Ilveksen nykytilanne

Jorman Kivet

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
962
Vs: Ilveksen nykytilanne





keijo89 sanoi:
Aamulehdessä oli juttua Rajamäestä, Raipe totesi, että on hänen näköinen pelaaja. Raimo aikoo istuttaa Erkin Kokkalan ja Niinimäen väliin. Järventie alkaa harjoittelemaan maanantaina ja Peltolan toipuminen on edennyt suunniteltua nopeammin ja olisi palaamassa mukaan ennen marraskuun maaottelu taukoa. Rajalasta sen verran, että Ilves on yksi hänen vaihtoehdoistaan mikäli paikkaa ahl:ssä ei aukea. Näillä näkymin Rajamäen lisäksi joukkueeseen ei ole tulossa muita vahvistuksia.
[/quote]

Rivien välistä luettuna "näillä näkymin" tarkoittaa,että maajoukkuetauolla tapahtuu jotain.
Eli jos lakko jatkuu Ipakin aktivoituu NHL-pelaajien suhteen.
Näillä mennään.
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Ilveksen nykytilanne

Jorman Kivet sanoi:
Rivien välistä luettuna "näillä näkymin" tarkoittaa,että maajoukkuetauolla tapahtuu jotain.
Eli jos lakko jatkuu Ipakin aktivoituu NHL-pelaajien suhteen.
No saat aika syvälle rivien väliin sukeltaa, että tuollaisen päätelmän tuosta vedät.

Manngardin puheet olivat taas sitä kuuluisaa härän jätettä.
 

zorro

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
171
Vs: Ilveksen nykytilanne

Itse olen jäänyt täysin paitsi tiedosta, että pääomistaja on luvannut Ilveksen hankkivan Nhl-pelaajan / pelaajia tai ylipäätään muitakaan pelaajia.

Jossain taidettiin tosin mainita, että pelaajia olisi mahdollista hankkia ja Raimo Helminen vastaa niistä.
 

Nikko3

Rivipelaaja
Viestejä
16
Vs: Ilveksen nykytilanne

Porukka vääntää, kääntää ja kinaa. Käyttäkää energianne johonkin järkevään. Käykää peleissä ja antakaa panoksenne sitäkautta missä se näkyy ja kuuluukin. Sitä toi jengi ny tarvii!

Tehkää kuten allekirjoittanut ja muutamat, n.10 muuta. Ainakin Yli 50peliä runkosarjaa kaudessa, ellei jopa kaikki 60! Sen jälkeen ei kiinnosta kirjotella foorumille vaan käydä peleissä kun tuntuu että olisi osa joukkuetta. Tämä siis ihan kaikille vinkkinä. Varsinkin nyt kun taisteluilme ja peli on parempaa kun aikoihin.

Tai käykää edes kotipeleissä. Jengi saa tukee, niin katsomoon ja sitä kautta äänenä kannustuksen muodossa kentälle. Niitä kotipelejä ei oo kun 30 kaudessa. Kausarin saa alta 200e.. Tollanenhan menee vkl:na ryypätessä tollanen summa ;)
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 332
Vs: Ilveksen nykytilanne

zorro sanoi:
Itse olen jäänyt täysin paitsi tiedosta, että pääomistaja on luvannut Ilveksen hankkivan Nhl-pelaajan / pelaajia tai ylipäätään muitakaan pelaajia.

Jossain taidettiin tosin mainita, että pelaajia olisi mahdollista hankkia ja Raimo Helminen vastaa niistä.

Manngard on todennut että mm. NHL-Lockout vahvistuksia on rahaa hankkia. Rahaa on siis hankkia myös "kokoaikaisia" pelaajia koko loppukaudeksi.

Raipe vastaa hankinnoista. Väitätkö että Raimo Helminen ei halua vahvistuksia vaikka rahaa on? Jos väität, niin väität Raimo Helmistä suorastaan idiootiksi.

(Kaikki edellä mainittu sillä oletuksella että Manngard todella antaa lisää rahaa joukkueen vahvistamiseen.)
 

Tarinankertoja

Luottopelaaja
Viestejä
3 364
Vs: Ilveksen nykytilanne

Nikko3 sanoi:
Tai käykää edes kotipeleissä. Jengi saa tukee, niin katsomoon ja sitä kautta äänenä kannustuksen muodossa kentälle.

