Ilveksen ottelutapahtuma

CTS

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
481
Ensi kaudeksi lienee syytä vaihtaa kentälletulobiisiä. Ei herätä enää kovin mukavia mielikuvia.
Itse en Rammsteinista pidä, ja Deutchlandin olisi voinut vaihtaa jo toissa vuonna, mutta karsastan silti tuomitsemista pelkkien syytösten perusteella.
En väitä, että Lindeman ei voi olla syyllinen, mutta sitähän me emme vielä tiedä.
Iljettävää jos osoittautuu syylliseksi, ja koko ura saakin sitten olla siinä.
 

Murheellinen sosialisti

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
163
Itse en Rammsteinista pidä, ja Deutchlandin olisi voinut vaihtaa jo toissa vuonna, mutta karsastan silti tuomitsemista pelkkien syytösten perusteella.

Minä olen pitänyt Rammsteinista ja vähäinen saksan kielen taitoni on pitkälti heidän biiseistään peräisin.

Kun lumipallo lähtee vyörymään, sitä on vaikea pysäyttää. Englannin kielen opettelin aikanaan Cosby Show'n uusinnoista. Vähän likainen olo tulisi nykypäivänä sitäkin katsellessa.
 

Ralph

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
128
Ensi kaudeksi lienee syytä vaihtaa kentälletulobiisiä. Ei herätä enää kovin mukavia mielikuvia.
Tuokaa syyllinen sisään! Ennen kuin toisin todistetaan kukaan/mikään ei ole lähtökohtaisesti syyllinen.

Kannattaa myös soitella joka ikiselle bändille jolta ollaan valitsemassa sisääntulobiisiä, että "mites nuo teidän keikkojen jälkeiset jatkot järjestetään"

Lopputulos: Ilves tulee kentälle ens kaudella Matin ja Tepon - kaiken takana on nainen soidessa.
 

CTS

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
481
Kun lumipallo lähtee vyörymään, sitä on vaikea pysäyttää. Englannin kielen opettelin aikanaan Cosby Show'n uusinnoista. Vähän likainen olo tulisi nykypäivänä sitäkin katsellessa.
Senpä takia sitä lumipalloa ei pidä päästää vyörymään ennenkuin faktat on selvillä.
Bill Cosbyn tekemiset on todistettu ja tuomiot jaettu, ja minun puolestani ukko saisi istua loppuikänsä.

Ja niinkuin Ralph tuossa sanoi, niin aika kova homma on käydä perkaamaan jokaisen bändin tekemisiä huhujen perusteella.
Että jospa tutkitaan ensin ja hutkitaan vasta sitten?
 

dr Origo

Luottopelaaja
Viestejä
1 874
Tuokaa syyllinen sisään! Ennen kuin toisin todistetaan kukaan/mikään ei ole lähtökohtaisesti syyllinen.

Kannattaa myös soitella joka ikiselle bändille jolta ollaan valitsemassa sisääntulobiisiä, että "mites nuo teidän keikkojen jälkeiset jatkot järjestetään"

Lopputulos: Ilves tulee kentälle ens kaudella Matin ja Tepon - kaiken takana on nainen soidessa.
No siis Matin ja Tepon keikoillahan just tapahtuukin:


Näiden kahden keikat on muuten luultavasti tämän maan vaarallisimpia.
 

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 243
Mitäpä luulette tulee selkkaukseen vedenpitävää näyttöä puolesta tai vastaan, niin nostaako mouhoihin pahasti lääpällään oleva Aamulehti jossain kohtaa skandaalimaisen pöyristyneen kolumnin siitä kuinka Ilves käytttää naisvihaa edustavaa laulua yhtenä tunnuksenaan. Ja sit ollaan jo myöhässä, ihan sama miten siihen reagoitaisiin.

Nyt on vielä aikaa hioa uutta alkushowta uudella ilmeellä ja biisillä. Siinä ei mitään häviäisi.
 

Ralph

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
128
No siis Matin ja Tepon keikoillahan just tapahtuukin:


Näiden kahden keikat on muuten luultavasti tämän maan vaarallisimpia.
Olin jo henkisesti varautunut, että Matti ja Teppokaan ei kelpaa :D. Ja vielä itse syytöksiin niin kuinka moni oikeasti uskoo, että Rammsteinin takahuoneessa tarvitsisi käyttää jotain tyrmäystippoja, että naisten kanssa päästäisiin hommiin? Itse en ainakaan tähän usko. Siinä taas en näe mitään väärää, että bändi valitsee, ketä jatkoilleen ottaa. Kyllä kaikki muutkin valitsisi, jos vain olisi sellaisessa asemassa, että siihen pystyisi ja halukkaita olisi.

