Ilveksen nykytilanne

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 937
Vs: Ilveksen nykytilanne

Mulder sanoi:
[quote author=Iltalehti]
- Hän suostui vastaamaan kysmykseen siitä, että Tappara vai Ilves. Hän vastasi Ilves.

No eiköhän tällaiseen valintatilanteeseen vastaa jomman kumman joukkueen aika iso osa tamperelaisista olematta mitään faneja tai aktiivisia seuraajia. Hiukan mutkia oikaistu Aamulehden ja Iltalehden otsikoinnissa.

Onnitelut silti voittajalle ja toivottavasti innostuu mukaan Sharen joukkorahoitukseen.
[/quote]

En lukenut juttua edes. Otsikon näin. Melkoista otsikointia taas kerran. Oksettaa oikein tuo nykylehtien toiminta totaalisen vääristyneillä otsikoillaan. Todella oksettavaa touhua. Arvostus pakkasen puolella ja pahasti näitten otsikoitten tekijöissä. Yök

Periaatteessahan hän voisi olla vaikka suuri Kalpa-fani. Vastasi vain Ilves kysymykseen Ilves vai Tappara...

Olis ihan mukavaa, jos nykyotsikoitten allaolevissa jutuissa olus edes joskus jotain mitä otsikko sanoo.
 

Myyntimies

Guest
Vs: Ilveksen nykytilanne

Mun mielestä olisi loistava veto saada Uuden Ilveksen peliasuksi nostalginen musta paita ja mustat sukat (keltasilla ja vihreillä raidoilla) sekä vihreät pelihousut. Olisi aivan upea väriyhdistelmä ja myös perinteikäs. Tietty nykyään mainokset vähän pilaa peliasua, mutta jotenkin nekin voisi upottaa sinne. Tyylikkäällä peliasulla on varmasti merkitystä myös uusien kannattajien hankinnassa.
 

Kolibri#16

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
344
Vs: Ilveksen nykytilanne

Myyntimies sanoi:
Mun mielestä olisi loistava veto saada Uuden Ilveksen peliasuksi nostalginen musta paita ja mustat sukat (keltasilla ja vihreillä raidoilla) sekä vihreät pelihousut. Olisi aivan upea väriyhdistelmä ja myös perinteikäs. Tietty nykyään mainokset vähän pilaa peliasua, mutta jotenkin nekin voisi upottaa sinne. Tyylikkäällä peliasulla on varmasti merkitystä myös uusien kannattajien hankinnassa.

Minun mielestäni nyt on onnistuneesti alkanut vihreän ja keltaisen imagon vahvistaminen, mikä toivottavasti vielä kiihtyy, koska vihreä päävärinä on niin uniikki. En lähtisi sitä muuttamaan. Toiveissa olisi nähdä lähitulevaisuudessa (kun paidatkin saadaan myyntiin) täysi, täysin vihreä-keltainen katsomo. Kolmospaitana mustat/tummat kuosit ovat olleet jo nyt komeita!
 

rysty

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
280
Vs: Ilveksen nykytilanne

Myyntimies sanoi:
Mun mielestä olisi loistava veto saada Uuden Ilveksen peliasuksi nostalginen musta paita ja mustat sukat (keltasilla ja vihreillä raidoilla) sekä vihreät pelihousut. Olisi aivan upea väriyhdistelmä ja myös perinteikäs. Tietty nykyään mainokset vähän pilaa peliasua, mutta jotenkin nekin voisi upottaa sinne. Tyylikkäällä peliasulla on varmasti merkitystä myös uusien kannattajien hankinnassa.
Samaa mieltä. Aivan timantti peliasu. Toivottavasti vielä nähtäisiin joskus vakiasuna.
 

Summasen Raato

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
139
Vs: Ilveksen nykytilanne

Myyntimies sanoi:
Mun mielestä olisi loistava veto saada Uuden Ilveksen peliasuksi nostalginen musta paita ja mustat sukat (keltasilla ja vihreillä raidoilla) sekä vihreät pelihousut. Olisi aivan upea väriyhdistelmä ja myös perinteikäs. Tietty nykyään mainokset vähän pilaa peliasua, mutta jotenkin nekin voisi upottaa sinne. Tyylikkäällä peliasulla on varmasti merkitystä myös uusien kannattajien hankinnassa.

Ja kyttyräselkäinen kameli vielä logoksi.

Itse olen kyllä erittäin tyytyväinen vihreään paidan pohjaan. Kauan sitä takaisin toivottiin ja onneksi myös saatiin.
 

Dirty deed

Luottopelaaja
Viestejä
1 255
Vs: Ilveksen nykytilanne

Itsekin pidän vihreästä. Ehdottaisin että vihreää väriä voisi korostaa kirkkaammaksi ja vaaleammaksi. Vähän samaan värisävyyn kuin 1985 mestaruusjoukkueen paidoissa. Nykyinen näyttää etenkin tv-kuvassa mustalta.
 

