Ilveksen nykytilanne

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 235
Vs: Ilveksen nykytilanne

VP sanoi:
Taverney sanoi:
http://www.jatkoaika.com/Uutiset/ilveksen-tulos-j%C3%A4lleen-tappiollinen/172887

Seuraavaksi haluaisin kuulla miten tämä tulipalo sammutetaan. Se tavoiteltu nollatulos jäi toteutumatta...
Komeaa keplottelua jälleen Honkalehto & Co:lta. Tällä kertaa hävitettiin taikatempulla tulosvuodesta kuukausi. Simsalabim!

Ei se paska pöyhimällä parane. Se on sitä itseään juuri niin kauan kun sille paskakasalle jotain tekee. Ilves ei tee, vaan iskee paskan myyntiin kaudesta toiseen ja huutaa että "nyt perskuta kannattaa ostaa!"

Kuinka tyhmä pitää ihmislapsen olla, jos ei mene jakeluun vielä edes seitsemännellä yrittämällä että kolmen markan joukkueella ei voitollista tulosta saa aikaiseksi? Ilmeisesti aika tosi tyhmä.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 336
Vs: Ilveksen nykytilanne

HeGe41 sanoi:
Kuinka tyhmä pitää ihmislapsen olla, jos ei mene jakeluun vielä edes seitsemännellä yrittämällä että kolmen markan joukkueella ei voitollista tulosta saa aikaiseksi? Ilmeisesti aika tosi tyhmä.

2011-12 +144 000 €
2012-13 +742 000 €
2013-14 +761 000 €
2014-15 +318 000 €

T. Tosi tyhmät Idän Ihmeet Lappeenrannasta
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 235
Vs: Ilveksen nykytilanne

Battery sanoi:
HeGe41 sanoi:
Kuinka tyhmä pitää ihmislapsen olla, jos ei mene jakeluun vielä edes seitsemännellä yrittämällä että kolmen markan joukkueella ei voitollista tulosta saa aikaiseksi? Ilmeisesti aika tosi tyhmä.

2011-12 +144 000 €
2012-13 +742 000 €
2013-14 +761 000 €
2014-15 +318 000 €

T. Tosi tyhmät Idän Ihmeet Lappeenrannasta

Sitten toiset seitsemän yritystä lisää. Kyllä se sieltä irtoaa, koska SaiPa. Mitä sillä on väliä, että omat kolmen markan yritykset menevät kerta kerran jälkeen vituiksi. Pitää vain mielessä, että SaiPa. SaiPa.
 

Topi

Guest
Vs: Ilveksen nykytilanne

Battery sanoi:
HeGe41 sanoi:
Kuinka tyhmä pitää ihmislapsen olla, jos ei mene jakeluun vielä edes seitsemännellä yrittämällä että kolmen markan joukkueella ei voitollista tulosta saa aikaiseksi? Ilmeisesti aika tosi tyhmä.

2011-12 +144 000 €
2012-13 +742 000 €
2013-14 +761 000 €
2014-15 +318 000 €

T. Tosi tyhmät Idän Ihmeet Lappeenrannasta

En minä talousasioista mitään ymmärrä mutta tarkoittaako tuo yllä oleva sitä että Ilves on tehnyt neljässä vuodessa lähes 2 miljoonaa euroa voittoa! En minä muuten mutta minä miellän tuon plus-merkin positiiviseksi! ;)
Mitä itse tilanteeseen tulee niin ihmettelen niitä jotka ensimmäisen neljänneksen jälkeen ovat jo luovuttamassa koko kauden. Kaikille jokkueille tulee vaikeita kausia. Ilves ei ole kuitenkaan hävinnyt pelejä yhtä lukuunottamatta kuin yhdellä maalilla. Kaikissa peleissä (paitsi TPS-Ilves) ollaan taisteltu voitosta. Itse luotan siihen että joukkue palaa voittojen tielle, ehkä jo huomenna.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 336
Vs: Ilveksen nykytilanne

Topi sanoi:
En minä talousasioista mitään ymmärrä mutta tarkoittaako tuo yllä oleva sitä että Ilves on tehnyt neljässä vuodessa lähes 2 miljoonaa euroa voittoa! En minä muuten mutta minä miellän tuon plus-merkin positiiviseksi! ;)

Kenties kirjoitin SaiPasta joka on takoo voittoa sen mitä Ilves tappiota. Samoilla pelaajabudjeteilla ja pienemmillä katsojamäärillä ovat saaneet ammattitaitoisella seuran johtamisella joukkueen pohjamudista mitalitaistoihin.
 

