Ilveksen nykytilanne

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 096
Vs: Ilveksen nykytilanne

Rouhija sanoi:
ipa1970 sanoi:
Ihme jos tulos ei ole miinuksella liki miljoonan. Kädet nostettiin pystyyn jo marraskuussa ja yleisöä ei sen jälkeen juur peleissä käynyt. Urheilullisesti viimekausi oli ipahistorian surkein. Se kun ei kestänyt ipan osalta kuin alle 20 pelikierrosta. Viimekautta enemmän huolettaa kuluva kausi. Ilman ihmettä Ilves ei tätä kautta loppuun pelaa.

Lyödäänkö vetoa että pelaa ja ihan tulevaisuudessakin?
Mikä määritellään siksi tarvittavaksi ihmeeksi ? Riittääkö uudet omistajat ?
 

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 726
Vs: Ilveksen nykytilanne

horst sanoi:
VP sanoi:
HeGe41 sanoi:
Juu, kyllä. Pystyisin vieläpä perustelemaan mielipiteeni.
Miksi perustella, kun voi perusteettomasti vihjailla.

Niinpä, pelkkä vihjailu ei juuri eroa nykyisestä toiminnasta, toivotaan että totuus on toinen.

Antakaa HeGen jo olla.Jos mies tietää jotain mitä me emme tiedä ja ei halua sitä kertoa,niin se on hänen oma asiansa.Kyllä tämän vuoden puolella tulee vielä hyviä uutisia sanokaa mun sanoneen.Ilves-tarina on vasta alussa.
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 576
Vs: Ilveksen nykytilanne

Onko tällä tilituloksen julkaisemisella jotain tekemistä sen "ison rattaan pyörähtämisen" kanssa? Tuus ny Rukkanen itte kertoo.
 

Harri

Rivipelaaja
Viestejä
47
Vs: Ilveksen nykytilanne

Tuosta Ulkojäät tapahtuman lipunmyynnistä sen verran että onkohan noihin jo myytyihin/varattuihin lippuihin laskettu mukaan myös ne liput, ne jotka on annettu esim kausikorttilaisille. Esim 2000 kausikorttia, 2000 ilmaista lippua?
 

Artsi

Luottopelaaja
Viestejä
3 237
Vs: Ilveksen nykytilanne

VP sanoi:
HeGe41 sanoi:
Juu, kyllä. Pystyisin vieläpä perustelemaan mielipiteeni.
Miksi perustella, kun voi perusteettomasti vihjailla.
Mistä tiedät, että kyseessä on muka perusteeton vihjailu. Itse uskon vankasti, että HeGellä on hyvät perusteet vihjailuunsa.
 

Anapoli

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
334
Vs: Ilveksen nykytilanne

Lopettakaa jo isot ihmiset tuo HeGen teilaus. Hän ei tietojansa kerro vaikka kuinka vittuiltais tai kyseltäisi. Ihme porua. Aika näyttää mitä tuleman pitää. Varmaan olisi ollut HeGellekin helpompi olla aikanaan sanomatta mitään, mutta hän varmaankin tahtoi pientä valonpilkahdusta koittaa luoda meidän muidenkin kasvoille jos hänellä sellaista itsellä tiedossa on. Jos jotain on tapahtumassa, niin ne asiat on varmasti sellaisia mistä ei voi alkaa huutelemaan. Ja jos ei mitään tapahdu niin hutkitaan sitten myöhemmin kun meillä muillakin on jotain tietoa asioista. Loppupeleissä me kuitenkin ollaan melkein kaikki samassa veneessä ja halutaan samaa asiaa... Menestyvää ilvestä. Tää koko foorumi on mennyt ihan piikittelyksi ja tappeluksi. Koitetaan nyt hetki vielä olla kärsivällisiä, eiköhän ne HeGen salaisuudet pian valkene meille muillekin.

Kunhan sanoin. Kiitos ja anteeksi. :)
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Ilveksen nykytilanne

Artsi sanoi:
Mistä tiedät, että kyseessä on muka perusteeton vihjailu. Itse uskon vankasti, että HeGellä on hyvät perusteet vihjailuunsa.
No tietenkin niin kauan kun ei perusteita esitä, niin kyseessä on perusteeton vihjailu. Aivan kuten jos ei esitä lähteitä, on kyseessä perusteeton huhu.

Sinällään en epäile etteikö Hege olisi saanut jotain sisäpiirin tietoa, mikä olisi herättänyt tämän toiveet. Se on sitten eri asia, poikiiko tuo mitään konkereettista muutosta. Toivottavasti tottakai poikii - tässä on vaan vuosien varrella nähty yhtä sun toista omistajarintaman sähläystä kuten kesähallituksen ero ja tapaus Sjöböblum...

