Ilveksen nykytilanne

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 242
Vs: Ilveksen nykytilanne

Ei se ole paidan väristä kiinni,kun juurihan Ilves haki Kuopiosta vihreällä paidalla 4-0-voiton ja Hämeenlinnastakin pisteen.Lappeenrannasta on myös kauden aikana haettu täydet pisteet vihreällä paidalla.

Vika on siis kotihallissa tai sitten bussirutiinien puutteessa.Kotihalliin ei voida vaikuttaa,mutta joku maakuntakierros kyllä pystyttäisiin bussissa istumaan ennen kotipelejä.
 

#13

Luottopelaaja
Viestejä
3 024
Vs: Ilveksen nykytilanne

Pok sanoi:
Ei se ole paidan väristä kiinni,kun juurihan Ilves haki Kuopiosta vihreällä paidalla 4-0-voiton ja Hämeenlinnastakin pisteen.Lappeenrannasta on myös kauden aikana haettu täydet pisteet vihreällä paidalla.

Vika on siis kotihallissa tai sitten bussirutiinien puutteessa.Kotihalliin ei voida vaikuttaa,mutta joku maakuntakierros kyllä pystyttäisiin bussissa istumaan ennen kotipelejä.

No kyllä: pillimehu ja sämpylä kouraan. Bussilla mouhijärvelle ja takaisin. Pari piirrettyä sekä rundi sököä. Voitto on meidän oleva.
 

Loiske

Rivipelaaja
Viestejä
46
Vs: Ilveksen nykytilanne

Ilves voittaa vieraissa, koska katsomot on siellä täynnä ja on tunnelma. Käykää kotipeleissä.
 

harkasammakko

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
274
Vs: Ilveksen nykytilanne

Loiske sanoi:
Ilves voittaa vieraissa, koska katsomot on siellä täynnä ja on tunnelma. Käykää kotipeleissä.

Ilveksen vieraspeleissä keskimäärin 4181 katsojaa, kotipeleissä keskimäärin 4936. (tosin nuo ulkojäät hieman vääristää tätä, mutta kuitenkin..)

Edit: No joo, onhan monilla pienemmät hallit, niin senkin takia voi tuntua tuo yleisömäärä isommalta. Vähemmä tyhjiä penkkejä.
 

Harri

Rivipelaaja
Viestejä
47
Vs: Ilveksen nykytilanne

Loiske sanoi:
Ilves voittaa vieraissa, koska katsomot on siellä täynnä ja on tunnelma. Käykää kotipeleissä.
[/quote

Käydään käydään, jo vuodesta 1970. Tosin kovin kauaa ei jaksa ei viitsi, ellei muutosta tule. Tätä rämpimistä niin pelillisesti kuin taloudellisesti olen seurannut nyt liian kauan ja se ei ole kannattajien syy. Olisiko menestymättömyyden syy, että kansa hiljalleen kaikkoaa pois hallilta?
Itse olen nyt ns vedenjakajalla, mikäli oikeaa muutosta ei tule, siis tekoja ei enää puheita, niin loppuu osaltani kausikortin ostaminen, 800 euroa voi käyttää vaikka sponsoroimalla Ilves ry:n junioritoimintaa.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 311
Vs: Ilveksen nykytilanne

Loiske sanoi:
Ilves voittaa vieraissa, koska katsomot on siellä täynnä ja on tunnelma. Käykää kotipeleissä.

No en varmasti käy. Kuten en käynyt viime kaudellakaan. Ja miten sitten muka vastustajat voittavat Hakametsässä jos täällä ei ole tunnelmaa? :D En nyt Esa ihan osta tuota perustelua.

Koti- ja vieraspelaamisen menestyksen ero tulee pelitaktisista asioista, eikä mistään höpöhöpö tunnelmajutuista. Vieraissa Ilves keskittyy puolustamiseen enemmän, tai siis joutuu keskittymään. Pelaa muutenkin paljon viisaammin ja odottaa kärsivällisemmin omia paikkojaan iskeä, kuten ylivoimahyökkäyksiä ja ylivoimia, eikä ylihyökkää.