Mistä päättelet että täällä kirjottavat ei kävis peleissä tai ei omistas kausaria? Kyllä mulle ainakin palsta(t) on kiakkoviihteen jatke, ei sen korvike. Palstakirjottelulla ja lukemisella täytetään sitä pelien välistä aikaa.

Miten palstalla kirjottelu estää joukkueen kannattamisen ja/tai tukemisen hallissa? Vai tulisiko Rakkauden olla Sokea?

Parastahan olisi, jos organisaatiosta ei olis muuta analysoitavaa kuin joukkue ja sen otteet kentällä, mutta Ilveksessä on "valittu" toisin.

Sitten ihmeteläään, että riittää kriittisiä puheenvuoroja, tai huhut velloo ja liikkuu. Niinpä palstoile rientää joukko Pölhö Kustaita, jotka koittaa hallita julkisuutta, jota ois niin helppo hallita avoimmuudella ja rehellisyydellä, mutta Ilveksessä on "päätetty" toisin.
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Ilveksen nykytilanne

zorro sanoi:
Itse olen jäänyt täysin paitsi tiedosta, että pääomistaja on luvannut Ilveksen hankkivan Nhl-pelaajan / pelaajia tai ylipäätään muitakaan pelaajia.
Niin joo, eli tuo Manngardin vihjailuhan on ihan hyvää markkinointia ja kuluttajalle totuuden puhumista, vailla mitään taka-ajatusta tai turhaa toivetta huomisesta. "Rahaa on kyllä! (Vaikka sitä ei näy kuin velassa ja miinuksena kauden tuloksessa)"

Se viime kautinen sentterin "etsintäkin" jätti niin raikkaan ja mukavan maun suuhun, että 500 kiloa turskaa perässä ei tunnu missään. Olihan se harmi ettei Sepon tyhjään onkeen sattunut vonkaletta - voi voi...
 

Nikko3

Rivipelaaja
Viestejä
16
Vs: Ilveksen nykytilanne

Tarinankertoja sanoi:
Nikko3 sanoi:
Tai käykää edes kotipeleissä. Jengi saa tukee, niin katsomoon ja sitä kautta äänenä kannustuksen muodossa kentälle.

Mistä päättelet että täällä kirjottavat ei kävis peleissä tai ei omistas kausaria? Kyllä mulle ainakin palsta(t) on kiakkoviihteen jatke, ei sen korvike. Palstakirjottelulla ja lukemisella täytetään sitä pelien välistä aikaa.

Miten palstalla kirjottelu estää joukkueen kannattamisen ja/tai tukemisen hallissa? Vai tulisiko Rakkauden olla Sokea?

Parastahan olisi, jos organisaatiosta ei olis muuta analysoitavaa kuin joukkue ja sen otteet kentällä, mutta Ilveksessä on "valittu" toisin.

Sitten ihmeteläään, että riittää kriittisiä puheenvuoroja, tai huhut velloo ja liikkuu. Niinpä palstoile rientää joukko Pölhö Kustaita, jotka koittaa hallita julkisuutta, jota ois niin helppo hallita avoimmuudella ja rehellisyydellä, mutta Ilveksessä on "päätetty" toisin.

Tänne kirjoittavista varmasti on monia jotka ovat sen kausarin jättäneet ostamatta syystä tai toisesta. Kausarimyynti on varmasti vähentynyt tälle kaudelle kun katsoo yleisömääriä peleissä.
Tällä tekstillä yritän edes herätellä niitä haluja tulla takaisin katselemaan pelejä.

Tässä muutamana välipäivänä käyny tätä lueskelemassa niin täällä kirjotetaa suu vaahdossa ja milliäkää periks antamatta. Miksi se sama meininki ei sitten kanna hallille asti katsomoon? Arvelen että vastaus on: "kaikki eivät ole superfaneja".

Itse olen valinnut sen linjan Ilveksen johtoa koskevien asioiden suhteen että kun en voi asiaan vaikuttaa en niihin aikaani tuhlaa. Tuhlaan sen erittäin paljon mielummin joukkueen tukemiseen. Mutta tuntuu että osalla tänne kirjoittavista se on toisinpäin. Olenko väärässä?

kärppä pelissä, se mitä tapahtui viimeisellä minuutilla. Se ilmiömäinen huutomyrsky mitä kesti lähes minuutin!! Sitä pitäisi saada enemmän, se oli jotain uskomatonta. Silloin olimme se Ilves-Perhe!!! Muuten tuntuu että olemme se karvanaama apinalauma, se "ydinporukka".

