Ilveksen nykytilanne

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 386
Vs: Ilveksen nykytilanne

Oijennus sanoi:
HeGe41 sanoi:
Oijennus sanoi:
HeGe41 sanoi:
Oijennus sanoi:
Anteeksi nyt, mutta mitä konkreettista on tuossa lainaamassasi Lehtolan kommentissa? Sedän sanat?

Menosti on sanottu, että myynnissä on. Nyt sanotaan, että myynnissä on ja mielenkiintoisia yhteydenottoja on tullut. Itse tiedän, että ainakin yksi erittäin mielenkiintoinen kuvio on pöydällä.
Minä en ainakaan ymmärrä sanaa konkretia samoin kuin sinä. Mielestäni tässä ei ole vielä mitään konkretiaa, pelkkiä sanoja.

Helvettiäkö sun kanssas vänkään.
En minä vain osaa antaa tuohon vastausta.

Ikurin Vire. Eikö saa olla asioista kiinnostunut ja yrittää etsiä tiedon janoonsa vastauksia eri teitse?

Toki saa, mutta älä tule viisastelemaan.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 234
Vs: Ilveksen nykytilanne

Oijennus sanoi:
En minä vain osaa antaa tuohon vastausta.

Konkreettista ovat juurikin Vincent Manngardin sanat, koska Vincent Manngard puhuu täysin totta. Hän on saanut mielenkiintoisen (ehkä useammankin) lähestymisen osakeosuuksien uudelleenjärjestelyistä.
 

Oijennus

Guest
Vs: Ilveksen nykytilanne

Ikurin Vire sanoi:
Oijennus sanoi:
HeGe41 sanoi:
Oijennus sanoi:
HeGe41 sanoi:
Oijennus sanoi:
Anteeksi nyt, mutta mitä konkreettista on tuossa lainaamassasi Lehtolan kommentissa? Sedän sanat?

Menosti on sanottu, että myynnissä on. Nyt sanotaan, että myynnissä on ja mielenkiintoisia yhteydenottoja on tullut. Itse tiedän, että ainakin yksi erittäin mielenkiintoinen kuvio on pöydällä.
Minä en ainakaan ymmärrä sanaa konkretia samoin kuin sinä. Mielestäni tässä ei ole vielä mitään konkretiaa, pelkkiä sanoja.

Helvettiäkö sun kanssas vänkään.
En minä vain osaa antaa tuohon vastausta.

Ikurin Vire. Eikö saa olla asioista kiinnostunut ja yrittää etsiä tiedon janoonsa vastauksia eri teitse?

Toki saa, mutta älä tule viisastelemaan.
Jos se on viisastelua, kun kysyn, että mikä konkretia ja mitä konkreettista on tapahtunut (muuta kuin puheet), niin sitten se on viisastelua.
Pahoittelen.
 

laku-mambo

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
527
Vs: Ilveksen nykytilanne

Vähän nyt on semmonen tunne, että tässä lähti ns lumipallo efekti pyörimään. Tosin kun kyse on Ilveksestä ja Don Vinniestä niin en tiedä lähtikö se lumipallo pyörimään hyvään vai huonoon suuntaan...
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 386
Vs: Ilveksen nykytilanne

Oijennus sanoi:
Ikurin Vire sanoi:
Oijennus sanoi:
HeGe41 sanoi:
Oijennus sanoi:
HeGe41 sanoi:
Oijennus sanoi:
Anteeksi nyt, mutta mitä konkreettista on tuossa lainaamassasi Lehtolan kommentissa? Sedän sanat?

Menosti on sanottu, että myynnissä on. Nyt sanotaan, että myynnissä on ja mielenkiintoisia yhteydenottoja on tullut. Itse tiedän, että ainakin yksi erittäin mielenkiintoinen kuvio on pöydällä.
Minä en ainakaan ymmärrä sanaa konkretia samoin kuin sinä. Mielestäni tässä ei ole vielä mitään konkretiaa, pelkkiä sanoja.

