Ilveksen nykytilanne

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 814
Vs: Ilveksen nykytilanne

Toimitusjohtajalta ja hpj:lta tuskin mitään tilannekatsausta tulee - paitsi, että suunnitelman mukaan mennään...

Ainakin Kainulainen on tiedotteen mukaan tavattavissa lauantaina toimiston avajaisissa, joten siltä sitten vain kyselemään kun ei näköjään muuten julki tule.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 475
Vs: Ilveksen nykytilanne

Lauri Lehtinen ‏@lehtinen20 10 min

#Ilves-PJ Kainulainen: Tarvitsemme 300k päivittäisen toiminnan pyörittämiseen. Yritämme saada sen kasaan osakeannilla. #Liiga
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 182
Vs: Ilveksen nykytilanne

https://twitter.com/lehtinen20


Kannattaa lukea, Kainulaisen suusta.
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Ilveksen nykytilanne

Jatkoaika - Ilveksen puheenjohtaja paljastaa: ”Olemme velkaa 1,5 miljoonaa euroa”

Pari lainausta:
- Osakeannilla pääsemme jo pitkälle, jos se tulee täyteen merkityksi. Saamme siitä muutaman vuoden lisäaikaa, ilman suuria huolia. Kunhan vain pidämme kulut kurissa.

- Meidän on luotava muutosta talouden ja itsetunnon lisäksi urheilullisesti. Itsetunnon ja urheilullisuuden nousua edustavat juuri Tuomas Tuokkola ja pojat. Sen olemme jo nähneet. "Viiri viidessä vuodessa" ei ole muuttunut tavoitteena miksikään.

- Siellä on jo pieniä kirjauksia tullut, mutta isojen kalojen toivon vielä olevan edessä. Vincent antoi meille tehtävän: "hankkikaa uusi omistaja". Sitä tässä noudatetaan. Pallo on nyt muilla.


Kulut kuriin, poikia rosteriin ja pallo hukassa?
 

Pro

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
489
Vs: Ilveksen nykytilanne

nestikka sanoi:
Ai että noin huonosti on asiat. Voi voi. Onkohan tuossakaan koko totuus???

Älä ny. Irvokkaassa näytelmässä on vaan vuorossa jakso nöyriä ja avoimia. Saa laittaa heittomerkit jos tahtoo.

Mutta odotetaan ihan rauhassa taas seuraavaa jaksoa, kunhan rahankerjuu on suoritettu. Mahdollisesti onnistuneestikin? Eiköhän siinä jaksossa taas paukutella legendaarisesti tyyliin aina sitä rahaa jostain tulee, leveet hartiat ym täyttä silppuritavaraa.

Vai olenkohan mä hullu tai sairas kun en usko sanaakaan mitä esim Kainulainen suoltaa?
 

Leki78

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
903
Vs: Ilveksen nykytilanne

Pro sanoi:
Vai olenkohan mä hullu tai sairas kun en usko sanaakaan mitä esim Kainulainen suoltaa?

Itse uskoin kerran ja paskaa oli 100% kuulemastani. En usko enää. Kuten ei usko moni varteenotettava sponsorikaan tai muu mahdollinen osakkeen ostaja.
 

WsQ

Luottopelaaja
Viestejä
1 255
Vs: Ilveksen nykytilanne

Ei se MS niin hirveän väärässä ehkä ollutkaan Ilveksen tilanteen suhteen...
 

Simma

Luottopelaaja
Viestejä
1 288
Vs: Ilveksen nykytilanne

Miksei MS tule ja osta loppuja osakkeita? Pääsis herraksi herrojen tilalle. Joo joo, ei se ny nii yksinkertaista tietenkään, vastaan jo hermostuneille.

Mutta ajattelen silti vaihtoehtona.
 

Tarinankertoja

Luottopelaaja
Viestejä
3 375
Vs: Ilveksen nykytilanne

Jos toimintaa rajoitta se, että pitäisi maksaa lainoja ja korkoja OMISTAJILLE...

Jokainen normijärjellä varustettu ymmärtänee missä mennään...
 

El Bastardo

Viirejä odotellessa
Viestejä
616
Vs: Ilveksen nykytilanne

El Bastardo sanoi:
Ilveksen heikkous ja vahvuus seiso penkin takana. Tuokkola on viimestään nyt todistanut ettei kestä paineita, minkäänlaista kritiikkiä ja itsepäisyys on korostunut. Kaikista esimerkit. Kalpa ja nyt tää, samikapane ja maracorso. Ja väkisin kentälle ängetyt välly ja atte etunenässä. Asiat on myös kuultu niin kalpan ja ipan pelaajilta.

Mutta samat naamat ovat kehuneet herran maasta taivaisiin. Treenaus, tuki ja vaativuus. Taktisesti monipuolinen mutta luottaa liian sokeasti kontrolliin.

