Ilveksen nykytilanne

BanaaniKeisari

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
559
Itse pyörin aika tiukasti Tampereen yrityselämässä ja siellä Ilves ei ole kovassa huudossa just nyt. Monet yhteistyökumppanit/sponsorit kokevat tulleensa ”petetyiksi” . Mahalaskulla Pendon kanssa voi olla ikäviä vaikutuksia☹️.

Niemelään on itellä kyllä täysi luotto
Jotenkin erikoista, että uusi käyttäjä tulee sisään ja heti alkuun vihjailee huonoa Najmanista ja nyt yhteistyökumppanitkin ovat kaikki petetyksi tulleita. Täytyy ottaa tällaiset Atacaman aavikon suolavarantojen kokoisella määräällä suolaa vastaan.
 

Asylum

Luottopelaaja
Viestejä
4 788
Itse pyörin aika tiukasti Tampereen yrityselämässä ja siellä Ilves ei ole kovassa huudossa just nyt. Monet yhteistyökumppanit/sponsorit kokevat tulleensa ”petetyiksi” . Mahalaskulla Pendon kanssa voi olla ikäviä vaikutuksia☹️.

Niemelään on itellä kyllä täysi luotto

Itse ainakin sovin kaksi kautta eteenpäin jo sponsoroinnista. Ja suuremmalla summalla!
 

Viiri 5 vuoteen

Rivipelaaja
Viestejä
16
Jotenkin erikoista, että uusi käyttäjä tulee sisään ja heti alkuun vihjailee huonoa Najmanista ja nyt yhteistyökumppanitkin ovat kaikki petetyksi tulleita. Täytyy ottaa tällaiset Atacaman aavikon suolavarantojen kokoisella määräällä suolaa vastaan.
Najmanin osalta kiinnitin huomiota vaan erikoiseen sanavalintaan ja yritysasioista kyllä tiedän, toki en sanonut että kaikki kokevat itsensä petetyiksi jos viestini luet kunnolla
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 987
On aivan turha kirjottaa tälläistä kun et tasan varmasti tiedä, että mitä tässä on taustalla.

Se, että 15 vuotias POIKA siirtyy nyt ilmeisesti Tapparaan ei välttämättä tarkoita mitään "sössimistä" mitäs jos on haluttu vaan vaihtaa maisemaa? Mitäs Ilves sille sitten voi?
Juuri näille asioille on paljon tehtävissä, varsinkin kun ikää ei ole paljoa.

Mutta ottamatta sen enempää kantaa kyseiseen siirtoon, niin ihme kyllä tätä tapahtuu vain käytännössä toiseen suuntaa Tampereen seuroissa.
 

Asylum

Luottopelaaja
Viestejä
4 788
Eli nielit kaiken "paskan" ja menit eteenpäin. Kunnioitettava saavutus. Itse tuohon en pysty, ennekuin jokin selitys on pöydällä kauden tapahtumista. Sitten voidaan aloittaa "puhtaalta" pöydältä.

En minä jaksa piehtaroida yhdessä puolivälierä-exitissä vaikka se pettymys olikin. Niin paskat ajat on tuettu ja istuttu kaiken maailman karsinnat Hakametsässä, että asiat voisi olla paljon huonomminkin.
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 186
Eli nielit kaiken "paskan" ja menit eteenpäin. Kunnioitettava saavutus. Itse tuohon en pysty, ennekuin jokin selitys on pöydällä kauden tapahtumista. Sitten voidaan aloittaa "puhtaalta" pöydältä.
Tässä herra jurgen asettaa itsensä seuraa suuremmaksi.

Et ole valmis "antamaan anteeksi" urheilullista epäonnistumista ennen kuin juuri sinulle on tehty joki yksityiskohtainen selonteko miksi ja miten asiat menivät pieleen. Lapsellista sanon minä.

