Ilveksen otteluliput

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 346
Miksi vieraspääty on samanhintainen kuin kotipääty?
Varmasti sen takia, että kortissa lukee vaan "seisomakatsomo" siinä ei varmaan eritellä, että kumman päädyn.

EDIT: En osaa lukea. Tarkoitit varmasti istumapaikkoja.
Se on kyllä todella hyvä kysymys.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 346
Vieraspäädyn istumapaikkoihin -25%, niin menisivät paremmin kaupaksi.
Niin kun pitkät sivut ovat tuon hintaisia ja meidän päätykin kohtalaisen kallis niin tosiaan -25%-35% alennus väärään päätyyn olisi ihan järkevä.
 

Aikapommi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
285
Se toissa kauden systeemi oli kyllä hyvä, jossa kevään jälkeen laskutettiin toteutuneiden pelien mukaan. Viime kaudella taisi olla 50% ennakkomaksu. Nyt maksetaan kokonaisuudessaan ja hyvitykset mahdollisesta ensi kauden kausikortista.

Saakohan verkkokaupasta ostettaessa maksettua osan edenredillä? Tai saako ostettua kortin, mutta maksaisi vasta kaupalta noutaessa.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 670
Se toissa kauden systeemi oli kyllä hyvä, jossa kevään jälkeen laskutettiin toteutuneiden pelien mukaan. Viime kaudella taisi olla 50% ennakkomaksu. Nyt maksetaan kokonaisuudessaan ja hyvitykset mahdollisesta ensi kauden kausikortista.

Saakohan verkkokaupasta ostettaessa maksettua osan edenredillä? Tai saako ostettua kortin, mutta maksaisi vasta kaupalta noutaessa.
Tasan samoja mietin ja tietoa ei ole, mutta suhtaudun epäillen, että noi mainitut olisi mahdollisia.
Ite mietin myös, että mahtaako tuo verkkokauppa aueta heti puolilta öin?
Seuraavana päivänä pirun kiire ja haluaisin varmistaa tietyn paikan itelle. Onko jollain tietoa tuosta aukeamisesta?
 

Rantsukoff

Luottopelaaja
Viestejä
2 800
Se toissa kauden systeemi oli kyllä hyvä, jossa kevään jälkeen laskutettiin toteutuneiden pelien mukaan. Viime kaudella taisi olla 50% ennakkomaksu. Nyt maksetaan kokonaisuudessaan ja hyvitykset mahdollisesta ensi kauden kausikortista.

Saakohan verkkokaupasta ostettaessa maksettua osan edenredillä? Tai saako ostettua kortin, mutta maksaisi vasta kaupalta noutaessa.
Niitä laskuja ilmeisesti porukka jätti maksamatta. Lisäksi tuli väärinkäsityksiä todellisesta hinnasta. Näin selkeämpi.
 

doneby

Rivipelaaja
Viestejä
16
Niitä laskuja ilmeisesti porukka jätti maksamatta. Lisäksi tuli väärinkäsityksiä todellisesta hinnasta. Näin selkeämpi.
Kokonaiskuvassa periaatteessa selkeämpää, mutta harmillista että tuollaiseen kaatuivat nuo hybridijärjestelyt.

Itsellä ei runkosarjan kausaria ole ollu kiireiden vuoksi, mutta pleijarikausarin olen puristanut aikatauluihin. Jää nyt sitten taas hankkimatta jos hyvitysmahdollisuus ainoastaan ensi kauden korttiin.

Toki olen varmaan vähemmistöä ongelman kanssa.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 670
Kokonaiskuvassa periaatteessa selkeämpää, mutta harmillista että tuollaiseen kaatuivat nuo hybridijärjestelyt.

Itsellä ei runkosarjan kausaria ole ollu kiireiden vuoksi, mutta pleijarikausarin olen puristanut aikatauluihin. Jää nyt sitten taas hankkimatta jos hyvitysmahdollisuus ainoastaan ensi kauden korttiin.

Toki olen varmaan vähemmistöä ongelman kanssa.
Mutta ei ihan pientä vähemmistöä. Kausikortti ketjuun kirjoittelin aiheesta ja panin jo kysymystä Ilvekselle. Mun pointtini on se, että jos olen valmis työntämään etukäteen rahat Ilvekselle ja hyväksymään vouchereita hyvitteenä, niin rahatko ei kelpaa? Eihän siinä ole mitään järkeä.
 

raipe jyrää

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
356
Hommasin viime kaudelle kaks playoff kausaria mutta nyt jää kyllä ostamatta jos/kun maksan ylimääräisistä peleistä ja saisin hyvityksen vain kausikortista seuraavalle kaudelle jota en ole hankkimassa. Viime kauden 50% maksu etukäteen oli järkevä ja oikeudenmukainen ratkaisu.
 

