Ilveksen nykytilanne

Rauman Kukko

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
978
Vs: Ilveksen nykytilanne

Tero sanoi:
Mitä ihan oikeasti tapahtuisi, jos Amerikan setä ei enää lainaisikaan seuralle ja joku velkojista hakisi Ilveksen konkurssiin?

Kaippa siinä ensin pistettäisiin lihoiksi kaikki mahdollinen, että saadaan velka maksettua ja sitten ihmeteltäisiin. Jos tarpeeksi suurta summaa ei saataisi millään kokoon, niin kai se olisi sitten konkurssi?
 

Asylum

Luottopelaaja
Viestejä
4 835
Vs: Ilveksen nykytilanne

Itse toivon kyllä konkurssia ja aloitusta alempaa. Ei tästä muuten ole mitään pois pääsyä. Paitsi jos minä voitan tänään 57milj. Eurojackpotista.
 

The One

Rivipelaaja
Viestejä
69
Vs: Ilveksen nykytilanne

Takatolppa sanoi:
Osakeannista tulossa pannukakku. Vini ei ole laittanut velkojen "unohtamisesta" mitään paperille, joten yksikään iso peluri ei ole ollut kiinnostunut sijoittamaan.

Jos ja kun tämä pitää paikkansa niin listaan tähän alle yllättyneet:

- Topi
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Siinähän ne jo olikin.
 

Topi

Guest
Vs: Ilveksen nykytilanne

Kertokaa nyt sisäpiiriläiset ihmeessä mitkä merkit viittaavat siihen että osakeanti ei toteutuisikaan? Itse en ainakaan ole nähnyt ensimmäistäkään tiedotetta asiasta.
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Ilveksen nykytilanne

Topi sanoi:
Kertokaa nyt sisäpiiriläiset ihmeessä mitkä merkit viittaavat siihen että osakeanti ei toteutuisikaan? Itse en ainakaan ole nähnyt ensimmäistäkään tiedotetta asiasta.
Vastasit itse itsellesi. Ei savua, ei tulta.
 

Pro

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
489
Vs: Ilveksen nykytilanne

Topi sanoi:
Kertokaa nyt sisäpiiriläiset ihmeessä mitkä merkit viittaavat siihen että osakeanti ei toteutuisikaan? Itse en ainakaan ole nähnyt ensimmäistäkään tiedotetta asiasta.

Luuletko että moinen tiedote koskaan tulee näkemään päivänvaloa?

Eiköhän se jossain sivulauseessa korkeintaan leveitä olkia kohauttaen heitetä. Todennäköisesti kylkeen lyödään jotain uutta mantraa. Kesäkuussahan sitten alkaa ilmaantua yllättäen jos jonkin sortin tiedottajaa yllättäen, jotka tännekin tullevat satuilemaan äärimmäisen kovista signauksista.

Osakeanti ei etene, ja tuskin tulee muuta kuin yksi ivan aihe kotipesään lisää. Ihan tässä tyhmempääkin tympii siinä määrin, että on ihan pakko epäillä oliko sen tarkoituskaan edetä?
 

Topi

Guest
Vs: Ilveksen nykytilanne

Todennäköisesti, tuskin, pakko epäillä. Siinä parin edellisen kommentoijan merkit siitä että osakeanti ei toteudu. Onko muilla sisäpiirin edustajilla mitään muita merkkejä?
 

Hermis

Guest
Vs: Ilveksen nykytilanne

Topi sanoi:
Todennäköisesti, tuskin, pakko epäillä. Siinä parin edellisen kommentoijan merkit siitä että osakeanti ei toteudu. Onko muilla sisäpiirin edustajilla mitään muita merkkejä?

Voisi kysyä vastavuoroisesti Topilta, että mitkä merkit viittaa siihen, että osakeanti olisi toteutumassa? Kuka mahdollisesti olisi osakkeita merkitsemässä?

Mikä muuten olikaan aika kuinka paljon ennen antia pitäisi siitä ilmoittaa PRH:n tai minne nyt pitääkään ilmoittaa?
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Ilveksen nykytilanne

Lapsenomaisessa uskossa on se hyvä puoli, että aina voi väitellä siitä - etteivät muut pysty 100%:sti kumoamaan jotain (usein kauas) tulevaisuuteen sijoittuvaa väitettä. Jeesus tulee ja pelastaa, Marsilaiset tulee ja pelastaa, Vincent tulee ja pelastaa... mitä näitä nyt on.

Matemaattinen todistus ei yleensä päde tosielämässä, mutta todennäköisyyslaskentakin on ihan tiedettä.
 

Topi

Guest
Vs: Ilveksen nykytilanne

Hermes sanoi:
Topi sanoi:
Todennäköisesti, tuskin, pakko epäillä. Siinä parin edellisen kommentoijan merkit siitä että osakeanti ei toteudu. Onko muilla sisäpiirin edustajilla mitään muita merkkejä?

Voisi kysyä vastavuoroisesti Topilta, että mitkä merkit viittaa siihen, että osakeanti olisi toteutumassa? Kuka mahdollisesti olisi osakkeita merkitsemässä?

Emmää tiärä, mutta määhän ajattelenkin että kun on hiljasta niin se on hyvä merkki. Jonkun toisen mielestä se on huono merkki! Niin erilaisia me ollaan!
 