Kotipeleissä puolestaan Ilves lähtee hyökkäyskilpailuun ja koheltamiseen mukaan, mikä avaa paremmalle ja taitavammalle vastustajalle enemmän paikkoja. Kotipeleissä pitäisi olla malttia ja järkeä paljon enemmän.
 

NoGood

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
234
Vs: Ilveksen nykytilanne

Battery sanoi:
Koti- ja vieraspelaamisen menestyksen ero tulee pelitaktisista asioista, eikä mistään höpöhöpö tunnelmajutuista.

Varmasti suurimmaksi osaksi näin, mutta pelaajat tuntuvat kovasti silti arvostavan näitä "höpöhöpö-tunnelmajuttuja". Ehkäpä sitten vaan juttelevat lämpimikseen ja haluaisivat oikeasti pelata tyhjille katsomoille.
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 746
Vs: Ilveksen nykytilanne

Jalkapallo sanoi:
Maanantaina kuullaan palstaveljet hyviä uutisia.

Kynä löytynyt?
 

ipa53

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
143
Vs: Ilveksen nykytilanne

Battery sanoi:
Loiske sanoi:
Ilves voittaa vieraissa, koska katsomot on siellä täynnä ja on tunnelma. Käykää kotipeleissä.

No en varmasti käy. Kuten en käynyt viime kaudellakaan.
No voi hyvänen aika!
Kirjoituksiesi perusteella olen pitänyt Sinua Battery oikeana ilveksen kannattajana.
Jos et ole kahteen vuoteen käynyt yhdessäkään pelissä, lakkaappa kiusaamasta meitä oikeita kannattajia tällä palstallakin.

Seura elää maksavista asiakkaista - ei peleissä käymättömistä viisastelijoista.
 

vivalavili

Luottopelaaja
Viestejä
1 374
Vs: Ilveksen nykytilanne

ipa53 sanoi:
Battery sanoi:
Loiske sanoi:
Ilves voittaa vieraissa, koska katsomot on siellä täynnä ja on tunnelma. Käykää kotipeleissä.

No en varmasti käy. Kuten en käynyt viime kaudellakaan.
No voi hyvänen aika!
Kirjoituksiesi perusteella olen pitänyt Sinua Battery oikeana ilveksen kannattajana.
Jos et ole kahteen vuoteen käynyt yhdessäkään pelissä, lakkaappa kiusaamasta meitä oikeita kannattajia tällä palstallakin.

Seura elää maksavista asiakkaista - ei peleissä käymättömistä viisastelijoista.
#fanievvika
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 624
Vs: Ilveksen nykytilanne

Villy sanoi:
ipa53 sanoi:
Battery sanoi:
Loiske sanoi:
Ilves voittaa vieraissa, koska katsomot on siellä täynnä ja on tunnelma. Käykää kotipeleissä.

No en varmasti käy. Kuten en käynyt viime kaudellakaan.
No voi hyvänen aika!
Kirjoituksiesi perusteella olen pitänyt Sinua Battery oikeana ilveksen kannattajana.
Jos et ole kahteen vuoteen käynyt yhdessäkään pelissä, lakkaappa kiusaamasta meitä oikeita kannattajia tällä palstallakin.

Seura elää maksavista asiakkaista - ei peleissä käymättömistä viisastelijoista.
#fanievvika
#ruoskaopettaa
 

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 707
Vs: Ilveksen nykytilanne

Jalkapallo sanoi:
Maanantaina kuullaan palstaveljet hyviä uutisia.