Helvettiäkö sun kanssas vänkään.
En minä vain osaa antaa tuohon vastausta.

Ikurin Vire. Eikö saa olla asioista kiinnostunut ja yrittää etsiä tiedon janoonsa vastauksia eri teitse?

Toki saa, mutta älä tule viisastelemaan.
Jos se on viisastelua, kun kysyn, että mikä konkretia ja mitä konkreettista on tapahtunut (muuta kuin puheet), niin sitten se on viisastelua.
Pahoittelen.

En nyt tarkoita yksinään tuota kirjoitusta. Väkisin vain herää ajatuksia, että mitkä ovat tarkoitusperäsi olla täällä (foorumilla).
 

Oijennus

Guest
Vs: Ilveksen nykytilanne

Ikurin Vire sanoi:
Oijennus sanoi:
Ikurin Vire sanoi:
Oijennus sanoi:
HeGe41 sanoi:
Oijennus sanoi:
HeGe41 sanoi:
Oijennus sanoi:
Anteeksi nyt, mutta mitä konkreettista on tuossa lainaamassasi Lehtolan kommentissa? Sedän sanat?

Menosti on sanottu, että myynnissä on. Nyt sanotaan, että myynnissä on ja mielenkiintoisia yhteydenottoja on tullut. Itse tiedän, että ainakin yksi erittäin mielenkiintoinen kuvio on pöydällä.
Minä en ainakaan ymmärrä sanaa konkretia samoin kuin sinä. Mielestäni tässä ei ole vielä mitään konkretiaa, pelkkiä sanoja.

Helvettiäkö sun kanssas vänkään.
En minä vain osaa antaa tuohon vastausta.

Ikurin Vire. Eikö saa olla asioista kiinnostunut ja yrittää etsiä tiedon janoonsa vastauksia eri teitse?

Toki saa, mutta älä tule viisastelemaan.
Jos se on viisastelua, kun kysyn, että mikä konkretia ja mitä konkreettista on tapahtunut (muuta kuin puheet), niin sitten se on viisastelua.
Pahoittelen.

En nyt tarkoita yksinään tuota kirjoitusta. Väkisin vain herää ajatuksia, että mitkä ovat tarkoitusperäsi olla täällä (foorumilla).
Ymmärrän. Tulin vitsillä sisään tänään. Jotkut tykkäsi toiset ei.

Siitä huolimatta olen aidosti kiinnostunut asiasta ja yritän onkia tietoja. Tokihan minut tuon "vitsin" jälkeen tyrmättiin. Haluan myös kyseenalaistaa asioita mitä täällä jotkut totena esittää ilman faktaa tai konkretiaa. Myös heidän tarkoitusperiä voisi jossain tapauksissa kyseenalaistaa.
 

SearchAndDestroy

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
176
Vs: Ilveksen nykytilanne

Ei jumalauta, koska tämä loputon sekoilu saa päätöksensä... Samat asiat toistuvat kerta toisensa jälkeen. Vuosi vuodelta. Tekisi jo mieli mennä katsomaan pelejä. Vaan ei näy tulevaisuutta. Ja sitten on tuo kaikkeen takertuva talismaani, tämä perkeleen keksintö, eli ulkoilmaottelu. Sitä tuijotetaan maanisesti kuin jokin huumeissaan tokkuroiva Hitler. Ei se pelasta yhtäkään liiga-seuraa. Ei menestyvää, eikä etenkään täydellisessä syöksykierteessä olevaa.
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Ilveksen nykytilanne

HeGe41 sanoi:
Konkreettista ovat juurikin Vincent Manngardin sanat, koska Vincent Manngard puhuu täysin totta. Hän on saanut mielenkiintoisen (ehkä useammankin) lähestymisen osakeosuuksien uudelleenjärjestelyistä.
Manngardin sanat ja konkretia elävät kyllä usein aivan eri elämäänsä. Sinällään toki konkretiaa oli myös mm. Sjöblumin esisopimus ja kesähallituksen eroon johtanut yritys. Molemmat haihtuivat lopulta kuin tuhka tuuleen.