Kaukofani

Luottopelaaja
Viestejä
2 990
Hommasin viime kaudelle kaks playoff kausaria mutta nyt jää kyllä ostamatta jos/kun maksan ylimääräisistä peleistä ja saisin hyvityksen vain kausikortista seuraavalle kaudelle jota en ole hankkimassa. Viime kauden 50% maksu etukäteen oli järkevä ja oikeudenmukainen ratkaisu.
Juu kyllä jää tänä vuonna itelläkin hankkimatta. Ei vaan pysty ajateleenkaan et koko kauden kausikortin hankkis tällä välimatkalla jos ainoa miten saa hyvityksen.
 

Ikrak

Rivipelaaja
Viestejä
43
Tämänpäivän peliin fanikatsomokausari lainaan ilmaiseksi sellaiselle jolla ääni kestää ja joka kannustaa.
Apilla saa kun laittaa mulle numeroo viestillä.
 

KAIZΞN

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
352
Onko joku soitellut Ilveksen yritysmyyntiin noiden vapautuvien varauksien osalta? Hemmetti kun pitikin jättää osto näin viime tippaan paikallispelin osalta. Puupää.
 

Pikkukarhu

Tulokas
Viestejä
8
En itse peliin pääsekkään niin laitetaan Myyntiin, jos joku toinen pääsisi katsomaan piste-ennätys jahtia. 2kpl lippuja C3 oikea katsomoon riville 5. Paikat ovat vierekkäiset ja hintana 30€ yht.
 

Karambola

Rivipelaaja
Viestejä
79
Jos jollain lippu myytävänä Ilves-Tappara -peliin, niin olen kiinnostunut ostamaan. Tuli työreissu perjantaiksi Tampereelle, niin mielellään aloittaisi viikonlopun tällaisella tapahtumalla.
 

Kiekkopanda

冰球很酷!
Viestejä
512
Hommasin viime kaudelle kaks playoff kausaria mutta nyt jää kyllä ostamatta jos/kun maksan ylimääräisistä peleistä ja saisin hyvityksen vain kausikortista seuraavalle kaudelle jota en ole hankkimassa. Viime kauden 50% maksu etukäteen oli järkevä ja oikeudenmukainen ratkaisu.
Mitä sä sekoilet? Tässä Ilveksen meili aiheesta. ”

Playoffs-kausikorttien maksu ja hinnoittelu



Maksat playoffs-kausikortit vasta Liiga-kauden 2023-2024 playoffs-otteluiden päätyttyä toteutuneiden kotiotteluiden perusteella. Playoffs-kausikorttihinnastonhinnat ovat maksimihinta, mikäli playoffs-kotiotteluita toteutuu 12 kpl”
 

Masse Majava

Rivipelaaja
Viestejä
96
Mitä sä sekoilet? Tässä Ilveksen meili aiheesta. ”

Playoffs-kausikorttien maksu ja hinnoittelu



Maksat playoffs-kausikortit vasta Liiga-kauden 2023-2024 playoffs-otteluiden päätyttyä toteutuneiden kotiotteluiden perusteella. Playoffs-kausikorttihinnastonhinnat ovat maksimihinta, mikäli playoffs-kotiotteluita toteutuu 12 kpl”
Tämä meili koskee kausikorttilaisia. Jos joku muu haluaa pelkän playoff-kausarin, se pitää maksaa maksimisumman mukaan etukäteen.
 

poppariskene41

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
215
Mitä sä sekoilet? Tässä Ilveksen meili aiheesta. ”

Playoffs-kausikorttien maksu ja hinnoittelu



Maksat playoffs-kausikortit vasta Liiga-kauden 2023-2024 playoffs-otteluiden päätyttyä toteutuneiden kotiotteluiden perusteella. Playoffs-kausikorttihinnastonhinnat ovat maksimihinta, mikäli playoffs-kotiotteluita toteutuu 12 kpl”
Tämän kauden playoff kausari maksetaan etukäteen ja plyoffien pelaamattomista otteluista hyvitetään ensikauden runkosarjakausikorttiin.
 

Wagner

Rivipelaaja
Viestejä
29
Mullakin oli playoff kausari viime kaudelle ja nytkin olin ostamassa mutta onko tosiaan niin että ainoa vaihtoehto miten mahdolliset pelaamatta jääneet pelit hyvitetään on ensi kauden kausikortti? Joku kysynyt tätä toimistolta? Onpa perseestä jos näin on.
 
Ylös