Kaikki tietävät viimeistään nyt että suurin (vaan ei toki ainut) syy oli herra Antti Pennanen ja hänen luomansa ilmapiiri koko seurayhteisöön. Ilves ei tietenkään voi tätä julkisesti mennä sanomaan mikäli ei halua tehdä itsestään Pendon kaltaista pelleä.

Jalo ja Tillu varmasti perkaavat tämän kauden jossain välissä, mutta paaaaaljon lempeämmin kuin täälä osa toivoo, ja hyvä niin.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 987
Tässä herra jurgen asettaa itsensä seuraa suuremmaksi.

Et ole valmis "antamaan anteeksi" urheilullista epäonnistumista ennen kuin juuri sinulle on tehty joki yksityiskohtainen selonteko miksi ja miten asiat menivät pieleen. Lapsellista sanon minä.

Kaikki tietävät viimeistään nyt että suurin (vaan ei toki ainut) syy oli herra Antti Pennanen ja hänen luomansa ilmapiiri koko seurayhteisöön. Ilves ei tietenkään voi tätä julkisesti mennä sanomaan mikäli ei halua tehdä itsestään Pendon kaltaista pelleä.

Jalo ja Tillu varmasti perkaavat tämän kauden jossain välissä, mutta paaaaaljon lempeämmin kuin täälä osa toivoo, ja hyvä niin.
En aseta, haluan vain tietää miten ja miksi.

Jos aina nielemme kaiken, pönttö on kyllä auki.

Kukin tyylillään.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 760
En aseta, haluan vain tietää miten ja miksi.

Jos aina nielemme kaiken, pönttö on kyllä auki.

Kukin tyylillään.
Niin no mitä tuosta nyt pitäisi avata? Kausi meni playoffeihin asti hyvin. KalPa oli scoutannut meidän heikkoudet ja ei pystytty heidän pelitapaan vastaamaan. Se oli koko runkosarjan jo sitkeä joukkue joka roikkui omaa pelitapaansa toteuttamalla tuloksessa kiinni. Playoffeissa sama jatkui ja se oli pelin päällä myös Tapparaa vastaan neljässä viidestä ottelusta. Tapparan rutiini riitti kääntämään tiukat paikat, Ilveksen ei.

Minkälainen ulostulo sinulle olisi riittävä? Pitääkö KalPa-sarja käydä läpi peli kerrallaan vai mitä oikeastaan haluat? Kausi oli isossa kuvassa nyt valtava pettymys, mutta ihan turha siitä on maalailla jotain suurkatastrofia jossa kaikki meni läpi kauden pieleen.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 673
Itse pyörin aika tiukasti Tampereen yrityselämässä ja siellä Ilves ei ole kovassa huudossa just nyt. Monet yhteistyökumppanit/sponsorit kokevat tulleensa ”petetyiksi” . Mahalaskulla Pendon kanssa voi olla ikäviä vaikutuksia☹️.

Niemelään on itellä kyllä täysi luotto

Pyörit tiukasti Tampereen yrityselämässä, mutta et osaa kunnolla englantia? Muutenkaan tekstissäsi ei ole mitään tolkkua. Joku yksittäinen hönö voisi sanoa tulleensaa "petetyksi" mutta moni? Suoraan sanottuna haiskahdat aika selkeältä paskan puhujalta.

Eli nielit kaiken "paskan" ja menit eteenpäin. Kunnioitettava saavutus. Itse tuohon en pysty, ennekuin jokin selitys on pöydällä kauden tapahtumista. Sitten voidaan aloittaa "puhtaalta" pöydältä.

Jos sponsori olet, niin olisit kysynyt siltä Ilveksen kontaktiltasi? Itseäni on ainakin jo tovi sitten kontaktoitu, mikä on sinänsä positiivista, koska tämä oli ensimmäinen kerta näin nopeasti kauden jälkeen. Johtuiko se sitten kauden lopetuksesta, vai myynnin uudelleen organisoinnista, mutta hyvä näin.

