
1 527
Ei tietenkään, koska loppukädessähän sen, että onko jotain käytetty hyväksi/kyseessä mahdollinen rikos päättää Suomen laki. Eli Suomi oikeusvaltiona toimii lain ja oikeuskäytännön mukaan. Tämä siis ihan suoraan peilaten tapaus Rammsteiniin, jossa on ihan turha alkaa mihinkään canselointeihin ja tuomitsemisiin ennen ku edes tiedetään totuus.

Toki se, että jos aikuinen ihminen ei osaa tai kykene sanomaan ei, niin on henkilökohtanen ja todella iso ongelma joka varmaan kaipais jotain "päänvalmentajaa".

Sangen huvittavaa valtarekenteita ongelmana näkeviltä, ettei kuitenkaan kovin paljo aiheuta paheksuntaa vaikkapa drag queen lapset, mitä esiintymisiä siis Suomeenkin meinattiin tunkea. Joku jossain puolusteli näitä taiteella ja sano ettei siinä ole mitään seksististä.
Mua ainaki inhottaa kaikki tommonen mitä joku pieni, mutta äänekäs vähemmistö kirkuen hinkuaa.
Jotain kieroutunutta tommoses on, ja ny ku tän sanoin ni voi kirkua että olen konservatiivinen, tämmöses asias olenkin joten kirkukaa pois.
Mitä mieltä itse tästä kun aikuiset vetää pikkulapsia tämmösiin, jos kerran valtarakenteet on ongelma ?

Rammsteinin tapauksessa rikosta ei tutkita Suomessa. Kaikki muukin ymmärtäminen ja pienikin ajatteleminen näyttää olevan sinulla vähän niin tai näin, etkä näillä viesteillä ole kyllä osoittanut, mikä oli aiemmin niin pahasti väärin ymmärretty, kun sama vastenmielinen uhrien syyllistäminen jatkuu tässäkin.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 460

weston

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
315
Vaihtoon vaan sitten mutta paranee olla sitten hyvä minkä vaihtuu.

Saivarrellaas vähän kuitenki ensten.
Schneiderin mukaan Lindemann kuplailee ja vetää omia kuvioitaan keikoilla ja häntähän ny koetellaan saksassa syytteillä ei koko orkesteria.

Deutchlandin on kirjoittanut Kruspe lyriikoita myöten (aluksi olikin 'Mutter' mutta ei oikeen kahta samannimistä biisiä ehkä kannata tehdä) ja meillä ei oo soinut Lindemann tavuakaan.

Eli taas yhden paskiaisen takia kärsii koko musiikkimaailma ja vielä meitin Ilves.

Stanan Lindemann mulukku.
 

Reborn Lynx

Luottopelaaja
Viestejä
1 117
Tämä liittyy sisääntulobiisiin, eiköhän ala vaikuttaa siltä että se Ilvekselläkin menee vaihtoon. Vai mitä olette mieltä?

Itse toivoisin että vaihdetaan, toivoin sitä kyllä jo muutenkin.

Itse toivon ettei vaihdeta. Ei ainakaan näin heppoisin perustein. Muutenkin itseäni puistattaa nykypäivän cancel-kulttuurit yms. Se on tietenkin sitten eri asia, jos jotain rikollista pystytään todistamaan tapahtuneen, mutta aika näyttää.
 

#68

Luottopelaaja
Viestejä
2 821
Kylläpä on tullut some ainakin täyteen tylsiä ehdotuksia sisääntuloksi. Noin 2/6 ehdottaa vanhoja sisääntulobiisejä ja 2/6 ehdottaa nykyisellä jatkamista ja 1/6 ehdottaa puhkisoitettua Welcome to the junglee tms ja ainoastaan muutamat koittaa ehdottaa jotain vähän uuttakin. Ovatko ihmiset tosiaan näin mielikuvituksettomia, tai tylsiä, että mitään ei voi vaihtaa.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 185
Warriors Imagine Dragonsilta olisi minusta hyvä tuohon pelaajaesittelyyn / johonkin muuhun osaan alkushowssa.

Ainakin kaudella 2016-2017 käytettiin kyseiseistä kappaletta ja silloin tykkäsin todella paljon.

Sisääntulobiisi nyt minulle käytänössä ihan sama, mutta toivottavasti kuultaisiin jotain uutta.
 
Ylös