000
Vakiokokoonpanossa
Voisin ottaa, jos ei vielä mennyt.Opiskelijalippu seisomokatsomoon ilmaiseksi jakoon tän päivän chl peliin. Oon ite influenssassa niin en pääse.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voisin ottaa, jos ei vielä mennyt.Opiskelijalippu seisomokatsomoon ilmaiseksi jakoon tän päivän chl peliin. Oon ite influenssassa niin en pääse.
Heitätkö mulle sähköpostiosoitteen vaikka viestillä niin laitanVoisin ottaa, jos ei vielä mennyt.
Mulla saattaa jäädä pari käyttämättä, katsotaan myöhemmin miten sun käy?
Menee kyllä tiukoille. Huomenna viimeinen koulupäivä, eikä meidän lasten koulussa ole vielä vouchereita näkynyt.![]()
Vähän oudosti on kyllä olllut jaossa. Vesilahdella asuvilta tutuilta löytyi meille koodit, mutta muuten ollut oudon hiljaista. Puolestaan taas naapurin ilmaiskoodeja tiedotettiin oikein Wilmaa myöten...
Menee kyllä tiukoille. Huomenna viimeinen koulupäivä, eikä meidän lasten koulussa ole vielä vouchereita näkynyt.![]()
Kiitos tiedosta. Katsellaan miten tässä käy.Mulla saattaa jäädä pari käyttämättä, katsotaan myöhemmin miten sun käy?
Vähän oudosti on kyllä olllut jaossa. Vesilahdella asuvilta tutuilta löytyi meille koodit, mutta muuten ollut oudon hiljaista. Puolestaan taas naapurin ilmaiskoodeja tiedotettiin oikein Wilmaa myöten...
Nyt olis meillä jo toiset koululaisvoucherit peräkkäin mitä ei näy eikä kuulu.