Antakaa miehelle monoo tai oikeita pelaajia ja parin vuoden jatko.
 

nestikka

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
240
Vs: Ilveksen nykytilanne

Leki78 sanoi:
Pro sanoi:
Vai olenkohan mä hullu tai sairas kun en usko sanaakaan mitä esim Kainulainen suoltaa?

Itse uskoin kerran ja paskaa oli 100% kuulemastani. En usko enää. Kuten ei usko moni varteenotettava sponsorikaan tai muu mahdollinen osakkeen ostaja.

Mä en usko mitään, mitä leveet hartiat suustaan päästää. Tuossakin on ihan varmasti kaunisteltu lukuja ja asioita paljon!
 

Takatolppa

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
218
Vs: Ilveksen nykytilanne

Järkyttävä on tilanne. Suorastaan karmaiseva. Kun Sjöblom heitettiin mäelle, luulin että joku plan b olisi ollut olemassa. Ei näemmä ollut.
 

nestikka

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
240
Vs: Ilveksen nykytilanne

Tuskin oli mitään plan B:tä. Taisi tulla vaan leveille hartioille hätä työpaikkojensa puolesta. Eikös Marko sanonut, että Ilves on kuin hometalo, minkä saa tuulettamalla kuntoon. En muista tarkkaa sanontaa enää, mutta jotain sinneppäin.

Edit: Muutin sanan tuli muotoon taisi tulla. Ja johtoporras sanan, sanaksi Ilves.
 

turhake

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
257
Vs: Ilveksen nykytilanne

nestikka sanoi:
Tuli vaan leveille hartioille hätä työpaikkojensa puolesta. Eikös Marko sanonut, että Ilveksen johtoporras on kuin hometalo, minkä saa tuulettamalla kuntoon.

Mielenkiinnosta kysyn keitä tähän kuuluu siis henkilöitä jotka pelkäävät työpaikkojensa puolesta? Hallituksen porukalle tuo ei taida niinkään työtä olla ja siitä ei korvausta saane. Eikö nykyisen hallituksen ainoa tehtävä myös ole saada tuo omistuskuvio/osakekuvio maaliin, jonka jälkeen astuvat sivuun.
 

nestikka

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
240
Vs: Ilveksen nykytilanne

turhake sanoi:
nestikka sanoi:
Tuli vaan leveille hartioille hätä työpaikkojensa puolesta. Eikös Marko sanonut, että Ilveksen johtoporras on kuin hometalo, minkä saa tuulettamalla kuntoon.

Mielenkiinnosta kysyn keitä tähän kuuluu siis henkilöitä jotka pelkäävät työpaikkojensa puolesta? Hallituksen porukalle tuo ei taida niinkään työtä olla ja siitä ei korvausta saane. Eikö nykyisen hallituksen ainoa tehtävä myös ole saada tuo omistuskuvio/osakekuvio maaliin, jonka jälkeen astuvat sivuun.

Mistä mä tiedä keitä tuohon viittaukseen kuuluu, mutta tuli nämä Kainulaiset, Jääskeläiset ja kumppanit ensin mieleen ja tätä artikkelia tarkoitin:
http://yle.fi/urheilu/ilves_on_hometalo_mika_saadaan_pienella_tuuletuksella_toimimaan/6883690

Ja eikös juuri Kainulainen ja Jääskeläinen tai ainakin toinen heistä ollut keräämässä tätä kyseenalaista lyijykynällä tehtyä listaa Vincentille, että Marko saadaan tuota potkittua pois, missä oli muun muuassa Lumpeen nimi väärin perustein. Lumpeelta oli kysytty omien sanojensa mukaan tukeeko hän ilvestä. Ei sitä, että pitääkö Markon kanssa kaupat perua.
Minun käsitykseni mukaan Marko tässä viittaa juurikin Ilveksen päätöksen tekijöihin (hallitus/ Ilveksen johtoporras) ja tuskin he tuolla ilmaiseksi työtä tekevät. Voin aivan hyvin olla väärässäkin. Mä luulen, että ainakaan Kainulaisella ja Jääskeläisellä ei ole aikomustakaan astua sivuun. Tämä siis täysin omaa pohdintaa...
Joku siellä johtoportaassa kuitenkin mättää ja pahasti. Tämä edelleen omaa pohdintaa, enkä ole ainoa fani, joka näin ajattelee.
 

turhake

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
257
Vs: Ilveksen nykytilanne

nestikka sanoi:
Mä luulen, että ainakaan Kainulaisella ja Jääskeläisellä ei ole aikomustakaan astua sivuun.
Joku siellä johtoportaassa kuitenkin mättää ja pahasti. Tämä edelleen omaa pohdintaa, enkä ole ainoa fani, joka näin ajattelee.

