Ilveksen nykytilanne

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Ilveksen nykytilanne

HeGe41 sanoi:
VP, en jaksa pöyhiä tuota tunkiota enempää. Se on mennyt mikä on mennyt.
Asia kunnossa. Taidamme myös olla siitä tärkeimmästä asiasta samaa mieltä - minulle on vaan jäänyt erityisen paha maku suuhun siitä, miten hallitus ja Kainulainen tuon asian paketoivat.

Tuota listaa Ilves-vaikuttajia ei olisi tarvinnut sekoittaa Sjöblom soppaan.
 

NoGood

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
234
Vs: Ilveksen nykytilanne

Prophet sanoi:
NoGood sanoi:
...
Näin mutuna heittäisin, että tuskin se Honkalehdolle, tai sen kummemmin Kainulaisellekaan, on herkkua nähdä kuinka hommat menevät päin sitä itseään ja saa vielä kuunnella vittuilua joka päivä. Oli oma vika tai ei, niin luulisi tuollaisesta tilanteesta haluavan pois.

No mikseivät sitten ole lähteneet lätkimään, jos ei ole herkkua? Tämä kysymys ei ollut suoraan jäsen NoGoodille, vaan ihan yleinen heitto.

Tuskin ainakaan rakkaus Ilvekseen tai sen sidosryhmiin on miehiä puikoissa pitänyt, kun mm. Sharen tiedotetta ei Esa jaksanut lukea, yhteistyöyrityksiä on saatu karkotettua oman käytöksen ja omien kytkösten seurauksena, mediassa auotaan päätä toimittajille, talous on hoidettu paskemmin kuin edes järjellä ajatellen voisi olla mahdollista, mailalaskut yllättävät lätkäjoukkueen toimarin, veroja onnistutaan maksamaan väärille tileille (en ymmärrä, miten tuo on edes käytännössä mahdollista) ja jossain vaiheessa ehditään vähättelemään fanien huolestuneisuutta ihmettelemällä, miten kukaan voi olla kiinnostunut tämän kokoisen firman asioista.

Eli eivät Esa ja Vesa ainakaan positiivisen pöhinän syntymistä ole juurikaan edistäneet tai muutenkaan osoittaneet oikeastaan mitään, mistä voisi isosti kiitellä. Että eiköhän ne vittuilut ole ihan itse vuosien aikana tilattu.

Kuten sanoinkin, tuskin se on hyvä tilanne, vaikka itse olisivatkin sen aiheuttaneet. Heidän motiiveistaan pysyä hommissa voin vain arvella. Ei nämä kaverit ainakaan CV:een isoa plussaa näillä tappioilla ansaitse.
Käsittääkseni kumpikin on tullut Ilvekseen toimenantonaan Ilveksen myyminen. Ehkä he ovat sitoutuneet tähän tavoitteeseen ja ovat valmiita hyppäämään pois pääomistajan vaihtumisen jälkeen.
 

-ELVIS-

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
359
Vs: Ilveksen nykytilanne

Kertokaapa nyt viisaammat:

Keväällä oli ISO hypetys tästä kaudesta, kun tiedettiin Karrin astuvan remmiin....mutta kertokaa, mikä on muuttunut viime kaudesta????

Itse olen nähnyt tällä kaudella kaksi kotiottelua (Kärpät ja Jukurit). Ei voi välttyä Deja Vu:lta liittyen peliin, loukkaantumisiin, talouteen jne....samaa via Dolorosaa kuljetaan näemmä tälläkin kaudella.

Meitä Ilveksen nousua odottavia on kymmeniä tuhansia ja voin vain kuvitella sitä karnevaalia kun Ilves oikeasti taistelee paikasta kuuden joukkoon. Joten vielä kerran esitän kysymyksen--> Mikä on muuttunut viime kaudesta??
 

Brooks

Luottopelaaja
Viestejä
7 022
Vs: Ilveksen nykytilanne

Joukkueen rakentamisessa tehtiin toki virheitä, mutta se on sanottava puolustukseksi, ettei mikäänliigajoukkue olisi voinut varautua siihen, että kaikki tärkeimmät pelaajat ovat sairastuvalla. Kyllä loukkaantumissuma on näkynyt karusti myös HIFK:n pelissä, vaikka Stadin kingien materiaalia pidettiin monella taholla ennen kauden alkua sarjan kovimpana.
 

