toskala
Luottopelaaja
Vs: Ilveksen nykytilanne
En usko sokeasti, mutta aika hyvin se yksi yhteen menee IHOY:n muun toiminnan ja Ilveksen pärjäämisen kanssa. Ja uskottavampaa se nyt ainakin on kuin tuo sinun jankuttamiseen asti menevä IHOY:n toiminnan puolustelu.
Topi sanoi:toskala sanoi:Topi sanoi:emiiri sanoi:VP sanoi:Jäsen Brooksin kanssa ehdottomasti samaa mieltä. Harmittavan vähän näkee enää ihan oikeasti faktapohjaista keskustelua, jossa ei provoiltaisi tai tartuttaisi toisten provokaatioihin.
Tässä olette kummatkin (Brooks ja VP) harmittavan oikeassa.
On otollinen maaperä provoilulle ja trolleille, kun keskustellaan intohimoisesti minkä tahansa aiheen ympärillä ja anonyymisti. Ja kun pääosa argumentaatiosta on spekulointeja asiasta ja asian vierestä. Sillä aktuaalista totaalista faktaahan on vain harvoilla, me muut spekuloimme saatujen tiedon murusten kasassa yrittäen saada tähän jotain tolkkua.
Tuosta menestymisen tuomasta keskustelukulttuurin näivettymisestä on vielä vaikea kommentoida mitään, kun somea ei ollut vielä keksittykään oman kannattamani joukkueen menestyessä pelaamassaan sarjassa ;D Mutta saattaa pitää paikkansa sekin väite, enkä tunnusta että olen käynyt lukemassa naapurin palstaa ja haistelemassa ilmapiiriä
Emiiri sanoi sen mitä itse en osannut sanoiksi pukea. "Aktuaalista totaalista faktaahan on vain harvoilla, me muut spekuloimme saatujen tiedon murusten kasassa yrittäen saada tähän jotain tolkkua."
Kukaan ei ole kertonut mitä siellä toimistolla todella on tehty ja tehdään. Jotkut ovat tietävinään että siellä tehdään jatkuvasti Ilveksen vastaisia tekoja. Itse uskon että siellä varmasti yritetään (taloudellisten resurssien rajoissa) tehdä työtä Ilveksen menestymisen eteen!
Paino sanalla yritetään. IHOY:n kaltaisen organisaation onnistumista mitataan tuloksilla ja ne ovat viimeisiltä vuosilta surkeilta. Ei ketään aikuista pidä huonosta työstä kehua tai paapoa kun se ihan tosissaan parhaansa yrittää.
Ai niin, ainakin se eräs jatkoajan nimimerkki on kertonut aika hyvin mitä toimistolla on tehty ja tehdään, mutta se on sinun mielestäsi aina katkeraa horinaa.
Niinpä. Sinä uskot sokeasti mitä hän kirjoittaa, minä taas pidän sitä niinkuin sanoit "katkeroituneen ihmisen jorinana"! Kumpikaan meistä ei ilmeisesti tiedä "absoluuttista totuutta"! Tai voihan olla että tuo ko. nimimerkki ollut töissä Ilves Hockeyssä!?
En usko sokeasti, mutta aika hyvin se yksi yhteen menee IHOY:n muun toiminnan ja Ilveksen pärjäämisen kanssa. Ja uskottavampaa se nyt ainakin on kuin tuo sinun jankuttamiseen asti menevä IHOY:n toiminnan puolustelu.