Ei, Rakkauden ei pidä olla sokeaa, ei todellakaan. Palaute annetaankin pelin aikana, pelin jälkeen bussin luona tai jätkien mennessä koppiin erätauolle.

Olen molemmilla karsinta kausilla seurannut yli 50peliä/kausi paikanpäältä. Jos vertaan niitä tämän kauden peli-ilmeeseen, olen erittäin toiveikas. Tulkaa ihmiset halliin, oikeasti. Seisomakatsomossakin on enemmän tilaa kuin aikaisemmin. Jostain syystä.

Tämä(kin) kausi voi olla viimeinen, jos on, kaadumme ainakin saappaat jalassa taistelevana joukkueena kentällä.
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 760
Vs: Ilveksen nykytilanne

Nikko3 sanoi:
Tarinankertoja sanoi:
Nikko3 sanoi:
Tai käykää edes kotipeleissä. Jengi saa tukee, niin katsomoon ja sitä kautta äänenä kannustuksen muodossa kentälle.

Mistä päättelet että täällä kirjottavat ei kävis peleissä tai ei omistas kausaria? Kyllä mulle ainakin palsta(t) on kiakkoviihteen jatke, ei sen korvike. Palstakirjottelulla ja lukemisella täytetään sitä pelien välistä aikaa.

Miten palstalla kirjottelu estää joukkueen kannattamisen ja/tai tukemisen hallissa? Vai tulisiko Rakkauden olla Sokea?

Parastahan olisi, jos organisaatiosta ei olis muuta analysoitavaa kuin joukkue ja sen otteet kentällä, mutta Ilveksessä on "valittu" toisin.

Sitten ihmeteläään, että riittää kriittisiä puheenvuoroja, tai huhut velloo ja liikkuu. Niinpä palstoile rientää joukko Pölhö Kustaita, jotka koittaa hallita julkisuutta, jota ois niin helppo hallita avoimmuudella ja rehellisyydellä, mutta Ilveksessä on "päätetty" toisin.

Tänne kirjoittavista varmasti on monia jotka ovat sen kausarin jättäneet ostamatta syystä tai toisesta. Kausarimyynti on varmasti vähentynyt tälle kaudelle kun katsoo yleisömääriä peleissä.
Tällä tekstillä yritän edes herätellä niitä haluja tulla takaisin katselemaan pelejä.

Tässä muutamana välipäivänä käyny tätä lueskelemassa niin täällä kirjotetaa suu vaahdossa ja milliäkää periks antamatta. Miksi se sama meininki ei sitten kanna hallille asti katsomoon? Arvelen että vastaus on: "kaikki eivät ole superfaneja".

Itse olen valinnut sen linjan Ilveksen johtoa koskevien asioiden suhteen että kun en voi asiaan vaikuttaa en niihin aikaani tuhlaa. Tuhlaan sen erittäin paljon mielummin joukkueen tukemiseen. Mutta tuntuu että osalla tänne kirjoittavista se on toisinpäin. Olenko väärässä?

kärppä pelissä, se mitä tapahtui viimeisellä minuutilla. Se ilmiömäinen huutomyrsky mitä kesti lähes minuutin!! Sitä pitäisi saada enemmän, se oli jotain uskomatonta. Silloin olimme se Ilves-Perhe!!! Muuten tuntuu että olemme se karvanaama apinalauma, se "ydinporukka".

Ei, Rakkauden ei pidä olla sokeaa, ei todellakaan. Palaute annetaankin pelin aikana, pelin jälkeen bussin luona tai jätkien mennessä koppiin erätauolle.

Olen molemmilla karsinta kausilla seurannut yli 50peliä/kausi paikanpäältä. Jos vertaan niitä tämän kauden peli-ilmeeseen, olen erittäin toiveikas. Tulkaa ihmiset halliin, oikeasti. Seisomakatsomossakin on enemmän tilaa kuin aikaisemmin. Jostain syystä.

Tämä(kin) kausi voi olla viimeinen, jos on, kaadumme ainakin saappaat jalassa taistelevana joukkueena kentällä.

En minä usko että ne jotka on peleissä käynnin lopettaneet enimmäkseen tällä palstalla aikaansa viettävät. Ymmärrän kyllä pointtisi että Ilveksen pitäisi olla aina se ykkönen jota ei jätetä hyvinä eikä enimmäkseen näinä huonoina aikoina.

