Ilveksen nykytilanne

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 780
Sandell ennustili aikanaan, että Ilveksen kausi ei enää koskaan pääty maaliskuussa. Hyvin se ennustus piti, kunnes ei enää pitänyt. Tosin Sandellin puolustukseksi mainittakoot, että hän tarkoitti runkosarjaa ja se on kyllä taivaan tosi. Ei pääty runkosarjaan enää koskaan.
Ässä sanoi, että oli viimeinen kerta kun pelit päättyy ennen maaliskuun puoltaväliä eli juurikin runkosarjaan. Piti siis kutinsa tälläkin kaudella.
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 210
Jos tällästä vertausta voi käyttää ni Hölö on enemmän Jokkemainen valmentaja Pendoon verrattuna.
Kyllä se ihan sataprosenttinen vierumäkeläinen tuotos on Niemeläkin.
 

Ipa72

Luottopelaaja
Viestejä
6 022
Sinänsä Hölöllä on helpompi paikka tulla tähän kuin olisi vaikka mestaruuden jälkeen. Pitää hoivata tämä pelaajisto takaisin oikeille raiteille tämän painetilan jälkeen ja vaan ruveta pelaamaan jääkiekkoa ilon kautta. Uskon että pystyy johtamaan oikealle tiell tuon pelaajiston, onhan tuo sentään toiminut Lahdessa Nupen alaisuudessa jolta voi jotain painetta tulla.
Hölö voi hyvinkin tulla mestaruuden jälkeen meille!
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 605
Hölö voi hyvinkin tulla mestaruuden jälkeen meille!
Hei kyllä täällä palstalla mestaruuteen sitten taas syksyllä uskotaan. Minä joukon(ei Myrrä) mukana. Niin tämä kannattajuus toimii, ja niin pitääkin.
 

KekeWood

Rivipelaaja
Viestejä
34
he
Mun mielestä aivan turha lähtee kattoon penkkiä pidemmäs seurajohtoon. Muistakaa nyt että nämä paskat toimitusjohtajat ja paskat urheilujohtajat nostivat meidät aivan vitun syvästä suosta tähän missä nyt ollaan.

Se että nyt kyykättiin katastrofaalisesti, niin katseet penkin taakse, sieltä tätä jäätasonhommaa johdetaan. Kattokaa nyt oikeesti että miten nää jätkät laitettiin pelaan, sopiko tälle joukkueelle nyt tommonen paskakiekko mitä koko kausi vedetty, ja näyttikö pelaajat nauttivan tämmöisestä? Ei vaan kädet taskussa hytkymällä, ilman tunnetta ja ilman mitään pelillisiä muutoksia tekemättä tän pidemmälle voi päästä.

Mun mielestä seisoskeluträppi ei kuulu enään suomikiekkoon niinkun pendon edellisellä liigamestaruudella, se nähtiin nyt jo marjamäen ja kärppien flopin aikaan, niin pahalta kun se tuntuukin myöntää, mut vaikuttaa että t***ara oli tässäkin edelläkävijä ja vaihtoi tuon organisaationtyylin juuri oikeaan aikaan. Toivottavasti hölö on meidän uusi valmentaja, ja laittaa ensvuonna taas sen ilveksen näköisen pelitavan jalkeille.

Täysin johdon vastuulla. Johto on epäonnistunut rektytoinnessa. Ei Ilves taustalla saa olla mitään painoarvoa arvioitaessa onnistumista. Esim Tappara vaihtoi joukkueen kasaamisvastuun täysin ensikaudeksi. Tuomenoksalla ei ole enää osaa eikä arpaa ensi kauden joukkueesta
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 072
Luojan kiitos, ettei olla enää mikään one hit -wonder tai all (ja vähän yli Toikka) in "tää on meidän vuosi" -jengi, vaan tällaisenkin totaalisulamisen jälkeen on ihan vankka perusta jatkaa ensi kauteen.