Eiköhän tällä haeta vaan itselle julkisuutta ja käytetään tätä muodissa olevaa tasa-arvo hömpötystä hyödyksi.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Olin jo henkisesti varautunut, että Matti ja Teppokaan ei kelpaa :D. Ja vielä itse syytöksiin niin kuinka moni oikeasti uskoo, että Rammsteinin takahuoneessa tarvitsisi käyttää jotain tyrmäystippoja, että naisten kanssa päästäisiin hommiin? Itse en ainakaan tähän usko. Siinä taas en näe mitään väärää, että bändi valitsee, ketä jatkoilleen ottaa. Kyllä kaikki muutkin valitsisi, jos vain olisi sellaisessa asemassa, että siihen pystyisi ja halukkaita olisi.

Eiköhän tällä haeta vaan itselle julkisuutta ja käytetään tätä muodissa olevaa tasa-arvo hömpötystä hyödyksi.

Älä nyt jaksa.

Ne on niin kuuluisia, että ne saa kyllä muutenkin.

Hohhoijaa.

Uutisisku: aika moni kuuluisa ja ihannoitu ihminen on tuomittu toinen toistaan pahemmista hyväksikäyttötörkeyksistä.

Tämä nyt yhtään ottamatta kantaa Rammstein-tapaukseen, johon en ole edes tutustunut kovin syvällisesti. Yleisesti ottaen tuollainen argumentointi on vain syvältä perseestä.
 

Ralph

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
128
Älä nyt jaksa.

Ne on niin kuuluisia, että ne saa kyllä muutenkin.

Hohhoijaa.

Uutisisku: aika moni kuuluisa ja ihannoitu ihminen on tuomittu toinen toistaan pahemmista hyväksikäyttötörkeyksistä.

Tämä nyt yhtään ottamatta kantaa Rammstein-tapaukseen, johon en ole edes tutustunut kovin syvällisesti. Yleisesti ottaen tuollainen argumentointi on vain syvältä perseestä.
Minä taas puhuin tästä nimenomaisesta Rammsteinin tapauksesta. Niin voidaan miettiä, kun jatkoilla on toistakymmentä naista ja yksi niistä ei anna niin päätät uhrata koko bändin tulevaisuuden ja huumata tämän riskillä, että se myös paljastuu ennemmin kuin vaihdat toiseen naiseen, joka onkin "anteliaampi".

Mene ja tiedä, mutta itse pidän epätodennäköisenä.
 

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 700
Tuo Rammstein-kohu sai alkunsa jostain yksittäisestä instagramjutusta, mutta tuulta se ei saanut alleen kuin vasta viikkoa myöhemmin kun Saksan valtionmedia kertoi haastatelleensa useita naisia asian tiimoilta. Syyttömyysperiaate pitää ilman muuta edelleen, mutta sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa että joku jääkiekkojoukkue päättäisi vaihtaa noin raskaiden syytösten jälkeen sisääntulobiisiä. Tällä hetkellä kun kyseinen bändi aiheuttaa paljon negatiivisia mielikuvia, pitivät jutut sitten paikkaansa tai ei.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 682
Mitä jos Ilves valitsisi musiikiksi Frööpelin Palikat?
 

Shade

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
125
Lindemann:n soolotuotantoakin voisi käyttää ja samalla pyörittää 'musiikki'videota mediakuutiolta.

Till The End HUOM! K-18 tavaraa.

Rammstein on aivan järjettömän yliarvostettua paskaa ylipäätänsä, mutta toki sitä aina toivoisi että nämä syytökset ovat pelkkää ilmaa.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 545
Mitä jos Ilves valitsisi musiikiksi Frööpelin Palikat?
Kuuntelin pakon sanelemana noin 10 vuotta sitten lapseni kanssa Frööpelin Palikoita jonkin verran ja voin luvata, että ei todellakaan mene Frööpelin Palikat läpi enää nyky päivänä :D
 

Pendolino

Luottopelaaja
Viestejä
1 729
muodissa olevaa tasa-arvo hömpötystä

Semmoiset sieltä. Oletko siis sitä mieltä, että on väärin tuoda yhteiskuntaan pesiytyneitä rakenteellisia ongelmia ilmi?