Topi

Guest
Vs: Ilveksen nykytilanne

Battery sanoi:
Topi sanoi:
En minä talousasioista mitään ymmärrä mutta tarkoittaako tuo yllä oleva sitä että Ilves on tehnyt neljässä vuodessa lähes 2 miljoonaa euroa voittoa! En minä muuten mutta minä miellän tuon plus-merkin positiiviseksi! ;)

Kenties kirjoitin SaiPasta joka on takoo voittoa sen mitä Ilves tappiota. Samoilla pelaajabudjeteilla ja pienemmillä katsojamäärillä ovat saaneet ammattitaitoisella seuran johtamisella joukkueen pohjamudista mitalitaistoihin.

Kenties kenties. Olisit voinut vähän selvemmin kirjoittaa ettei pidä arvailla! ;)
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 768
Vs: Ilveksen nykytilanne

Topi sanoi:
Battery sanoi:
Topi sanoi:
En minä talousasioista mitään ymmärrä mutta tarkoittaako tuo yllä oleva sitä että Ilves on tehnyt neljässä vuodessa lähes 2 miljoonaa euroa voittoa! En minä muuten mutta minä miellän tuon plus-merkin positiiviseksi! ;)

Kenties kirjoitin SaiPasta joka on takoo voittoa sen mitä Ilves tappiota. Samoilla pelaajabudjeteilla ja pienemmillä katsojamäärillä ovat saaneet ammattitaitoisella seuran johtamisella joukkueen pohjamudista mitalitaistoihin.

Kenties kenties. Olisit voinut vähän selvemmin kirjoittaa ettei pidä arvailla! ;)

Kuinka selvästi teikäläiselle oikein pitäisi kirjoittaa niin ettet heittäytyisi tyhmäksi heti kun joku ikävä asia Ilveksestä esille tulee?
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 106
Vs: Ilveksen nykytilanne

Se tunne, kun ei edes jaksa olla enää harmissaan. Pettymys on se päälimmäisin tunne.
Sitä välillä toivo herää, mutta sitten saa taas tuta, ettei edes seuran omistaa kiinnosta asiat. Ei ole enää näkynyt, eikä mitään kuulunut, liekö vielä henkissä.
Uutta hallia suunnitellaan ja Tamperetta muutenkin rakennetaan niin, että kuihtuvan Turun asukkaat ovat ihmeissään.
Ilves vaan tekee tappiota ja ihmetellään miksi ei sijoittamaton raha tuota voittoa.
Olkoot. En minä joukkuetta hylkää, tämä uusi suljettu Liiga antaa mahdollisuuden myös joustavaan kannattamiseen. Liigaa se Ilves pelaa ensikaudellakin.
Täältä tähän !

Ehkä minulla on se foliohattu, mutta oletteko huomanneet, että heikkoja peliesityksiä seuraa yleensä tiedotus taloudellisista tappioista ? Liekö pelkkää sattumaa, mutta näin kävi viimekaudellakin.
 