Se on hienoa että seuraat tuollaisen määrän pelejä kaudessa mutta et voi edellyttää että kaikki pystyisivät samaan, siihen ei ole yksinkertaisesti kaikilla mahdollisuuksia. Ja jos osa faneista on lopettanut peleissä käynnin, ei minä yksinkertaisesti voi heitä siitä syyttää ja tuomita vaan ymmärrän täysin jos mitta vain yksinkertaisesti tulee täyteen. En usko että kukaan on Ilvestä hylännyt mutta ymmärrän todella hyvin jos joku ei halua rahallisesti tukea Ilves-Hockey oy:ta, sen verran ala-arvoisesti ko. firma on sen ehkä tärkeintä sidosryhmäänsä, faneja kohdellut.

Esimerkkinä: Hiitelän lupaamaa "ykkössentteriä" haettiin ja haettiin mutta eipä ole vieläkään näkynyt. Manngard höpisi jotain NHL-avusta ja jo kertaalleen lopettanut Erkki Rajamäki saatiin. Oma lukunsa onkin sitten nämä "tiedot" Ilveksen taloudesta joka on milloin vakaa ja milloin ollaan kassakriisissä, riippuen lähinnä siitä kuka puhuu. Ja kaikki nämä tulevat SEURAA EDUSTAVILTA HENKILÖILTÄ JA SEN VIRALLISEN TIEDOTUSKANAVAN KAUTTA! Ei yksinkertaisesti riitä ymmärrys kuinka joku kehtaa puhua organisaation virallisena edustajana täyttä paskaa faneille, joilla ei ole muuta kuin Ilves. Koska jonkunhan tässä on täytynyt valehdella tai jättää koko totuus kertomatta! Kun joku organisaatio kohtelee tällä tavalla faneja jotka tukevat seuraa yleensä lähinnä rakkaudesta siihen, ei ole mikään ihme että jollakulla menee kuppi nurin, luottamusta ei löydy eikä halua enää tukea organisaatiota joka tekee tällaista. Koska raha se on mikä Ilves-Hockey Oy:n taseessa näkyy.

Kun elokuussa Ilves antoi karun tiedonannon siitä mikä on seuran tilanne, halusin tukea seurassa tapahtuvaa muutosta ja hankin kausikortin. Jos olisin tiennyt että tämäkin lupaus jää taas vain puheen tasolle ja Ilves-Hockey oy:n omat sisäiset hiekkalaatikkoleikit ovat jälleen kerran tärkeämpia kuin Ilveksen menestys niin olisin jättänyt sen ihan varmasti hankkimatta. Ilves-Hockey Oy on sen verran monta kertaa näyttänyt että edustusjoukkueen menestyminen SM-liigassa ei ole sille tärkeintä eikä toiminnan tavoite vaan seura on olemassa vain omistajiaan ja johtajiaan varten.

Ja jos porukkaa sinne halliin halutaan niin ensinnäkin Ilves-Hockey Oy:n johdon kannattaisi opetella puhumaan totta faneille (on nimittäin ollut yllättävän vaikeaa näinkin yksinkertainen asia) ja toisekseen kasata aidosti SM-liigatasolla kilpailukykyinen joukkue jolla jopa jonkinlaista menestystä voisi odottaa. Voidaan puhua gloryhunttaamisesta tai epäaidosta kannattamisesta mutta kyllä karu fakta on että menestys sitä porukkaa halliin tuo. Paljon kivempi siellä katsomossa on tuulettaa maaleja kuin istua naama norsunv:lla katselemassa vierasfanien juhlintaa. Se on sinänsä hienoa että Ilves taistelee ja tekee sen minkä pystyy, mutta karu fakta on että sillä taistelulla voi raapia pisteen sieltä toisen täältä mutta se taistelu ei yksinään riitä menestyksen tuomiseksi. Tämäkin kausi on jälleen tätä samaa rämpimistä vuodesta toiseen, joten ei se mikään ihme ole sekään että jos joku ei vaan halua katsella tätä rämpimistä vaan tekee mieluummin jotain mukavia asioita sen sijaan että lähtisi hallin mieltään pahoittamaan ja maksaa vielä siitä ärsytyksestä mikä siellä hallissa käynnistä seuraa.
 

oon helmi

Tulokas
Viestejä
6
Vs: Ilveksen nykytilanne

"toskala":lta älykästä puhetta.