Enkä minä nyt hegeä ole mitenkään henk koht. piikitellyt - kyseenalaistin vain sen että kannattaako asioista etukäteen hehkutella, jos ei ole antaa mitään faktaa asian tueksi.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 235
Vs: Ilveksen nykytilanne

Anapoli sanoi:
Varmaan olisi ollut HeGellekin helpompi olla aikanaan sanomatta mitään, mutta hän varmaankin tahtoi pientä valonpilkahdusta koittaa luoda meidän muidenkin kasvoille jos hänellä sellaista itsellä tiedossa on.

Tämä juuri. Eikä siinä kaikki. Kun muutosta aletaan viedä eteenpäin, olisi uuden omistajaehdokkaan saatava mahdollisimman laaja tuki heti päivästä yksi lähtien.
 

jalkakynä

Luottopelaaja
Viestejä
1 916
Vs: Ilveksen nykytilanne

Battery sanoi:
Artsi sanoi:
Itse uskon vankasti, että HeGellä on hyvät perusteet vihjailuunsa.

Niin minäkin. Ilmainen kausari ja sisäpiirin "tietoja".

Ilves.comin foorumin ylläpitäjät sekä Ilves Fan Clubin ja myöhemmin Ilves Perheen vetäjät saivat ilmaisen kausikortin ja osa jopa klubille ilmaisen ylläpidon. Share Ilves ry:n, Osasto 41 ry:n ja Ilves-foorumin moderaattorit/ylläpitäjät eivät nauti tämmöisestä edusta.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 730
Vs: Ilveksen nykytilanne

HeGe41 sanoi:
Anapoli sanoi:
Varmaan olisi ollut HeGellekin helpompi olla aikanaan sanomatta mitään, mutta hän varmaankin tahtoi pientä valonpilkahdusta koittaa luoda meidän muidenkin kasvoille jos hänellä sellaista itsellä tiedossa on.

Tämä juuri. Eikä siinä kaikki. Kun muutosta aletaan viedä eteenpäin, olisi uuden omistajaehdokkaan saatava mahdollisimman laaja tuki heti päivästä yksi lähtien.

Enpä usko tämän olevan mikään ongelma jos vain uusi omistaja/omistajat ovat suh koht "uskottavia" . Tällä lähinnä tarkoitan, että sieltä ei paljastu mitään Vincentin veli Ericiä ja Jouni Jääskeläistä näin hieman karrikoidusti sanottuna.

Sinänsä myöskään itseäni ei haittaa vaikka sieltä tulisi miljoona sitä tappiota kunhan Honkalehto tämän omistajanvaihdoksen saisi vietyä maaliin, vaikka tottakai se eniten on Vincentistä kiinni.

Itse olen jo aikoja sitten päättänyt, että jos omistus vaihtuu ostan kaksi kausikorttia ja lahjoitan ne eteenpäin jollekkin hyväntekeväisyys tai muulle vastaavalle organisaatiolle. Itse sitten käyn miten kiireiltä ehdin irtolipuilla niinkuin tähänkin asti.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 730
Vs: Ilveksen nykytilanne

jalkakynä sanoi:
Battery sanoi:
Artsi sanoi:
Itse uskon vankasti, että HeGellä on hyvät perusteet vihjailuunsa.

Niin minäkin. Ilmainen kausari ja sisäpiirin "tietoja".

Ilves.comin foorumin ylläpitäjät sekä Ilves Fan Clubin ja myöhemmin Ilves Perheen vetäjät saivat ilmaisen kausikortin ja osa jopa klubille ilmaisen ylläpidon. Share Ilves ry:n, Osasto 41 ry:n ja Ilves-foorumin moderaattorit/ylläpitäjät eivät nauti tämmöisestä edusta.

Tämän toivoisi jatkossa muuttuvan, koska kyllähän te ihan hyvää duunia teette. Itse kylläkin toivon, että foorumi palautuisi vielä jonain päivänä comin alle tai sieltä olisi edes linkki tänne keskustelupalstalle.
 

Isojalka

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
370
Vs: Ilveksen nykytilanne

Itse en toivo, että foorumi palaa COM:n alle. Ihan siitä syystä, että se vaatii modeilta erilaista asennetta. Eli jos on virallisen organisaation alla toimitaan, täytyy noudattaa tuon organisaation näkymää. Se asettaa ongelmia keskustelujen rajaukselle yms. Samaa mieltä olen, että foorumin ylläpitäjiä, yms. huomioitaisiin jotenkin, esim. kerran kauteen kutsulla VIP-tiloihin, kausari tms. Ele on usein tärkeämpi kuin itse toteutus. Hyvää työtä täällä tehdään kuitenkin.
 