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 372
Vs: Ilveksen nykytilanne

Dirty deed sanoi:
Itsekin pidän vihreästä. Ehdottaisin että vihreää väriä voisi korostaa kirkkaammaksi ja vaaleammaksi. Vähän samaan värisävyyn kuin 1985 mestaruusjoukkueen paidoissa. Nykyinen näyttää etenkin tv-kuvassa mustalta.

Itse olen mieltynyt tummanvihreään väriin. Yksinkertaisesti tyylikäs. Mustia paitoja on monella joukkueella, toivon ettei Ilves ole yksi niistä. Viime keväänä Hakametsä oli kauneimmillaan vihreä, toivottavasti sama jatkuu heti syksystä ja halliin on tunkua
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 549
Vs: Ilveksen nykytilanne

Onkohan Kuntolla tietoa missä tahdissa kausikorttia ja sponsori myyntiä on verrattuna viime kauden tilanteeseen?Tietenkään mitään tarkkoja lukuja tarvii tietää mut tollein lonkalta heitettynä.
 

Kunto

Luottopelaaja
Viestejä
1 607
Vs: Ilveksen nykytilanne

pelikirja sanoi:
Onkohan Kuntolla tietoa missä tahdissa kausikorttia ja sponsori myyntiä on verrattuna viime kauden tilanteeseen?Tietenkään mitään tarkkoja lukuja tarvii tietää mut tollein lonkalta heitettynä.

Ei ole tietoa. Kesällä otan etäisyyttä kiekkoiluun, enkä ole Ilveksen asioita kysellyt. Toivottavasti uudistunut Ilves tiedottaisi tiheämmin näitä taloudellisia tunnuslukuja (osavuotiskatsauksia). Ja tällä kertaa rehellisiä lukuja.
 

fullsteam

Guest
Vs: Ilveksen nykytilanne

pelikirja sanoi:
Onkohan Kuntolla tietoa missä tahdissa kausikorttia ja sponsori myyntiä on verrattuna viime kauden tilanteeseen?Tietenkään mitään tarkkoja lukuja tarvii tietää mut tollein lonkalta heitettynä.

Lieneekö nykyjohdolla kuitenkaan niin tarkkaa tietoa aiemmista vuosista. Mikä määrä kausikortteja tai yhteistyösopimuksia myydään tyypillisesti keväällä vs. elokuussa jne. Vertailu aiempiin kausiin saattaa siis olla hankalaa.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 585
Vs: Ilveksen nykytilanne

Myyntimies sanoi:
Mun mielestä olisi loistava veto saada Uuden Ilveksen peliasuksi nostalginen musta paita ja mustat sukat (keltasilla ja vihreillä raidoilla) sekä vihreät pelihousut.

Vihreät pelihousut tekevät paluun ensi kaudeksi.

https://pbs.twimg.com/media/DGIlesfWsAA5QVL.jpg:large
 

Myyntimies

Guest
Vs: Ilveksen nykytilanne

http://www.hockeysverige.se/wp-content/uploads/2015/05/lasse-oksanen-a.jpg

Siinä olisi aika siisti asu!
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 503
Vs: Ilveksen nykytilanne

Myyntimies sanoi:
http://www.hockeysverige.se/wp-content/uploads/2015/05/lasse-oksanen-a.jpg

Siinä olisi aika siisti asu!

Tästä pakko olla samaa mieltä. Tuo on yksi parhaista Ilveksen peliasuista kautta aikain.

Mainoksien osalta erilaiset raidat aiheuttavat kuitenkin pieniä pulmia. Jos pitää valita, niin olkoon peliasu tilkkutäkki ja liikevaihto parempaa.
 

Serve

Luottopelaaja
Viestejä
2 109
Vs: Ilveksen nykytilanne

El Reino sanoi:
Myyntimies sanoi:
http://www.hockeysverige.se/wp-content/uploads/2015/05/lasse-oksanen-a.jpg

Siinä olisi aika siisti asu!

Tästä pakko olla samaa mieltä. Tuo on yksi parhaista Ilveksen peliasuista kautta aikain.

Mainoksien osalta erilaiset raidat aiheuttavat kuitenkin pieniä pulmia. Jos pitää valita, niin olkoon peliasu tilkkutäkki ja liikevaihto parempaa.

Makuasioitahan nämä on, mutta itse tykkään eniten tästä peliasusta:

https://www.google.fi/search?biw=1600&bih=794&site=webhp&tbm=isch&sa=1&q=dale+derkatch+ilves&oq=dale+derkatch+ilves&gs_l=psy-ab.3...29674.33182.0.35001.6.6.0.0.0.0.166.736.3j3.6.0....0...1.1.64.psy-ab..0.1.133...0i30k1j0i24k1.ywQg1W9Q6kg#imgrc=opB1LZ0hlD7foM:
 

Okafani

Luottopelaaja
Viestejä
1 024
Vs: Ilveksen nykytilanne

Mielestäni tumma vihreä pelipaita on todella näyttävä. Kun vielä näkisi päivän, jolloin pelipaita olisi puhdas mainoksista ja toimisi seuran "lippuna". Toiveajattelua varmaan, mutta yksinkertainen on tyylikästä.
 