Itse kuulun juuri tähän hermonsa menettäneeseen ryhmään.
Ikäni Ilveksessä pelannut, henkeen ja vereen Ilvesläinen, mutta kun ei niin ei.
Käytännössä menestys ei ole mitenkään tärkeintä, vaan se että jos jossain vaiheessa edes yritettäisiin olla rehellisiä ja satsattaisiin edes muutamalla pelaajalla. Päätin että ostan kausikortit perheelle kun Ilves saa sen pirun sentterin ja joukkueen ees jotenkin toivottavaan kuntoon- sitä tässä odotellaan vieläkin. Kiinnostukseni on vain vähentynyt vuosi vuodelta, koska prioriteettit on menneet toiseen suuntaan. Suurin syy tähän on Ilveksen jatkuva pelleily. Ennen kävin peleissä kuitenkin silloin tällöin, nyt en jaksa edes mennä katsomaan paikallisvääntöä.

Tällä kaudella en halliin astu ja vaikeaa sen on muutenkin niin kauan kuin meillä on tämä itseänsä suurimmaksi Ilves-faniksi mainostama rahaton rahamies seuran johdossa. Voin sanoa rehellisesti että lausahdus "rakkautta ei saa rahalla" on Ilveksen ja itseni tapauksessa kaukana totuudesta. Rahaa pöytään ja tuote kuntoon, niin olen hallilla ensimmäisenä. Joku voi ja saa haukkua tai väittää että ehkä en ole se kaikkein suurin fani, ehkä en edes hyvä, mutta ainakin rehellinen. Kaikki raha, jonka seuraan tällä hetkellä laittaisin, menee täysin hukkaan.

Tällä hetkellä olemme, kuusi pistettä sääleistä ja vaikka meillä on yksi peli vähemmän pelaamatta kuin muilla, epäilykseni on että viiva karkaa vähitellen. Tällä tasolla ja tällä joukkueella ei vain yksinkertaisesti oteta mitään viiden pelin voittoputkea. Nostan hattu teille jotka hallilla vielä käytte, mutta itsestäni siihen ei ole. Toivon rehellisesti että joukkue kaatuisi kokonaan ja aloittaisi alusta, jotta saisimme edes jonkin näköisen kantavan pohjan tekemiselle. Tai joku muu ottaisi homman haltuun ja nostaisi joukkueen sille tasolle, minkä me kaikki Ilves fanit ansaitsisimme...
 

Tarinankertoja

Luottopelaaja
Viestejä
3 364
Vs: Ilveksen nykytilanne

oon helmi sanoi:
Toivon rehellisesti että joukkue kaatuisi kokonaan ja aloittaisi alusta, jotta saisimme edes jonkin näköisen kantavan pohjan tekemiselle. Tai joku muu ottaisi homman haltuun ja nostaisi joukkueen sille tasolle, minkä me kaikki Ilves fanit ansaitsisimme...

Niin...

Vaihtoehdot alkaa käydä vähiin. Mangardilla on tasan NYT aikaa satsata joukkueeseen. Jos ei tee ISOA satsausta NYT, niin tie on lopussa... Ja se satsauskin kannattaisi max yhden kauden... katsomossa istujana yhä useammin tulee mieleen englannin kielinen kysymys:

How Hard Can It Be?
 

Tarinankertoja

Luottopelaaja
Viestejä
3 364
Vs: Ilveksen nykytilanne

Nikko3 sanoi:
Olen molemmilla karsinta kausilla seurannut yli 50peliä/kausi paikanpäältä.

Kiistelläänkö munan pituudesta?

Miltä "molemmilta"? Missä olit 95 karsintasarjan aikoihin?

entä 70 -luvun lopun konttauksen aikoihin?

No mää olin hallissa, missäs sää olit?


Ikäänkuin fanituksen tai ILVEKSEN kanssa elämisen voisi laskea nähdyin otteluin.. Tai jos voi.. hmm. missäs olit 70 luvun pienten katsojalukujern aikaan? et synytynyt? joo se hyväksytään, muita syitä? eihän?
 

janne68

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
928
Vs: Ilveksen nykytilanne

Saako puhua jos on syyttömänä syntynyt vasta 1968. Ja alkanut Suoraman perämettästä ilman vanhempien kuljetusta käymään Hakamettässä vasta 1975 vähän vanhempien serkkujen kanssa. Isä vei ekaan peliin jo 1974.
Olisin varmaan käynyt jo 50 luvulla mutten ollut syntynyt. ARMOO NYT JUMALAUTA ja järkee keskusteluun.