Jos/kun nämä osake/omistuskuviot saadaan kuntoon niin en näe pienintäkään syytä miksi Kainulainen jatkaisi. Eiköhän tuolloin uusi omistuspohja tuo noille paikoille aivan uudet miehet. Kysyn myös, mistä Jääskeläinen ei aio astua sivuun? Miehellähän EI ole minkäänlaista päättävää roolia Ilveksessä. Toki Vinnien asianhoitajana voi puhua tämän puolesta.

Tuosta samaa mieltä, että joku sakkaa ja on sakannut Honkalehdon viimeisestä kaudesta (oliko putoaminen sääleissä Pelicansille?) lähtien. Tällä tarkoitin lähinnä taloutta, jonka suhteen ollaan tehty rajuja miinuksia. Sopassa on ollut vuosittain uusia hämmentäjiä ja lumipallo on vain kasvanut.
 

nestikka

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
240
Vs: Ilveksen nykytilanne

turhake sanoi:
nestikka sanoi:
Mä luulen, että ainakaan Kainulaisella ja Jääskeläisellä ei ole aikomustakaan astua sivuun.
Joku siellä johtoportaassa kuitenkin mättää ja pahasti. Tämä edelleen omaa pohdintaa, enkä ole ainoa fani, joka näin ajattelee.

Jos/kun nämä osake/omistuskuviot saadaan kuntoon niin en näe pienintäkään syytä miksi Kainulainen jatkaisi. Eiköhän tuolloin uusi omistuspohja tuo noille paikoille aivan uudet miehet. Kysyn myös, mistä Jääskeläinen ei aio astua sivuun? Miehellähän EI ole minkäänlaista päättävää roolia Ilveksessä. Toki Vinnien asianhoitajana voi puhua tämän puolesta.

Tuosta samaa mieltä, että joku sakkaa ja on sakannut Honkalehdon viimeisestä kaudesta (oliko putoaminen sääleissä Pelicansille?) lähtien. Tällä tarkoitin lähinnä taloutta, jonka suhteen ollaan tehty rajuja miinuksia. Sopassa on ollut vuosittain uusia hämmentäjiä ja lumipallo on vain kasvanut.
Eikös mangardille jää se reilu 20 prossaa jos osakeanti edes toteutuu ja jos nyt taas oikein muistan. Niin onhan siinä Jääskeläisellä taas Vincentin asioita hoidettavana Ilveksessä, että siellähän se häärää.
Mä en nyt jaksa vääntää tästä sen enempää.
Varmasti meillä kaikilla faneilla on sama toive, että Ilves tuolta nousee.
Mutta nykyisellä johtoportaalla se ei nouse. Se on jo nähty.
Lähempänä on tätä menoa konkurssi, kuin paikka kärkiporukoissa.
Ja taloudellisista syistähän minä olen tässä koko ajan puhunutkin.
Urheilullinen puoli meni viime kaudella Tuokkolan alasuudessa mielestäni hyvin, kun ottaa huomioon materiaalin, mikä hänellä oli käytössään. Lukuunottamatta koko joukkueen sulamista sarjan viime metreillä.
I rest my case.
Anteeksi kirjoitusvirheet, joita joudun korjailemaan. 39 asteen kuumeessa ei oikein ajatus juokse..
Hyvää kesää sinullekkin. :)
 

punakone

Luottopelaaja
Viestejä
1 897
Vs: Ilveksen nykytilanne

turhake sanoi:
nestikka sanoi:
Mä luulen, että ainakaan Kainulaisella ja Jääskeläisellä ei ole aikomustakaan astua sivuun.
Joku siellä johtoportaassa kuitenkin mättää ja pahasti. Tämä edelleen omaa pohdintaa, enkä ole ainoa fani, joka näin ajattelee.

Jos/kun nämä osake/omistuskuviot saadaan kuntoon niin en näe pienintäkään syytä miksi Kainulainen jatkaisi. Eiköhän tuolloin uusi omistuspohja tuo noille paikoille aivan uudet miehet. Kysyn myös, mistä Jääskeläinen ei aio astua sivuun? Miehellähän EI ole minkäänlaista päättävää roolia Ilveksessä. Toki Vinnien asianhoitajana voi puhua tämän puolesta.

Tuosta samaa mieltä, että joku sakkaa ja on sakannut Honkalehdon viimeisestä kaudesta (oliko putoaminen sääleissä Pelicansille?) lähtien. Tällä tarkoitin lähinnä taloutta, jonka suhteen ollaan tehty rajuja miinuksia. Sopassa on ollut vuosittain uusia hämmentäjiä ja lumipallo on vain kasvanut.

Turhake on hauska heppu tuon Jääskeläisen suhteen..se pitää paikkansa ettei Jääskeläisellä ole organisaatiokaaviossa paikkaa mutta kummasti pikkulinnut toimiston puolelta visertää että Jössen "marionetti" Virolainen raportoi tiiviiseen tahtiin ja samalla ohjeita kysellen Jääskeläiseltä.
 
Ylös