• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo kymmenettä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Ilveksen nykytilanne

Onhan tuo E Suomen tarina aika karu, jos asiat edes osapuilleen on mennyt kuten edellä kuvaillaan. Kun Koulukadulta asti on mukana pyörinyt, niin eipä kyydistä poiskaan halua silti hypätä. Kaipa sitä jonkin tason kausikortti tulee jatkossakin mukana kulkemaan.

Mutta merkittäviä muutoksia odottelen kiivaasti minäkin. Monen sortin "kotikonsultit" ja analyytikotkin tuntuvat olevan nyt myös isompien siirtojen kannalla. ETEENPÄIN !

41 vuotta viimeisestä mestaruudesta
38 vuotta viimeisestä runkosarjavoitosta
28 vuotta viimeisestä finaalipaikasta

Aivan uskomattomia numeroita.
Lisäksi nyt ollaan taas näivettymisen tiellä. Momenttumi meni. 4 hukattua kautta.

Väitän kyllä, että niillä palikoilla, jotka Pennanen sai käyttöönsä, Hölö olisi vienyt meidät finaaleihin. Ei välttämättä mestaruuteen, mutta finaaleihin, ja sekin olisi merkinnyt tälle seuralle jo paljon.

Ymmärrän hyvin, että välillä kyrsii ja haluaa huilille, pitää vähän taukoa hokista. On muutakin kuin kiakko.

Toiset taas suuntaa hallille vuodesta toiseen kelissä kuin kelissä riippumatta siitä miten Ilves menestyy.

Nyt jos annettaisiin niin sanotusti kaikille kenkää, olisi se omasta mielestäni paluu 2000 luvun alkuun. Hukattaisiin kaikki mitä on opittu tässä vajaan kymmenen vuoden aikana. Vaikka tämän kauden tulos ei miellytä, Ilves on nyt kuitenkin joka kausi ollut vakavasti otettava mestariehdokas. Itse pidän harkittuja viilauksia huomattavasti paljon parempina vaihtoehtoina kohti vieläkin parempia tuloksia, kuin isoa hajoittamista ja uudelleen kokoamista.

Juu. Jos rahat jaetaan asukasmäärällä onhan sitä "kaikilla".
Itselläni on vajaa satatuhatta, kyttäilen tietynlaista ostokohdetta. Minun pankkitilini saldo ei paljon lämmitä, yhdeksää muuta Ilveksen kannattajaa, vaikka meillä kymmenellä on "keskimäärin" kymppitonnin saldot.
Olin 80-luvulla vähävarainen opiskelija, nyt olen taloudellisesti "riippumaton" joka lopetti työnteon, muutti korpeen.
Se paljonko "suomalaisten" tileillä on rahaa, ei kerro yhtään mitään siitä, paljonko Ilveksen kannattajilla on rahaa lipun ostoon, pakollisten menojen jälkeen.
Hyvää Vappua kaikille!
En aio viettää Vappua matkaten Lappeenrantaan ja takaisin.
Lähden foorumilta kesän viettoon ja palailen "meidän kautena" eli ensi kautena.
Tämän lisäksi ”ennätysmäärä rahaa tilillä” kertoo nimenomaan koetun varallisuuden sekä kulutuksen vähentymisestä…

Takaisin