Pro

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
489
Vs: Ilveksen nykytilanne

-ELVIS- sanoi:
Kertokaapa nyt viisaammat:

Keväällä oli ISO hypetys tästä kaudesta, kun tiedettiin Karrin astuvan remmiin....mutta kertokaa, mikä on muuttunut viime kaudesta????

Itse olen nähnyt tällä kaudella kaksi kotiottelua (Kärpät ja Jukurit). Ei voi välttyä Deja Vu:lta liittyen peliin, loukkaantumisiin, talouteen jne....samaa via Dolorosaa kuljetaan näemmä tälläkin kaudella.

Meitä Ilveksen nousua odottavia on kymmeniä tuhansia ja voin vain kuvitella sitä karnevaalia kun Ilves oikeasti taistelee paikasta kuuden joukkoon. Joten vielä kerran esitän kysymyksen--> Mikä on muuttunut viime kaudesta??

Puuttu "milli" ja identiteetti.

Omat ainaiset junnut ei riitä, kiertokulku ja jne. Missä kylänmiehet? Ulkoa tulevat tähtipelaajat?

Tavisyleisöllä ei ole mitään mihin tarttua, kylmä fakta, ja kaikki heijastuu jäälle. ilves on täydellinen repuusi ja Karri on vaan valkku.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 152
Vs: Ilveksen nykytilanne

Brooks sanoi:
Joukkueen rakentamisessa tehtiin toki virheitä, mutta se on sanottava puolustukseksi, ettei mikäänliigajoukkue olisi voinut varautua siihen, että kaikki tärkeimmät pelaajat ovat sairastuvalla. Kyllä loukkaantumissuma on näkynyt karusti myös HIFK:n pelissä, vaikka Stadin kingien materiaalia pidettiin monella taholla ennen kauden alkua sarjan kovimpana.
Entäs jos kolmanteen kauteen peräkkäin lähdetään.. Sandell ainut peliätekevä sentteri, Rautiaisella kovat odotukset tehoista ja Niemi ainuita fyysisiä pakkeja. Saako silloin olla jälkiviisas ja sanoa joukkueen kootun väärin ?
Tähän kun lisää, että kauteen ylipäätänsä lähdettiin kolmella sentterillä...
 

-ELVIS-

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
359
Vs: Ilveksen nykytilanne

Juu juu...ymmärrän, loukkaantumisille ei voi mitään. Mutta kun nuo kaksi näkemää peliäni oli täysin voitettavissa. Enää vaan puuttuu Karrin kommenteista "oppimisprosessi". Toki itselläni on vielä täysi luotto Karrin, ehdottomasti.

Positiivista tietysti oli alussa tuon Jyväskylä -kirouksen poistuminen....vielä kun nuo sulamiset saataisiin pitämään kurissa. Koskas viimeksi muistatte Ilveksen tehneen maalin viime hetkillä pelatessaan kuudella?????
 

Micera

Guest
Vs: Ilveksen nykytilanne

Luulen, että tämä vuosi oli melkolain tässä kun ei vahvistuksia kuulu, ei näjy... ei niinku mitään odotusarvoja oo enää. Kamelin selkä on katkennut deja vu:n lailla. Häviöt ei edes ketuta kun ei oo minkäänlaista odotusarvoa enää. Kristallipallo kertoo: Ensi vuonna uusi omistaja. Tammikuusta alkaa nousukiito ja loistokas lentokeli. Ilves on Karrin johdolla kevään joukkue ja naapurileiri oli tällä kaudella vaan syksyn joukkue. :)
 

koron hukka

Guest
Vs: Ilveksen nykytilanne

-ELVIS- sanoi:
Joten vielä kerran esitän kysymyksen--> Mikä on muuttunut viime kaudesta??
[/quote

Valmentaja on muuttunut.

" Idiootti on henkilö joka olettaa lopputuloksen olevan erilainen,kun tekee asiat samallalailla kerta toisensa jälkeen." Miten tämä littyy meihin Ilves-faneihin,tätä voi miettiä kun katselee aamulla naamaansa peilistä.Niin minä teen aamuisin.
Toivon muutoksen onnistuvan.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 237
Vs: Ilveksen nykytilanne

Olisi kova juttu, jos omistuksen uudelleenjärjestelyistä olisi jotain tiedotettavaa viimeistään viikolla 49. Ei välttämättä mitään täysin valmista, mutta nimet julki ja kaikki isoilta osin sovittuna. Näin tilanne Ilveksen ympärillä selkeytyisi, ja tästä saataisiin hyvä boosti kaukaloon ja katsomoon.