Turha kätkeytyä sen taakse, että puhut vain tästä kyseisestä kohusta. Mikäli käytät tasa-arvosta termiä hömpötys, se kertoo jo kaiken.

Olisiko aika poistua hetkeksi takavasemmalle ja katsella maailmaa vähän oman napansa ulkopuoleltakin.

Terveisin etuoikeutettu valkoihoinen heteromies.
 

Jack Overdose

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
500
Semmoiset sieltä. Oletko siis sitä mieltä, että on väärin tuoda yhteiskuntaan pesiytyneitä rakenteellisia ongelmia ilmi?

Turha kätkeytyä sen taakse, että puhut vain tästä kyseisestä kohusta. Mikäli käytät tasa-arvosta termiä hömpötys, se kertoo jo kaiken.

Olisiko aika poistua hetkeksi takavasemmalle ja katsella maailmaa vähän oman napansa ulkopuoleltakin.

Terveisin etuoikeutettu valkoihoinen heteromies.
Millä tavalla tässä Rammsteinkohussa on kyse tasa-arvosta? Ja mikä yhteiskuntaan pesiytynyt rakenteellinen ongelma on tässä kyseessä?
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 499
Oha tuokin ottamatta kantaa tyyli melkosta skeidaa. Selvästi ottaa kantaa ja esittää muuta. Mitä Rammstein tapauksiin ni aika turhaa täällä leikkiä tuomaria kun tietoa asioiden todellista laidasta tuskin on. Hyviä biisejä sisääntulo musaksi on onneksi valtavasti niin tämä ei ole maailman isoin ongelma.
 

Pendolino

Luottopelaaja
Viestejä
1 729
Millä tavalla tässä Rammsteinkohussa on kyse tasa-arvosta? Ja mikä yhteiskuntaan pesiytynyt rakenteellinen ongelma on tässä kyseessä?

En puhunut viestissäni tästä kyseisestä kohusta.

Mikäli asenne tasa-arvoa kohtaan on tuolla ilmaistulla tasolla, itselläni ainakin kiehahtaa.

Vielä vuonna 2023 jonkun mielestä tasa-arvo on hömpötystä. En vain voi ymmärtää.

Mikäli kyseisestä kohusta haluat esimerkin - kun valta-asemassa (iso kuuluisuus) oleva mies käyttäytyy fanejaan kohtaan huhujen mukaisella tavalla käyttäen valta-asemaansa hyväkseen, on kyseessä rakenteellinen ongelma. Kuten joku tässä ylhäällä totesikin, että mikäli näitä alkaisi tonkimaan, kyseinen tapaus ei todellakaan jäisi ainoaksi. Se on rakenteellinen ongelma. Artikkeleita ja tutkimuksia löytyy verkon täydeltä, mikäli asiaan haluaa tutustua.


Nyt lopetan ot:n.
 

Rantsukoff

Luottopelaaja
Viestejä
2 828
En puhunut viestissäni tästä kyseisestä kohusta.

Mikäli asenne tasa-arvoa kohtaan on tuolla ilmaistulla tasolla, itselläni ainakin kiehahtaa.

Vielä vuonna 2023 jonkun mielestä tasa-arvo on hömpötystä. En vain voi ymmärtää.

Mikäli kyseisestä kohusta haluat esimerkin - kun valta-asemassa (iso kuuluisuus) oleva mies käyttäytyy fanejaan kohtaan huhujen mukaisella tavalla käyttäen valta-asemaansa hyväkseen, on kyseessä rakenteellinen ongelma. Kuten joku tässä ylhäällä totesikin, että mikäli näitä alkaisi tonkimaan, kyseinen tapaus ei todellakaan jäisi ainoaksi. Se on rakenteellinen ongelma. Artikkeleita ja tutkimuksia löytyy verkon täydeltä, mikäli asiaan haluaa tutustua.


Nyt lopetan ot:n.
Kutsuu faneja bäkkärille. Tarjotaan viinat. Joku voi harrastaa sitä myös. Mutulla sanon että aika monesti bäkkärillä käy juuri näin. Kyse on vain siitä on molemmin puolin vapaasta tahdosta. No odotellaan todisteita.

Hyvä esimerkki vähän vastaavasta tapauksesta oli hetki sitken kulta -Iida. Pendolinot ja kumppanit liputtavat hänen puolestaan ilman mitään kriittistä ajattelua. Sitä on tämän päivän tasa-arvo hömpötys.
 
Ylös