Ilveksen nykytilanne

#13

Luottopelaaja
Viestejä
3 024
Vs: Ilveksen nykytilanne

Minkä vuoden tammikuulla jatketaan?

Löysässä hirressä voi roikkua pitkään. Homma jatkuu! #let'sgo!!
 

Iines

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
255
Vs: Ilveksen nykytilanne

Ikurin Vire sanoi:
Manngard: "Olen valmis myymään, jos ostaja on oikea." #ilves #liiga
Onkohan se Vinnien oikeaksi luokittelema ostaja jo syntynyt.. Epäilen.
 

Gmoo

Luottopelaaja
Viestejä
2 793
Vs: Ilveksen nykytilanne

Ikurin Vire sanoi:
Manngard: "Olen valmis myymään, jos ostaja on oikea." #ilves #liiga
Deja-vu, anyone? Tammikuussa jatketaan siis ihan normaalisti, kuten aina ennenkin.
 

Nulikka

Guest
Vs: Ilveksen nykytilanne

Huhu: joku ryhmittymä on jo kiivaasti kimpussa. #Ilves

Twitterissä.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 031
Vs: Ilveksen nykytilanne

Ilves vahvisti 770 000 euron tappion – Manngard valmis luopumaan osakkeistaan

– Yleisötavoite ei täyttynyt, jouduimme ostamaan pelaajia loukkaantuneiden tilalle, eikä urheilumenestys ollut toivottu, luetteli Kainulainen tappioiden syitä Ilveksen yhtiökokouksessa.

http://www.aamulehti.fi/urheilu/ilves-vahvisti-770-000-euron-tappion-manngard-valmis-luopumaan-osakkeistaan/
 

Henry78

Luottopelaaja
Viestejä
2 279
Vs: Ilveksen nykytilanne

Voiko tosiaan olla, että tässä on jotain tapahtumassa?
Kyllähän tämmönen huhujen varassa taivalluskin tuo jonkinlaista pöhinää omaan pönttööni ainakin.
Maltti on valttia ja sitä rataa..
Voidaan olla jonkun suuren uuden alun alkulähteillä, jännän äärellä nyt ainakin. Pysy Vinnie nyt vaan järjissäs vielä hetken aikaa!
 

Oijennus

Guest
Vs: Ilveksen nykytilanne

HeGe41 sanoi:
Oijennus sanoi:
Nulikka sanoi:
Huhu: joku ryhmittymä on jo kiivaasti kimpussa. #Ilves

Twitterissä.
Viranomaiset?

Kyllä mä tiedän, että naapurissa saadaan paskahalvaus sinä päivänä kun Ilves saa taustat kuntoon.
Miksi niin kävisi? Kaikki sponsorit lähtee välittömästi toiseen päätyyn? Onko Tapparan omistajista joku/jotkut ostajaehdokkaina?
Jos sinä joskus kaikelta kiihkolta osaisit lukea, niin aika moni naapurileiristä todella toivoo Ilvekselle parempaa tulevaisuutta, koska Ilves kuuluu suomalaiseen jääkiekkoon ja elinvoimaisena.
Tällä hetkellä tilanne muistuttaa sitä hirveä jonka yli rullattiin Jämsässä useamman kerran autolla.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 213
Vs: Ilveksen nykytilanne

Oijennus sanoi:
HeGe41 sanoi:
Oijennus sanoi:
Nulikka sanoi:
Huhu: joku ryhmittymä on jo kiivaasti kimpussa. #Ilves

Twitterissä.
Viranomaiset?

Kyllä mä tiedän, että naapurissa saadaan paskahalvaus sinä päivänä kun Ilves saa taustat kuntoon.
Miksi niin kävisi? Kaikki sponsorit lähtee välittömästi toiseen päätyyn? Onko Tapparan omistajista joku/jotkut ostajaehdokkaina?
Jos sinä joskus kaikelta kiihkolta osaisit lukea, niin aika moni naapurileiristä todella toivoo Ilvekselle parempaa tulevaisuutta, koska Ilves kuuluu suomalaiseen jääkiekkoon ja elinvoimaisena.
Tällä hetkellä tilanne muistuttaa sitä hirveä jonka yli rullattiin Jämsässä useamman kerran autolla.

Mua ei vitunkaan vertaa kiinnosta lukea mitään vitun viisastelua tällä palstalla siltä suunnalta. Tuliko selväksi?
 

vamos

Tulokas
Viestejä
7
Vs: Ilveksen nykytilanne

Hegelle kysymys. Onko uudet omistaja ehdokkaat pörssiin listautunut Tamperelainen ravintolayritys? Näin olen itse huhua kuullut.
 

