Ilveksen nykytilanne

Tomsey

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
279
Vs: Ilveksen nykytilanne

En jaksa uskoa että perjantaina olisi halli täynnä. Niin moni ilves fani menossa mieluummin Tammelaan.
 

sämpylä

Luottopelaaja
Viestejä
5 157
Vs: Ilveksen nykytilanne

Torski sanoi:
Ei vaan omista ei välitetä sen vertaa että menisi katsomaan vierasmatsia Hakametsään

Parempi et pysyvät poissa ja käyvät kattoo sit play-offeja. Sitäpaitsi ei maalta sillain vaan mihinkään vierasmatsiin lähetä, kotipeliin kun harvoin maalta pääsee.
 

Artsi

Luottopelaaja
Viestejä
3 241
Vs: Ilveksen nykytilanne

Serve sanoi:
Minkähän takia Tapparan isännöimät paikallispelit on järjestään loppuunmyytyjä, mutta Ilveksen isännöimät ei lähelläkään täynnä?

Tällä kaudella sitä ei voi selittää "toimiston koijareilla" tai huonolla menestyksellä. Ei Tapparankaan peli ole kulkenut, mutta perjantaina halli on täynnä.

Onko Mouhijärveläiset päättänyt olla rahoittamatta Ilvestä?

Tapparan palstaa lukien näyttäisi ettei ole täynnä, vaan jäädään alle 7000 katsojan.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 334
Vs: Ilveksen nykytilanne

Serve sanoi:
Minkähän takia Tapparan isännöimät paikallispelit on järjestään loppuunmyytyjä, mutta Ilveksen isännöimät ei lähelläkään täynnä?

Tällä kaudella sitä ei voi selittää "toimiston koijareilla" tai huonolla menestyksellä. Ei Tapparankaan peli ole kulkenut, mutta perjantaina halli on täynnä.

Onko Mouhijärveläiset päättänyt olla rahoittamatta Ilvestä?

Yksi syy ainakin on,että viime vuosina Tappara on voittanut n.80 prosenttia niistä matseista.Kivempi mennä katsomaan peliä kun tietää,että todennäköisyydet ovat oman joukkueen puolella ja pelejä on niin paljon,että riittää monille riittää paikallispeliannokseksi ne oman joukkueen kotipelit ja mitä tuohon menestykseen tulee,niin Tappara on tosiaan ollut käsittämättömästi viisi kertaa putkeen finaaleissa ja tälläkin kaudella sarjan suosikki.Tämän hetkinen "huono" menestyskin on sarjassa kuudes sija.


Itse en kyllä tosin usko,että perjantaina halli on täynnä sillä samaan aikaan pelataan Ilveksen jalkapallomitalin ratkaiseva ottelu joka verottaa paitsi Ilveksen kannattajia,niin myös joitain Tapparaa kannattavia jalkapallon ystäviä.Seuraava kiekon paikallisottelu on kuitenkin alle kuukauden päästä,kun taas seuraava mahdollisuus Tamperelaisen jalkapallomitalin varmistumiseen kotikentällä on aikaisintaan vuoden päästä,mahdollisesti paljonkin kauempana.
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Ilveksen nykytilanne

Ake sanoi:
Kari Heikkilä urheilutoimenjohtajaksi
Onko se nyt niin vaikeaa laittaa se linkki mukaan?
https://www.ilves.com/kari-heikkila-ilveksen-urheilutoimenjohtajaksi/
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 788
Vs: Ilveksen nykytilanne

Paikallispelit ovat kyllä kokeneet pahan inflaation, niin yksipuolista näytöstä ovat olleet eikä se Ilveksen voittaminen naapurille oikein miltään tunnu pl. viime kevät kun panokset oli ihan eri luokkaa. Kärpät ja HIFK ovat naapurille niitä ehdottomia herkkupaloja. En kyllä usko että halli on täynnä Pok:n mainitsemista syistä.

Tampereenpoika sanoi:
Serve sanoi:
Minkähän takia Tapparan isännöimät paikallispelit on järjestään loppuunmyytyjä, mutta Ilveksen isännöimät ei lähelläkään täynnä?

Tällä kaudella sitä ei voi selittää "toimiston koijareilla" tai huonolla menestyksellä. Ei Tapparankaan peli ole kulkenut, mutta perjantaina halli on täynnä.

Onko Mouhijärveläiset päättänyt olla rahoittamatta Ilvestä?

Mitä nyt joskus tuota Tapparan foorumia lukenut niin aika moni siellä on sanonut että latiakaan ei Ilvekseen laiteta.

