• Foorumilla on nyt mahdollista käyttää myös ns. tumman tilan teemaa, jossa taustaväri on tummempi ja tekstit vaaleammat. Valinta tapahtuu oletuksena automaattisesti käyttöjärjestelmän asetuksen mukaan, mutta sen voi vaihtaaa myös alapalkin vasemmasta laidasta tai omista käyttäjätiedoista.

Ilveksen otteluliput

Nämähän ovat muuttuneet entisajoista hirveän henkilökohtaiseksi etuudeksi, yritetään kaikin tavoin vahdata, että vain setelien omistaja itse etuudet käyttää. Eli peliliput olisivat siis täysin anonyymeja kuitenkin...
Lippujen tai kausarin ostoon vaimon nimellä. Munkin kausarissa lukee puolison nimi vaikka niiden maksamiseen on käytetty mun Smartumin seteleitä, puolison edenredin kulttuuri rahaa ja pankkikorttia.

Saako Edenredillä ostettua Ilves-kaupasta lippuvouchereita, joita voisi sitten käyttää Lippu.fi:ssä? Mieluiten valitsisi itse paikat kotoa käsin, ettei tarvitsisi mennä palvelupisteeltä ostamaan.

Toimiiko jollain op-etulippujen ostaminen? Itsellä ainakin näyttää vaan normihinnat, vaikka menen tuolta OP:n sovelluksen kautta linkistä ostamaan. Ei muutu hinta silloinkaan kun laittaa liput koriin. Aiemmin syksyllä toiminut kyllä näppärästi, mutta onko vika laajempi vai vaan mulla?

EDIT: Jaaaa ne pitää nykyään erikseen valita sieltä alennusryhmistä samaan tapaan kuin esim opiskelijaliput.

Viimeksi muokattu:
Toimiiko jollain op-etulippujen ostaminen? Itsellä ainakin näyttää vaan normihinnat, vaikka menen tuolta OP:n sovelluksen kautta linkistä ostamaan. Ei muutu hinta silloinkaan kun laittaa liput koriin. Aiemmin syksyllä toiminut kyllä näppärästi, mutta onko vika laajempi vai vaan mulla?

EDIT: Jaaaa ne pitää nykyään erikseen valita sieltä alennusryhmistä samaan tapaan kuin esim opiskelijaliput.
Jännä, itse ostin aikaisemmin viikolla ja silloin näkyi uudet hinnat kyllä automaattisesti.

Saako Edenredillä ostettua Ilves-kaupasta lippuvouchereita, joita voisi sitten käyttää Lippu.fi:ssä? Mieluiten valitsisi itse paikat kotoa käsin, ettei tarvitsisi mennä palvelupisteeltä ostamaan.

Tämä kiinnostaisi myös näin loppuvuodesta, kun kulttuurirahat erääntyy.

Ostin paikalliseen vahingossa 2kpl nuorten lippuja seisomakatsomoon. Saakohan näitä normaaleiksi vaihdettua enää?

Terve!
Pystyykö areenalta ostamaan paikanpäällä pääsylippuja jo käynnissä olevaan peliin? En välttämättä ehdi ekaan erään tänään, sillä kyselen.

Vastaamalla pariin kysymykseen saa 2kpl lippuja Ilveksen peliin.

Vastaamalla pariin kysymykseen saa 2kpl lippuja Ilveksen peliin.

Pakko oli käydä hakeen. Katotaan kelle lahjotan :)

Takaisin