Anapoli

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
334
Vs: Ilveksen nykytilanne

Oijennus sanoi:
HeGe41 sanoi:
Oijennus sanoi:
Nulikka sanoi:
Huhu: joku ryhmittymä on jo kiivaasti kimpussa. #Ilves

Twitterissä.
Viranomaiset?

Kyllä mä tiedän, että naapurissa saadaan paskahalvaus sinä päivänä kun Ilves saa taustat kuntoon.
Miksi niin kävisi? Kaikki sponsorit lähtee välittömästi toiseen päätyyn? Onko Tapparan omistajista joku/jotkut ostajaehdokkaina?
Jos sinä joskus kaikelta kiihkolta osaisit lukea, niin aika moni naapurileiristä todella toivoo Ilvekselle parempaa tulevaisuutta, koska Ilves kuuluu suomalaiseen jääkiekkoon ja elinvoimaisena.

Joo, on siellä varmasti näitäkin jotka toivoisivat elinvoimaista ilvestä. Mutta kyllä isompiosa On vain tyytyväinen kun Ilves rämpisi vuodesta toiseen... Pianhan sitä muuten joku ilvesläinen pääsisi joskus kuittaan jostain vähän takaisin jos ne pärjäisi. Nimimerkillä firman selkeä vähemmistö. ;D mutta me täällä palstoilla seikkailevat sen varmasti suurimmaksi osaksi ymmärrämme että molempien etu se olisi kun molemmat pärjäisi. Olisihan se ihan unelma esim. Joskus pelata finaaleissa kirvesrintoja vastaan. Tai edes oikea playoff sarja, paras seitsemästä.

Mutta niinkuin HeGe sanoi, monella tapparalaisella se voi ottaa koville et Ilves lopettaisi sekoilun ja alkaisi menestyä.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 031
Vs: Ilveksen nykytilanne

vamos sanoi:
Hegelle kysymys. Onko uudet omistaja ehdokkaat pörssiin listautunut Tamperelainen ravintolayritys? Näin olen itse huhua kuullut.

Nostaako Restamax päätään..
 

vamos

Tulokas
Viestejä
7
Vs: Ilveksen nykytilanne

Ikurin Vire sanoi:
vamos sanoi:
Hegelle kysymys. Onko uudet omistaja ehdokkaat pörssiin listautunut Tamperelainen ravintolayritys? Näin olen itse huhua kuullut.

Nostaako Restamax päätään..

Dont shoot me mutta hallihuhun ja uskottavan huhun väimaastosta olen tämän kuullut.
 

Bakteeri

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
928
Vs: Ilveksen nykytilanne

Anapoli sanoi:
Oijennus sanoi:
HeGe41 sanoi:
Oijennus sanoi:
Nulikka sanoi:
Huhu: joku ryhmittymä on jo kiivaasti kimpussa. #Ilves

Twitterissä.
Viranomaiset?

Kyllä mä tiedän, että naapurissa saadaan paskahalvaus sinä päivänä kun Ilves saa taustat kuntoon.
Miksi niin kävisi? Kaikki sponsorit lähtee välittömästi toiseen päätyyn? Onko Tapparan omistajista joku/jotkut ostajaehdokkaina?
Jos sinä joskus kaikelta kiihkolta osaisit lukea, niin aika moni naapurileiristä todella toivoo Ilvekselle parempaa tulevaisuutta, koska Ilves kuuluu suomalaiseen jääkiekkoon ja elinvoimaisena.

Joo, on siellä varmasti näitäkin jotka toivoisivat elinvoimaista ilvestä. Mutta kyllä isompiosa On vain tyytyväinen kun Ilves rämpisi vuodesta toiseen... Pianhan sitä muuten joku ilvesläinen pääsisi joskus kuittaan jostain vähän takaisin jos ne pärjäisi. Nimimerkillä firman selkeä vähemmistö. ;D mutta me täällä palstoilla seikkailevat sen varmasti suurimmaksi osaksi ymmärrämme että molempien etu se olisi kun molemmat pärjäisi. Olisihan se ihan unelma esim. Joskus pelata finaaleissa kirvesrintoja vastaan. Tai edes oikea playoff sarja, paras seitsemästä.

Mutta niinkuin HeGe sanoi, monella tapparalaisella se voi ottaa koville et Ilves lopettaisi sekoilun ja alkaisi menestyä.

Näinpä juuri! Paskahalvauksella varmasti tarkoitettiin sitä, että naapurileirissä monella menee jauhot suuhun, kun Ilves mahdollisesti saa asiat kuntoon. Se olisi kyllä niin Tamperelaisille jääkiekolle kuin koko Suomen Liigalle iso asia!
 
Ylös