Samaa ehdottomuutta on luettavissa Ilveksen fb-ryhmässä, että penniäkään ei saa vasaralle antaa tai on pahimman luokan epä-ilves. Minun mielestäni täysin käsittämätön asenne. Että miksi yhden joukkueen kotipelissä käyminen on niin paljon pahempaa kuin 13 muun joukkueen kotipelissä kulkeminen? Miksi Ilvestä ei saisi kannustaa Tapparan kotipelissä mutta JYP:n, Ässien, TPS:n jne. saa. Samalla tavalla se raha niillekin joukkueille menee ja niitä hyödyttää ja samanarvoista se raha on Tampereella kuin Porissa kuin Oulussakin.
 

bruttokansantuote

Luottopelaaja
Viestejä
1 324
Vs: Ilveksen nykytilanne

Pok sanoi:
Itse en kyllä tosin usko,että perjantaina halli on täynnä sillä samaan aikaan pelataan Ilveksen jalkapallomitalin ratkaiseva ottelu joka verottaa paitsi Ilveksen kannattajia,niin myös joitain Tapparaa kannattavia jalkapallon ystäviä.Seuraava kiekon paikallisottelu on kuitenkin alle kuukauden päästä,kun taas seuraava mahdollisuus Tamperelaisen jalkapallomitalin varmistumiseen kotikentällä on aikaisintaan vuoden päästä,mahdollisesti paljonkin kauempana.

Onko muuten arviota, paljonko futis-Ilveksen kannattajissa on Tapparan kannattajia? Ainakin mitä olen netistä joskus lukenut, niin monille jalkapalloa seuraaville Tappara-faneille se on liian kova pala kannattaa Ilvestä edes jalkapallossa, vaikkei niillä ole omaa joukkuetta futiksessa. Tosin, vaikea sanoa, jos tilanne olisi toistepäin, että pystyisinkö itsekään kannattamaan Tapparaa jalkapallossa, jos Ilveksellä ei olisi koskaan ollut omaa futisjoukkuetta.

Vaikka Tapparan fanit ovat nyt saaneet mannaa ja mannonaa viime vuosina liiankin kanssa, ja helposti voivotellaan, kuinka raskasta on näinä aikoina olla Ilves-fani Tappara-faneihin verrattuna, niin on meillä Ilves-faneilla Tappara-faneihin edes se etu, että me voidaan kannattaa, seurata ja tukea meidän seuran otteluja ja suorituksia ympäri vuoden, myös kesällä - futiksessa. Pakko silti sanoa, että olen paljon enemmän kiekko-mies, mutta vahvasti silti futis-Ilvestäkin symppaan ja toivon heille mahdollisimman hyvää menestystä, vaikkei nyt kaudessa kovin montaa heidän peliä yleensä tule nähtyä. Onhan tietenkin monia Tappara-faneja, jotka ei ylipäätään edes seuraa jalkapalloa, eikä heille siksi ole väliä, ettei Tapparalla ole omaa futisjoukkuetta. Mutta on Tappara-faneissa varmasti myös monia jalkapalloa seuraavia, jotka miettivät, kuinka hienoa olisi kannattaa Tapparaa myös nurmella. Varmasti nytkin on jonkin verran jalkapalloa seuraavia Tappara-faneja, jotka käyvät Ilveksen futis-peleissä kannattamassa Ilvestä, kun ei heillä muutakaan ole. No siinä on Tappara-faneille sitten korvike futikseen, oma "Tapparansa", jos TPV tai Tampere United sattuisi vielä joskus nousemaan takaisin Veikkausliigaan.
 

Iki

Guest
Vs: Ilveksen nykytilanne

Vielä on noin 150 istumapaikkaa myymättä, joten yllättävän hyvin on myyty.
 

Prophet

Luottopelaaja
Viestejä
2 822
Vs: Ilveksen nykytilanne

Iki sanoi:
Vielä on noin 150 istumapaikkaa myymättä, joten yllättävän hyvin on myyty.

Tarkoitatko Ilveksen huomista futisottelua vai jotain tulevaa lätkäkotimatsia?
Kadehdittava on kyllä teikäläisen track record tällä palstalla: vähän tekstiä, vielä vähemmän asiaa. Hienoa!
 

TyrväänILVES61

Guest
Vs: Ilveksen nykytilanne

TyrväänILVES61 sanoi:
LuikuriTattinen sanoi:
Ehkä me täältä vielä noustaan. Ja nykyään voi tuudittauta siihen ajatukseen, että ensikaudella sitten ::)

