Ilveksen otteluliput

Hepulina16

Luottopelaaja
Viestejä
1 285
Nämähän ovat muuttuneet entisajoista hirveän henkilökohtaiseksi etuudeksi, yritetään kaikin tavoin vahdata, että vain setelien omistaja itse etuudet käyttää. Eli peliliput olisivat siis täysin anonyymeja kuitenkin...
Lippujen tai kausarin ostoon vaimon nimellä. Munkin kausarissa lukee puolison nimi vaikka niiden maksamiseen on käytetty mun Smartumin seteleitä, puolison edenredin kulttuuri rahaa ja pankkikorttia.
 

yläjuusto

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
169
Saako Edenredillä ostettua Ilves-kaupasta lippuvouchereita, joita voisi sitten käyttää Lippu.fi:ssä? Mieluiten valitsisi itse paikat kotoa käsin, ettei tarvitsisi mennä palvelupisteeltä ostamaan.
 

Aikapommi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
276
Toimiiko jollain op-etulippujen ostaminen? Itsellä ainakin näyttää vaan normihinnat, vaikka menen tuolta OP:n sovelluksen kautta linkistä ostamaan. Ei muutu hinta silloinkaan kun laittaa liput koriin. Aiemmin syksyllä toiminut kyllä näppärästi, mutta onko vika laajempi vai vaan mulla?

EDIT: Jaaaa ne pitää nykyään erikseen valita sieltä alennusryhmistä samaan tapaan kuin esim opiskelijaliput.
 
Viimeksi muokattu:

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 680
Toimiiko jollain op-etulippujen ostaminen? Itsellä ainakin näyttää vaan normihinnat, vaikka menen tuolta OP:n sovelluksen kautta linkistä ostamaan. Ei muutu hinta silloinkaan kun laittaa liput koriin. Aiemmin syksyllä toiminut kyllä näppärästi, mutta onko vika laajempi vai vaan mulla?

EDIT: Jaaaa ne pitää nykyään erikseen valita sieltä alennusryhmistä samaan tapaan kuin esim opiskelijaliput.
Jännä, itse ostin aikaisemmin viikolla ja silloin näkyi uudet hinnat kyllä automaattisesti.
 

Aikapommi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
276
Saako Edenredillä ostettua Ilves-kaupasta lippuvouchereita, joita voisi sitten käyttää Lippu.fi:ssä? Mieluiten valitsisi itse paikat kotoa käsin, ettei tarvitsisi mennä palvelupisteeltä ostamaan.

Tämä kiinnostaisi myös näin loppuvuodesta, kun kulttuurirahat erääntyy.
 

Ilves ikuisesti

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
157
Olis antaa 10.12 Ilves-Jukurit peliin yksi nuorisolippu. Katsomo B8 vasen, rivi 23, paikka 13. Vieressä on vielä tällähetkellä kaksi vapaata paikkaa jäljellä.
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 340
Jaa siellä on kategoria 5 lippuja 10€:lla Jukurit peliin lauantaina 10.12 eli Ilveksen hyökkäyspäätyyn. Piti pari ostaa sinnekin!
 

Hattutemppu

Luottopelaaja
Viestejä
2 148
Ostin paikalliseen vahingossa 2kpl nuorten lippuja seisomakatsomoon. Saakohan näitä normaaleiksi vaihdettua enää?
 

kiitoköökki

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
160
Terve!
Pystyykö areenalta ostamaan paikanpäällä pääsylippuja jo käynnissä olevaan peliin? En välttämättä ehdi ekaan erään tänään, sillä kyselen.
 

Hattutemppu

Luottopelaaja
Viestejä
2 148
Vastaamalla pariin kysymykseen saa 2kpl lippuja Ilveksen peliin.

 

Pika1

Luottopelaaja
Viestejä
2 666
Vastaamalla pariin kysymykseen saa 2kpl lippuja Ilveksen peliin.

Pakko oli käydä hakeen. Katotaan kelle lahjotan :)
 

Beast

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
989
Saako tuolla niinku 24h tunnin välein ostaa aina ilmaseen 2 lippua lisää? Mulla ainakin näyttää näin...
 
Ylös