Manngard on aina osannut vihjailla muutoksista ja lupaillakin mitä sattuu. Poimintoina vaikka nyt tuosta Aamulehden jutusta 3 vuoden takaa:
Ilveksen hallitus valmisteleekin parhaillaan osakeantia, jolla seuralle haetaan uusia omistajia.

– Osakeannista on oltu kiinnostuneita, kyselyjä on tullut paljon. Minusta olisi parasta, että Ilveksellä olisi monia omistajia, Manngard sanoo.
– En ole ollut tyytyväinen tapaan, jolla seuraa on johdettu. Tämä on ainoa bisnekseni, joka on tuottanut tappiota. Lupaan, että jatkossa tappioita ei enää tehdä, ei voi tuhlata rahoja, joita ei ole olemassa. Se loppuu nyt, jyrähtää Manngard.

Niin kauan kun ei ole faktaa, ei ole konkretiaa. On vain yrityksiä, huhuja ja vihjailuja.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 234
Vs: Ilveksen nykytilanne

VP sanoi:
HeGe41 sanoi:
Konkreettista ovat juurikin Vincent Manngardin sanat, koska Vincent Manngard puhuu täysin totta. Hän on saanut mielenkiintoisen (ehkä useammankin) lähestymisen osakeosuuksien uudelleenjärjestelyistä.
Manngardin sanat ja konkretia elävät kyllä usein aivan eri elämäänsä. Sinällään toki konkretiaa oli myös mm. Sjöblumin esisopimus ja kesähallituksen eroon johtanut yritys. Molemmat haihtuivat lopulta kuin tuhka tuuleen.

Manngard on aina osannut vihjailla muutoksista ja lupaillakin mitä sattuu. Poimintoina vaikka nyt tuosta Aamulehden jutusta 3 vuoden takaa:
Ilveksen hallitus valmisteleekin parhaillaan osakeantia, jolla seuralle haetaan uusia omistajia.

– Osakeannista on oltu kiinnostuneita, kyselyjä on tullut paljon. Minusta olisi parasta, että Ilveksellä olisi monia omistajia, Manngard sanoo.
– En ole ollut tyytyväinen tapaan, jolla seuraa on johdettu. Tämä on ainoa bisnekseni, joka on tuottanut tappiota. Lupaan, että jatkossa tappioita ei enää tehdä, ei voi tuhlata rahoja, joita ei ole olemassa. Se loppuu nyt, jyrähtää Manngard.

Jos nyt kerron, että jotain on pöydällä niin jotain on pöydällä. Ihan sama mitä Vincent on ennen puhunut tai tehnyt. Nyt asia on näin ja sillä hyvä.

Sitähän ei kukaan osaa sanoa johtaako mikään mihinkään, mutta jotain kyllä 110 prosentin varmuudella yritetään. Tieto. Fakta.
 

Brooks

Luottopelaaja
Viestejä
7 022
Vs: Ilveksen nykytilanne

VP sanoi:
Joo onhan tuo tosi hävettävää, että pienomistajat tekevät tällaisia avauksia ja laittavat omista rahoistaan pelaajahankintoihin rahaa. En tiedä kuka tuon avauksen on tehnyt, mutta kannattaa nyt kuitenkin muistaa, ettei kaikki omistajat ole mitään miljönäärejä. Pienistä puroista jne.

Muistettakoon toisaalta, että Tamhockeytä on pitkin matkaa ylistetty siitä, että Tapparan yhä jatkuva nousu lähti liikkeelle osakkaiden kerättyä keskuudestaan miljoonan euron potin.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 322
Vs: Ilveksen nykytilanne

SearchAndDestroy sanoi:
Ei jumalauta, koska tämä loputon sekoilu saa päätöksensä... Samat asiat toistuvat kerta toisensa jälkeen. Vuosi vuodelta.