Kausi on vielä pelastettavissa sekä urheilullisesti että taloudellisesti. Aikaa ei ole kuitenkaan hukattavaksi asti. Toivottavasti joukkue nyt kasaa itsensä ja vääntää väkisin pisteitä plakkariin.
 

Wesse50

Rivipelaaja
Viestejä
30
Vs: Ilveksen nykytilanne

Miguel sanoi:
Luulen, että tämä vuosi oli melkolain tässä kun ei vahvistuksia kuulu, ei näjy... ei niinku mitään odotusarvoja oo enää. Kamelin selkä on katkennut deja vu:n lailla. Häviöt ei edes ketuta kun ei oo minkäänlaista odotusarvoa enää. Kristallipallo kertoo: Ensi vuonna uusi omistaja. Tammikuusta alkaa nousukiito ja loistokas lentokeli. Ilves on Karrin johdolla kevään joukkue ja naapurileiri oli tällä kaudella vaan syksyn joukkue. :)
Ilveksen todellinen fani/kannattaja ei ole lainauksen mukainen pessimisti. Tämä kausi on loukkaantumisten runteleman joukkueen kärsimystä se joukkue tarvitsee KANNUSTUSTA ja POSITIIVISTA asennetta itse joukkueelta ja ennenkaikkea kannattajilta. Myönnän, että TPS-peli oli osalta joukkuetta heikko suoritus, minusta Jokinen kiteytti ongelman hyvin Funin haastattelussa "töitä ei tehty riittävästi". Siis ongelma on joltain osin tiedostettu- nyt se pitää korjata.

Itse menen hallille tästä eteenpäin jokaiseen kotipeliin ja kannusta Ilvestä, joukkuetta ei saa jättää ongelmien kohdatessa jos on aitoa halua tukea joukkuetta, se tekee ja sen on tehtävä kaikkensa pisteiden saamiseksi kotiin. Uskon, että Karri muokkaa ketjuja reippaasti jo seuraavaan peliin ja se tekee pelistä taas kiinnostavan, jos näin ei tapahdu olen jossain määrin pettynyt.
Tulevaisuus on siis omistuksen ja joukkueen osalta toivoa täynnä niin itse jaksan vielä tämän kauden vaikka kaikki ei menekkään kuin Srömsöössä.

Kaudesta on jäljellä 39 peliä ja nyt sijalla 10 joten kausi ei millään tavalla ole ohi ja tavoite 8 joukossa on täysin realistinen.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 077
Vs: Ilveksen nykytilanne

Se on totta, että joukkuetta pitää kannustaa vaikeina hetkinä, mutta kyllä myös joukkueen tekeminen pitää olla sataprosenttista eikä vain vähän sinne päin olevaa pelailua. On valmentajan tehtävä saada porukka fokusoitua pelin vaatimalle tasolle, juoskoo sitten vaikka pari kolme kertaa seinää päin, jos se auttaa keskittymisessä/kunnon suorittamisessa. Eilisen kaltaisia ohi pelejä on tullut tällä kaudella jo useita, joten jossakin on vika, se sama vika oli myös edellisellä kaudella. Peliin valmistautuminen täytyy olla sataprosenttista, jotta voidaan odottaa pisteitä.

Kausi ei tosiaan vielä ole ohi, mutta suunnan on muututtava nopeasti ja tekemisen pitää olla erittäin korkealla tasolla.

Toivottavasti saamme myös pian uutisia uusista omistajakuvioista ja sitä kautta Ilveksen uudesta tulemisesta. Vanha polku on nyt käyty loppuun!
 

Jorman Kivet

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
965
Vs: Ilveksen nykytilanne

Ai että,kun odotan sitä pöhinää,joka on mahdollista saada vielä tälle kaudelle. Olen varma,joka on aivan varma,että pelaajatkin syttyvät eri tavalla,jos hallissa on pöhinä päällä.

Onhan se eri juttu pelata kolmelle tuhannelle kuin vaikkapa kuudelle tuhannelle hurmioituneelle patoutumista eroon päässeelle kannattajalle.

Kädet ristiin ja toivotaan,että tämä saadaan maaliin.
May the force be with you,Share Ilves.
 