Prophet

Luottopelaaja
Viestejä
2 819
Vs: Ilveksen nykytilanne

Robert ja Nollakulma sanoi:
...
Sinänsä myöskään itseäni ei haittaa vaikka sieltä tulisi miljoona sitä tappiota kunhan Honkalehto tämän omistajanvaihdoksen saisi vietyä maaliin, vaikka tottakai se eniten on Vincentistä kiinni.
...

Ei kai Esa mahdollista omistajanvaihdosta junaile? Tai voihan Esa tuolla(kin) mukana suhailla, mutta hallituksen (ja mahdollisesti nykyomistajien) hommiahan tällaiset ovat. Toimarin tulisi keskittyä myyntityöhön ja talouden elvyttämiseen - niissäkin näyttäisi hommaa riittävän.

Sehän tästä nyt vielä puuttuisikin, että työntekijä (toimari) etsiskelisi firmalle uutta "palkanmaksajaa" (omistaja).
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 730
Vs: Ilveksen nykytilanne

Prophet sanoi:
Robert ja Nollakulma sanoi:
...
Sinänsä myöskään itseäni ei haittaa vaikka sieltä tulisi miljoona sitä tappiota kunhan Honkalehto tämän omistajanvaihdoksen saisi vietyä maaliin, vaikka tottakai se eniten on Vincentistä kiinni.
...

Ei kai Esa mahdollista omistajanvaihdosta junaile? Tai voihan Esa tuolla(kin) mukana suhailla, mutta hallituksen (ja mahdollisesti nykyomistajien) hommiahan tällaiset ovat. Toimarin tulisi keskittyä myyntityöhön ja talouden elvyttämiseen - niissäkin näyttäisi hommaa riittävän.

Sehän tästä nyt vielä puuttuisikin, että työntekijä (toimari) etsiskelisi firmalle uutta "palkanmaksajaa" (omistaja).

Lähinnä tällä kommentilla tarkoitin tätä Honkalehdon aikaa Ilveksessä, eli on ne tappiot nyt mitkä tahansa pääasia on että omistaja vaihtuu. Honkalehdon rooli tässä tapauksessa varmasti on hyvin pitkälti kiinni siitä, että ketä Vincent tässä asiassa kuuntelee? Onko se Kainulainen, Jääskeläinen vai ilmeisesti hänen suosiossaan oleva Honkalehto.

Niin ja tosiaan onhan Honkalehto itsekkin todennut tulleensa tekemään Ilvekseen saneerausta ja myyntikuntoon laittamista. Sinänsä jos tämä nyt sitten on se myyntikunto, niin onhan Honkalehto onnistunut tehtävässään (sarkasmia).
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 235
Vs: Ilveksen nykytilanne

Prophet sanoi:
Ei kai Esa mahdollista omistajanvaihdosta junaile? Tai voihan Esa tuolla(kin) mukana suhailla, mutta hallituksen (ja mahdollisesti nykyomistajien) hommiahan tällaiset ovat.

Manngardin luottaa Honkalehtoon. Jos uusi omistaja on Honkalehdon mielestä asiallinen, ei siitä haittaakaan ole.

Jumala sanoi:
Samaa mieltä olen, että foorumin ylläpitäjiä, yms. huomioitaisiin jotenkin, esim. kerran kauteen kutsulla VIP-tiloihin, kausari tms. Ele on usein tärkeämpi kuin itse toteutus. Hyvää työtä täällä tehdään kuitenkin.

Saattaisi "riippumattomuus" kärsiä. Toisekseen meidän tehtävämme on ohjata vähäistä mainosrahaa Ilveksen (jääkiekko, jalkapallo...) tukemiseen. Ei päinvastoin.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 071
Vs: Ilveksen nykytilanne

Sievoinen summa turskaa... Se on selvää, että tällä linjalla ei voi jatkaa. Toivoa sopii, että uusi omistaja/t olisi mahdollisimman pian puikoissa, jos nyt sellaisia ylipäätänsä on tulossakaan. Kaiken kaikkiaan taidamme taas elää fanin näkökulmasta mielenkiintoisia aikoja!
 

C

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
473
Vs: Ilveksen nykytilanne

HeGe41 sanoi:
Prophet sanoi:
Ei kai Esa mahdollista omistajanvaihdosta junaile? Tai voihan Esa tuolla(kin) mukana suhailla, mutta hallituksen (ja mahdollisesti nykyomistajien) hommiahan tällaiset ovat.

Manngardin luottaa Honkalehtoon. Jos uusi omistaja on Honkalehdon mielestä asiallinen, ei siitä haittaakaan ole.

Niin ja hauskana nippelitietona mainittakoon, että Honkalehto oli nimenomaan se kaveri, joka esitteli Sjöblomin Ilvekselle.
 
Ylös