Ilves saa jatkaa ensi kaudellakin liigassa?Toivotaan,että nyt oikeasti siellä on tapahtunut jtn hyvää.
 

ipa53

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
143
Vs: Ilveksen nykytilanne

Tero sanoi:
Villy sanoi:
ipa53 sanoi:
Battery sanoi:
Loiske sanoi:
Ilves voittaa vieraissa, koska katsomot on siellä täynnä ja on tunnelma. Käykää kotipeleissä.

No en varmasti käy. Kuten en käynyt viime kaudellakaan.
No voi hyvänen aika!
Kirjoituksiesi perusteella olen pitänyt Sinua Battery oikeana ilveksen kannattajana.
Jos et ole kahteen vuoteen käynyt yhdessäkään pelissä, lakkaappa kiusaamasta meitä oikeita kannattajia tällä palstallakin.

Seura elää maksavista asiakkaista - ei peleissä käymättömistä viisastelijoista.
#fanievvika
#ruoskaopettaa
Näistä kirjoitukseeni tulleista kommenteista voi todeta, että osa kirjoittajista, on n. 13 vuotiaita, itsestään tärkeitä kersoja, jotka eivät ymmärrä, että hyvien ja vallankin parempien pelaajien hankkimiseen tarvitaan maksavia katsojia.
Jos ei ole katsojia, ei ole sponsoreita.
Ja, jos ei noita kumpaakaan ole, niin on turha itkeä, miksi ei ole uusia omistajiakaan.
Se vaan on niin yksinkertaista.
Pari viikkoa kauppakoulua voisi auttaa ymmärtämään asian...
Ja, jos joku vielä vaivautuu vinoilemaan viestistäni, niin minä lopetan kumminkin tähän.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 311
Vs: Ilveksen nykytilanne

ipa53 sanoi:
Jos et ole kahteen vuoteen käynyt yhdessäkään pelissä, lakkaappa kiusaamasta meitä oikeita kannattajia tällä palstallakin.

Seura elää maksavista asiakkaista - ei peleissä käymättömistä viisastelijoista.

Olen käynyt seitsemässä vierasmatsissa, mutta kotipeliin en astu nykyomistuksen ja johtoportaan alaisuudessa ilmaislipullakaan. Ja niitäkin on ollut tarjolla muutamia jopa minulle joka ei hännystele sisäpiirissä.

Mottoni onkin "mielummin konkurssi kuin Honkurssi." Eli mielummin uusi aloitus Mestiksestä ilman Manngardeja ja Honkalehtoja kuin nykyinen "kerran sääleihin neljässä vuodessa" ja 500.000 € tappiota" Ilveksen raiskaaminen omien bisnesten parantamiseksi

Tarkasteleppa muuten vaikka JYPin tai Kärppien katsojamääriä ja menestystä verrattuna Ilvekseen viimeisen kymmenen vuoden aikana ja vedä omat johtopäätöksen onko se meidän kannattajien vika ettei seura menesty.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 311
Vs: Ilveksen nykytilanne

ipa53 sanoi:
Näistä kirjoitukseeni tulleista kommenteista voi todeta, että osa kirjoittajista, on n. 13 vuotiaita, itsestään tärkeitä kersoja, jotka eivät ymmärrä, että hyvien ja vallankin parempien pelaajien hankkimiseen tarvitaan maksavia katsojia.
Jos ei ole katsojia, ei ole sponsoreita.
Ja, jos ei noita kumpaakaan ole, niin on turha itkeä, miksi ei ole uusia omistajiakaan.
Se vaan on niin yksinkertaista.
Pari viikkoa kauppakoulua voisi auttaa ymmärtämään asian...
Ja, jos joku vielä vaivautuu vinoilemaan viestistäni, niin minä lopetan kumminkin tähän.

Katso esimerkiksi Kärppien ja JYPin kymmenen viime kauden yleisömääriä ja vertaa Ilveksen vastaaviin.

Mieti sen jälkeen onko vika faneissa vai Ilves-hockey Oy:n johtoportaan laskuopissa ja kiekkotietämyksessä.
 
Ylös