Ilveksen ottelutapahtuma

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 543
Vähän nyt perusteet hukassa. Jeesatkaas joku tietävä. Saako halliin viedä turvatarkastuksesta läpi muksulle avaamattoman pillimehun tai 0.5 limsan? Entäs avaamaton karkkipussi tai sipsit?
 

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 695
Siis pahoittaako joku nyt mielensä kun Chase the Sun on soinut? Itse ainakin toivoin sen soivan eilen(kin) hallilla ja yleensä sen soidessa on ollut ihan hyvä fiilis. ;)

Antaa Marekin ottaa showsa ja kyllähän tuohon kappaleeseen on helppo lähteä katsojienkin mukaan.
Ensi reaktio siihen biisiin oli vähän luokkaa mitä vittua kun en tajunnut että Marek oli se joka biisin laittoi soimaan, no nyt se on soinut viimeisen viikon putkeen päässä. Tykkään.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 204
Vähän nyt perusteet hukassa. Jeesatkaas joku tietävä. Saako halliin viedä turvatarkastuksesta läpi muksulle avaamattoman pillimehun tai 0.5 limsan? Entäs avaamaton karkkipussi tai sipsit?
Minun ymmärtääkseni ei saa.
 

Lehtisalaatti

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
178
Vähän nyt perusteet hukassa. Jeesatkaas joku tietävä. Saako halliin viedä turvatarkastuksesta läpi muksulle avaamattoman pillimehun tai 0.5 limsan? Entäs avaamaton karkkipussi tai sipsit?
Karkkia on tullut vietyä veljentyttärille, eikä kukaan ole älähtänyt.
 

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 292
Siis pahoittaako joku nyt mielensä kun Chase the Sun on soinut? Itse ainakin toivoin sen soivan eilen(kin) hallilla ja yleensä sen soidessa on ollut ihan hyvä fiilis. ;)

Antaa Marekin ottaa showsa ja kyllähän tuohon kappaleeseen on helppo lähteä katsojienkin mukaan.
Olis hianoo jos koko halli hyräilis tähän tyylii!


Toki ymmärrän Osaston harmituksen, kun niil on omakin chäntti, mut tää biisi on kuitenkin marekin oma toive
 

J-boy

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
246
Siis pahoittaako joku nyt mielensä kun Chase the Sun on soinut? Itse ainakin toivoin sen soivan eilen(kin) hallilla ja yleensä sen soidessa on ollut ihan hyvä fiilis. ;)

Antaa Marekin ottaa showsa ja kyllähän tuohon kappaleeseen on helppo lähteä katsojienkin mukaan.
En minä siitä ole ainakaan mieltäni pahoittanut. Kunhan ihmettelin. Jos aloite on Marekilta, niin sitten se kuuluu asiaan ja osaston pitää sopeutua
 

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 352
Minua ei haittaa Leaders Leaguen esittely tai tanssiminen, eikä Ipa tai Ipan esittely, mutta ne arvonnat ja haastattelut... Hävettää ihmisten puolesta. Siinä, kun toinen huutaa kysymystä vieressä ja se tulee 400 ms myöhässä ämyreistä, on todella vaikeaa saada selvää kysymyksestä. Eikö näitä voisi vain antaa ja kuvata vaikkapa peukunnostot? Itse vielä istun rivin päässä, joten saa aina jännittää matsissa kolme kertaa, sattuuko osumaan omalle kohdalle.
Todella ärsyttävää ja muovista, toivottavasti jää tämän kauden noloksi kokeiluksi.
 

Severi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
286
Ja vielä upeampaa oli AALTO! Meni läpi koko hallin ylähyllyä myöten.
Uskomatonta kyllä, kaljakatsomo aloitti tämän aallon. Heittämällä ainakin 20 kertaa he yrittivät tätä aaltoa aloittaa, mutta joka kerta tuo tyssäsi vieraspäätyyn Tepsin kannattajien ja viimeistään B8-katsomon kohdalle.

Onneksi heillä yritystä riitti kerta toisensa jälkeen ja tämä aalto onnistui erittäin komealla tavalla!
 

harkkapilli

Luottopelaaja
Viestejä
1 820
Vähän nyt perusteet hukassa. Jeesatkaas joku tietävä. Saako halliin viedä turvatarkastuksesta läpi muksulle avaamattoman pillimehun tai 0.5 limsan? Entäs avaamaton karkkipussi tai sipsit?
Meidän pesueella oli tänään pillimehut, leivät ja keksit ihan samalla tavalla mukana kuin Hakametsässä monta vuotta ja turvatarkastuksesta pääsi läpi ongelmitta. Muovipulloja en ole edes yrittänyt viedä, kun ne on kielletty järjestelmällisesti lähes kaikissa yleisötapahtumissa. Pullojen kohdalla ymmärrän sen riskin, että niitä voidaan heitellä esim. kentälle.

Jos omat eväät ja pillimehut kielletään jossain vaiheessa, niin aion kyllä vaatia kunnon selityksen, mihin kielto perustuu. Areenan ruokapalveluiden käyttämiseen pakottaminen ei voi olla riittävä peruste. Alkoholin kohdalla tuon ymmärrän, kun asiaa ohjaa myös lainsäädäntö, mutta lasten eväiden kohdalla Ilves ampuisi vain itseään jalkaan, kun lasten kanssa peliin lähtemiseen tulisi yksi kynnys lisää.

Jo nyt kotisohva on niin paljon helpompi ratkaisu pelin seuraamiseen, vaikka se ei hallin tunnelmaa tavoitakaan lähellekään. Tänäänkin sai odottaa jo hallin ulkopuolella puoli tuntia, että pääsi edes turvatarkastukseen asti ja paikoille ehdittiin juuri ennen avauskiekon pudottamista.

Halli on hieno ja loistavalla paikalla, mutta valitettavasti ottelutapahtumaan kuluva aika on kasvanut hieman, kun sinne matkustaminen tapahtuu pääosin julkisilla ja sitten halliin pääseminen ja siellä liikkuminen on yhtä ihmismassan keskellä jonottamista ja tipuaskelin etenemistä.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 070
Uskomatonta kyllä, kaljakatsomo aloitti tämän aallon. Heittämällä ainakin 20 kertaa he yrittivät tätä aaltoa aloittaa, mutta joka kerta tuo tyssäsi vieraspäätyyn Tepsin kannattajien ja viimeistään B8-katsomon kohdalle.

Onneksi heillä yritystä riitti kerta toisensa jälkeen ja tämä aalto onnistui erittäin komealla tavalla!
Jep ja yrittivät tätä myös viime Lauantaina. Sillon ei ihan lähtenyt. Hyviä juttuja tälläset, varsinkin, kun tämä aloitettiin omatoimisesti katsomosta!
 
Ylös