Takatolppa

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
218
Vs: Ilveksen nykytilanne

Topi sanoi:
Todennäköisesti, tuskin, pakko epäillä. Siinä parin edellisen kommentoijan merkit siitä että osakeanti ei toteudu. Onko muilla sisäpiirin edustajilla mitään muita merkkejä?

Jos Vini ei laita nimeä lappuun, osakeanti on farssi. Riittikö?
 

Topi

Guest
Vs: Ilveksen nykytilanne

Takatolppa sanoi:
Topi sanoi:
Todennäköisesti, tuskin, pakko epäillä. Siinä parin edellisen kommentoijan merkit siitä että osakeanti ei toteudu. Onko muilla sisäpiirin edustajilla mitään muita merkkejä?

Jos Vini ei laita nimeä lappuun, osakeanti on farssi. Riittikö?

Ei riitä. Siinä on tuo sana JOS! Niin kauan kun täällä esitetään pelkkiä arvailuja niin minä uskon että osakeanti toteutuu!
 

merkkari

Guest
Vs: Ilveksen nykytilanne

papparainen sanoi:
Leki78 sanoi:
Gmoo sanoi:
Leki78 sanoi:
Ensi viikon lopulla merkittävä päätös tulossa uuden hallin suhteen. Ratkennee k/e.
Vahvistukseen rahaa, mutta nykyisin pelaajakaupat (saatavuus) lähinnä vaihtokauppoja.
Osakeanti parinviikon päästä.
Taloustilanne vastaa tavoitetta = nollatulos
.
Corson poistaminen joukkueesta EI tullut Ilvekselle kalliiksi.
Lähde?
Sponsoritilaisuus

Näin kirjoitettiin ilvesfoorumilla 6.2.2014. Siis kaksi kuukautta sitten.
Sittemmin kirjoitettiin lehdessä näin (maaliskuun alussa) - Annamme poikien keskittyä nyt pelaamiseen. Kaikki sujuu suunnitelmien mukaan. Vesa Kainulainen

Niihin juttuihin kun osakeanti piti alkaa vuodenvaihteessa en viitsi edes palata.

Aivan puhdasta paskanpuhumista, toisin sanoen päin naamaa valehtelua. Sitä on nyky-Ilves, eikä mitään muuta.
Minun osaltani Ilves on taloudellisessa boikotissa. Ei enää penniäkään vvv tai mihinkään muuhunkaan projektiin, ei kausikorttia eikä pelilippuja. Ei ennenkuin luottamus on palautunut, ja se voin saada vain uusi omistus. Nyky omistus ja muut juoksupojat on mulle pelkkä tyhjä sana.
 

Takatolppa

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
218
Vs: Ilveksen nykytilanne

Topi sanoi:
Takatolppa sanoi:
Topi sanoi:
Todennäköisesti, tuskin, pakko epäillä. Siinä parin edellisen kommentoijan merkit siitä että osakeanti ei toteudu. Onko muilla sisäpiirin edustajilla mitään muita merkkejä?

Jos Vini ei laita nimeä lappuun, osakeanti on farssi. Riittikö?

Ei riitä. Siinä on tuo sana JOS! Niin kauan kun täällä esitetään pelkkiä arvailuja niin minä uskon että osakeanti itoteutuu!

Ei helvetti. Kuka sä oot? Mä luovutan.
 

Lynx

Uusi Ilves since 2017
Viestejä
991
Vs: Ilveksen nykytilanne

Takatolppa sanoi:
Ei helvetti. Kuka sä oot? Mä luovutan.

Topi on Ilveksen virallinen tiedotusministeri "Mohammed Saeed al-Sahaf".
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 235
Vs: Ilveksen nykytilanne

Takatolppa sanoi:
Lynx sanoi:
Takatolppa sanoi:
Ei helvetti. Kuka sä oot? Mä luovutan.

Topi on Ilveksen virallinen tiedotusministeri "Mohammed Saeed al-Sahaf".

Kertoo tän keskustelupalstan tasosta, ku tommoset trollit saa mellastaa mielinmäärin.

Jätä moderointi moderaattoreiden huoleksi. Sinun ei sillä tarvitse päätäsi vaivata.
 

Lynx

Uusi Ilves since 2017
Viestejä
991
Vs: Ilveksen nykytilanne

HeGe41 sanoi:
Sinun ei sillä tarvitse päätäsi vaivata.

p.o."sievää pikkupäätäsi"
;)
 

JK

Guest
Vs: Ilveksen nykytilanne

Ei tässä hätääkään ole. Hallituksen puheenjohtaja totesi vähän aikaa sitten, että suunnitelman mukaan mennään.

Lisäksi Eurojackpot (57 miljoonaa euroa) tuli Suomeen ja aamupäivästä paljastetaan paikkakunta, mille tuo osui. Illalla on vielä Lotossa 13 miljoonaa jaossa.
 

Artsi

Luottopelaaja
Viestejä
3 238
Vs: Ilveksen nykytilanne

Toijalaan tuli kymmenen 5,7 miljoonan euron omistajaa, joilla kaikilla riittää rahaa ostaa Ilves ja maksaa velat.
 
Ylös