Ei siinä muuta voi - kaiken vitutuksenkaan keskellä - kun uskoa, että joskus vielä riittäisi. Ehkä joskus vielä, pakko.
 

weini

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
457
Vaikka kuinka vituttaa, niin toivon että ensi kaudellakin ihmiset löytävät hallille eikä buumi lopu tähän. Kyllä se mestaruus on pakko joskus tulla. Keksikää kesäksi jotakin positiivista, niin kyllä me tästä selvitään :)
Kyllähän siellä taas ollaan kun Liiga ja CHL alkavat. Kyllä tämä vitutus tästä jo juhannuksena helpottaa. Uusi valmennus ja uudet pelaajat kiinnostaa kyllä taas sitten syksyllä. Ja tietenkin Ilves-kannattajat, huikea meno tälläkin kaudella. Jossain sentään oltiin taas parhaita.
 

Pentti Annanen

Luottopelaaja
Viestejä
1 731
Mun mielestä aivan turha lähtee kattoon penkkiä pidemmäs seurajohtoon. Muistakaa nyt että nämä paskat toimitusjohtajat ja paskat urheilujohtajat nostivat meidät aivan vitun syvästä suosta tähän missä nyt ollaan.

Se että nyt kyykättiin katastrofaalisesti, niin katseet penkin taakse, sieltä tätä jäätasonhommaa johdetaan. Kattokaa nyt oikeesti että miten nää jätkät laitettiin pelaan, sopiko tälle joukkueelle nyt tommonen paskakiekko mitä koko kausi vedetty, ja näyttikö pelaajat nauttivan tämmöisestä? Ei vaan kädet taskussa hytkymällä, ilman tunnetta ja ilman mitään pelillisiä muutoksia tekemättä tän pidemmälle voi päästä.

Mun mielestä seisoskeluträppi ei kuulu enään suomikiekkoon niinkun pendon edellisellä liigamestaruudella, se nähtiin nyt jo marjamäen ja kärppien flopin aikaan, niin pahalta kun se tuntuukin myöntää, mut vaikuttaa että t***ara oli tässäkin edelläkävijä ja vaihtoi tuon organisaationtyylin juuri oikeaan aikaan. Toivottavasti hölö on meidän uusi valmentaja, ja laittaa ensvuonna taas sen ilveksen näköisen pelitavan jalkeille.
Seurajohto on nostanut meidät suosta, mutta siitä on vielä pitkä matka mestaruuteen. Riittääkö eväät siihen? Ja muutenkin olisi jo aika päästää irti Shortsipoikien ajan käyttämisestä vertailukohtana. Se, että ollaan oltu Suomen joukkueurheilun ultimaattisesti paskin viritelmä, ei anna mitään vapaalippua synninpäästöön nykytilanteessa. Ilves operoi tällä hetkellä maan ykkösresursseilla sekä parhailla mahdollisuuksilla ihan kaikilla mittareilla mitattuna. Silloin sekä tavoitteet että odotukset pitää olla tämän mukaiset. Ainoa kelvollinen mittatikku on sinioransseissa pelaava joukkue, jonka pelit muuten vieläkin jatkuvat kohti 20 mestaruutta.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 011
Ehkä Ilves alkaa menestymään Tapparan tavoin, jos kannajatkin ovat samalla tasolla.

Itse ainakin kokeilen ensikaudella.. herään kannattamaan vasta finaaleissa, ehkä välierissä jo, sitä pitää harkita vielä kun pettymys on vähän taantunut.
Sitä ennen ei ainakaan minun suunnalta niitä paineita tule.
 

-sk-

Luottopelaaja
Viestejä
1 451
Mun mielestä aivan turha lähtee kattoon penkkiä pidemmäs seurajohtoon. Muistakaa nyt että nämä paskat toimitusjohtajat ja paskat urheilujohtajat nostivat meidät aivan vitun syvästä suosta tähän missä nyt ollaan.

Se että nyt kyykättiin katastrofaalisesti, niin katseet penkin taakse, sieltä tätä jäätasonhommaa johdetaan. Kattokaa nyt oikeesti että miten nää jätkät laitettiin pelaan, sopiko tälle joukkueelle nyt tommonen paskakiekko mitä koko kausi vedetty, ja näyttikö pelaajat nauttivan tämmöisestä? Ei vaan kädet taskussa hytkymällä, ilman tunnetta ja ilman mitään pelillisiä muutoksia tekemättä tän pidemmälle voi päästä.