Hanson

Rivipelaaja
Viestejä
77
Vs: Ilveksen nykytilanne

Ilveksenmiäs sanoi:
Se tunne, kun ei edes jaksa olla enää harmissaan. Pettymys on se päälimmäisin tunne.
Sitä välillä toivo herää, mutta sitten saa taas tuta, ettei edes seuran omistaa kiinnosta asiat. Ei ole enää näkynyt, eikä mitään kuulunut, liekö vielä henkissä.
Uutta hallia suunnitellaan ja Tamperetta muutenkin rakennetaan niin, että kuihtuvan Turun asukkaat ovat ihmeissään.
Ilves vaan tekee tappiota ja ihmetellään miksi ei sijoittamaton raha tuota voittoa.
Olkoot. En minä joukkuetta hylkää, tämä uusi suljettu Liiga antaa mahdollisuuden myös joustavaan kannattamiseen. Liigaa se Ilves pelaa ensikaudellakin.
Täältä tähän !

Ehkä minulla on se foliohattu, mutta oletteko huomanneet, että heikkoja peliesityksiä seuraa yleensä tiedotus taloudellisista tappioista ? Liekö pelkkää sattumaa, mutta näin kävi viimekaudellakin.
Ilveksen huononevat peliesitykset eivät todellakaan ole sattumaa; kun muut pääsevät vauhtiin, jänis astuu sivuun. Ilves ei pelastu ilman konkurssia (jos sittenkään). Toivon että se tulee pian. Kaikki muu on toivejattelua, itsepetosta, sinisilmäisyyttä, päätä pensaaseen etc.
 

Artsi

Luottopelaaja
Viestejä
3 241
Vs: Ilveksen nykytilanne

Hanson sanoi:
Ilveksen huononevat peliesitykset eivät todellakaan ole sattumaa; kun muut pääsevät vauhtiin, jänis astuu sivuun. Ilves ei pelastu ilman konkurssia (jos sittenkään). Toivon että se tulee pian. Kaikki muu on toivejattelua, itsepetosta, sinisilmäisyyttä, päätä pensaaseen etc.
Voin luvata, että mestaruus tulee ennen konkurssia, eli turha sinun haaveilla siitä konkurssista.
 

Hanson

Rivipelaaja
Viestejä
77
Vs: Ilveksen nykytilanne

Artsi sanoi:
Hanson sanoi:
Ilveksen huononevat peliesitykset eivät todellakaan ole sattumaa; kun muut pääsevät vauhtiin, jänis astuu sivuun. Ilves ei pelastu ilman konkurssia (jos sittenkään). Toivon että se tulee pian. Kaikki muu on toivejattelua, itsepetosta, sinisilmäisyyttä, päätä pensaaseen etc.
Voin luvata, että mestaruus tulee ennen konkurssia, eli turha sinun haaveilla siitä konkurssista.
No jos noin lupaat niin toivon konkurssia vuoden päästä.
 

papparainen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
195
Vs: Ilveksen nykytilanne

Tällä kaudella näytti urheilullinen puoli eli koko toiminnan perusidea ottaneen askeleen eteenpäin. Resursseihin nähden pelaajahankinnat ovat olleet onnistuneita – tuuria tai ei.
Kärkipelaajien loukkaantumissuma ja tosiasialliset mahdollisuudet reagoida syntyneeseen tilanteeseen viestitti kuitenkin jälleen kerran siitä, että Ilves Hockeyn taloudellinen tilanne on ehkä vieläkin heikompi kuin on annettu ymmärtää. Myös luottamus pääomistajan ja toimivan johdon sanaan ja ammattitaitoon on ollut ja on edelleen lievästi sanottuna koetuksella. Jotkut ovat tälläkin foorumilla viitanneet jopa konkurssin mahdollisuuteen. Eipä tuo kaukana liene ollutkaan. Olisiko edellisen kauden yli 700 000 euron tappio ollut yli miljoonan ilman ns. ylimääräisiä ”jokeri- ja kolppasrahoja”?
Nyt Ilves Hockeyn hallitus lienee painanut ”paniikkinappia” yrittäessään osakeannilla kerätä todella pikaisella aikataululla 300 000 euroa, kauppaamalla osakkeita viiden euron hintaan. Lieneekö tämä myös se hinta, millä pääomistaja on valmis luopumaan osakkeistaan? Osakeannin "anti" taitaa kuitenkin olla nykyisten lainojen lyhennys ja/tai osittainen muuttaminen osakkeiksi. Samaan aikaan toisaalla (lainaus Iltalehti syyskuun alussa): ”Espoon käräjäoikeus vahvisti tänään konsulttiyhtiön saneerausohjelman, jossa suurin tappio koituu suuromistaja Jari Sarasvuolle….Trainers’ House Oyj:n toimitusjohtaja Arto Heimosen mukaan yhtiö saa ohjelman myötä uuden alun…yhtiön viimesijaiset, yhteensä noin 3,1 miljoonan euron velat, leikataan järjestelyissä kokonaan. Näistä veloista noin 90 prosenttia on Jari Sarasvuon hallussa. Sarasvuo ilmoitti etukäteen hyväksyvänsä saneerausohjelman.”
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 624
Vs: Ilveksen nykytilanne