Me ollaan siinä tilanteessa että näillä mennään. Jos nyt toivotaan ettei loukkaantumisia tule, saadaan kaikki jätkät rosteriin niin ei se nyt niin kamalalta näytä.
En sitä tähän ala kasaan, kun kumminkin joku näsäviisas alkais kuittaaleen.

Käydään hallissa, kannatetaan kaikki omalla tavallaan.
Ja tärkein uskotaan ILVEKSEEN sen valmennukseen ja pelaajiin, johto on mitä on ja toimii miten toimii.

Ja kun tämä amerikan liiga alkaa, meiltä ei sinne ketään lähde. Mutta aika monesta muusta joukkueesta menee. Niin siinä on hyvä iskun paikka.

ps Jos on rahaa pistää Ilvekseen niin pistäkää, mullei oo joten musta ei ole apua.
 

hyppyri

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
659
Vs: Ilveksen nykytilanne

Nimimerkki "Kunto" kirjoitteli viime yönä asiallisen kirjoituksen tämän otsikon aiheesta jatkoajassa. Ihan vaan jos joku ei ole viä lukenu...
 

Dirty deed

Luottopelaaja
Viestejä
1 255
Vs: Ilveksen nykytilanne

Itselläni paloi käämi tämän viimeisimmän Eronnut johto vs. Manngaard episodin aikoihin ja päätin etten Ilveksen peleissä käy niin kauan kun soppaa sekoittaa Chef Vinnie. Nyt kuitenkin kun aikaa on kulunut olen jälleen ruvennut harkitsemaan josko sitä hallillekin saapuisi.

Mutta mitä tulee siihen että Ilveksen yleisömäärät on heikkoja niin en usko että meillä "protestihenkisillä" on tähän suurtakaan vaikutusta vaan se mistä palstailainen toskalakin kirjoitti eli gloryhunttaus. Moni menee hallille mieluummin katsomaan voittoja kuin häviöitä ja nyky-Ilveksen pelin alussa on häviö todennäköisempi tulos kuin voitto.

Lisäksi ratkaisee mielikuvat. Kauden alla kaikissa median ennakoissa Ilves sijoitettiin viimeiseksi tai toiseksi viimeiseksi kun taas Tapparaa yleisesti ennustettiin ylempään puoliskoon, jotkut jopa ensi kevään finaalijoukkueeksi. Tappara satsasi kesällä joukkueeseen isot rahat hankkimalla nimekkään valmentajan ja läjän pelaajia. Ilves hankki pari mestispelaajaa ja Ilveksestä luotiin mediassa kuva persaukisesta konkurssikypsästä seurasta (tämä on nyt kiistetty, mutta teot ei kuitenkaan vastaa puheita.)

Tälläkin palstalla on moni sanonut että heidän firmassa on vaihdettu Ilveksen kausarit Tapparan kausareiksi, niissäkin missä on ennen ostettu molempien seurojen kausarit on päädytty hankkimaan Tapparan kausarit. Miksi? No siksi että kesällä sai semmoisen kuvan että Tapparan peleissä pääsee nauttimaan menestyksestä kun taas Ilveksen peleissä kärsimysnäytelmä oli odotettavissa. Osansa tietysti toi myös se että Tapparan riveissä on Tampereen kuumin ja kiinnostavin pelaaja Barkov jr.

Ilveksessä pitää tajuta että kyseessä on myös viihdebisnes ja ihmiset suuntaavat rahansa sinne missä luulevat viihtyvänsä. Jos vuodesta toiseen joutuu katselemaan kiekkoa jossa taistellaan karsintapeikkoa vastaan kun samaan aikaan tarjolla on esim. teatteria, lentopalloa, koripalloa, leffaa, Tapparan pelit, ravintolaillallinen yms. niin valinta ei suuresta Ilves-sydämestä huolimatta ole aina se Ilves, etenkin nyt kun touhu on eloonjäämistaistelua. Onhan siinäkin draamansa, mutta ei sitä jaksa vuodesta toiseen katsella.
 

Topi

Guest
Vs: Ilveksen nykytilanne

hyppyri sanoi:
Nimimerkki "Kunto" kirjoitteli viime yönä asiallisen kirjoituksen tämän otsikon aiheesta jatkoajassa. Ihan vaan jos joku ei ole viä lukenu...