Mun mielestä seisoskeluträppi ei kuulu enään suomikiekkoon niinkun pendon edellisellä liigamestaruudella, se nähtiin nyt jo marjamäen ja kärppien flopin aikaan, niin pahalta kun se tuntuukin myöntää, mut vaikuttaa että t***ara oli tässäkin edelläkävijä ja vaihtoi tuon organisaationtyylin juuri oikeaan aikaan. Toivottavasti hölö on meidän uusi valmentaja, ja laittaa ensvuonna taas sen ilveksen näköisen pelitavan jalkeille.
Meinaatko että Tillu on hankkinut ensin pelaajat, ja sen jälkeen valmennus on vaan laittanut heidät pelaamaan vääränlaista pelitapaa? Mä väitän että valittu pelitapa on tasan tarkkaan urheilujohdon kanssa sovittu (ellei jopa heidän tekemä linjaus Myrrän koohotuskiekon jälkeen), ja siihen on tuotu Koskelan mielestä parhaat palikat joita Ilveksen resursseilla on löytynyt.

Mun mielestä on selvää, että (oli kenen tahansa linjaama) tuossa pelitavallisessa valinnassa, sitä toteuttamaan tulleessa valmennuksessa sekä siihen sopivien pelaajien valinnoissa on tehty suuria virheitä. Toivon kevään aikana syväluotaavaa analyysia vastuullisilta että mitä tästä ollaan opittu, ja miten tätä organisaatiota aiotaan jatkossa viedä eteenpäin.
 

Rst83

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
439
Mun mielestä aivan turha lähtee kattoon penkkiä pidemmäs seurajohtoon. Muistakaa nyt että nämä paskat toimitusjohtajat ja paskat urheilujohtajat nostivat meidät aivan vitun syvästä suosta tähän missä nyt ollaan.

Se että nyt kyykättiin katastrofaalisesti, niin katseet penkin taakse, sieltä tätä jäätasonhommaa johdetaan. Kattokaa nyt oikeesti että miten nää jätkät laitettiin pelaan, sopiko tälle joukkueelle nyt tommonen paskakiekko mitä koko kausi vedetty, ja näyttikö pelaajat nauttivan tämmöisestä? Ei vaan kädet taskussa hytkymällä, ilman tunnetta ja ilman mitään pelillisiä muutoksia tekemättä tän pidemmälle voi päästä.

Mun mielestä seisoskeluträppi ei kuulu enään suomikiekkoon niinkun pendon edellisellä liigamestaruudella, se nähtiin nyt jo marjamäen ja kärppien flopin aikaan, niin pahalta kun se tuntuukin myöntää, mut vaikuttaa että t***ara oli tässäkin edelläkävijä ja vaihtoi tuon organisaationtyylin juuri oikeaan aikaan. Toivottavasti hölö on meidän uusi valmentaja, ja laittaa ensvuonna taas sen ilveksen näköisen pelitavan jalkeille.
Ainut kenet tässä vielä nostaisin kepin nokkaan nykyisen tai oikeastaan onneksi entisen valmennuksen lisäksi on se kuka päätti Pennasen/kumppanit palkata??

Ja vielä siinä tilanteessa jossa johdettiin sarjaa ja peli näytti hyvälle.
 

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 580
Semmonen päätös kaudelle. Tapa millä tuli jäi kaiveleen. Kuritonta ja halutonta. Aikalisä nyt. Ollut rankkakevät seurata, eikä oma paketti ole kasassa pysynyt. Muutaman tyhmän viestin olen kirjoittanut, mitä kadun. Anteeksi. Kausi on ohi, nyt on aikalisän paikka. Ens kaudella sitten taas. On muuten 40v mestaruudesta juhlakausi. Pelaajabudjetin pitää kasvaa tästä kaudesta.
 
Ylös