Artsi

Luottopelaaja
Viestejä
3 241
Vs: Ilveksen nykytilanne

Olen tässä seuraillut palstan "hiljaisuutta" ja miettinyt, että löytyykö sitä buumia kauden alkaessa, minkä näimme keväällä. Jotenkin tuntuu siltä, että negatiivisista asioista on kannattajakunnan helpompi tulla kirjoittamaan, kuin hyvistä. Uuden nousun aikaansaamiseksi kuitenkin tarvitaan koko Ilves perheen tukea ja mehän emme voi muuta tehdä, kuin luoda sitä positiivista mielialaa ja käydä peleissä kannaattamassa.
 

LuikuriTattinen

Luottopelaaja
Viestejä
3 367
Vs: Ilveksen nykytilanne

Eikös se ole ihan hyvä, ettei vuosia kestänyttä "paskamyrskyä" ole nyt havaittavissa? :D

Kerranki joukkue on päässyt keskityymään kauteen ilman häiriötekijöitä, niin uskon tuon näkyvän tuloksissa.
 

AksuSusi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
456
Vs: Ilveksen nykytilanne

Artsi sanoi:
Olen tässä seuraillut palstan "hiljaisuutta" ja miettinyt, että löytyykö sitä buumia kauden alkaessa, minkä näimme keväällä. Jotenkin tuntuu siltä, että negatiivisista asioista on kannattajakunnan helpompi tulla kirjoittamaan, kuin hyvistä. Uuden nousun aikaansaamiseksi kuitenkin tarvitaan koko Ilves perheen tukea ja mehän emme voi muuta tehdä, kuin luoda sitä positiivista mielialaa ja käydä peleissä kannaattamassa.

Negatiivisuus on peri ilvesläisyyttä jo tuolta 2000 luvun alkupuolilta! Osalle se on tullut niin tavaksi etteivät sitä itse huomaakkaan sitä. Voitolla sankareita ja häviöllä lampaita, et niin se vaan on nykyään.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 157
Vs: Ilveksen nykytilanne

AksuSusi sanoi:
Artsi sanoi:
Olen tässä seuraillut palstan "hiljaisuutta" ja miettinyt, että löytyykö sitä buumia kauden alkaessa, minkä näimme keväällä. Jotenkin tuntuu siltä, että negatiivisista asioista on kannattajakunnan helpompi tulla kirjoittamaan, kuin hyvistä. Uuden nousun aikaansaamiseksi kuitenkin tarvitaan koko Ilves perheen tukea ja mehän emme voi muuta tehdä, kuin luoda sitä positiivista mielialaa ja käydä peleissä kannaattamassa.

Negatiivisuus on peri ilvesläisyyttä jo tuolta 2000 luvun alkupuolilta! Osalle se on tullut niin tavaksi etteivät sitä itse huomaakkaan sitä. Voitolla sankareita ja häviöllä lampaita, et niin se vaan on nykyään.

Toimintakulttuuri tarttunut faneihin, ihmekös tuo. Eiköhän fiksut ja monet nyt tajua että nyt rakennetaan alusta.
 

Dirty deed

Luottopelaaja
Viestejä
1 255
Vs: Ilveksen nykytilanne

AksuSusi sanoi:
Artsi sanoi:
Olen tässä seuraillut palstan "hiljaisuutta" ja miettinyt, että löytyykö sitä buumia kauden alkaessa, minkä näimme keväällä. Jotenkin tuntuu siltä, että negatiivisista asioista on kannattajakunnan helpompi tulla kirjoittamaan, kuin hyvistä. Uuden nousun aikaansaamiseksi kuitenkin tarvitaan koko Ilves perheen tukea ja mehän emme voi muuta tehdä, kuin luoda sitä positiivista mielialaa ja käydä peleissä kannaattamassa.

Negatiivisuus on peri ilvesläisyyttä jo tuolta 2000 luvun alkupuolilta! Osalle se on tullut niin tavaksi etteivät sitä itse huomaakkaan sitä. Voitolla sankareita ja häviöllä lampaita, et niin se vaan on nykyään.

No eiköhän tämä ole yleistä aika lailla kaikissa urheiluseurojen faniryhmissä. Ilveksessä on vaan ollut korpivaellusta ja synkkiä hetkiä tässä 2000-luvulla huomattavasti enemmän kuin isoja riemun hetkiä. Asiaa vielä korostaa suurseurastatus ajoilta joita kaivataan takaisin, vähän kuin Venäjä ja Iso-Britannia suurvalta aikojaan.

Toki viime kauden alla oli kampanjointia että kauden avauspeliin boikottia. Olisiko nyt paikka kampanjoida että johonkin kauden alkupeliin tupa täyteen? Siis johonkin muuhun kuin paikallispeliin.
 
Ylös