Vaikka Ilves varmasti vielä kautta tulee julkisesti analysoimaan, niin eihän siitä nähdystä muuksi muutu. Selitys tulee todennäköisesti olemaan, että tämä oli epäonnistuminen kaikilta, eikä se siitä muuksi muutu.

Niin ja ei varmaan yllätyksenä tule, että myös minä lupauduin "jeesaamaan" tulevan kauden kanssa.
 

Viiri 5 vuoteen

Rivipelaaja
Viestejä
16
Pyörit tiukasti Tampereen yrityselämässä, mutta et osaa kunnolla englantia? Muutenkaan tekstissäsi ei ole mitään tolkkua. Joku yksittäinen hönö voisi sanoa tulleensaa "petetyksi" mutta moni? Suoraan sanottuna haiskahdat aika selkeältä paskan puhujalta.
Kyllä osaan ihan hyvin englantia, mutta siihen en enää tartu. Kerroin vaan sen minkä tiedän, joka kyllä pitää paikkansa. Aika kova hyökkäys yhtä viestiä kohtaan, en tiedä kyllä miksi
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 186
"Kerroin vain sen minkä tiedän/kuulin" on satapinnasesti näiden haikurien ja yönritarien muiden käsikirjasta.
 

Magevaan

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
382
Itse pyörin aika tiukasti Tampereen yrityselämässä ja siellä Ilves ei ole kovassa huudossa just nyt. Monet yhteistyökumppanit/sponsorit kokevat tulleensa ”petetyiksi” . Mahalaskulla Pendon kanssa voi olla ikäviä vaikutuksia☹️.

Niemelään on itellä kyllä täysi luotto
1. Et pyöri
2. "Just nyt"?? Suurin osa sponsoreista tukee tunnepohjalta, ei tulospohjalta.
3. Kaikki Ilvestä kannattavat tuntevat samaa.
4. Itse asiassa vain positiivisia koska päästiin meediosta eroon.
5. Luottoa löytyy myös :)
 

Viiri 5 vuoteen

Rivipelaaja
Viestejä
16
I
1. Et pyöri
2. "Just nyt"?? Suurin osa sponsoreista tukee tunnepohjalta, ei tulospohjalta.
3. Kaikki Ilvestä kannattavat tuntevat samaa.
4. Itse asiassa vain positiivisia koska päästiin meediosta eroon.
5. Luottoa löytyy myös :)
Ihan sama jos et usko mutta täällä vaikuttaa olevan melkoinen lynkkaus heti jos sanoo jotain mikä ei ole ”mukavaa”. Itse kyllä tiedän että oon oikeassa
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 673
Ihan sama jos et usko mutta täällä vaikuttaa olevan melkoinen lynkkaus heti jos sanoo jotain mikä ei ole ”mukavaa”. Itse kyllä tiedän että oon oikeassa

Ihan ensimmäinen vinkki "paljon Tampereen yrityselämässä pyörivälle" niin kieliasun ei kannattaisi olla kuin alle 15-vuotiaalla.

Ihan ok yritys, mutta ensi vuonna uudestaan.
 

Viiri 5 vuoteen

Rivipelaaja
Viestejä
16
Ihan ensimmäinen vinkki "paljon Tampereen yrityselämässä pyörivälle" niin kieliasun ei kannattaisi olla kuin alle 15-vuotiaalla.

Ihan ok yritys, mutta ensi vuonna uudestaan.
Enpä kyllä enää ihmettele miks Ilveksen faneja pidetään yleisesti jatkoajalla niin ylimielisinä. Sain sen itsekin tässä todistaa.

Ei kyllä suurin osa faneista ansaitse edes menestystä kun heti aletaan vaan haukkumaan
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 959
Enpä kyllä enää ihmettele miks Ilveksen faneja pidetään yleisesti jatkoajalla niin ylimielisinä. Sain sen itsekin tässä todistaa
Vissiin tuli yllätyksenä, että tulee taas jälleen uutena nimimerkkinä joku joka ”tietää” asioita ja sitten ihmettelee kun vastaanotto on tällainen.
 
Ylös