Ilveksen otteluliput

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 073
Eikös viimekaudella kestänyt tovi myös, että tuo kampanja alkoi Ilveksen osalta? Onko op vielä yhteistyökumppani ylipäätänsä?
Äkkiseltään tutkailtuna, ei enää ole.

Edit: Op-pohjola vakuutus on. Eli kai se joltakin osin sitten on.
 

mindfcuk

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
580
Mun mielestä OP tuli yhteistyökumppaneihin viime vuonnakin todella myöhään molemmille joukkueille. Ei ollut mielestäni Tapparallakaan yhteistyökumppanien listalla viimeksi, kun tuosta edusta kyselin täällä.
 

Aikapommi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
286
Mun mielestä OP tuli yhteistyökumppaneihin viime vuonnakin todella myöhään molemmille joukkueille. Ei ollut mielestäni Tapparallakaan yhteistyökumppanien listalla viimeksi, kun tuosta edusta kyselin täällä.

Tutkailin omia ostettuja lippuja viime kaudelta. 5.9. ei ole ollut noita etulippuja mutta 12.9. onkin jo OP-etuliput ostettu. Kovasti haluan uskoa että se sieltä taas tulee.


Näkyykö jossain että Tapparan peleihin saisi jo etulippuja? Ei itsellä ainakaan näy nekään OP-mobiilin eduissa.
 

AinaIlves

Luottopelaaja
Viestejä
2 417
Naapuriseuran osalta etu näkyy mobiilissa, mutta Ilveksen osalta ei. Verkkosivujen kautta lippuaetua ei näy kummankaan seuran osalta. Ainakin junioritoiminnassa OP on Ilveksellä mukana, joten luulisi, että etu avautuisi tuonne mahdollisimman pian.
 

Aikapommi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
286
Mulla ei tosiaan näy kummankaan etua mobiilissa. Kaikki muutkin edut on poistunut nyt kun vaihtui syyskuuksi, kai siellä on jotain häikkää.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 411
Mulla ei tosiaan näy kummankaan etua mobiilissa. Kaikki muutkin edut on poistunut nyt kun vaihtui syyskuuksi, kai siellä on jotain häikkää.
Sama homma just tarkistin. Kyllä ne sinne tulee ihan lähiaikoina.
 

Urho Kaleva Kekkonen

Luottopelaaja
Viestejä
1 738
Tänään OP näkyy Ta**aran pääkumppaneiden joukossa (web-sivut) ja OP mobiilissa on Ta**aran lippuetu. Ipalla ei näy OP:ta kumppanina, eikä OP mobiilissa ole Ipan lippuetua. Voi prkl...
 

Neljätoista

Luottopelaaja
Viestejä
1 434
Tänään OP näkyy Ta**aran pääkumppaneiden joukossa (web-sivut) ja OP mobiilissa on Ta**aran lippuetu. Ipalla ei näy OP:ta kumppanina, eikä OP mobiilissa ole Ipan lippuetua. Voi prkl...
Pankkeja ja vakuutusyhtiöitä riittää, ellei asiakkuutta arvosteta…
 

Aikapommi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
286
Kaksi yhden hinnalla OP-lippuetu löytyy nyt ainakin OP-mobiilista.

Pankin vaihto peruttu!

Ei vaan, ei mulla näy vieläkään. Viime päivät on kyllä kaikki edut välillä näkyneet ja välillä taas poistuneet, eli ehkä ne vielä tännekin saapuu.
 

Takaisku

Luottopelaaja
Viestejä
2 400
Pankin vaihto peruttu!

Ei vaan, ei mulla näy vieläkään. Viime päivät on kyllä kaikki edut välillä näkyneet ja välillä taas poistuneet, eli ehkä ne vielä tännekin saapuu.
Erikoista. Oletko muistanut painaa OP-Tampere namiskaa vai oletko välillä katsellut "yleisiä" etuja. Mietin vaan, että useimmiten tämän kaltaiset ongelmat ovat selkänojan ja näytön välissä. Ei millään pahalla.
 

Aikapommi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
286
Erikoista. Oletko muistanut painaa OP-Tampere namiskaa vai oletko välillä katsellut "yleisiä" etuja. Mietin vaan, että useimmiten tämän kaltaiset ongelmat ovat selkänojan ja näytön välissä. Ei millään pahalla.

Kyllä.

Tosin tuota OP-Tampere namiskaa ei edes näy tällä hetkellä.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös