Ilveksen nykytilanne

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 984
Itse olen sitä mieltä, että kukaan ikinä ei ole suurempi kuin itse Ilves. Se on se, mitä varten hallissa käydään ja johon rahaa syydetään. On kuitenkin oikeus ja kohtuus se, että homma on oikeilla raiteilla. Aika näyttää millä raiteella Ilves on.

Monta harhavuotta ja -askelta on otettu. Ja varmasti otetaan tulevaisuudessakin... toivottavaa vaan on se, että jonakin vuonna Ilves nostaa maljan sinne, minne se kuuluukin eli kaikkien Ilves -ihmisten harteille. Silloin minä juhlin, kuten varmasti kaikki tänne kirjoittelevatkin!

Uskon, että me kaikki haluamme vain ja ainostaan yhtä asiaa... ja sen kyllä kaikki tietää mikä se on!
 

IkuisestiILVES

Luottopelaaja
Viestejä
2 576
Mitä lisäarvoa se tuo, että sata henkilöä osoittaa paskakasaa ja huutaa yhteen ääneen, että hei, tuossa on paskaa? Kaikille lienee selvää, että siinä se paska olla möllöttää. Enköhän minäkin antanut oman panokseni silloisen johdon arvosteluun.

Nyt tilanne on vallan toinen. Suurin osa on oikeasti sitä mieltä, että hyvin sutii. Sitten on marginaaliryhmä, joka on nähnyt tämän julkisuuskuvan taakse.
No mitä siellä verhon takana oli? Ainiin, et voi kertoa..
 

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 565
Nyt tilanne on vallan toinen. Suurin osa on oikeasti sitä mieltä, että hyvin sutii. Sitten on marginaaliryhmä, joka on nähnyt tämän julkisuuskuvan taakse.

Sun nimimerkkis on siittä hieno, että se ei ole nimimerkki. Kaikki tietää kuka olet ja mitä olet saanut aikaan. Henk koht sinun "takin kääntös" Jalolle harmittaa ihan kamalasti. Eihän arvon Heikki sun sotas ole henk koht tason juttuja ja ongelma? Ilveksenkö etua edelleen ajattelet ja toivot? Voiko "marginaaliryhmältä", puuttua jotain oleellista informaatiota (vaikka OY:n omistajiin lukeutuvatkin, onhan pienomistajat ennenkin ohitettu (lyijykynälista) )?
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 345
giphy.gif
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 234
Sun nimimerkkis on siittä hieno, että se ei ole nimimerkki. Kaikki tietää kuka olet ja mitä olet saanut aikaan. Henk koht sinun "takin kääntös" Jalolle harmittaa ihan kamalasti. Eihän arvon Heikki sun sotas ole henk koht tason juttuja ja ongelma? Ilveksenkö etua edelleen ajattelet ja toivot? Voiko "marginaaliryhmältä", puuttua jotain oleellista informaatiota (vaikka OY:n omistajiin lukeutuvatkin, onhan pienomistajat ennenkin ohitettu (lyijykynälista) )?

Minä en ole koskaan ikinä pyytänyt Ilvekseltä mitään. Kerran olen päässyt klubille ja samassa rytäkässä sain tiputtaa avauskiekon. Olen tästä kokemuksesta kiitollinen mm. Hirsimäelle.

Ilvesfoorumi saa mainosrahaa. Joka ikinen sentti pl. serverimaksu menee Ilvekselle. On mennyt ja tulee menemään. Modetiimi toimii vapaaehtoisena, jotta Ilves hyötyy.

Teen asiat aina Ilves edellä. Joka hemmetin kerta. Jos olisin miettinyt asioita oma perse edellä, olisi minun kannattanut tukea nykyistä toimintaa. Nyt kävi niin, että en voi antaa tukeani nykyiselle toiminnalle. Hyvää tässä on se, että asiat olisivat helposti korjattavissa. Huonoa taas se, että ihmiset asettavat oman etunsa Ilveksen edun edelle.