No sitten taas kun mennään tuotteeseen, niin itse olen sitämieltä, että pitää kuitenkin elää hetkessä..viitaten aiempaan..
Maksavalla yleisöllä ja sponsoreilla on oikeus saada vastinetta rahoilleen, ja siitä vastaa taas toimiva johto, valmennus ja pelaajat.
Liian kauan on annettu tyhjiä lupauksia urheilullisen menestyksen suhteen (mikä se varsinainen targetti on), että ensivuonna sitten..mites sen luottamuksen kanssa..varmasti näkyy yleisömäärissä..versus tulorahoitus.
Kyllähän meiltä jokaiselta työelämässä-olevalta vaaditaan joka päivä tuloksia, ollaan me sitten yrittäjiä tahi suorittavan
työn tekijöitä!
Voi olla typerää lainata omia kommentteja, ja varmasti näin onkin,
mutta teen sen siitä huolimatta, koska tätä mieltä olen..
Olkinukkeja toki tähänkin tulee, mutta niitä ei tueta..
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 077
Vs: Ilveksen nykytilanne

TyrväänILVES61 sanoi:
TyrväänILVES61 sanoi:
LuikuriTattinen sanoi:
Ehkä me täältä vielä noustaan. Ja nykyään voi tuudittauta siihen ajatukseen, että ensikaudella sitten ::)

No sitten taas kun mennään tuotteeseen, niin itse olen sitämieltä, että pitää kuitenkin elää hetkessä..viitaten aiempaan..
Maksavalla yleisöllä ja sponsoreilla on oikeus saada vastinetta rahoilleen, ja siitä vastaa taas toimiva johto, valmennus ja pelaajat.
Liian kauan on annettu tyhjiä lupauksia urheilullisen menestyksen suhteen (mikä se varsinainen targetti on), että ensivuonna sitten..mites sen luottamuksen kanssa..varmasti näkyy yleisömäärissä..versus tulorahoitus.
Kyllähän meiltä jokaiselta työelämässä-olevalta vaaditaan joka päivä tuloksia, ollaan me sitten yrittäjiä tahi suorittavan
työn tekijöitä!
Voi olla typerää lainata omia kommentteja, ja varmasti näin onkin,
mutta teen sen siitä huolimatta, koska tätä mieltä olen..
Olkinukkeja toki tähänkin tulee, mutta niitä ei tueta..

Maksavien asiakkaiden oikeus on vaatia edes jonkin sortin tuloksia. Koska me saamme niitä?
 

EtäIpa

Luottopelaaja
Viestejä
1 476
Vs: Ilveksen nykytilanne

Mä olen TyrväänILVES61:n kanssa täysin samaa mieltä! Ei mua niin kiinnosta miten me joskus historiassa pärjättiin, mitä nuoria lupauksia on tulossa, kuka on seuran omistaja, paljon on budjetti enskaudella.. Mua kiinnostaa Ipan pelit ja miltä se näyttää NYT! Tottakai noilla taustatekijöillä on vaikutusta, mutta jotta me voimme kasvaa ammattimaiseksi ja menestyväksi urheilujoukkueeksi, niin joka ilta meiän edustusjoukkueen ja sen tukevan organisaation olisi annettava ihan kaikkensa itse peliin! Valitettavasti tämä meno ei vaikuta nyt siltä.
 

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 367
Vs: Ilveksen nykytilanne

No ainakin saamme kokea tunteiden vuoristorataa - koko rahalla.
Joku palstaveli mainitsi äskettäin, että urheilubisneksen tulee tuottaa tunnereaktioita.

Pohjakosketuksen jälkeen ponnahdetaan pinnalle - ehkä jo huomenna.

Nähdään hallilla, voitto TPS:tä ja ei harmita enää yhtään ...
 

TyrväänILVES61

Guest
Vs: Ilveksen nykytilanne

UglyHouse sanoi:
No ainakin saamme kokea tunteiden vuoristorataa - koko rahalla.
Joku palstaveli mainitsi äskettäin, että urheilubisneksen tulee tuottaa tunnereaktioita.

Pohjakosketuksen jälkeen ponnahdetaan pinnalle - ehkä jo huomenna.

Nähdään hallilla, voitto TPS:tä ja ei harmita enää yhtään ...
No, jos ne tunnereaktiot ovat negatiivisia, kuten tänään, niin saattaapa olla jopa niin, että ne ohjaavat Ilvesfanit
huomenna vitutuksissaan "Ruudun" ääreen, eikä hallille.
Näin ainakin minä teen..toki matkaakin hallille on, myös siksi..
 

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 367
Vs: Ilveksen nykytilanne

Lauantain TPS-pelissä joukkue kaipaa kannatusta enemmän kuin kertaakaan tällä kaudella.
Eli hoidetaan kannattajina oma osuus ja laitetaan meteliä pönttöön!
 

TyrväänILVES61

Guest
Vs: Ilveksen nykytilanne

Nyt ei ole kyse kannatuksesta, vaan siitä, että halutaan enemmän tekoja ja vähemmän puheita.
Jossain sen rajan pitäisi olla meillä kannattajillakin...mutta kun ei...kärsitään hamaan tappiin asti.
Masokistejä ollaan koko porukka...
 
Ylös