- "Suurin Ilvesfani"
- "Myyn kun sopiva ostaja löytyy"
- "Olen avoin ehdotuksille ja valmis käymään keskusteluja"

Mää olen tainnu kuulla tän joskus aikasemminkin? Harmi että perus tuulipukukatsojat eivät tiedä tästä kusetuksesta mitään, vaan kantavat rahaa hallille. Vielä surullisempaa on että löytyy näitä hegejä, jotka asian tietävät, mutta silti nielevät syötin ja jakavat sanomaa.

Minulle on tullut mitta täyteen jo kauan sitten. Liian monta kertaa katsoin löytäisikö sokea kana jyvän, ja liian monta kertaa juoksin pellon pieleen kun nulikka huusi turhaan että "Apua! Susi!".
 

Brooks

Luottopelaaja
Viestejä
7 022
Vs: Ilveksen nykytilanne

Peltinen sanoi:
Vaikea olisi uskoa, että pörssiin listautunut ravintola-alan yritys lähtisi persaukista jääkiekkojoukkuetta omistamaan. Olisi vähän vaikea osakkeenomistajille selittää, miten tämä tukee firman liiketoimintaa. Laine voi kyllä yksityishenkilönä tulla kysymykseen, mutta ei missään tapauksessa Restamax yrityksenä.

Näin. Samaan tyyliin kuin Supercellin kaipparit Turussa tai Sedu Koskinen aikoinaan Valkeakoskella.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 234
Vs: Ilveksen nykytilanne

[quote author=Battery]Vielä surullisempaa on että löytyy näitä hegejä, jotka asian tietävät, mutta silti nielevät syötin ja jakavat sanomaa.
[/quote]

Tämän otan muistiin, kirjoihin ja kansiin. Voin sitten palata tähän uudestaan ja uudestaan ja uudestaan...ja uudestaan.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 386
Vs: Ilveksen nykytilanne

Mikä helvetin ajojahti täällä nyt on Hegeä kohtaan?
 

Artsi

Luottopelaaja
Viestejä
3 230
Vs: Ilveksen nykytilanne

Ikurin Vire sanoi:
Mikä helvetin ajojahti täällä nyt on Hegeä kohtaan?
Täällä on edelleen paljon tahoja, joille Ilveksen nousu "kunniallisesti" on kauhistus, koska heidän omat intressinsä ja väittämänsä kärsisivät siitä. Siksi edelleenkin halutaan kampittaa kaikkea, mikä veisi siististi asioita parempaan suuntaan.
 

Brooks

Luottopelaaja
Viestejä
7 022
Vs: Ilveksen nykytilanne

Kun Manngard sanoo käyvänsä hallituksen kanssa keskusteluja "kovista päätöksistä", kyseessä voi olla myös ukaasi hallituksen suuntaan: että Vinnie vaihtaa hallitusta, ellei Ilves mene eteenpäin.
 

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 717
Vs: Ilveksen nykytilanne

On kyllä surullista luettavaa,että kaikki hyökkäävät heti HeGen kimppuun.Hänhän puhui totta,asioita alkaa tapahtumaan.Vinnie ei puhu paskaa.Kannan ylpeänä ilves-sydäntä edelleen ja varsinkin silloin,kun uusi omistaja/omistajat astuvat julkisuuteen.
 

Hermis

Guest
Vs: Ilveksen nykytilanne

Restamax tai vastaava yritys olisi mielestäni fiksu omistaja. Synergia etua elämysbisnekseen ja ehkä jopa kehitystä tapahtumaan. Ravintola- ja lipputulot samaan laariin, jolloin Hallin täyttäminen vaikka halvemmallakin lipuilla on kannattavaa. Eikös sopimus Restelin kanssa ole kohta katkolla?

Kyllä noista Vinin puheista tulee Pekat ja sudet sekä apinan korjaukset mieleen. Ennenkin oltu tosi tosissaan muttei ihan yhtä tosissaan kuin nyt...
 
Ylös