Elämä on vittujen elämä.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 345
On tämä Ilves kyllä yks v*tun sirkus. Nyt kun kaukalossa näyttäisi menevän taas mukavasti, niin eiköhän tiettyjen nimimerkkien osalta nosteta negaa taustoista. Sillälailla.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 345
Ei tarvita karmaa. Tarvitaan Risto Jalo, joka herää uuteen aamuun 2019 ja ottaa homman haltuun legendan elkein. Muutama puhelinsoitto ja sen jälkeen ollaan niin perkeleen kovia.

Kenelle sen pitäis soittaa? Konkkalehdolle? Voitko nyt pikkuhiljaa tuoda jotain konkreettista pöytään.
 

Kunto

Luottopelaaja
Viestejä
1 607
Aina vaan paranee. Laitapa vaihteeksi vähän todisteitakin peliin: kaiva tuo huomautuksesi esiin, niin sitten lukijat tosiaankin voivat päättää.

Yritän kaivaa tuon jossakin välissä. Keskustelun kulku meni jotakuinkin niin, että kirjoitit, että täällä moni on ... ja sait minun lisäkseni muutamalta muultakin kommentiksi, että vai onko täällä sittenkään kukaan väittänyt/puolustanut etc..
No tämä on jo kuulostaa lasten hiekkalaatikolta. Sorrut kuitenkin mielestäni yleistyksiin tyyliin "Jalo oli tykästynyt Bert Robertssonin tyylisiin pakkeihin ja itse kommentoin, että hänen kanssaan työskennelleenä hänelle kelpasi vallan hyvin Laamanen, Nikko, Murphy eli kiekolliset pakit

Sinultahan taas pukkaa jatkuvasti tällaista: "Palstalla valistunein arvaus syksyllä oli, että Ilvekselle erääntyisi tämän vuoden lopulla pahimmillaan jopa puoli milliä velkoja maksettavaksi." Saattaa olla, että joku kirjoittaja (ehkä Ist0?) on tällaista väittänyt, mutta että se olisi valistunein arvaus tällä foorumilla; ja jos vielä itse satut olemaan toista mieltä, niin sitä typerämpää käyttää tuollaista argumenttina.

Näistähän voi sitten jokainen päätellä sinun tapasi keskustella. Sehän on mitä tyypillisin esimerkki passiivis-aggressiivisesta tyylistä.

En halua paljastaa henkilöä. Ei ole Ist0, mutta on varmasti tämän palstan valistunein arvaus. Ja voisin muuttaa sanan arvauksen tiedoksi. Historiani ja taustojeni vuoksi tunnen nimimerkkejä ja sitä vastaan luen heidän viestit tarkkuudella, koska haluan muodostaa mahdollisimman monipuolisen kuvan Ilveksen tilanteesta. Ja en ole tuota puolta milliä vastaan. Päinvastoin olen käyttänyt sitä omien kirjoituksien pohjana eli tiedostaen, että Ilves on velkainen yritys ja paljon velkoja laukesi maksettavaksi näin vuoden loppuun. Rahat voivat olla loppu tai todella vähissä, kuten Ist0 tänään kirjoitti, mutta Ist0n ennustusta tammikuun palkanmaksuongelmista en osta. Ainakaan vielä. Ja tähän meillä kannattajillakin on mahdollisuus vaikuttaa menemällä katsomaan kotimatseja.
 

The Contortionist

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
499
Taisi olla viittaus Sjöblomin maksattamiin kuluihin.

Käsittääkseni toimitusjohtaja on syksyn aikana matkustanut Lähi-itään, Etelä-eurooppaan ja pohjoisen laskettelukeskukseen. Samaan aikaan Ilves on hakannut kiekkoa Hakametsässä.

Huh, kävin tänä (viime) vuonna ainakin Briteissä, keski-Euroopassa, Yhdysvalloissa ja Espanjassa. Onneks ei pomo kuullu kaikista reissuista. Muut teki ihan töitäkin töissä samaan aikaan.