Luettu on. Siellä Kuntokin ihmettelee samaa kuin minäkin. Miksi "eronnut" ryhmä ei ole tullut esiin? Minkäänlaista kommenttia ei ole annettu. Onko Vinnie tukkinut heidän suunsa jonkinlaisella lupauksella? Neuvotteluja ilmeisesti käydään myös eronneitten kanssa josko edes osa heistä "palaisi ruotuun"!
 

sämpylä

Luottopelaaja
Viestejä
5 157
Vs: Ilveksen nykytilanne

Kaikenkaikkiaa hyvin epäselvää on. Luulis että on ollut aikaa vatvoo näitä juttuja loppukevät ja koko kesä. Että nyt olis toimiva johto ja selvät sävelet miten mennään. En kyllä usko minkäänlaiseen ihme nousuun tässä moneen vuoteen, sama meno tulee jatkumaan. Käydään nyt kumminkin kattoo pelejä,kentällä peli näyttää kulkevan paremmin kun moneen vuoteen.
 

Artsi

Luottopelaaja
Viestejä
3 232
Vs: Ilveksen nykytilanne

sämpylä sanoi:
Kaikenkaikkiaa hyvin epäselvää on. Luulis että on ollut aikaa vatvoo näitä juttuja loppukevät ja koko kesä. Että nyt olis toimiva johto ja selvät sävelet miten mennään. En kyllä usko minkäänlaiseen ihme nousuun tässä moneen vuoteen, sama meno tulee jatkumaan. Käydään nyt kumminkin kattoo pelejä,kentällä peli näyttää kulkevan paremmin kun moneen vuoteen.
Niinhän niitä varmaan vatvottiinkin, mutta pohja putosi alta kun tuo "joukkopako" tapahtui. On oikeastaan aika uskomaton suoritus, että noin vajaalla organisaatiolla on pystytty suoriutumaan syksystä noinkin hyvin. Erityisen suuren kiitoksen siitä osoitankin tuonne valmennuksen ja joukkueenjohdon suuntaan.

On kyllä ollut mukava katsella Ilveksen peliä tänä syksynä. Joukkueen yleisilme on erinomainen vajavaisesta rosterista ja loukkaantumisista huolimatta. Samalla on ollut ilo nähdä, miten pelillisesti joukkue kehittyy koko ajan.
 

Jihad^

Rivipelaaja
Viestejä
49
Vs: Ilveksen nykytilanne

Topi sanoi:
Luettu on. Siellä Kuntokin ihmettelee samaa kuin minäkin. Miksi "eronnut" ryhmä ei ole tullut esiin? Minkäänlaista kommenttia ei ole annettu. Onko Vinnie tukkinut heidän suunsa jonkinlaisella lupauksella? Neuvotteluja ilmeisesti käydään myös eronneitten kanssa josko edes osa heistä "palaisi ruotuun"!

Hakovirran osalta tilanne on ainakin se, että hänen allekirjoittamassaan johtajasopimuksessa ei ole varmasti jätetty mahdollisuutta huudella yhtiön asioista edes työsuhteen päätyttyä. Lisäksi ovat sitten tietysti kaikki osakeyhtiölain määrittämät velvoitteet.

Hannu Meskanenhan taannoin viittasi Vinnien lakimiehiin. Kuulemma vittumaista porukkaa eli osannevat hoitaa tälläiset.
 

Citizen Kale

Rivipelaaja
Viestejä
11
Vs: Ilveksen nykytilanne

Lisäks vois vaikka aina miettiä (vaikkei kuulu ManselaisSuomalaiseen-ideologiaan mitenkään), että mitä jos edes 50 rossaa siitä energiasta, joka nyt (melko)turhaan kulutetaan Meidän Kannattajien keskuudessa OnkelVinnie-angstaamiseen kulutettaisiinkin Raipen&Veskun piiskaman Nuoren Tampereen Ilveksen stemppaamiseen..?

Voi olla joillekin liikaa nähdä(Hoki)metsää pukupuumiespökkelöiltä, mutta helou. Me olemme Joukkueen Kannattelijoita. Niitä, jotka käyvät katsomassa kun nuoret Soinnut, Keräset, Jokipakat ja Kolppaset tappelevat "tuulimyllyjä" vastaan.

C'mon Ilves ja Me!!
 
Ylös