Aatos

Rivipelaaja
Viestejä
83
Vs: Ilveksen nykytilanne

HeGe41 sanoi:
Olisi kova juttu, jos omistuksen uudelleenjärjestelyistä olisi jotain tiedotettavaa viimeistään viikolla 49.

Onko mitään käryä että onko asia liikahtanut yhtään eteenåäin ?
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 237
Vs: Ilveksen nykytilanne

jurgen sanoi:
Vanha polku on nyt käyty loppuun!

Tämä pitää tehdä selväksi jokaiselle osapuolelle. Manngardin on ymmärrettävä, että iso muutos on hänellekin iso mahdollisuus. Tämä on oiva tilaisuus jättää itsensä Ilveksen historiaan pelastajana. Manngardilla on mahdollisuus tehdä itsestään sankari. Toivottavasti hän tämän mahdollisuuden myös käyttää. Eikä pieni siivu hyvin menestyvästä jääkiekkojoukkueesta ole yhtään paha asia.

Ostajien on ymmärrettävä, että heillä on elämänsä tilaisuus tehdä historiaa, jonka kaikki tulevat hyvällä muistamaan. Tuskin tekee pahaa omille bisneksille, jos nimi yhdistettään Ilveksen uuteen tulemiseen. Luonnollisesti Share Ilves ry haluaa olla yksi uuden tulemisen kärkinimistä.

Aatos sanoi:
Onko mitään käryä että onko asia liikahtanut yhtään eteenåäin ?

Paljonkin. Hyviä asioita tapahtuu jatkuvasti. Erinäisiä ostoryhmiä ja yksittäisiä ihmisiä on runsaasti liikkeellä. Toivoa vain sopisi, että nämä löytäisivät nyt laajasti toisensa.

Lainaan erästä henkilöä. Nimi jääkööt mainitsematta. "Sen mitä olen nyt saanut selville, on Manngard asettanut hyvät ehdot. Oikeasti hyvät ehdot. Siitä tämän ei pitäisi olla enää kiinni."
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 576
Vs: Ilveksen nykytilanne

Kainulainen sanoi että viime kauden huono taloudellinen tulos johtui huonosta urheilullisesta menestyksestä. Nyt on täysin sama asia tapahtumassa uudestaan. Mitä tehdään, vai eikö tehdä mitään kuten viime vuonna? Jos Ilves lähtee tuohon ulkojäätapahtumaan jossain 10 ottelun tappioputkessa niin voi olla että "aika" moni joka ajatteli ostaa lipun tyyliin viikkoa ennen tapahtumaa jättää sen ostamatta.
 

Aatos

Rivipelaaja
Viestejä
83
Vs: Ilveksen nykytilanne

HeGe41 sanoi:
Aatos sanoi:
Onko mitään käryä että onko asia liikahtanut yhtään eteenåäin ?

Paljonkin. Hyviä asioita tapahtuu jatkuvasti. Erinäisiä ostoryhmiä ja yksittäisiä ihmisiä on runsaasti liikkeellä. Toivoa vain sopisi, että nämä löytäisivät nyt laajasti toisensa.
Lainaan erästä henkilöä. Nimi jääkööt mainitsematta. "Sen mitä olen nyt saanut selville, on Manngard asettanut hyvät ehdot. Oikeasti hyvät ehdot. Siitä tämän ei pitäisi olla enää kiinni."

No hyvä. Kiitos tiedosta!
 

rysty

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
280
Vs: Ilveksen nykytilanne

Areenan rakentamispäätös on siirtynyt tammikuulle. Uskon edelleen että 1+1=2
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 152
Vs: Ilveksen nykytilanne

Muistatteko ajan, jolloin piskuinen mutta nenäkäs Sport haastoi Ilvestä karsinnoissa ?
Nousi sittemmin Liigan kabinettipäätöksellä ja jo toisella kaudellaan putsasi kissapedolla jäätä.
Ovat kuin varkain nousseet ylempään keskikastiin Liigassa...
Uskon kuitenkin sen päivän vielä koittavan, jolloin Ilves tosissaan haastaan Sportin !
Tomekhan ei osaa edes valmentaa...ja Wirmanen kasaamassa joukkuetta :)
 

Gmoo

Luottopelaaja
Viestejä
2 839
Vs: Ilveksen nykytilanne

Sillä samalla kabinettipäätöksellä olisi tämän lammaslauman voinut tiputtaa Mestikseen.
 
Ylös