Asiaan. Ei se sen vaikeempaa oo kun että raha se on mikä saa ihmiset muunmuassa kirjoittelemaan asioita tännekin foorumille. Erään nimimerkin viestit, katkeruus nykyjohtoon ja vaikka liittymispäivämäärä. Foorumin säännöissä pysyen jään tähän.

Ja kaikille tasapuolisesti oikeen hyvää keltavihreätä uutta vuotta.
 

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 352
Huh, kävin tänä (viime) vuonna ainakin Briteissä, keski-Euroopassa, Yhdysvalloissa ja Espanjassa. Onneks ei pomo kuullu kaikista reissuista. Muut teki ihan töitäkin töissä samaan aikaan.

Asiaan. Ei se sen vaikeempaa oo kun että raha se on mikä saa ihmiset muunmuassa kirjoittelemaan asioita tännekin foorumille. Erään nimimerkin viestit, katkeruus nykyjohtoon ja vaikka liittymispäivämäärä. Foorumin säännöissä pysyen jään tähän.

Ja kaikille tasapuolisesti oikeen hyvää keltavihreätä uutta vuotta.

Kerro lisää, minullakin olisi rahalle käyttöä.
 

Pro

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
489
En valitettavasti voi. Toiveissani on, että asiat saadaan korjattua parhain päin.

No mikä ettei ettet voi? Toisaalla kirjoitat että puhutaan asioista asioiden nimillä ja toisaalla ettet valitettavasti voi? Olen varmasti keskivertoa epäälykömpi mutta mun mielestä aletaan oleen linjalla sukset meni ristiin ja nenässä on nyt lunta.

Mulla on salaista tietoa myös jo kuluvalle kaudelle. Haluaisin kertoa monesko Ilves on runkosarjassa tällä nuorella tähtisikermällä mutten valitettavasti voi. Tai voinpas perkule kun puhutaan asioista oikeilla nimillä. Se on sijoilla 3-14.
 

LalaTa

Luottopelaaja
Viestejä
2 526
Onneks tuli tammikuu, niin loppuu tämä spekul.. faktojen heittely. Nyt on suuria tapahtumia siis tapahtumassa:

- Vahvistuksia tulee tai ei tule.
- Palkanmaksu tästä lähin on ongelma tai ei ole.
- Suuria summia velkoja lähtee Ilvekseltä maksuun tai ei lähde ja näistä se ei selviä tai selviää.
- Yllä olevat määrittävät sen, kuinka hyvin tai huonosti Jalo henkilökohtaisesti on onnistunut tai sitten ei.

Ylläolevat on siis tullut parin nimimerkin kirjoituksista joko suoraan tai päätelty, kun välillä puhutaan ja välillä ei asioista niiden oikeilla nimillä. Nyt siis nähdään kuka puhuu peetä ja kuka ei.

Kaikkeen ylläolevaan vielä vastuuvapauslauseke: kaikki on omaa päätelmää ja kaikki sanomani pitää tulkita niin, että joka lauseen alussa on sana ehkä.
 
Viimeksi muokattu:

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 234
Huh, kävin tänä (viime) vuonna ainakin Briteissä, keski-Euroopassa, Yhdysvalloissa ja Espanjassa. Onneks ei pomo kuullu kaikista reissuista. Muut teki ihan töitäkin töissä samaan aikaan.

Kilpailevan organisaation toimitusjohtaja on kertonut, että hänellä täytyy olla jotain todella poikkeavaa mikäli hän on poissa. Ottelupäivä on koko organisaatiolle tärkeä työpäivä. Häneltä on tällä kaudella jäänyt väliin yksi ottelu.

Tähän peilaamalla oletan, että ottelupäivät olisivat tärkeitä työpäiviä myös Ilveksen toimitusjohtajalle. Voin tietysti olla väärässäkin. Ehkä Ilves hoitaa asiat toisella tavalla, jolloin ottelupäivä ei ole toimitusjohtajalle tärkeä työpäivä.

No mikä ettei ettet voi?

Koska asiaa yritetään korjata.
 
Ylös