Vaikkei talous ehkä olekaan Ilveksessä pääosaamisalueita, on urheilullisella puolella puolestaan merkkejä paremmasta: taas ollaan kiinni suorassa pudotuspelipaikassa.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 106
Vs: Ilveksen nykytilanne

KooKoo-pelin jälkeen Ilvespelaajat kävivät onnittelemassa Järvenpäätä. Hienoa urheiluhenkeä.

" Onnittelut Juha, että pääsit voittavaan joukkueeseen, ehkä minäkin ensikaudella. Onneksi Juupe paini vain yhden kauden sopparin. Voisitko muuten vihjaista siellä Kouvolan suunnalla, että haluja olisi... ".
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 552
Vs: Ilveksen nykytilanne

Voi varmaan sanoa, että tauko tuli hyvään väliin. Kymmenestä viimeisestä ottelusta kaksi voittoa ja seitsemän pistettä.

Tauolla ihan ensimmäisenä voisi harjoitella vaikka laukomista.

Ja sattumaa tai ei, niin Ilves on ottanut vain yhden kolmen pisteen voiton Sandellin loukkaantumisen jälkeen. Otteluita on ollut yksitoista.
 

pleksi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
211
Vs: Ilveksen nykytilanne

Jos Ilveksen kaikki muut osa-alueet olisi viimeiset viisi vuotta kehittyneet samaan tahtiin, kuin fanitoiminta, olisi nykytilanne vähän erilainen. Peloitta vähän, että faneilla alkaa huumori loppumaan, näiden lukuisten sekoilujen ja selityksien viidakossa.

Niin kuin täällä on jo todettu, oli kapteenin loukkaantuminen, ennen kaikkea henkinen takaisku. Niin isoa Ilvessydäntä tästä muukalaislegioonasta ei löydy toista.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 106
Vs: Ilveksen nykytilanne

Kertokaas nyt kaikki minulle mielipiteenne !
JOS pitää paikkansa, että tappioista toiseen etenevä ja maalintekemisen kanssa tuskaileva Ilves pitää yhtä profiilihyökkääjäänsä sivussa vain, koska ei tule toimeen valmentajan kanssa.
Niin...
Onko Ilveksellä varaa tälläiseen toimintaan ?
Eikö tärkeintä olisi voittaa pelejä, eikö se mene kaiken yläpuolelle ?
Ja jos ei näin sitten ole, niin miksi fanien pitää stressata asiasta ja menettää yöunensa ?
Jos urheilullinen menestys on yhdentekevää Ilvekselle, niin olenko huono kannattaja ja huono ihminen, jos mielenkiintoni loppuu näin 40 vuoden jälkeen ?
Eikö tässä niin pelaajien, kuin valmennuksenkin pitäisi ottaa järki käteen ja laittaa Ilves etusijalle ?
Jos olen siis huono kannattaja, niin mitä he ovat.. huono pelaaja ja huono valmentaja ja he tekevät tätä sentään työkseen !

Mielipiteitä kiitos ja ei haittaa vaikka itse Juupe kommentoisi !
Tämä on vetoamus Ilveksen ja järjen käytön puolesta.
 
Ylös